Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
ohh, gaat Max wennen op school, Mamax? dat heb ik dan ergens gemist.

Ohh spannend is dat zeg, ik denk morgen zeker aan je.. brrr..
Buurmeisje is er nu en die was ook al helemaal enthousiast dat Max morgen bij haar in de klas komt. Voor hem is het wel heel leuk, ik vind het ook leuk dat ik wat tijd met Sam alleen heb, maar Max niet meer de hele dag om me heen vind ik toch nog wel gek hoor. En stiekem zie ik enorm op tegen elke ochtend half negen met 2 gewassen, aangeklede, gevoederde mannen op het schoolplein te staan. Maar dat went toch?
Bam, dat tuimelen lijkt me erg leuk! Het is hier ook zag ik net, maar maar tot 4 jaar, wordt wel erg kort genieten!
ja dat zag ik ook ja, misschien kan het wel tot ze 5 worden. zijn ze tenslotte ook nog 4

Wanneer gaat Max dan officieel naar school? op zijn verjaardag?
Nee, de dag erna zou ik doen, maar dan hebben alle leerkrachten cursus. Max begint z'n schoolcarriere dus met een vrije dan
quote:mamax schreef op 06 oktober 2009 @ 17:19:

Denken jullie aan me morgenochtend als ik m'n oudste baby naar school breng?

Zeker, kom hier maar uithuilen

Het komt vast goed, heeft hij er zin in?
Mamax, http://halloweenfair.punt.nl/ dit is misschien wel leuk voor aanstaand weekend.
Aaaah gefeliciteerd, Suus, wat een mooi poppetje heb je weer gemaakt! Prachtig!

En wat een bevalling, lekker zeg! Het was je gegund!

Geniet er lekker van (en wat ben je weer lekker snel online ook!)
En sterkte morgen, Mamax! Het went echt snel.
Suus wat fijn dat je weer lekker in je eigen bed ligt, al wat bezoek gehad?

Mooie vlinders en wat knap dat jullie ze op de foto krijgen!

Star balen van je auto zeg!

Jin wilde je oudste op de schoolfoto wel leuk kijken?

Bam ik ben voor Mart ook naar tuimeljudo aan het kijken, lijkt me wel heel erg leuk en hij wil ook de hele dag vechten dus dat moet hij leuk vinden.

Amaal Mart is ook veel met de dood bezig, maar dan over dieren die dood gaan of dieren die hij dood gaat maken.

Cas moest vorige week zijn prikjes en toen heb ik Mart verteld dat hij de volgende keer ook niet. Cas hoefde maar heel even te huilen en toen zag Mart dat het al over was dus nu wil hij ook wel. Is dat die ogentest met de opening in de rondjes?

Zo nu even naar Suusbaby kijken en dan een filmpje kijken..
Mamax ik zal aan je denken. Wat voor een leuke tas en trommel en beker heeft hij?
Aaaaaah wat een mopje!!!! Kersvers babietje. Drinkt ze al goed, Suus?

Die zus toch..!

Mamax, sterkte en succes morgen! Weer een stap in het leven van je grote zoon. Ga je nog fotootjes maken?
mamax het komt goed, het komt goed! Hij vindt het vast heel erg leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Weer nwe smiley Mal
Suze wat een lekker bevallingsverhaal! En wat fijn dat het zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat De grote meid eraan moet wennen. Ineens aandacht delen!

Mamax ahhh Max al naar school? Nou ik zal zeker aan je denken. En inderdaad met je 2 mannen helemaal klaar om half 9 rise and shine op het schoolplein staan? Pff.. daar moet ik dan ook nog even aan werken!

Juud hoe gaat het met afvallen? Ben je goed op weg?

Star, hier ook elke keer dat slurpende wicht in beeld. Bleghh..

Hoe is het met je 2 dames? Is papa er blij mee, de enige man in huis

Compu, gaat het weer goed met je?Geen duizelingen meer?

Morgenochtend laat ik een spiraaltje plaatsen. Ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk daarna gaan sporten maar weet niet of dat kan of mag. Iemand ervaring?

En ik heb al helemaal zin in zaterdag. Ga ik sinds tijden stappen met vriendin. Als ik er zo uitzie , dan heb ik het leuk gehad..haha...
Zo, da's een kort bevallingsverhaal! Hartstikke goed! Ben stiekum ook helemaal opgelucht, haha!

Mal, gaaf, zo'n vlindertuin! Denk dat ik volgend jaar ook een een vlinderstruik neerzet (als die in een pot kan tenminste), lijkt me heel mooi, vinders in de tuin.

Naat, mm, gene ervaring met spiraaltjes, maar ik zeg: goed excuus om ochtendje fluffen in te plannen...

Mamax, ik zal aan je denken morgenochtend! Wat een mijlpaal he... Ik heb er ook wel moeite mee hoor, dat ze zo snel groot wordt en er dan zo veel "voorbij" is al...

Juud, haai! Nog steeds goed met afvallen?

Oh, ik zal even op de groep kijken voor kraamdate bij jou Star, leuk (tenzij jij net hebt gereageerd dat we niet welkom zijn natuurlijk ). Reis heel goed. Qua werk erg positief allemaal. Terugreis was beter te doen dan de heenweg want gezelschap (en nog fijner: een slaappil waarvan een paard nog knockout van was gegaan ).

En nu snel fotootjes kijken van het verse spleetoogje! Ik smelt nu al!
Vlinderstruik kan heel goed in de pot. Ooh, jij hebt écht geen groene vingers hè? Ha ha ha!!

Fijn dat je er weer bent Hel. Last van de reis nog, of heb je tussendoor nog wat kunnen slapen hier en daar?
Ben benieuwd of je hier zondagochtendmiddag deze smiley komt posten Naat :puke:

Stappen, ik zou niet eens meer weten hoe dat moet Heb er overigens ook helemaal geen behoefte aan.

Geen ervaring met spiraaltjes. Aan mijn lijf geen polonaise

Starman vindt het prachtig drie dames in huis. Hij is ook zo lief op het moment.

Oooo zo kan ik ook 24 uur reizen Hel, met slaapmiddelen a la Wacko

Land mooi en mensen aardig enzo? Mooi dat het ook positief was qua werk.
http://www.telegraaf.nl/b ... peuterdildo___.html?p=7,2

Whoehahahahahaha wie verzint er dan in godsnaam een speeltje met zo'n vorm?
Heeeee, Hel weer terug, mooi!

Alles goed gegaan met vriend en Mare? En met slapen?

Goeie, van die slaappillen.

Moet je deze week gewoon nog werken?

Naatie, waar ga je naar toe? Naatietown?

Gaat prima hier, geen duizelingen. Wel rode duivels. Die heb ik dan maar weer gemeld.

Star, wat fijn zo'n gelukkige man! Hij is met recht trots op zijn harem. Gaat goed met bv? Is het raar om weer een kindje aan de borst te hebben of juist niet?
Kom net bijzondere plaatjes tegen...

Aaaaah stomme rode duivels Compu!

BV gaat als een tiet

Ik had het idee dat ik het wel weer raar zou vinden, maar zodra ze voor de eerste keer hapte was het alweer helemaal normaal. Alsof borsten niets anders gewend waren
Haha, als een tiet!! Wat goed zeg, dat het zo natuurlijk gaat. Die Ee heeft geluk met nog wat jaren mm voor de boeg. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven