Good Luck
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:59
Buurmeisje is er nu en die was ook al helemaal enthousiast dat Max morgen bij haar in de klas komt. Voor hem is het wel heel leuk, ik vind het ook leuk dat ik wat tijd met Sam alleen heb, maar Max niet meer de hele dag om me heen vind ik toch nog wel gek hoor. En stiekem zie ik enorm op tegen elke ochtend half negen met 2 gewassen, aangeklede, gevoederde mannen op het schoolplein te staan. Maar dat went toch?
dinsdag 6 oktober 2009 om 19:14
Mamax, http://halloweenfair.punt.nl/ dit is misschien wel leuk voor aanstaand weekend.
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:11
Suus wat fijn dat je weer lekker in je eigen bed ligt, al wat bezoek gehad?
Mooie vlinders en wat knap dat jullie ze op de foto krijgen!
Star balen van je auto zeg!
Jin wilde je oudste op de schoolfoto wel leuk kijken?
Bam ik ben voor Mart ook naar tuimeljudo aan het kijken, lijkt me wel heel erg leuk en hij wil ook de hele dag vechten dus dat moet hij leuk vinden.
Amaal Mart is ook veel met de dood bezig, maar dan over dieren die dood gaan of dieren die hij dood gaat maken.
Cas moest vorige week zijn prikjes en toen heb ik Mart verteld dat hij de volgende keer ook niet. Cas hoefde maar heel even te huilen en toen zag Mart dat het al over was dus nu wil hij ook wel. Is dat die ogentest met de opening in de rondjes?
Zo nu even naar Suusbaby kijken en dan een filmpje kijken..
Mooie vlinders en wat knap dat jullie ze op de foto krijgen!
Star balen van je auto zeg!
Jin wilde je oudste op de schoolfoto wel leuk kijken?
Bam ik ben voor Mart ook naar tuimeljudo aan het kijken, lijkt me wel heel erg leuk en hij wil ook de hele dag vechten dus dat moet hij leuk vinden.
Amaal Mart is ook veel met de dood bezig, maar dan over dieren die dood gaan of dieren die hij dood gaat maken.
Cas moest vorige week zijn prikjes en toen heb ik Mart verteld dat hij de volgende keer ook niet. Cas hoefde maar heel even te huilen en toen zag Mart dat het al over was dus nu wil hij ook wel. Is dat die ogentest met de opening in de rondjes?
Zo nu even naar Suusbaby kijken en dan een filmpje kijken..
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:54
Suze wat een lekker bevallingsverhaal! En wat fijn dat het zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat De grote meid eraan moet wennen. Ineens aandacht delen!
Mamax ahhh Max al naar school? Nou ik zal zeker aan je denken. En inderdaad met je 2 mannen helemaal klaar om half 9 rise and shine op het schoolplein staan? Pff.. daar moet ik dan ook nog even aan werken!
Juud hoe gaat het met afvallen? Ben je goed op weg?
Star, hier ook elke keer dat slurpende wicht in beeld. Bleghh..
Hoe is het met je 2 dames? Is papa er blij mee, de enige man in huis
Compu, gaat het weer goed met je?Geen duizelingen meer?
Morgenochtend laat ik een spiraaltje plaatsen. Ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk daarna gaan sporten maar weet niet of dat kan of mag. Iemand ervaring?
En ik heb al helemaal zin in zaterdag. Ga ik sinds tijden stappen met vriendin. Als ik er zo uitzie , dan heb ik het leuk gehad..haha...
Mamax ahhh Max al naar school? Nou ik zal zeker aan je denken. En inderdaad met je 2 mannen helemaal klaar om half 9 rise and shine op het schoolplein staan? Pff.. daar moet ik dan ook nog even aan werken!
Juud hoe gaat het met afvallen? Ben je goed op weg?
Star, hier ook elke keer dat slurpende wicht in beeld. Bleghh..
Hoe is het met je 2 dames? Is papa er blij mee, de enige man in huis
Compu, gaat het weer goed met je?Geen duizelingen meer?
Morgenochtend laat ik een spiraaltje plaatsen. Ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk daarna gaan sporten maar weet niet of dat kan of mag. Iemand ervaring?
En ik heb al helemaal zin in zaterdag. Ga ik sinds tijden stappen met vriendin. Als ik er zo uitzie , dan heb ik het leuk gehad..haha...
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:08
Zo, da's een kort bevallingsverhaal! Hartstikke goed! Ben stiekum ook helemaal opgelucht, haha!
Mal, gaaf, zo'n vlindertuin! Denk dat ik volgend jaar ook een een vlinderstruik neerzet (als die in een pot kan tenminste), lijkt me heel mooi, vinders in de tuin.
Naat, mm, gene ervaring met spiraaltjes, maar ik zeg: goed excuus om ochtendje fluffen in te plannen...
Mamax, ik zal aan je denken morgenochtend! Wat een mijlpaal he... Ik heb er ook wel moeite mee hoor, dat ze zo snel groot wordt en er dan zo veel "voorbij" is al...
Juud, haai! Nog steeds goed met afvallen?
Oh, ik zal even op de groep kijken voor kraamdate bij jou Star, leuk (tenzij jij net hebt gereageerd dat we niet welkom zijn natuurlijk ). Reis heel goed. Qua werk erg positief allemaal. Terugreis was beter te doen dan de heenweg want gezelschap (en nog fijner: een slaappil waarvan een paard nog knockout van was gegaan ).
En nu snel fotootjes kijken van het verse spleetoogje! Ik smelt nu al!
Mal, gaaf, zo'n vlindertuin! Denk dat ik volgend jaar ook een een vlinderstruik neerzet (als die in een pot kan tenminste), lijkt me heel mooi, vinders in de tuin.
Naat, mm, gene ervaring met spiraaltjes, maar ik zeg: goed excuus om ochtendje fluffen in te plannen...
Mamax, ik zal aan je denken morgenochtend! Wat een mijlpaal he... Ik heb er ook wel moeite mee hoor, dat ze zo snel groot wordt en er dan zo veel "voorbij" is al...
Juud, haai! Nog steeds goed met afvallen?
Oh, ik zal even op de groep kijken voor kraamdate bij jou Star, leuk (tenzij jij net hebt gereageerd dat we niet welkom zijn natuurlijk ). Reis heel goed. Qua werk erg positief allemaal. Terugreis was beter te doen dan de heenweg want gezelschap (en nog fijner: een slaappil waarvan een paard nog knockout van was gegaan ).
En nu snel fotootjes kijken van het verse spleetoogje! Ik smelt nu al!
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:18
Ben benieuwd of je hier zondagochtendmiddag deze smiley komt posten Naat :puke:
Stappen, ik zou niet eens meer weten hoe dat moet Heb er overigens ook helemaal geen behoefte aan.
Geen ervaring met spiraaltjes. Aan mijn lijf geen polonaise
Starman vindt het prachtig drie dames in huis. Hij is ook zo lief op het moment.
Oooo zo kan ik ook 24 uur reizen Hel, met slaapmiddelen a la Wacko
Land mooi en mensen aardig enzo? Mooi dat het ook positief was qua werk.
Stappen, ik zou niet eens meer weten hoe dat moet Heb er overigens ook helemaal geen behoefte aan.
Geen ervaring met spiraaltjes. Aan mijn lijf geen polonaise
Starman vindt het prachtig drie dames in huis. Hij is ook zo lief op het moment.
Oooo zo kan ik ook 24 uur reizen Hel, met slaapmiddelen a la Wacko
Land mooi en mensen aardig enzo? Mooi dat het ook positief was qua werk.
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:21
http://www.telegraaf.nl/b ... peuterdildo___.html?p=7,2
Whoehahahahahaha wie verzint er dan in godsnaam een speeltje met zo'n vorm?
Whoehahahahahaha wie verzint er dan in godsnaam een speeltje met zo'n vorm?
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:23
Heeeee, Hel weer terug, mooi!
Alles goed gegaan met vriend en Mare? En met slapen?
Goeie, van die slaappillen.
Moet je deze week gewoon nog werken?
Naatie, waar ga je naar toe? Naatietown?
Gaat prima hier, geen duizelingen. Wel rode duivels. Die heb ik dan maar weer gemeld.
Star, wat fijn zo'n gelukkige man! Hij is met recht trots op zijn harem. Gaat goed met bv? Is het raar om weer een kindje aan de borst te hebben of juist niet?
Alles goed gegaan met vriend en Mare? En met slapen?
Goeie, van die slaappillen.
Moet je deze week gewoon nog werken?
Naatie, waar ga je naar toe? Naatietown?
Gaat prima hier, geen duizelingen. Wel rode duivels. Die heb ik dan maar weer gemeld.
Star, wat fijn zo'n gelukkige man! Hij is met recht trots op zijn harem. Gaat goed met bv? Is het raar om weer een kindje aan de borst te hebben of juist niet?