Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Balen compu
Gets wat een rare foto's Amaal.

Pffff moet er nu nog even niet aan denken hoor Compu, nog 2.5 bv
Haha Amalia, die vogelfant is grappig

Compu balen die !

Ja ik ga gewoon hier stappen. ( bij een kroeg waar je 25+ voor moet zijn. Dat trek ik dan nog wel. Tussen de 16 jarige rondlopen ben ik wel klaar mee!) Eerst housewarming van collega en daarna borrelen

Star fijn dat het zo lekker gaat en dat Starman ook happy is!

Helen, gelukkig is de reis goed gegaan! Heb je Mare platgeknuffeld?
Vogelfant, haha!

He jek Compu . Hoe is het verder, wat vond man van z'n eerste mannencursus?

Wat een lieve foto's van verse baby!

Bolivia ontzettend mooi land en heel aardige mensen. La Paz niet zo bijzonder, druk en lawaaierig, maar wel apart omdat het in een dal ligt en aan alle kanten tegen de steile bergen opgroeit. Gelukkig ook een dag het platteland op geweest - letterlijk plat want hoogvlakte (op 5000 meter dus heeeeel rustig aan). Erg mooi. En ook nog even aan de oevers van Lake Titicaca gestaan (kan van de checklist ) of had ik dat al geschreven - sorry dan.

Echt heerlijk om lekker met meiske te kroelen. Vooral 's morgens als ze bij me in bed kruipt, dan drukt ze me zowat plat. Ontroerende liefdesverklaringen er ook bij (Mama, wat ruik je lekker en wat ben je lekker zacht... wat maak je lieve geluidjes als je slaapt... je bent de liefste mama van de heeeeele wereld...), haha!

O, en wie vroeg naar huis enzo? Vriend heeft vanmiddag het voorlopige koopcontract getekend, yihaa! Kopers tekenen donderdag en overdracht is dan 12 (17?) november, dus lekker snel. Maar de champagne gaat pas open als het echt helemaal rond is (blijf toch een beetje huiverig).

Goh, die Suus, man en Julia. Eerste nacht met kleine zusje erbij. Spannend allemaal....

Trusten allemaal, ik ga m'n jetlag proberen weg te werken (valt erg mee).
Wat voor lieve geluidjes maak jij dan als je slaapt?

Erg schattig en ontroerend die kleine kindekes.

(Al zegt de mijne ook vaak 'mama ik zie je dikke billetjes'. Vooral het billeTJES is mooi )

Lake Titicaca op je ooitnogwillenzien-lijstje dan? Had je dus nog niet geschreven

Klinkt erg bijzonder, stad in dal. Ben benieuwd naar foto's. Zo raar, totaal andere wereld, kan je je denk ik geen voorstelling van maken als je er niet geweest bent.

Voorlopig koopcontract dus drie dagen gaan nu in en vrijdag kunnen we juichen?
Wat schattig van Mare!! Denk dat ik ook even wegga hier als ik het zo lees.

En super van het voorl. koopc.!!! Dat zou toch super zijn. Bestaan er ook huis-verkoop-feestjes?

Geniet maar weer even fijn met elkaar, Hel!

Vriend was heel enthou over de 1e cursus! Ze hadden lol en... moesten praten. Omschrijven van leerdoelen enzo. In elk geval gaat hij volgende keer graag weer.
Maffe plaatjes, Amalia! Ik kende ze al, maar hoe verzinnen ze het he.

Jij nog duizelig etc.? Was de uitslag van het onderzoek eigenlijk in orde, ja toch?
Huisverkoopfeestjes? Heb je zin in een feestje Compu?

Heee wat goed dat vriend weer gaat! Had je niet helemaal verwacht hè?
Hai!

jeee 8 pagina's bijgelezen... Kan niet overal op reageren dus de korte versie...

Joehoe!!! Suus weer thuis met mooie baby! (zal zo even spieken...) Fijn dat het goed gaat, je klinkt ook super!

Hel weer thuis met jetlag en mooi weerzien. Fijn! En helemaal goed van koopcontract!

Mamax: ai morgen is het zover... Zal aan je denken hoor... Komt goed! (Zie ook zo op tegen elke dag verplicht meteen aankleden en zo. gaat het fluffen...)

Compu: voor de komst van de duivels... balen. Fijn dat cursus hem goed bevalt!

Mal; fijn dat krakerdinges bevalt! Sterkte met Malman...

Ik ga de prik maar vertellen inderdaad. Morgen start kinderboekenweek, dus daarna mannetje lekker verwennen met nieuwe boekjes!
Jaaaaaaaaaaaa kinderboekenweek

Het thema is koken als ik de Bruna zo zag, dus dat is helemaal leuk
Goedemorgen!

Ja leuk kinderboekenweek. Juul gaat volgende week naar de kinderboekenwinkel, daar komt het poppentheater met een voorstelling over eten.
Hmmm... domper hoor... 's ochtends kijken terwijl alle baby's er al zijn...

Hoe zou het met Suus en gezin zijn?

Thema is aan tafel, over alle boeken die met koken en eten en zo te maken hebben. Ga denk ik Otje maar afschaffen...
Otje is 5.95 bij de Bruna
Huh? 5.95? Mooi!
Star en Mal, biecht eens op...
otje gaat dus over eten begrijp ik?
quote:bridges6 schreef op 07 oktober 2009 @ 09:14:

Star en Mal, biecht eens op...Whoehahahahahahahaha wasn't me
Sneu zeg om iemand te bedreigen.. Sukkels...

Ik ga volgende week naar het concert van MB & friends. heb er zin in..
Er zijn twee Otjes, weet niet over welke Bridge het heeft. Otje het boek en dan is er nog Otjes Kookboek.
Wil alletwee...
Uren aan de telefoon gehangen voor kaartjes Bam?
klinkt wel leuk otjes kookboek. zal eens googlen straks.

moet eerst zin maken om te werken.

Wat een k*** weer zeg
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 09:18:

Uren aan de telefoon gehangen voor kaartjes Bam?Nee 20 minuten maar wel met 3 telefoons
http://www.otje.net/web/show/id=60842

je kan ook een boek winnen.
bestaat brandnetelsoep echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven