Good Luck
woensdag 7 oktober 2009 om 10:00
Ik heb niet gehuild!!!!!!! En dat terwijl ik gewoon weggestuurd wer door mijn kind. Het was dat ik hete thee had, anders had ik om 8.45 weer thuis geweest . Nu kreeg ik na de kring weer te horen, mama nu moet je weg. Ach ja, beter zo als dat ik hem huilend achter moet laten. Hij deed zelfs al wat mee in de kring. Vent heeft ongeveer 100 foto's gemaakt, zal er zo wat op Hyves zetten.
Ik moest wel bijna huilen net van Bam en Star, lief dat jullie zo aan me denken!
Ik moest wel bijna huilen net van Bam en Star, lief dat jullie zo aan me denken!
woensdag 7 oktober 2009 om 10:01
Naat ik had na het plaatsen hele erge buikpijn, ik heb Vent uit zijn werk laten komen om voor de kinderen te zorgen en heb zelf heerlijk in bed gelegen.
Mamax hoe vond hij het?
Otje gaat over koken Bam, haar vader is kok in een restaurant/hotel en maakt van alles mee, heel leuk voor kleuters. Otje uit de kinderboekenweek zijn korte verhalen uit het boek met recepten. Leuk zo'n voorstelling, hebben ze hier volgens mij niet of wel Mal?
Fijn Compu dat je vent het goed heeft gehad op de cursus en dat hij weer gaat. Jammer van de rode duivels. Al wat van school gehoord voor Cg?
Fijn Star zo'n lieve starman om je heen, hij wilde nog een 3e he .
Hel fijn dat je weer terug bent, was je daar met collega's? Leuk om te lezen dat Mare je zo gemist heeft! Wat vonden ze van de cadeautjes? Nog leuke cadeautjes mee terug genomen? Fijn dat het huis bijna rond is.
Mamax hoe vond hij het?
Otje gaat over koken Bam, haar vader is kok in een restaurant/hotel en maakt van alles mee, heel leuk voor kleuters. Otje uit de kinderboekenweek zijn korte verhalen uit het boek met recepten. Leuk zo'n voorstelling, hebben ze hier volgens mij niet of wel Mal?
Fijn Compu dat je vent het goed heeft gehad op de cursus en dat hij weer gaat. Jammer van de rode duivels. Al wat van school gehoord voor Cg?
Fijn Star zo'n lieve starman om je heen, hij wilde nog een 3e he .
Hel fijn dat je weer terug bent, was je daar met collega's? Leuk om te lezen dat Mare je zo gemist heeft! Wat vonden ze van de cadeautjes? Nog leuke cadeautjes mee terug genomen? Fijn dat het huis bijna rond is.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:09
Wat fijn mamax dat hij het zo naar zijn zin heeft. Wel fijn dat hij zich zo makkelijk aanpast, al kan het nog wel omslaan weet ik uit ervaring... maar dat hoop ik niet. Leuk zeg!
Ik had inmiddels al gegoogled Juud, klinkt idd erg leuk. is dat gewone boek ook al iets voor onze kleuters? zo ja zet ik hem even op mijn lijstje erbij.
Ik had inmiddels al gegoogled Juud, klinkt idd erg leuk. is dat gewone boek ook al iets voor onze kleuters? zo ja zet ik hem even op mijn lijstje erbij.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:11
Hele leuke juf Juud. Ja, vent en ik kregen allebei een kopje thee. Op school waren ze ook druk met de kinderboekenweek. Ze hebben zelf een bibliotheek gemaakt onderin het huis. Boven is dan een leeshoek. Leuk hoor!
Dank je wel Bridge, ik ben ook best trots op mezelf! Ik twijfel nog over de stickers. Die paar kettingbrieven die ik op die manier gedaan heb zijn altijd op niks uitgelopen.
Dank je wel Bridge, ik ben ook best trots op mezelf! Ik twijfel nog over de stickers. Die paar kettingbrieven die ik op die manier gedaan heb zijn altijd op niks uitgelopen.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:13
quote:bambino schreef op 07 oktober 2009 @ 10:10:
ik heb wel een keer meegedaan aan het hele stickergebeuren en maar van 1 teruggehad. Dus ik haak bij deze even af.
Zelfde als ik dus...
Max had het op de PSZ ook inderdaad. Eerste paar weken waren leuk, toen een keer geschrokken op school en toen is het een tijdje drama geweest. Nu is hij ook weer wat ouder natuurlijk, dat scheelt ook.
ik heb wel een keer meegedaan aan het hele stickergebeuren en maar van 1 teruggehad. Dus ik haak bij deze even af.
Zelfde als ik dus...
Max had het op de PSZ ook inderdaad. Eerste paar weken waren leuk, toen een keer geschrokken op school en toen is het een tijdje drama geweest. Nu is hij ook weer wat ouder natuurlijk, dat scheelt ook.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:16
In het kinderboekenweekboek van Otje staan korte verhalen uit het grote boek. Het is een voorleesboek en erg grappig. Beetje zoals Pluk van de Petteflet. Bam ik vind ze nog iets te moeilijk voor onze leeftijd kinderen, tenminste voor Mart.
Voor nu is het boek "ik zou wel een kindje lusten is ook erg leuk!" Dat is een prentenboek.
Voor nu is het boek "ik zou wel een kindje lusten is ook erg leuk!" Dat is een prentenboek.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:18
Hi Suus, ook al zo'n snelle bevalling, super!
Mamax, knap hoor van je. Ik geloof niet dat ik het droog ga houden.
Naat, ik had na het plaatsen wat bloedverlies en een beetje pijnlijke onderrug dus lekker chillen achteraf. Vond je het meevallen?
Compu, rode duivels.... niet leuk.
Hel, dat is nou zo prettig als je je kind(eren) een aantal dagen niet ziet: je thuiskomst en hoe ze dan reageren.
Dat houd ik in mijn achterhoofd als we vannacht naar Frankrijk rijden
Juud, klinkt leuk; tuimeljudo
Ik ga tassen inpakken, auto inladen.
Mamax, knap hoor van je. Ik geloof niet dat ik het droog ga houden.
Naat, ik had na het plaatsen wat bloedverlies en een beetje pijnlijke onderrug dus lekker chillen achteraf. Vond je het meevallen?
Compu, rode duivels.... niet leuk.
Hel, dat is nou zo prettig als je je kind(eren) een aantal dagen niet ziet: je thuiskomst en hoe ze dan reageren.
Dat houd ik in mijn achterhoofd als we vannacht naar Frankrijk rijden
Juud, klinkt leuk; tuimeljudo
Ik ga tassen inpakken, auto inladen.
woensdag 7 oktober 2009 om 10:24