Mutsen II
woensdag 7 oktober 2009 om 09:21
Ik zit aan de koffie. Lekker rustig.
Hoe is het Remma?
Ik moet van mezelf allemaal dingetjes doen maar ik heb eigenlijk geen zin. Eigenlijk wil ik terug naar bed. Eigenlijk.
Mannie mag trakteren in de klas volgende week. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Ik heb wel met de juf afgesproken dat hij niet de fullblownfeestversie krijgt, denk dat hij dat nog niet helemaal trekt, al die aandacht
Hoe is het Remma?
Ik moet van mezelf allemaal dingetjes doen maar ik heb eigenlijk geen zin. Eigenlijk wil ik terug naar bed. Eigenlijk.
Mannie mag trakteren in de klas volgende week. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Ik heb wel met de juf afgesproken dat hij niet de fullblownfeestversie krijgt, denk dat hij dat nog niet helemaal trekt, al die aandacht
woensdag 7 oktober 2009 om 10:39
Ik ga weer aan de koffie. En aan de strijk. Vouw is al weg en was draait.
Traktatie voor Mannie is geregeld, de dame van de taartworkshop bakt muffintjes voor me en zorgt voor groene icing en een voetballetje en dan maak ik er voetbalmuffintjes van. Keileuk.
Tijdens de strijk ga ik nadenken over het verlanglijstje van de kleine man. Hij heeft gelukkig nog niets
Traktatie voor Mannie is geregeld, de dame van de taartworkshop bakt muffintjes voor me en zorgt voor groene icing en een voetballetje en dan maak ik er voetbalmuffintjes van. Keileuk.
Tijdens de strijk ga ik nadenken over het verlanglijstje van de kleine man. Hij heeft gelukkig nog niets
woensdag 7 oktober 2009 om 11:16
woensdag 7 oktober 2009 om 14:25
Heb een beetje een baaldag: ik ga onmiskenbaar weer ongesteld worden. Weer een maand verder dus. Als ik dit voorjaar geen miskraam gekregen had, was ik nu ongeveer uitgerekend geweest, nu wordt het al minstens ergens volgend jaar zomer. Het duurt me allemaal veel te lang, en ik vind het echt niet leuk dat het leeftijdsverschil tussen Pluis en de nog te verwekken tweede steeds maar groter wordt. Ondertussen heb ik ook nog bijna continu vage buikpijn die ik voor de curettage niet had, en dat vertrouw ik niet helemaal. Vanmorgen
heb ik dus maar eens het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week.
Remma, ik zal straks mijn berichten van gisteren wat opschonen.
heb ik dus maar eens het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week.
Remma, ik zal straks mijn berichten van gisteren wat opschonen.
woensdag 7 oktober 2009 om 16:44
Mif. Heel moeilijk dit, als je je liefste wens zo steeds uitgesteld wordt.
Ik ga een bakje lekkers maken voor de kindjes. Mini heeft de hele middag gespeeld bij een vriendje en ging net zelfs huilen omdat ze dacht dat ik boos op haar was (een unicum op zich )
Mannie en ik hebben gymschoenen gescoord, joegee. Bristol had ze wel. En ook nog met 50% korting.
Ik ga eten koken ook, vroeg eten en vroeg naar bed. Man gaat overwerken dus daar hoeven we niet op te wachten.
Ik ga een bakje lekkers maken voor de kindjes. Mini heeft de hele middag gespeeld bij een vriendje en ging net zelfs huilen omdat ze dacht dat ik boos op haar was (een unicum op zich )
Mannie en ik hebben gymschoenen gescoord, joegee. Bristol had ze wel. En ook nog met 50% korting.
Ik ga eten koken ook, vroeg eten en vroeg naar bed. Man gaat overwerken dus daar hoeven we niet op te wachten.
woensdag 7 oktober 2009 om 20:24