Good Luck
dinsdag 6 oktober 2009 om 15:33
Mmm, zeker ook niet stofzuigen he Amalia? Denk dat ik ook nodig naar zo'n dinges moet. Ah, kwestie dood is hier ook tijden erg interessant geweest. Ging ze begafenisje spelen met de knuffels, en 100.000 vragen inderdaad. Heb maar zo nuchter en praktisch mogelijk op geantwoord. Ze had ook een tijdje dat ze niet wilde dat we oud zouden worden (want dan gingen we dood) enzo. Maar als we nu langs het kerkhof komen zegt ze: daar ligt D en een heleboel andere dode mensen onder de grond en daar kun je nooit meer mee praten want die zijn dood. Dat wij het ook snappen enzo.
Star, ik zat na 24 uur reizen niet op een cameraploeg te wachten maar was absoluut prachtig materiaal voor Joris geweest, haha!
Joh, hebben jullie wat met vlinders Mamax en Mal? Grappig zeg!
Star, ik zat na 24 uur reizen niet op een cameraploeg te wachten maar was absoluut prachtig materiaal voor Joris geweest, haha!
Joh, hebben jullie wat met vlinders Mamax en Mal? Grappig zeg!
dinsdag 6 oktober 2009 om 15:34
Ja, het gaat zo snel. Bleef hij maar altijd zo lief en klein... Ik mag het eigenlijk niet zeggen van Malman, maar het is niet de slimste hoor. Maar dat geeft niet, hij is wel heel lief. Zoals die andere kat van ons die maakt deuren en kasten open. Zo'n kat is Julius niet, die gaat overal miauwen tot wij het doen (ook wel slim op zich).
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 6 oktober 2009 om 15:39
dinsdag 6 oktober 2009 om 15:45
quote:amalia schreef op 06 oktober 2009 @ 14:33:
Oooh help, mijn kind is met de dood bezig. Waarom ga je dood, ben je dan nog bij elkaar. Ik wil niet oud worden want dan ga ik dood. Ben je dan slap, ik ga niet liggen hoor. Enzovoort.
Ik vind het moeilijk....
Hier ook. Ze speelt continu het dood-spelletje. Dan valt ze dramatisch op de grond en dan is ze dood. Of ik ben dood. Of daddy. Of Eetje. Of ze stelt vragen als 'als ik hard op deze slak stamp, dan issie dood hè?'.
Schenk er maar geen aandacht aan, heb alleen verteld dat het niet leuk is want als je dood bent kom je niet meer terug.
Oooh help, mijn kind is met de dood bezig. Waarom ga je dood, ben je dan nog bij elkaar. Ik wil niet oud worden want dan ga ik dood. Ben je dan slap, ik ga niet liggen hoor. Enzovoort.
Ik vind het moeilijk....
Hier ook. Ze speelt continu het dood-spelletje. Dan valt ze dramatisch op de grond en dan is ze dood. Of ik ben dood. Of daddy. Of Eetje. Of ze stelt vragen als 'als ik hard op deze slak stamp, dan issie dood hè?'.
Schenk er maar geen aandacht aan, heb alleen verteld dat het niet leuk is want als je dood bent kom je niet meer terug.