Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Arme Maby, en arme Ot.

Hier ook trouwens een kind dat altijd gedeukt is. De ene deuk is nog niet weg of de volgende zit er al weer.

Ik zal je mijn hork niet aanbieden, want ik wed dat je nog liever Remman hebt dan mijn hork
Alle reacties Link kopieren
nee hij wil niks

niks

nooit iets. Hij is voorzichtig, te. en saai

en stom

zo
en als, en als je nu dat stomme plaatje laat zien, pammie, dan doe ik je wat.

quote:anky schreef op 06 oktober 2009 @ 21:02:

Maby had een pechdag vandaag. Eerst viel ze van het hek bij de kindergarten vanmorgen. Resultaat: enorme buil + schaafwond op voorhoofd (en ze was net weer gaaf). En vanmiddag struikelde ze toen we Ot en Sien gingen ophalen en viel een tand door haar lip. Geen ramp, maar natuurlijk wel weer enorm bloedbad. Maby en ik zaten dus beiden (ondanks poetsen) nogal bloederig in het zwembad. Daarna viel Ot in zwembad nog heel erg hard tegen een tafelpunt, maar gelukkig bleef dit beperkt tot een klein gat in zijn hoofd wat m.i. niet geplakt hoefde te worden.

oef
Sok, je stukjes komen redelijk prosecco over.

Remma, ik denk dat mijn man wel wil ruilen, want ik vrees dat ik me nogal schuldig maak aan Remman gedrag. We willen al een tijdje een dakkapel, maar alle actie is tot nu toe van hem gekomen. Interesse?

In het zwembad tegen een tafel vallen is best knap

Die afspraak morgen, is dat bij een school waar ze pas volgend jaar heen gaat?

Zo maar eens kijken of ik de aflevering van house al ken (hopelijk niet, anders moet ik van mezelf eigenlijk nog even aan het werk.)
Jullie weten tenminste dat je een dakkapel wilt. Heerlijk. Als ik weet dat Remman wel wil, wil ik wel alle actie ondernemen. Ne pas de probleme.
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 21:18:

Anders regel je de verbouwing toch zelf, en laat je het aannemersbedrijf meteen een tuinschuurtje extra bouwen en verhuis je zijn bed daarheen.
Oei ja, dat klinkt wel redelijk irritant Remma.
quote:citronella schreef op 06 oktober 2009 @ 21:25:

Anders regel je de verbouwing toch zelf, en laat je het aannemersbedrijf meteen een tuinschuurtje extra bouwen en verhuis je zijn bed daarheen.Met liefde, maar ja, dr mot toch een klein hypotheekje voor bijkomen, en daar heb ik zijn handtekening voor nodig.
Hm, ik moet geloof ik aan het werk...

Citro, daar hebben wij een dakterras voor
Oh, anders voer je hem dronken, dan zet ie zijn handtekening overal wel onder toch, als je het vraagt?
Uh, geen idee, hij drinkt geen alcohol
Dan probeer je het 's nachts als hij slaapt
5
Lastig, Remma, want het klinkt ook niet als iets wat makkelijk zal veranderen. Was het altijd al zo?
Hmm. Ja.
Nou ja, we moeten toch iets doen, de offerte loopt in 30 dagen af. nu zit daar natuurlijk altijd wel een beetje rek in, maar een beslissing moet er toch vallen
Hmm, saai en voorzichtig en stom dus. Maar klinkt wel als heel betrouwbaar. (ik probeer er maar een positieve draai aan te geven hoor)

Spannend en onvoorzichtig en opwindend is ook maar leuk voor een halve dag, ofzo.. (ik probeer je op te beuren)
Hahahaha. Thanks Citro
IK heb een wijntje

Ben wat opgeknapt, na het ziekzijn, en mini slaapt pas sinds een half uurtje want aanval van oorontsteking. Sneu menneke. Hij ligt nu in het grote bed, Remman is verbannen naar de schuurkamer van meis.
irritant is het wel. Misschien toch maar eens er goed voor gaan zitten, vertellen wat je dwars zit en waarom , vragen hoe hij dat ziet en vertellen hoe je het anders wilt zien.
Ja. Ik weet het Sok. Dat gebeurt al zo vaak. Maar wat in het karakter zit, krijg je er niet uit.
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 21:18:

Bedoel je deze?

Dat is zo, maar hij kan wel af en toe zijn best doen natuurlijk, om iets minder saai en voorspelbaar te zijn. Misschien moet je hem er weer even aan herinneren, buiten een ruzie om bedoel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven