De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Pfff dat klinkt als een drukke dag (gisteren 12-9) Jammer dat ze dan ineens allemaal tegelijk komen.

Maar gelukkig heeft Fenne genoten!

Nala, hoe is het vandaag met je?

DDDj, hoe zag de wond eruit? Sneu hoor zo'n kleine meid met zo'n grote pleister.

Kayleigh, die kleine kay. Hou maar op met zingen

Geweldig hé wat ze allemaal bedenken. Wat sneu voor dat kind van je collega.

Nou hier een verkouden Luke. Stroomt echt zijn neusje uit. En daardoor vannacht ongeveer om het uur/ 1 1/2 uur wakker gaap.

Dus vandaag grof geschut in gezet:

neusspray gespoten en met luuf ingesmeerd en uien op zijn kamer. En nu maar duimen dat het werkt.

Ga nu dus ook lekker slapen.
Goedenmorgen allemaal!

Koffie en thee voor iedereen!!!
Beetje lekker kunnen slapen Hera (en Luke dus ook, haha). Ik zet ook altijd zwaar geschut in. Kom je dan bij ons boven dat hangt er helemaal een lucht van gesneden uien en luuf, haha! Maar het werkt wel en daar gaan het om!

12-sept, alles kwam dus tegelijk met de verjaardag, das altijd even stressen! Hier hebben we met verjaardagen dat bezoek welkom is vanaf uur of 3 's middags. Vind ik prettiger dan de hele dag mensen kunnen verwachten maar niet wanneer. Maar is Fenne wel goed verwend door het vele bezoek? Leuke cadeautjes gehad?

Nala, mooi dat het weer wat beter gaat, heeft het cb nog tips gegeven?
Hier lijkt alles weer aan de beterende hand. Er gaat alleen een buikgriepvirusje rond op kdv en deze week hebben we een drukke kdv week, dus ik hoop dat ie ons overslaat!

Ik voel me ook weer goed, verkoudheid heeft toch niet echt doorgezet gelukkig!

Verder weinig bijzonders vandaag, lekker een vrije dag! Mijn enige ook. Vanmiddag met detlev naar het cb, weer prikjes halen, arme ziel!
Goedemorgen!

Lekker een kopje thee!

Ik heb vandaag geen werk en kindjes zijn naar kdv. Ik ben dus een dagje vrij. Ik word wel gek, want zat net te bedenken dat ik moest wachten met boodschappen doen tot Bojan wakker werd. Zucht... Bojan is er dus helemaal niet

Hij is echt weer helemaal beter en zo'n gezelligerd. Lekker lachen en kletsen, vanochtend ook niet wakker geworden met gehuil, maar door de babatatatatatatabababababprrrrrrrrrrrrfffffffffffffffffffft van B.

Ennnnnnnnnnnn *tromgeroffel* hij heeft vannacht geslapen van 24-7!!! Jeujj. Hij slaapt zo nu en dan eens een nacht door. Haha altijd een verrassing

Hoe is het met Daphne?

Och en arme verkouden Luke, hoe heeft hij geslapen vannacht (en jij Hera?)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Kay *Zwaai*

Haha ik moet van Milena ook vaak mijn mond houden als uik aan het zingen ben. Milena is nogal een baasje en bepaalt graag wat anderen doen. behoorlijk irritant vind ik . gelukkig zijn jullie weer beter. Hopenlijk geen buikgriep, dat vind ik ook altijd zo erg (zowel bij mezelf als bij Mileen en Bojan haha).

Milena is tegenwoordig landkaarten aan het tekenen. Haha beetje gekke hobby toch? Ze tekent dan de weg van ons naar haar vriendje en als we daar dan heen gaan , moeten we die meenemen anders verdwalen we.

Ow en zooo knap, ze kan de M schrijven! Ze ondertekent veel kunstwerken nu met een 'M'
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hee, goede nacht dus voor Bojan. Detlev heeft het ook goed gedaan, helemaal doorgeslapen tot half 6 en daarna nog even tot half 8, dus hier mag hij wel een poosje een gewoonte van maken, haha!

Wat goed zeg dat Milena landkaarten aan het tekenen is, grappig hoor. En de M schrijven. Kayleigh is ook erg bezig met letters, ze kan de K schrijven (wel enige fantasie nodig om het te ontcijferen hoor) en de H en de T (eerste letters van onze namen). Ze herkent ze ook, als we ergens staan roept ze ineens uit: 'mama kijk mijn naam', en dan ziet ze dus ergens de K staan (zelfde voor mijn naam of vents naam, haha). Vinnut wel knap hoor.

Detlev is weer helemaal goedgekeurd, zoals wel verwacht! Duurde wel allemaal erg lang, ze zijn deze week overgegaan op een elektronisch patientensysteem, dus dat loopt nog niet echt soepel. Ik was blij dat ik als eerste aan de beurt was, want na mij zat de hele wachtkamer vol, mijn afspraak liep al flink uit en ik had niet eens iets bijzonders.
Kreeg net een 10% kortingsbon van H&M voor de site, dus ga eens even neuzen of er wat leuks bijzit voor de kids (of voor mij)...
Wat knap dat Milena en Kayleigh al letters benoemen.

Luke is nog steeds flink verkouden en krijgt ook nog kiezen door.

Dus vannach van 0;15 tot 2:30 met hem bezig geweest *gaap*

Ga nu aan het werk
Niet zo'n lekker nachtje dus Hera... Werkse zo! Ik moet ook zo op pad richting werk. Arme Luke naast flink verkouden ook nog kiesjes op komst. Dat moet dan ook allemaal tegelijk!

Verder weer eem prima nacht! Detlev is gister om half 8 op bed gegaan en werd om half 5 pas weer wakker en daarna weer geslapen tot half 8! Kayleigh kwam pas om half 9 van bed, dus dit was een goede start van de dag! Gisteren benadrukte de wvk nog even fijntjes dat detlev echt geen nachtvoeding meer nodig heeft en dat het inmiddels gewoonte is! Nou ja, ik blijf er gewoon nog maar vanuit gaan dat het vanzelf beter wordt (en het gaat ook wel steeds een beetje beter), ipv 's nachts een kind laten huilen en jammeren, daar heb ik zeker 's nachts het geduld niet voor!
Hoi allemaal!

Ff een snelle zwaai vanuit hiero.

Heb het best wel druk met van alles, dus helaas iedere keer weinig tijd om bij te lezen en te reageren op iedereen.

De borstontsteking is volgens mij helemaal weg, dus ga morgen weer een beginnetje maken met afbouwen. (en dan nu rustiger aan )

Esmée is al 2 dagen zo super tevreden, das dus helemaal super.

Gister bij het laatst geboren vriendje van Esmée geweest. Nu zijn alle baby's er. Wel gek idee. (foto's staan op mijn Hyves)

Vandaag mijn ouders opgehaald van Schiphol, die komen straks tuurlijk ff knuffelen met hun kleindochter. Ook mijn zussie komt nog ff.

Morgen shoppen met schoonzus en petekind. (vanaaf al kleren binnen gekomen die ik besteld had, en morgen weer verder zoeken )

Vrijdag hebben we eindelijk weer kijkers voor ons huis! Hebben zaterdag ook Open huis, maar dan konden ze niet. Dus ben benieuwd...

Nou, hoop snel weer wat van me te laten horen.

Dikke kus!
pfff, net terug van 2 dagen cursus. Ga even lekker mijn kiddo's knuffelen, eten en dan vanavond rustig hangen op de bank en vroeg naar bed.
Vandaag naar de dierentuin geweest. Wat een mooi weer en het was hartstikke leuk! Milena vindt het echt zo leuk om naar de dieren te kijken en kwekte ook lekker tegen de andere bezoekers . Bojan was ook erg gezellig, wilde alleen niet slapen. Maar hij bleef vrolijk dus dan is het niet erg
He, jullie waren toch laatst naar dierentuin Amersfoort? Als dat nog eens in de planning zit, gaan wij ook mee!

En verder alleen maar zwaai eigenlijk
Hai, nee heb een abonnement op Rhenen. Maarreh als je graag naar Amersfoort wil, gaan wij ook hoor .

Milena was aan het einde van de dag o moe dat ze viel. Neus en kin geschaafd. Zielig. Thuis zat ze in bad, zichzelf te bekijken in de draaiknop voor de stop. Ze moest zo lachen, heeft ook een rode plek bij haar oog, dus ze ziet er fraai uit .
12-9 nog gefeliciteerd met Fenne.. Beetje erg laat sorry !!

Quint nog gefeliciteerd met je baan meis, wat goed zeg, ook zo net op het randje van eind verlof, top gedaan hoor !

Nala hoe gaat het met jouw boobs ?

Ik was vandaag bij Star op kraamvisite wat een kleintje zeg, zo lieefffff !! Je zou het bijna ook willen hijhih, met nadruk op bijna.

Hier weer erg chaotisch en druk. Continue met manlief bezig en aan het helpen, ik denk als ik kon schilderen dat ik een kwast moest pakken en helpen hihih gelukkig hebben we nu wat goede jongens gevonden eindelijk, jeetje wat moeilijk zeg om goede mensen te vinden.

Gelukkig hebben we innovember leuke uitstapjes,

ik ga 7/8 nov naar Maastricht met vriendinnen shoppuh

weekend van 13 nov met familie naar Landel in Hapert

en 21 nov met de verfgroothandel ( jajaj gratis ) naar York met de boot. Beetje eng op een boot slapen maar zal wel wennen denk ik en ook voor het eerst 2 nachten weg bij Kaj.. oef dat vind ik nog het moeilijkst.

31-10 een VIP party dus we moeten als celebs verkleed pff wat vind ik dat moeilijk, ik ga denk ik als Pippi Langkous. Dus als iemand kleed tips heb graag gimme me !!

Heb woensdag een afspraak met Huisarts voor een doorverwijzing om mijn borsten te laten verkleinen, dus nu streng lijnen kilo`seraf en laten zien dat het bij mij de boobs alsnog blijven zitten.

Ook moet ik dan die middag met Kaj naar de KNO, waarschijnlijk nu te horen of er buisjes in moeten en misschien ook neus amandelen omdat hij veel snot heeft tussen neus en keel.

Nou ik ga weer ff verder werken, doei girlies
Druk maandje dus voor de boeg Brabbel! Het is duidelijk dat je je niet hoeft te vervelen! Ben je nu drukj aan het lijnen? Moet er nog erg veel vanaf?

Leuk zeg Frans, naar de dierentuin! Zullen we weer eens een meeting plannen? In dierentuin Amersfoort ofzo, haha, zoooo ver is dat ook weer niet voor mij/ ons!

Nala, mooi dat het lekker loopt bij je.
Ik heb nog 1 laat dienstje voor de boeg, en dan heb ik het ook wel weer gehad hoor! Drukke week achter de rug, veel gewerkt en met school was het wel een beetje teveel van het goede. Gelukkig wordt het de komende tijd wat rustiger allemaal!
Enne nog wat spannends voor de boeg, ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek.... Helemaal blij dat ik het een uitnodiging was ipv een afwijzing, haha! Maar ben meteen ook helemaal in de stress hoor, brief schrijven is 1 ding, nu nog zorgen dat ik laat zien dat ik geschikt ben voor dit werk!
Oehhh spannend kayleigh! Ik ga vast voor je duimen, gelukkig kun je eerst nog even wat uitrusten

Pfff brabbel, jullie hebben een drukke maand voor de boeg. Super dat het bedrijf van je vriend zo goed loopt.

Succes alvast woensdag.

Frans, leuk bezoekje aan de dierentuin. Wij gaan in de herfstvakantie samen met vrienden heen ook naar amersfoort Maar een meeting is dan een beetje raar .

Nala hoe is het met je? Ontsteking over?

12-9 weer een beetje bijgekomen? Je hebt wel vaak van dat soort dagen *vraagt zich nu direct af ze bij OR de juiste afkorting leest*

Hier in huize Hera is iedereen verkouden. Gelukkig *zeg het heel zachtjes* slaapt Luke weer wat beter en wordt weer begin van de ochtend wakker i.p.v. x per nacht.

Vanmorgen voor de jongens nieuwe pyama gekocht. En Nick loopt er nu al in rond is zo blij

Schattig om te zien hoe blij hij kan zijn met zoiets simpels.

Ga nu nog even wat doen.

Tot later
Hoi hier!

Ik val zomaar even in met nieuws van de verloskundige. Vanochtend weer een echo gehad - voetje staat in een rasechte dwangstand hoor, dat was wel weer duidelijk. Maar maakt niet uit, we zijn er gerust op dat alles goedkomt

Ook heb ik aangegeven ont-zet-tend veel harde buiken te hebben de laatste paar dagen (lees: eens per 10 minuten bij vlagen). Zit nu dus aan de verplichte rust en ik vind het za-lig! De bengel is even naar oma te logeren zodat ik even niets hoef. De vaatwasser is nog niet eens leeggepakt

Merk al gelijk verschil met zo'n niksdagje!

Nala, goed man dat je meisje nu over dr geboortegewicht is en dat alles lekker gaat! Wat een ander leven krijg je he met kind!

Zwaai voor iedereen hier!

(hmz, wel weer een eye opener hoor vandaag, ben nu bijna 32 weken en volgende vk-bezoek is al weer over 2 weken )
oh jas, gaat echt snel zeg. En lekker tris even uit logeren. Maar inderdaad ook echt rustig aan doen hoor!

Kay, spannend, wat voor baan is het?

Brabbel, klinkt goed zeg wat jullie allemaal in vooruitzicht hebben.

Wel vervelend dat je met Kaj weer naar zh moet.

Hera, staat voor ondernemingsraad. We hebben 3 vaste cursusdagen per jaar en mag daarnaast nog zo'n 8 tot 10 doen als ik dat wil.

Ga Fenne uit bed halen, wil niet slapen vanmiddag. Maar ligt nu al zo'n poos te gillen dat ik hoop heb opgegeven dat ze nog gaat slapen. En we moeten zo naar verjaardag van buurmeisje.
Hier gaat het gelukkig weer goed met mij. De borstontsteking is gelukkig weg.

Helaas blijft Esmée huilerig vandaag. Ze kan echt d'r ontlasting weer niet kwijt.

Echt sneu.

Hadden vandaag kijkers en ze komen morgen weer!!! Ze waren erg enthousiast.

Dus das super.

Arme Milena gevallen. Heeft ze nog veel last gehad Frans?

Drukke tijd voor de boeg dus Brab. Veel leuke dingen.

Suc6 bij de ha en de kno arts.

Spannend Kay, sollicitatie gesprek!

In hetzelfde werkveld, of iets anders?

Beterschap voor iedereen Hera.

Doe het idd maar rustig aan Jac. Harde buiken zijn er niet voor niets.

Ja toppie he, dat Esmée boven d'r geboortegewicht zit!

Zo ff happie eten. Vanaaf weer kraamvisite.

Vanmiddag lekker voor het eerst stuk gewandeld met Esmée, echt heerlijk was dat!
Leuk is dat he wandelen me tje kind. Met Milena heb ik echt kilometers gelopen (haha ook omdat ze bijna altijd stil as in de wagen ). Nu met Bojan vind ik dat lastiger omdat Milena geen uuuren kan lopen en wel goed kan zeuren

Hera, balen dat iedereen verkouden is. Beterschap!

Kay, ik heb je filmpje op hyves van kleine Kay gezien. Haha grappig. Milena begon meteen mee te zingen
Jas, jee balen dat je zoveel harde buiken hebt zeg! Wel heerlijk dat je nui een dagje rust hebt. Hoe gaan jullie het nu verder doen? Want als meer rust helpt, moet je toch meer rust gaan creeeren. Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders had Tris eens bij ons kunnen spelen (of ehm ik had je vaatwasser uit kunnen ruimen . Wat is rasechte dwangstand? Hoe is het nu met haar hartje? Alles goed? Moet ze nu meteen geopereerd worden, of later? Jebent toch 10 december uitgerekend. Jee dat schiet echt al op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven