Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig, en nu is ze 26. Remma snapt er niks meer van.
Goedemorgen!

Ja Pammie, hoe oud ben je nu écht geworden?

Nu eerst even kinderen uit bed vissen en naar school brengen.
Goedemorgen.

Dus....

Ik kan 'em wel gebruiken, jullie ook? Mannie was aan de spook vanaf 5 uur en kwart over 6 zijn we allemaal in slaap gevallen en hebben we 2 wekkers gemist. Om half 8 werd Mini wakker en toen moesten we haasten.

Ik ben officieel 32 geworden gister.

Nu even snel bijlezen.
Oooo, lekker Pammie. Hier ook slecht geslapen dus broodkoffienodig.
Sok, misschien wil die schoenenzaak uit coulance wat doen. Maar als Poek ze al gedragen heeft zou ik ze niet terugnemen als winkel. Wat moet ik er dan mee?

Gister nog wat visite gehad, was gezellig. Mini ging natuurlijk niet slapen en was reuzeverdrietig en bang. Ik had geen zin om mijn feestje te laten verpesten dus ze mocht kiezen, of alleen of met papa gaan slapen. Papa was stom dus uiteindelijk is ze toch alleen in slaap gevallen. Dat is toch ook verbetering.

Nu ga ik wat doen, laterrr.
Ben je al wat beter?
Ik doe ook een bakkie mee. Kan maar niet wakker worden (zal wel liggen aan het steeds weer te laat gaan slapen)

Hmm, dus als ze kan kiezen tussen stomme papa of alleen slapen dan gaat ze alleen slapen, dat schept perspectieven Pammie

Heb voor man een uitje geregeld als verrassing voor zijn verjaardag, hij is maar aan het vissen wat zijn kadootje is, ik hoop niet dat ie iets vermoed..

En wat snel zeg, Remma, d'r A diploma! goed hoor..

Gisteren weer danscursus, vind het heel leuk om weer wat te doen eigenlijk, heb steeds niet zo'n zin om van de bank af te komen maar als ik eenmaal geweest ben ben ik steeds enthousiat.
Goed van meis zeg Remma! Jongetje hier schiet totaal nog niet op, terwijl die toch ook al een jaar bezig is. Ik denk dat meisje hem straks in gaat halen. Misschien dat dat helpt voor de motivatie. Kan me wel voorstellen dat je niet zo'n zin had in de Mac. Vind het al stoer dat je met paracetamollen bij het zwembad gaat zitten, ik word daar altijd al beroerd als ik me wél fit voel

Wat voor danscursus doe je ook alweer Citro? Het klinkt leuk. En wat voor uitje heb je geregeld voor Man?

Denk ook niet dat schoenwinkel laarzen gaat terugnemen als ze er al mee naar school is geweest Sok. Zouden ze niet nog een beetje uitlopen? Zijn ze van leer?

Ik ben bezig een presentatie in elkaar te zetten voor morgen. Het hoeft gelukkig niet zo'n lang verhaal te zijn, maar het is een beetje een eng publiek. Ik ga mijn tekst maar heel goed van tevoren bedenken, anders wordt het vast veel hakkelen en stamelen (stamelen, raar woord).
Of de veters wat losser zodat ze er makkelijjker inkomt?

eng publiek? wat moet ik me daar bij voorstellen?

voor de zekerheid vertel ik het uitje maar niet hier, je weet nooit of ie opeens meeleest

danscursus is dansconditietraining, wat meer danspasjes dan aerobics, zeg maar... maar gelukkig niet al te ingewikkeld..

Eng publiek
Das wel heel eng ja.
Wij moeten zo naar school, informatieavond van groep 3. We hebben een deal met de buren; Pamman past daar nu op hun kinderen en zo komt buurman op die van ons passen.

Speaking of which, eentje roept natuurlijk nog. Moet ik even heen.

Later.

Oh Citro, wil je uitje in de ak zetten? Ik ben wel benieuwd.

Had ik trouwens verteld dat ik een smsje van Esmee had voor mijn verjaardag? Het was warm daar
ach weet je wat, zet het uitje gewoon hier neer :

Ok wil iemand een hork hebben?

Je krijgt geld toe. Echt.
Ik heb er al 1, 2 is me eentje te veel..

wt heeft ie gdaan, lucht je hart maar hoor.
Ruilen voor een kind dat wakker zijn veel leuker vindt dan slapen? Het gaat een stuk beter dan een tijdje terug, want hij slaapt al, maar daar ben ik toch weer heel wat keertjes de trappen voor op en af gesjouwd.

Wat heeft de hork gedaan?
Veel plezier met je uitje, Citro!
We hadden laatst een offerte gevraagd voor een verbouwing, omdat er toen een klusjesman hier was.

Nu is offerte al weekje binnen en heb ik al een paar keer gevraagd wat hij wil, en heb ik gezegd wat ik wil. Maar hij zegt dus niks, niet wat hij wil. Dus zonet maar weer gevraagd, zegt hij dat hij het niet weet, dat we het er niet over hoeven te hebben omdat het toch niet uitmaakt en loopt vervolgens weg.

ik geloof dat ik hier zo langzamerhand gek word. echt.
Och jee, klinkt als een besluiteloze man die vindt dat ie onder druk staat
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 20:58:

We hadden laatst een offerte gevraagd voor een verbouwing, omdat er toen een klusjesman hier was.

Nu is offerte al weekje binnen en heb ik al een paar keer gevraagd wat hij wil, en heb ik gezegd wat ik wil. Maar hij zegt dus niks, niet wat hij wil. Dus zonet maar weer gevraagd, zegt hij dat hij het niet weet, dat we het er niet over hoeven te hebben omdat het toch niet uitmaakt en loopt vervolgens weg.

ik geloof dat ik hier zo langzamerhand gek word. echt.Soep van koken. of met de haren erbij slepen. is-ie moe, heeft-ie Mexicaanse griep of ernstige 'ik-heb-geen-zin-om-hierover-na-te-denken-neigingen? rete- irritant, iig
Ik wil jouw hork best hebben Remma, maar dan krijg je de mijne er voor terug (al is hij de laatste tijd weinig horkerig, dus misschien maak ik nu een slechte deal).

Maby had een pechdag vandaag. Eerst viel ze van het hek bij de kindergarten vanmorgen. Resultaat: enorme buil + schaafwond op voorhoofd (en ze was net weer gaaf). En vanmiddag struikelde ze toen we Ot en Sien gingen ophalen en viel een tand door haar lip. Geen ramp, maar natuurlijk wel weer enorm bloedbad. Maby en ik zaten dus beiden (ondanks poetsen) nogal bloederig in het zwembad. Daarna viel Ot in zwembad nog heel erg hard tegen een tafelpunt, maar gelukkig bleef dit beperkt tot een klein gat in zijn hoofd wat m.i. niet geplakt hoefde te worden.

En nu duik ik zo met een goed boek in bed. Morgen weer met Sien naar de Grundschule (17.30 uur, handig tijdstip). Geen idee waarom eigenlijk, iets met aanmelding en kennismaking geloof ik en dan moet ze na de herfstvakantie nog een keer testen komen doen ofzo en op de Kindergarten krijgt ze ook nog testen. Jaja, ze nemen het serieus hier....
Sok had vandaag een congres in Sokstad. Dat betekende dat Sok Poek zelf naar school kon brengen, op de fiets naar congresplek kon en op de fiets weer terug. Congres was interessant; heb niet alles meegekregen, want smiddags kwam ik in de expozaal vriendin tegen en toen kwam ik niet meer in de zaal. Op 4 uur kwam de eerste prosecco in beeld en nu is Sok in een uiterst goed humeur
o, lekker dan, Anky, van die bloedbaden van Maby! tand door de lip ziet er idd altijd zo heftig uit.

en grundschule klinkt idd wel erg grundlich...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven