Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 7 oktober 2009 om 00:43
Jahoor het gaat wel.
Pom belde me ook al om ff te checken.
De LIEVERD!
Hmmmm... klinkt echtwel als leuke gesprekken hoor Kym.
Bedoelde ook helemaal niet dat het raar is, het is alleen niet mijn ding.
Ik hou van duidelijkheid (en controle) en die verdwijnt een beetje met dat grappige fantaseren...
Oh shit, jullie gaan net weg!
Nou trusten!
Genieten jullie maar lekker van jullie gezwijmel over de mannen!
Pom belde me ook al om ff te checken.
De LIEVERD!
Hmmmm... klinkt echtwel als leuke gesprekken hoor Kym.
Bedoelde ook helemaal niet dat het raar is, het is alleen niet mijn ding.
Ik hou van duidelijkheid (en controle) en die verdwijnt een beetje met dat grappige fantaseren...
Oh shit, jullie gaan net weg!
Nou trusten!
Genieten jullie maar lekker van jullie gezwijmel over de mannen!
woensdag 7 oktober 2009 om 00:52
Ik voel me niet echt rot, maar ik zie een 'probleem' en ik kan er de vinger maar niet op leggen.
En dat pik ik niet!
Dus ik wil uitvogelen hoe het zit en wat ik eraan kan doen.
Vallen op emotioneel onbereikbare mannen is niet goed en dat wil ik niet in stand houden.
Als je er nog bent Kym, kan ik ook nog ff reageren op dat ding van je huisgenoot:
Wat een sufferd.
Waar haalt ie het idee vandaan om zoiets te zeggen?
Hij mag het vinden hoor, maar de reden daarachter moet ik lekker bij zichzelf zoeken, en niet bij jou.
Kan me voorstellen dat je het gesprek met hem wil aangaan.
Niet leuk als het tussen jullie in moet blijven staan terwijl jullie in één huis wonen.
En dat pik ik niet!
Dus ik wil uitvogelen hoe het zit en wat ik eraan kan doen.
Vallen op emotioneel onbereikbare mannen is niet goed en dat wil ik niet in stand houden.
Als je er nog bent Kym, kan ik ook nog ff reageren op dat ding van je huisgenoot:
Wat een sufferd.
Waar haalt ie het idee vandaan om zoiets te zeggen?
Hij mag het vinden hoor, maar de reden daarachter moet ik lekker bij zichzelf zoeken, en niet bij jou.
Kan me voorstellen dat je het gesprek met hem wil aangaan.
Niet leuk als het tussen jullie in moet blijven staan terwijl jullie in één huis wonen.
woensdag 7 oktober 2009 om 00:57
woensdag 7 oktober 2009 om 01:16
Meisjes ....
Ik ben nog niet bijgelezen .. dat doe ik morgen ochtend wel....
Maar euhm mijn sex.. was dus echt dramatisch .. wat een waardeloze sex zeg ...ohhhhh arme ik en ik had er nou juist zo`n zin in .....
Nu komt het ergste , hem vriendelijk duidelijk maken dat dit dus echt nimmer nooit niet nog eens gaat gebeuren ...
Die jongen moet eerst maar eens flink oefenen sjezus .........
x
Ik ben nog niet bijgelezen .. dat doe ik morgen ochtend wel....
Maar euhm mijn sex.. was dus echt dramatisch .. wat een waardeloze sex zeg ...ohhhhh arme ik en ik had er nou juist zo`n zin in .....
Nu komt het ergste , hem vriendelijk duidelijk maken dat dit dus echt nimmer nooit niet nog eens gaat gebeuren ...
Die jongen moet eerst maar eens flink oefenen sjezus .........
x
woensdag 7 oktober 2009 om 08:55
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waardeloze seks SUCKS!!!
Dan heb je het nog lang volgehouden trouwens dame
En nu....hoe ga je dat vandaag op je werk doen?
Neem aan dat er ook niet meer getongworsteld gaat worden?
Kym wat ik me gister in bed lag te bedenken...
Hoe is het ooit afgelopen met het meisje met de zwavelstokjes zwangerschapstest?
Waardeloze seks SUCKS!!!
Dan heb je het nog lang volgehouden trouwens dame
En nu....hoe ga je dat vandaag op je werk doen?
Neem aan dat er ook niet meer getongworsteld gaat worden?
Kym wat ik me gister in bed lag te bedenken...
Hoe is het ooit afgelopen met het meisje met de zwavelstokjes zwangerschapstest?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 09:06
Oh neeeeeeee Stroll!
Dat is erg.
Echt erg.
En jij was nog wel bang dat jij er niks van bakte...
Het hem duidelijk maken is niet zo moeilijk hoor, gewoon als hij weer wil afspreken dit weigeren.
Simpel.
Vind het een goeie vraag Sum, ik was dat meisje ook helemaal vergeten.
Ik hoop toch dat het met een sisser is afgelopen?
Heb trouwens waardeloos geslapen, de hele nacht liggen dromen.
Fijne dag allemaal!
Dat is erg.
Echt erg.
En jij was nog wel bang dat jij er niks van bakte...
Het hem duidelijk maken is niet zo moeilijk hoor, gewoon als hij weer wil afspreken dit weigeren.
Simpel.
Vind het een goeie vraag Sum, ik was dat meisje ook helemaal vergeten.
Ik hoop toch dat het met een sisser is afgelopen?
Heb trouwens waardeloos geslapen, de hele nacht liggen dromen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 7 oktober 2009 om 09:07
Jaaa erg he
De klik was er niet, alles ging raar en weet niet , ik kwam er zelf ook niet echt in , heel mijn stemming/geile bui was foetsie ...
begon eigenlijk al toen hij aankwam , ik was hem eens goed aan het bekijken en ineens viel er me van alles op , want ik toch niet zo heel erg aantrekkelijk vond haha
En ja hoor lijkt lang maar we hebben niet al die tijd sex gehad , dat duurde misschien een half uur ofzo ...daarvoor beetje gekletst ,film gekeken enzo
nee er gaat Idd niet meer getongworsteld worden , wat een afknapper zeg gister haha .. (wel sneu eigenlijk , voor hem)
En nu ?? nog niks hij is later vandaag , zal zo wel aankomen, en dan tja niks laat ik verder niks merken...
ik ga het hem vanaaf misschien wel proberen uit te leggen , dat het allemaal toch niet zo verstandig is ofzo , ik bedenk wel wat ...
En ja nu je het zegt Sum... Hoe zou het zijn met dat meisje
Vast niet zwanger
De klik was er niet, alles ging raar en weet niet , ik kwam er zelf ook niet echt in , heel mijn stemming/geile bui was foetsie ...
begon eigenlijk al toen hij aankwam , ik was hem eens goed aan het bekijken en ineens viel er me van alles op , want ik toch niet zo heel erg aantrekkelijk vond haha
En ja hoor lijkt lang maar we hebben niet al die tijd sex gehad , dat duurde misschien een half uur ofzo ...daarvoor beetje gekletst ,film gekeken enzo
nee er gaat Idd niet meer getongworsteld worden , wat een afknapper zeg gister haha .. (wel sneu eigenlijk , voor hem)
En nu ?? nog niks hij is later vandaag , zal zo wel aankomen, en dan tja niks laat ik verder niks merken...
ik ga het hem vanaaf misschien wel proberen uit te leggen , dat het allemaal toch niet zo verstandig is ofzo , ik bedenk wel wat ...
En ja nu je het zegt Sum... Hoe zou het zijn met dat meisje
Vast niet zwanger
woensdag 7 oktober 2009 om 09:18
Oh jee Stroll, waarom ging je het dan tóch nog doen?
Zo zie je maar dat geilheid gevaarlijk is!
*kijkt streng in de spiegel terwijl ze die laatste zin uitspreekt*
Waarom nou weer sneu voor hém?
Sinds wanneer ben jij verantwoordelijk voor zijn wel en wee?
Hij is nog steeds een volwassen man, en hij krijgt straks het deksel op zijn neus.
So be it.
Mannen zijn dat wel gewend hoor.
Vind het sneuer voor jou!
Zo zie je maar dat geilheid gevaarlijk is!
*kijkt streng in de spiegel terwijl ze die laatste zin uitspreekt*
Waarom nou weer sneu voor hém?
Sinds wanneer ben jij verantwoordelijk voor zijn wel en wee?
Hij is nog steeds een volwassen man, en hij krijgt straks het deksel op zijn neus.
So be it.
Mannen zijn dat wel gewend hoor.
Vind het sneuer voor jou!
woensdag 7 oktober 2009 om 09:37
woensdag 7 oktober 2009 om 10:31
woensdag 7 oktober 2009 om 11:29
woensdag 7 oktober 2009 om 11:59
Ja, zou ik ook doen hoor Stroll, uitleggen, maar er niet teveel woorden aan vuil maken. Is ie inmiddels niet al op je werk gearriveerd?
Hier gaat het goed. Ik heb fantastisch geslapen en dat was echt nodig.
Heb wel honger nu, want nog niet ontbeten, dus ik ga maar even wat voedsel scoren tussen het werken door.
Hier gaat het goed. Ik heb fantastisch geslapen en dat was echt nodig.
Heb wel honger nu, want nog niet ontbeten, dus ik ga maar even wat voedsel scoren tussen het werken door.
woensdag 7 oktober 2009 om 12:24
Fijn dat je zo lekker hebt geslapen , ik veelte kort.
En dat is niets voor mij,zit nu dan ook flink suf te wezen hier.
Ja hij is geariveerd inmiddels , maar echt praten doen wij nooit ,hij komt regelmatig langs mijn kantoor voorbij en we wisellen dan wel een blik uit , maar echt kletsen zit er niet in...
En ja niet teveel woorden aan besteden gewoon kort maar krachtig vanavond
En dat is niets voor mij,zit nu dan ook flink suf te wezen hier.
Ja hij is geariveerd inmiddels , maar echt praten doen wij nooit ,hij komt regelmatig langs mijn kantoor voorbij en we wisellen dan wel een blik uit , maar echt kletsen zit er niet in...
En ja niet teveel woorden aan besteden gewoon kort maar krachtig vanavond
woensdag 7 oktober 2009 om 12:40
pff Vroeg net aan vriendlief of hij zin had om donderdag te komen slapen bij mij, maar hij had een vrije avond ingepland...
Hmz krijg m'n zin niet en toch ben ik ergens boos op hem.
Ja ik weet dat ik al shagerijnig was, en dat het niet eerlijk is dat ik boos ben. Maar ja, ben vrijdag jarig en anders zien we elkaar zondag pas weer... (ga het weekend weg)
Hmz krijg m'n zin niet en toch ben ik ergens boos op hem.
Ja ik weet dat ik al shagerijnig was, en dat het niet eerlijk is dat ik boos ben. Maar ja, ben vrijdag jarig en anders zien we elkaar zondag pas weer... (ga het weekend weg)
woensdag 7 oktober 2009 om 12:47
Hoi Latteke!
Jee, da's niet leuk nee. Sterker nog: ik vind het eigenlijk erg stom!
Je bent Goddomme jarig vrijdag, natuurlijk is het dan het leukst je Lief naast je te hebben liggen. Dat ie 'een avondje vrij wilt', tja..ik zou er ook boos om worden. Zeker als ie ook weet dat je het weekend al weggaat enzo.
Wat te doen? Je teleurstelling laten blijken?
Jee, da's niet leuk nee. Sterker nog: ik vind het eigenlijk erg stom!
Je bent Goddomme jarig vrijdag, natuurlijk is het dan het leukst je Lief naast je te hebben liggen. Dat ie 'een avondje vrij wilt', tja..ik zou er ook boos om worden. Zeker als ie ook weet dat je het weekend al weggaat enzo.
Wat te doen? Je teleurstelling laten blijken?
woensdag 7 oktober 2009 om 12:59
Goeie binnekomer Latteke..
Welkom trouwens!
Hmmz, moet toch wat meer info hebben hoor, wil ik dit kunnen relativeren
Hoe lang zijn jullie bijvoorbeeld al samen?
Haai iedereen!
Stroll, vind je het lastig of valt het wel mee?
Kunnen jullie dat niet gewoon even over de foon afhandelen?
Ik vind MSN daar persoonlijk weer zo'n waardeloos medium voor.
Frizzeltje, als bedacht wat je precies dwarszit meissie?
Kym, nog geen lieve/geile/spannende smsjes gehad van RM
Tis een man en er overduidelijk 1 die NIET kan multitasken
Als ik smiddags een sms stuur krijg ik om precies 17.05 antwoord want...jawel, dan zit tie in de auto...
Ik ga snel weer aan het werk, ben vanmiddag lekker vroeg thuis want ze komen de gordijnen opmeten!
Tot later mijn schatties!
Welkom trouwens!
Hmmz, moet toch wat meer info hebben hoor, wil ik dit kunnen relativeren
Hoe lang zijn jullie bijvoorbeeld al samen?
Haai iedereen!
Stroll, vind je het lastig of valt het wel mee?
Kunnen jullie dat niet gewoon even over de foon afhandelen?
Ik vind MSN daar persoonlijk weer zo'n waardeloos medium voor.
Frizzeltje, als bedacht wat je precies dwarszit meissie?
Kym, nog geen lieve/geile/spannende smsjes gehad van RM
Tis een man en er overduidelijk 1 die NIET kan multitasken
Als ik smiddags een sms stuur krijg ik om precies 17.05 antwoord want...jawel, dan zit tie in de auto...
Ik ga snel weer aan het werk, ben vanmiddag lekker vroeg thuis want ze komen de gordijnen opmeten!
Tot later mijn schatties!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 13:14
woensdag 7 oktober 2009 om 13:25
Hoooi schatjes, ik kom even zwaaien Heb het veel te druk maar net wel een geniaal plan bedacht om daar iets aan te doen: Namelijk iemand inhuren die een deel van de load off my shoulders gaat nemen. Nou maar hopen dat ze dat wil/kan doen, en dan word ik ook wel weer vrolijk..
Stroll toch, slechte sex, bummer! 't Zou verboden meoten worden...
Stroll toch, slechte sex, bummer! 't Zou verboden meoten worden...
woensdag 7 oktober 2009 om 13:33
Hmm wat een warm bad is het hier!
Vriend en ik (beiden 23) kennen elkaar pas twee maanden... Tja dat is natuurlijk best kort maar je moet ergens beginnen toch? Het voelt trouwens alsof we elkaar al jàren kennen en nooit zonder elkaar zijn geweest. Vind het zo'n aparte ervaring.
Ik wil hem absoluut niet claimen, maar vind het wel jammer dat hij niet donderdag niet komt. Maar als ik het niet zeg, kan hij dat natuurlijk moeilijk ruiken...
Hmpf dat hij dat zelf niet inziet zeg...
Vriend en ik (beiden 23) kennen elkaar pas twee maanden... Tja dat is natuurlijk best kort maar je moet ergens beginnen toch? Het voelt trouwens alsof we elkaar al jàren kennen en nooit zonder elkaar zijn geweest. Vind het zo'n aparte ervaring.
Ik wil hem absoluut niet claimen, maar vind het wel jammer dat hij niet donderdag niet komt. Maar als ik het niet zeg, kan hij dat natuurlijk moeilijk ruiken...
Hmpf dat hij dat zelf niet inziet zeg...
woensdag 7 oktober 2009 om 14:07