Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Heb je dat knopje niet per ongeluk al ingepakt, Mir?

Ik ga er trouwens vroeg in. Om preciezer te zijn: nu.

truste!
Yet, er is nog zo weinig ingepakt, lijkt me stug dat nou juist dat enen knopje in een doos zit. Er is trouwens wel al een boel weg, maar ook daar zat dat knopje niet bij.

Ik ga ook zo naar bed. Was een enerverende dag, ben moe.

Trusten.

David Dunning
Koffie.

Van de meest elementaire dingen in mijn leven van dit moment op dit forum geen smiley...koffie en wijn...

Bitterballen zeker ook niet....toch achteruitgang geconstateerd.

Mir, zit t knopje vastgeplakt aan kattepootje?
Goehoedemorgen Barrers

Zo Pun, jij bent vroeg.

De smiley's ... sja, het is niet meer wat het geweest is.

Koffie
En, is het knopje al terecht? Is het niet verstandig er een HELP-topic over te openen?

Gemma heeft veel leukerdere smileys dan we hier ooit hadden. Je doet er alleen wat langer over om ze hier te krijgen.
Jij bent gewoon kei in plaatjes, Yette. Snap niet dat Gemma niet vervangen wordt door Yette?!

Nog maar een koffie. Grand Marnier is t niet te vroeg voor, toch?
Grand Marnier hoort bij de koffie. En daar is het toch nooit te vroeg voor.

Ik hoest me een slag in de rondte. Graaf ik -met gierende uithalen naar adem snakkend- de Bisolvon op, blijkt dat die al in 2003 de prullebak in had gemoeten. Een prima reden om een grogje te nemen.
Misschien wel een heel goede helende werking, bisolvon van tig jaar oud...wie weet wat voor verborgen krachten het bij zich heeft...

Hmm, Grogje... kan manlief toch mooi maken voor joe, heeft ie een taak
Ik moet er inderdaad nog aan wennen dat ik hier de boel wat beter kan delegeren. Zonder dat gebeurt er niet veel. En dat delegeren, daar moet ik dan wel echt op tijd aan denken, anders kan ik het beter zelf doen.
Middag!

Ben net mijn nest uit, koffie!

Yette, beterschap meid! Mijn verkoudheid is gelukkig op z'n retour, gaat alleen gepaard met flinke hoestbuien. Is niet handig als je in de horeca werkt.

Pun, ben zelf ook wel eens ietsje langer weg geweest van het forum, soms langer dan me lief was, maar laat me niet meer kisten, door niks niemand niet.

Nou, ik mag gezellig naar de Stadsbank om een BBR (?) rekening aan te vragen zodat ze samen met mij tot een oplossing van mijn probleem kunnen komen. ( lees de huurachterstand zsm om zeep te helpen )

Maar eens kijken wat dat precies inhoudt....
Ik weet het ook niet, Blues. Is dat misschien zoiets dat je niet meer zelf over je geld kunt beschikken? Dat is ook wat

Nâh, hier is gebleken dat de belastingdienst mijn aanrechtvergoeding onterecht niet heeft uitbetaald!! Maar alsnog storten gaat maanden duren..... Sja, zolang ze geld van je moeten krijgen, zijn ze er als de kippen bij.

Ik hoop maar dat het ze deze maand wel lukt om die luizige paar centen op mijn rekening te storten.

Morgen ga ik op zicht bij een client. Als ik in de smaak val, gaat mijn schoonmaakcarriere zowaar beginnen. Jaja, ook daar moet je tegenwoordig hoog voor zijn opgeleid
Meisjes, ik voel me een beetje allenig.

Zal ik aan de zuip?

David Dunning
Hellow,

'k zuip wel met je mee hoor.

Heb alles hier meegelezen, hoop dat je zoon het leuk blijft vinden in A.

Blues wat een gedoe zeg, bah.

Joopp ook sterkte met moeders.

*heb beetje hersenschudding dus ben de rest vergeten, wel gelezen, dat dan weer wel*

Proost!!!
Oooow tuuuuk Puuuuuuuuuuuuuun!!!!

*openarmrenenomhelssmiley*
Hersenschudding? Watskebeurt?

David Dunning
Hoi Mir, ik doe wel met je met je mee...en ik brand een kaarsje voor jou en voor mijn nicht en neef die hun babytje vanmorgen zijn verloren

En vgb.

Oja, heb weer een kappershoofd sinds vanavond..dat wordt eerst weer douchen voordat ik heel misschien tevreden ben hoe het zit...
quote:Solomio schreef op 06 oktober 2009 @ 21:52:

Hersenschudding? Watskebeurt?Kermis, lunapark, glijbaan wat niet goed ging
quote:Winx68 schreef op 06 oktober 2009 @ 21:56:

[...]

Kermis, lunapark, glijbaan wat niet goed ging Troel, je moet je wel een beetje aanpassen aan je leeftijd hoor.

David Dunning
He wat is dat nou ove jer neef en nicht?

wat verschrikkelijk.
quote:Solomio schreef op 06 oktober 2009 @ 21:58:

[...]

Troel, je moet je wel een beetje aanpassen aan je leeftijd hoor. Ja 'k weet het. Heb ook zo'n spijt dat ik van tevoren niet gekeken heb hoe die glijbaan eruit zag..........je kon nl ook gewoon de trap nemen naar beneden....
Ow, zo lang doe ik dus over een posting, nouja, de smileys dan he..

Hooooooooi Winxiepinxie. Blij dat de herinnering aan mij niet onderaan de glijbaan is blijven liggen

Wat doe jij op een glijbaan überhaupt?
quote:Pun schreef op 06 oktober 2009 @ 21:54:

Hoi Mir, ik doe wel met je met je mee...en ik brand een kaarsje voor jou en voor mijn nicht en neef die hun babytje vanmorgen zijn verloren Dank je Pun, dat vind ik lief. wat vreselijk, dat het steeds weer gebeurt.

Vinnut zo leuk dat je weer mee komt drinken hier.

David Dunning
Yep, ik verval steeds weer in oude gewoontes...nagelbijten, drinken, pindas eten, vivaforummen...t ene is erger dan t andere maarja, je leeft maar 1 keer!

12 weken....dood aangetroffen in de box door de moeder....

Hebben we nog nieuwe hobbies?
quote:Pun schreef op 06 oktober 2009 @ 22:05:

Hebben we nog nieuwe hobbies?Iets als kantklossen bedoel je?

David Dunning
Wat verdrietig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven