Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
05-10-2009, 10:59

Minoutje, wat een lastige situatie zeg! Hij is echt in de war, maar dat zeg ik al weken. Hij zegt telkens weer andere dingen of doet andere dingen. Ik zou er gek van worden. Ik vind het trouwens knap dat je hebt opgesomd waarom je vind dat die break-up wel goed is. Echt heel erg knap meis! Hij ziet nu echt in dat hij je kwijt is en daarom begint hij zo te gedragen. Zoals wij al zeiden: het was net alsof hij dacht: ik heb ze lekker allebei achter de hand. Nu heeft hij niemand meer, dus begint hij in paniek te raken. Je stelt de goede vragen, maar volgens mij weet je het antwoord wel…

Ik heb besloten dat ik vanaf nu alleen nog maar reageer op jullie. Ik vind die egoposts van mij niets toevoegen namelijk en irriteer mezelf er aan. Weet dat jullie het niet erg vinden, maar toch.

@ Laura: een luxeprobleem is opzich ook wel en keer prettig he? Kan jij lekker een keer de dienst uitmaken in plaats van altijd maar de afwachtende zijn.

Lastig dat je geen hoogte kreeg van die jongen, maar ik denk dat je er goed aan doet dat je het op deze manier aanpakt. En feliciteren is nooit een slecht idee. Kan me voorstellen dat je nu een beetje wisselend gevoel hebt bij daten, maar volgens mij bevalt het wel toch?

@ Christiane: Wat fijn dat je steun hebt aan je ex en dat je ook weet dat het een ex blijft.. Echt heel erg knap! Geniet van je reis, van de lekkere drankjes, van de mooie mensen die je gaat ontmoeten, van het samenzijn met je moeder en er gaat niets gebeuren tijdens het vliegen! Geniet er van!

@ Bloemetje: wat een nare situatie met je ex. Dat hij opeens zo omslaat, net toen je dacht zo ver te zijn. Maar gelukkig heb je die date nog, geniet van die spanning enzo. En je weet het nooit hoor! Misschien vind je echt wel iemand die beter voor je is dan je ex. Je moet leren om het als twee personen te gaan zien (de ‘ooit’ toekomstige vriend en de ‘ex’) zodat ook een nieuwe liefde een goede kans krijgt. Of wil je weer contact met je ex?

Ik vind het trouwens knap dat jullie contact (al dan niet met vage gevoelens) kunnen hebben met jullie ex.
quote:Roosje1986 schreef op 05 oktober 2009 @ 15:08:

05-10-2009, 10:59

Minoutje, wat een lastige situatie zeg! Hij is echt in de war, maar dat zeg ik al weken. Hij zegt telkens weer andere dingen of doet andere dingen. Ik zou er gek van worden. Ik vind het trouwens knap dat je hebt opgesomd waarom je vind dat die break-up wel goed is. Echt heel erg knap meis! Hij ziet nu echt in dat hij je kwijt is en daarom begint hij zo te gedragen. Zoals wij al zeiden: het was net alsof hij dacht: ik heb ze lekker allebei achter de hand. Nu heeft hij niemand meer, dus begint hij in paniek te raken. Je stelt de goede vragen, maar volgens mij weet je het antwoord wel…

Ja ik moet eerlijk zeggen dat het wel heeeeeeel erg goed voelt, stiekem. Eindelijk gerechtigheid. Eindelijk rouwt hij ook om mij. Mist hij me. Ik had de afgelopen periode enorm het gevoel dat ik de enige van ons tweeën was die rouwde om de relatie die we kwijt geraakt waren. Dit is voor mij echt een hele onverwachte wending, ik dacht echt dat hij terug zou gaan. Dat gaat hij nu dus voorlopig ook niet...

Ik geniet ervan! Ik voel me beter en ik heb nu begrip van zijn kant. Het is gewoon heerlijk. Ik heb waarschijnlijk een appartementje gevonden, ik date weer, flirt weer en ik heb zijn aandacht en niet dat wijf. Kan het nog beter? Aan alle donkere tunnels zit een einde... Hopelijk was dit voorlopig de laatste tunnel. In 2009 zijn er namelijk nog meer hele donkere tunnels geweest voor mij. Het was echt een rotjaar. Hopelijk wordt 2010 beter...

quote:Roosje1986 schreef op 05 oktober 2009 @ 15:08:

Ik heb besloten dat ik vanaf nu alleen nog maar reageer op jullie. Ik vind die egoposts van mij niets toevoegen namelijk en irriteer mezelf er aan. Weet dat jullie het niet erg vinden, maar toch.

Doe niet zo gek meis, jouw bijdragen zijn meer dan welkom. Zowel ik als andere meiden hier vonden veel herkenning in jouw berichtjes. Schrijf vooral mee alsjeblieft, als je daar behoefte aan hebt. Het gaat toch goed? Of ben je bang dat je teveel details vertelt? En daarbij, ik vind niet dat jij egoposts hebt hoor.. je reageert juist heel erg gedisciplineerd op ons, meer dan ik...
Hey meiden,

poeh er gebeurt heel wat. Ik heb nu alles twee keer gelezen en ik ben alweer de helft kwijt. Mijn concentratie is nu even nul. Maar die constante koppijn en rugpijn werken ook niet echt bevorderlijk.

@Chris: Ik hoop dat je goed bent aangekomen in de USA!! Ik zal morgen een bakje gaan drinken bij de Starbucks en aan jou denken! Verder heel veel plezier en geniet ervan! Ben erg niewsgierig naar je verhalen! Ik wil ook zo graag naar de USA, maarja helaas geen geld voor op het moment.

@Bloemetje: wat raar dat je ex opeens aangeeft spijt te hebben van zijn smsjes en mailtjes etc. Wel fijn dat die spijt betuigt, maar kan me voorstellen dat jij daar een beetje van in de war raakt. En jij ook al bezig met een date, toe maar!!! Fijn dat het zo klikt en tuurlijk is het eng om al die dingen te doen met een nieuw iemand, maar het heeft ook iets spannends! Hoe sta je nu tegenover je ex? Zou je hem nog terugwillen?

@Laura: poeh wat een verhaal met die jongen, en leuk dat die ene date zo leuk gegaan is!!! Echt super!!! Je hebt inderdaad een luxeprobleem, geniet ervan zou ik zeggen!

@Roosje: we vinden het juist leuk als je wat verteld over jezelf en hoe het met je gaat!! Wij willen jou graag een beetje kunnen steunen en adviseren etc.

@Minoutje; je kliinkt enorm positief!!!! Maar wat wil je met je ex doen? Weet je dat al? Heb even lekker in zijn sop gaar koken en dan aankijken? Of wordt het sowieso echt niets meer?

Verder was het weekendje errug gezellig!!! Lekker even alleen mijn viendinnen! En voor de rest nog wat ontwikkelingen maar die vertel ik later:p
@Minoutje: goh wat een rare situatie met je ex. Laat 'm maar even in z'n sop gaarkoken, want hij zegt steeds wat anders. (daarmee bedoel ik neit dat je geen contact zou moeten houden, maar meer er niet in meegaan). Maar je laatste post klinkt goed!

@Roosje: schrijf gewoon mee als je wilt. Het is voor bijna niemand haalbaar steeds op iedereen te reageren, maar je wordt wel gezien :-) En tja, vandaag (vanavond dan) had ik het weer even best lastig om die jongen. Tja, ik drukte het toch vrij radicaal weg als zinloos, maar het was best lastig. En als dat dan de ruimte heeft snap ik er nog steeds niks van. Ik zit wel te twijfelen waar ik die verder oppervlakkige felicitatie zal posten. Gewoon in z'n e-mail, of op Hyves en dan als krabbel of als privébericht... Mail en privébericht vragen misschien weer meer om een reactie, terwijl ik hem wat dat betreft helemaal niet onder druk wil zetten - vandaar ook dat ik er een kort en bondige felicitatie van wil maken. Maar als krabbel ziet-ie het wel steeds op z'n pagina als-ie inlogt met foto erbij haha. Ben een beetje bang dat mijn krabbel dan misschien wel ineens verdwenen is. Al zit hij bepaald niet dagelijks op Hyves hoor, volgens mij. Juist daarom is het wel lekker vrijblijvend toch, gewoon een berichtje op Hyves. Alleen of het dan krabbel of privé moet zijn.. weet ik niet. Nou ja, heb nog even de tijd om daarover na te denken, maar als jullie tips hebben

Ik heb nu diegene die ik nog niet gezien heb voorgesteld dat ik vrijdag even uit de trein stap in zijn woonplaats. Ik kom er namelijk langs wanneer ik terugreis van een vergadering. We hadden het daar al over gehad, maar ik probeerde toen nog op dit weekend te spelen omdat ik hem dan in ieder geval vóór de tweede date met die ander zou zien (en ik het wel leuk had gevonden dit weekend). Dat lukte helaas niet. Die ander heeft overigens ook nog niet gereageerd op mijn voorstel (is nog niet op die site geweest - kan 'm ook wel sms-en, maar ik heb geen grote haast nu even :-D).

Het voelt ergens wel een beetje raar, daten, maar dat is niet enkel door die ene jongen. Daarbij probeer ik er maar van uit te gaan dat als hij 'voor me bedoeld is' *ugh* hij wel weer opduikt. Ik merk ook dat het idee dat ik hem volgend jaar misschien weer op dezelfde plek tegenkom ook een grote rol speelt, anders zou het wel wat makkelijker vergeten zijn. Maar los daarvan dus merk ik ook wel dat ik gevoelig ben voor benauwdheid. Ik zeg al steeds: ik hoef niet meteen weer in een relatie te springen. Iemand om wat leuke dingen mee te doen (ook in intiemere sfeer..) lijkt me gewoon leuk en dan zien we wel verder. Ja, iets in mij wil wild verliefd worden en een heerlijke relatie aangaan, maar ik weet en voel ook wel dat dat geen haast moet hebben. Alles is zo in beweging met nieuw huis, nieuw leven beginnen, je legt je in bepaalde zin ook weer vast in een relatie, past misschien nu gewoon neit zo. Het idee met die jongen waar ik het dus nog wat moeilijk mee heb af en toe, was ook niet veel meer dan dat. Het werd alleen beladen omdat ik onzeker van hem werd en ja, ik vond hem wel bijzonder. Maar dat had ik al een paar keer gezegd...

@raiden: ben benieuwd naar je ontwikkelingen!
[quote]raiden schreef op 05 oktober 2009 @ 20:37:

@Chris: Ik hoop dat je goed bent aangekomen in de USA!! Ik zal morgen een bakje gaan drinken bij de Starbucks en aan jou denken! Verder heel veel plezier en geniet ervan! Ben erg niewsgierig naar je verhalen![/quote

Dat is lief! Ben goed aangekomen. Goede vlucht gehad. Boston is erg leuk. Het deel waar wij nu zitten, lijkt een klein beetje op Amsterdam (qua sfeer).

Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden. Echt uitgebreid op jullie reageren gaat denk ik niet lukken. Gewoon te weinig tijd om bij te lezen. Al heb ik nu wel even tijd. Want jetlag. Het is hier nu vier uur 's nachts en ik ben al drie uur wakker. Slapen zit er niet meer in.

@ Roos: gewoon ego-posten. Maakt niets uit. Ik doe het ook (zie boven)

@ Minou: ik vertrouw jou Fransman niet en denk dat er een tijd komt dat hij je opnieuw zal teleurstellen.

@ Fienewiep: waar ben je? Gaat het wel goed?

@ Rest die ik vergeet: een dikke als jullie dat nodig hebben. Ik ken niemand van jullie,maar door al ons schrijven, gaan jullie me wel aan het hart.

Tot later.
Hier is de ego post!

Mijn ex gaat samenwonen. Het is nu nog geen maand uit...

Ik wist dat hij op haar viel! Ik heb het hem gevraagd, hij ontkende, hij zei dat hij van mij hield, dat we snel gingen samenwonen, dat het weer goed kwam tussen ons.

Vervolgens kwamen de verwijten, maar nu lees ik opeens: mijn vriendin en ik heb het gevierd! We gaan nu officieel samenwonen!

WAAAAAAR SLAAAT DIT OP!

Vanochtend nog een haatmail ontvangen van een vriendin (details!) van hem dat hij gelijk had om mij te dumpen. Zucht. Ik ben echt geen monster :'(
Ben aan het instorten nu... heb vier week lang verwerkt dat ik de schuldige was..Hij hield dus gewoon niet van mij. Ik ben ook boos om mijn tweede familie. Ik hield echt van hen!!! Ik heb dus jaren in een relatie gezeten waar ik ben belogen, bedrogen en bestolen van mijn hart. En nu zit ik hier. Alleen en woedend, en verdrietig en ik wat wijze woorden nodig...

Help?
Jezus roosje!!! Wat vreselijk erg voor je!! Meisje toch!!! Kom maar in mijn virtuele armen uithuilen En dan viert hij het ook nog zo uitbundig, dit gaat wel heel snel!! Wijze woorden heb ik niet, kan je slechts wat afleiding geven... Rationele woorden helpen nu toch niet, je zult hier eerst doorheen moeten... Als je wilt mailen om wat minder details hier neer te zetten, dan mag je mijn adres wel hebben hoor...
Mijn god roosje wat een lullo sorry dat ik het zo zeg! Ik kan alleen met je meeleven en je een enorme dikke knuffel geven. Gooi er alles uit meis. Ik kan me niet voorstellen dat jou ex eerlijk is geweest tegen je! En ik kan mf ook niet voorstellen dat zijn relatie blijvend is! En waar bemoeit die zus van hem zich mee! En je moet je niet schuldig gaan voelen. Het komt altijd van 2 kanten! Huil uit. Zoek je oudrs of vriendinnen op. Neem de tijd! Heb vertrouwen in jezelf en in de toekomst!

Meis sterkte!
Dag dames, het leek ook al allemaal te mooi om waar te zijn. Ikwas weer helemaal happy met mijn ex... samen plannen gemaakt, veel fijne dagen gehad.. totdat hij gisteren voor de tweede keer keihard mijn hart brak.

Hij is verliefd op een vriendin van hem en zij op hem. Zomaar opeens uit het niets.

Ikke is weer bij het grofvuil gezet

Dus als jullie het niet erg vinden kom ik weer even mijn hart luchten hier... snik.
Ikke, wat vreselijk voor je! Je bent welkom hier! Schrijf mee!

Fijn he dat mannen voor een simpele verliefdheid hun relatie op het spel zetten. Waarom kunnen mannen nou niet begrijpen dat ze moeten waarderen wat ze hebben???

Maar je behoedt me wel voor een fout die ik misschien nog zou kunnen maken. Mijn ex wil mij namelijk terug (nadat hij min of meer samen was met een vriendin van hem toen ik hem verliet, had hij tijdens ons al gevoelens voor).

Vreselijk meis, ik weet hoe je je voelt. Heb je ook dat je het een rotgevoel vindt dat jij om hem rouwt, terwijl het misschien andersom niet of minder is?

Veel sterkte... wat een rotdag voor jullie zeg, roosje en ikke!
Hai Minoutje,

dankje voor de lieve woorden.

Inderdaad zo belachelijk dat hij alles voor zoiets aan de kant zet (heb ik hem ook verteld "Besef je wel wat je weg doet?!?" )Hij zegt het nog steeds heel erg fijn en leuk met me te hebben, maar zij 'triggert' iets in hem. En blijkbaar waardeert hij dus alleen maar wat hij met mij heeft op het moment dat het stuk is, zoals de afgelopen keer dat dit gebeurde.

Ik ben echt nog steeds stomverbaasd... en ontzettend kwaad ook. Hij liet me notabene gisterenavond laat nog helemaal naar hem toe treinen met het idee in mijn hoofd dat we het vandaag gezellig zouden gaan hebben (zouden samen naar museum gaan) Gisteren stuurde hij nog een sms waarin stond dat hij zoveel zin had om me weer te zien... en vervolgens vertelt hij me dit???? En op een tijdstip waarop ik niet eens meer met de trein naar huis kon komen... Wat denkt hij wel niet?

Wat lastig dat jouw ex je terug wil Minoutje (moet maar weer even bijlezen hier straks) Hang je niet teveel op aan mijn verhaal he? Het zou tussen jullie ook heel anders kunnen gaan natuurlijk. Weet jij al wat je wilt? Kan je hem nog vertrouwen denk je?

Ik vind het inderdaad een heel naar idee dat hij nu gewoon lekker met haar zijn gang kan gaan, en ik zit achten mijn computertje te grienen thuis met de poes op schoot... Hij zal vandaag ook wel een zware rotdag hebben hoor, maar alleen al het beeld van die twee samen maakt me gewoon kotsmisselijk...

Roosje, las net ook jouw ellende, heftig zeg . Sterkte meis
Hey ikke. K moet eerlijk bekennen dat ik het leuk vind weer van je te horen,maar ik had gehoopt met positief nieuws. En wat is dat toch met mannen. Ik vind het enorm gemeen van je ex jou hoop te geven en vervolgens met zon nieuws te komen. Ik weet niet goed wat te zeggen. Huil lekker uit en schrijf hier zoveel als je wilt. Sterkte en knuffel!
quote:ikke82 schreef op 06 oktober 2009 @ 15:46:

Hij zegt het nog steeds heel erg fijn en leuk met me te hebben, maar zij 'triggert' iets in hem. Mijn ex 'dacht' hetzelfde. Alleen hij heeft niet eens de guts om het eerlijk toe te geven. Bovendien waren die gevoelens en leuk hebben samen, snel weg. Volgens mij heeft hij nooit om mij gegeven. Leugenaar. oops. Ego Ik reageer straks weer op jullie. Zit nu in een mix van haat, woede, liefde, verdriet en schaamte.
Hoi Raiden,

ja ik was even van het forum verdwenen... soms gaan dingen zo lekker hun gangetje dat er weinig over te schrijven is. En nu ik me weer zo voel vind ik dit forum toch wel weer een uitkomst hoor. Zeker nu al mijn vrienden nog aan het werk zijn. Een en al leegte voel ik nu, en dan is het wel heel prettig om hier toch tussen de mensen te zijn.

Ik begrijp er ook nog totaal niks van...

- Hij zegt dat hij het geweldig naar zijn zin had met mij. Dat ik hem ondanks al zijn ingewikkeldheden helemaal begrijp. Dat hij volkomen zichzelf bij mij kan zijn. Dat zij totaal zijn type niet is. Dat hij een hele waslijst kan noemen met dingen die hij niet zo leuk aan haar vind en waardoor ze niet bij elkaar zouden passen.Dat hij nu al weet dat hij me verschrikkelijk gaat missen. Zij heeft aangegeven geen relatie te willen en heeft zelfs gezegd dat hij mij niet moet laten schieten.

Nouja en zo kan ik nog wel even doorgaan met tegenstrijdigheden die ik allemaal voor mijn kiezen kreeg gisteren...

Dat meneer wat kronkels heeft, dat wist ik al, maar dit begint toch echt wel op een gevalletje persoonlijkheidsstoornis te lijken.

Het enige waar ik me nu maar aan vastklamp is de gedachte dat er met zo iemand geen toekomst is op te bouwen, dus dat ik wat dat betreft wel beter af ben zo... nu nog daarin gaan geloven...
Jeetje Ikke, hoe haalt hij het in zijn hoofd om jou zo te behandelen! Misschien deed hij het alleen maar om je ook echt te laten komen, om het niet virtueel te hoeven zeggen. Hij kan het 'goed' bedoeld hebben. Maar wat afschuwelijk! Ik weet hoe het voelt om zo'n beeld te hebben van jouw vriend en zijn nieuwe vriendin samen. Ik had het ook. Hij had al close contact met haar tijdens ons en omdat het me te gek werd, ging ik bij hem weg. Nog dezelfde week had hij iets met haar. Maar afgelopen zaterdag zijn ze gestopt met wat ze ook hadden. Geen gevoelens voor elkaar en hij merkte (idd nadat hij me kwijt is) wat hij heeft opgegeven. Hij komt nu met verhalen dat hij dit blijkbaar nodig had om in te zien dat ik de ware was enz... Dat hij enorm van me houdt, me terug wil, dat we voor elkaar bestemd zijn... Blablabla... Ik vertrouw hem niet meer nee...

Maar meisje, het is echt superrot voor je. Denk je dat het goed gaat en dan krijg je dit. Ik zag je inderdaad aan het begin van het draadje, maar het lukte me maar niet om bij te lezen, dus ik heb wel zo'n 20 pagina's overgeslagen geloof ik. Hoe ging het de vorige keer uit dan?

quote:ikke82 schreef op 06 oktober 2009 @ 16:19:

(...) En nu ik me weer zo voel vind ik dit forum toch wel weer een uitkomst hoor. Zeker nu al mijn vrienden nog aan het werk zijn. Een en al leegte voel ik nu, en dan is het wel heel prettig om hier toch tussen de mensen te zijn.

Dat heb ik ook, het geeft zo'n steun! Elke keer als ik me rotvoelde kwam ik hier lezen en posten en op anderen reageren. Het is zo'n geweldige steun in de rug, van mensen die je niet eens kent! Je voelt zo'n verbondenheid hier, ook al lijken niet alle verhalen op elkaar.

quote:ikke82 schreef op 06 oktober 2009 @ 16:19:

Ik begrijp er ook nog totaal niks van...

- Hij zegt dat hij het geweldig naar zijn zin had met mij. Dat ik hem ondanks al zijn ingewikkeldheden helemaal begrijp. Dat hij volkomen zichzelf bij mij kan zijn. Dat zij totaal zijn type niet is. Dat hij een hele waslijst kan noemen met dingen die hij niet zo leuk aan haar vind en waardoor ze niet bij elkaar zouden passen.Dat hij nu al weet dat hij me verschrikkelijk gaat missen. Zij heeft aangegeven geen relatie te willen en heeft zelfs gezegd dat hij mij niet moet laten schieten.

Nouja en zo kan ik nog wel even doorgaan met tegenstrijdigheden die ik allemaal voor mijn kiezen kreeg gisteren...

Dat meneer wat kronkels heeft, dat wist ik al, maar dit begint toch echt wel op een gevalletje persoonlijkheidsstoornis te lijken.

Het enige waar ik me nu maar aan vastklamp is de gedachte dat er met zo iemand geen toekomst is op te bouwen, dus dat ik wat dat betreft wel beter af ben zo... nu nog daarin gaan geloven...Is het soms een fransman? *ironie* Dit geval is identiek aan mijn geval!! Ik herken je verhaal meis...
Minoutje, ik heb net even teruggelezen. Dus ook jouw verhaal even helder nu. Lastige situatie ook zeg, dat hij zich nu weer voor je voeten werpt. Ik denk eerlijk gezegd dat je er verstandig aan doet om sterk te blijven nu en voor jezelf te kiezen. Het zou wel heel makkelijk voor hem zijn als hij jou nu weer zomaar terug kon krijgen toch? Laat hem maar voelen wat hij heeft weggedaan... (ben ook wel in een cynische bui nu hoor ) Van mij mogen nu alle manen even de $%^&#@ krijgen haha.

De vorige keer ging het uit omdat hij het allemaal te beklemmend vond worden. Wist ook vanaf het begin al wel dat hij moete had met binden (blablabla lastige jeugd gehad enzo) En met al mijn werkervaring in de zorg/psychiatrie zou ik toch echt wel van te voren moeten hebben zien aankomen dat dit soort mannen een no-go zijn... maar ik met mijn roze bril en mijn "laat ik van mijn beroep eens mijn hobby maken" imago ben er natuurlijk blind ingesprongen...

Ik ben ook echt boos op mezelf nu, en natuurlijk weet ik dat dat wel onzin is, dat ik hier niks aan kan doen, maar ik ben weer zelf keihard met mijn kop tegen de muur gelopen.

Wanneer vind ik nou eens een 'normale' man, eentje die op waarde weet te schatten wat hij in huis heeft, in plaats van het van zich af te duwen zodra het leuk begint te worden.

Ben nu sterk aan het overwegen een of andere oude vrijster te worden met 20 katten ofzo. Want dit schiet echt allemaal niet op. GRRRR
quote:MiNouTje schreef op 06 oktober 2009 @ 16:26:

[...]

Dat heb ik ook, het geeft zo'n steun! Elke keer als ik me rotvoelde kwam ik hier lezen en posten en op anderen reageren. Het is zo'n geweldige steun in de rug, van mensen die je niet eens kent! Je voelt zo'n verbondenheid hier, ook al lijken niet alle verhalen op elkaar.

[...]

Is het soms een fransman? *ironie* Dit geval is identiek aan mijn geval!! Ik herken je verhaal meis...Jee wat bizar dat het zo herkenbaar is. Nee deze sukkel is geen fransman, maar die sloerie die hij nu boven mij verkiest is wel van origine frans....
quote:Roosje1986 schreef op 06 oktober 2009 @ 16:18:

[...]

Mijn ex 'dacht' hetzelfde. Alleen hij heeft niet eens de guts om het eerlijk toe te geven. Bovendien waren die gevoelens en leuk hebben samen, snel weg. Volgens mij heeft hij nooit om mij gegeven. Leugenaar. oops. Ego Ik reageer straks weer op jullie. Zit nu in een mix van haat, woede, liefde, verdriet en schaamte.Schrijf lekker egoposts, tot je weer zin hebt om te reageren. Geneer en excuseer je alsjeblieft niet!
Ikke.. gatverredamme!!! Hij had er ook een, terwijl hij eerst zei dat hij ze nooit meer hoefde... Die zeuren teveel, zijn te moeilijk, jaloers en obsessief... Ohhh!!! Mannen!!
quote:ikke82 schreef op 06 oktober 2009 @ 16:33:

(...)

Wanneer vind ik nou eens een 'normale' man, eentje die op waarde weet te schatten wat hij in huis heeft, in plaats van het van zich af te duwen zodra het leuk begint te worden.

Ben nu sterk aan het overwegen een of andere oude vrijster te worden met 20 katten ofzo. Want dit schiet echt allemaal niet op. GRRRR

Hahahahaha! Ik ben het helemaal met je eens. Kom, laten we mannenhaters worden! Ik ga lid van de opzij worden en vet feministisch worden en alle mannen een hak zetten. Ik ga ook 20 katten in huis nemen en die mogen allemaal op en in mijn bed slapen! En ik zal meer van ze houden dan ik ooit van een man gehouden heb....

Ha, mooizo, nu maar hopen dat dit ook een lekker lastig wezen is dat het hem heel moeilijk gaat maken. Ik hoop van harte dat deze francaise inderdaad een zeurende, moeilijke, jaloerse, obsessieve bitch blijkt te zijn.

En ze leefden nog lang en heel ongelukkig.

The end. :-)
quote:MiNouTje schreef op 06 oktober 2009 @ 16:45:

[...]

Hahahahaha! Ik ben het helemaal met je eens. Kom, laten we mannenhaters worden! Ik ga lid van de opzij worden en vet feministisch worden en alle mannen een hak zetten. Ik ga ook 20 katten in huis nemen en die mogen allemaal op en in mijn bed slapen! En ik zal meer van ze houden dan ik ooit van een man gehouden heb....

Hahahaha jaa laten we onze bh's verbranden en op zoek gaan naar een tuinbroek hihihi

(Ooh wat erg dit, maar wel even lekker)
ik wil ook katten, en furby's. En dan het hele huis volproppen met spullen waar ex een hekel aan heeft, maar ik leuk vind. Zo!

Mijn moeder denkt dat mijn ex wel 'moet' samenwonen, omdat zijn ouders hem het huis hebben uitgetrapt toen ze hoorden wat hij gedaan had. Haha, lijkt mij sterk, maar klinkt wel prettig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven