Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
sorry, zat in de auto, vandaar niet gesmst :-) harstikke dank voor bericht beck! ik ga zo even groepsmsssen.

van harte, murron!
murron heeft haar verhaal al op de haaifs gegooid!!
GW: ja idd, iedereen bevalt ruim voor de uitgerekende datum.. Ik denk ik niet hoor... zeg zelf al de hele zwangerschap dat ons kindje met 41 weken precies geboren wordt! hahaha, waarom... geen idee.. Maar we zullen zien.

Annika: jullie zijn al vroeg uit de namen!!

Wij hadden ze ook al vrij vroeg hoor, al voor ik zwanger was, wisten we al wat de jongensnaam moest worden. Meisje hebben we wat langer over gedacht.

Fanatic: geloof me, die 4 weken voor je bevalling vliegen zo voorbij hoor, je komt haast tijd tekort! hahaha!

Ik dacht dat ik me enorm zou vervelen, nou het tegendeel is waar.. Ben van de week zelfs al de zolder aan het opruimen geweest... Moest ineens van mezelf..

Ineens dacht ik: 'stel dat de kraamzorg nog een wasje op zolder wil hangen, dan moet het wel een beetje opgeruimd zijn' hahaha!
Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb het 'bevallingsverhaal' op Hyves gezet.

Ik heb nog niet bijgelezen maar zie dat Annika ook zwanger is. Gefeliciteerd! Ik vind het super voor jullie.

Ik geloof dat ik vandaag mijn 'kraamtranendag' heb want ik heb al een paar huilbuien gehad als ik me realiseerde wat een bijzonder wonder het is en hoe gelukkig ik ben. Maar wat is ze mooi en lief . Elke keer voeden is een genot om naar haar te mogen kijken en haar vast te houden. Ik gun dit iedereen van ons zo ontzettend!!
heej murron, daar ben je al! van harte, heftig verhaal. maar geniet er nu lekker van! mooi kadootje voor je verjaardag!
Oooooh, ik ben even een dagje offlijn, en er gebeuren hier echt wereldschokkende dingen!!! Ok, ok, ik moet ook in de sms-boom!

Annika, jeeeeeeeehhhhh!!!!! Wat zul je blij zijn!! Hartstikke fijn voor je meis!

En Murron heeft een babymeisje!! Ik vind het een prachtige naam (allebei trouwens)! Joehoe! Bevalling klinkt wel heftig hoor, maar dat is achter de rug en je hebt een prachtige meid!

Kijk, hier waren we aan toe, een beetje vrolijkheid op t forum! Hopelijk gaan we op deze voet door!
speec, wat fijn dat je vandaag al bij HA terecht kon! ga je nu hetzelfde traject in als marriss? dus ook form thuis en op basis daarvan een afsrpaak? wat fijn dat marriss en jij samen naar die info avond kunnen gaan! heeft marriss ook wat steun, omdat ze anders alleen moet. en gewoon gezellig, toch?
Oh Murron, hier was je ook al. Heb net op haifs gereageerd.

Ik krijg al bijna een brok in m'n keel als ik lees hoe je over je dochter schrijft. Lief!!

(stond net onder de douche toen je sms binnenkwam, moom. Je staat in m'n telefoon met je echte voornaam en met Momo als achternaam. Komt man boven: "who the hell is *voornaam* Momo??" hahaha)
Kath ik ben het helemaal met je eens, we zijn allemaal weer enorm opgepept door het blijde baby/zwanger nieuws !!

Murron, wat een verhaal zeg... ik heb het echt met open mond zitten lezen... en daarna dacht ik *slik*

Heel vreemd dat je eigenlijk niet beseft hoe een bevalling in z'n werk gaat totdat je verhalen van anderen leest... en natuurlijk is het wel bij iedereen anders, maar het is net alsof het heel de tijd niet doordringt tot mijn hersenpannetje tot dat ik dit soort verhalen lees....

Humor vandaag op mijn werk... een collegaatje van de facturatie afdeling kwam vanmiddag blij naar me toe : Haar nichtje was vandaag bevallen.. maar.. het nichtje was op dezelfde dag uitgerekend als ik...

Collega's begonnen spontaan over : Voel je je nog wel goed? Moeten we al een zeiltje neer leggen? Ik leg de schaar al klaar ! als je vliezen breken dan dragen we je de trap af etc. etc.

Ook vroeg er 1 of ik aan mijn afscheidstournee bezig was in het gebouw (ik zat weer ergens te kleppen en vergat de tijd). Heb nu maar gezegd dat mijn afscheidstour gaat beginnen op 16/10 en eindigt op 19/10. hahahaha
Ik denk dat het hetzelfde gaat als bij Marriss. Ik bel niet naar het ziekenhuis, maar ik krijg bericht van hun. Dan merk ik vanzelf wel wat er van mij verwacht wordt. Ik voel me vandaag, gekgenoeg, best wel opgelucht dat de eerste stap is gezet. Ook al is het helemaal geen leuke stap.
whihihi, had zo mijn vent kunnen zijn! want jullie staan exact hetzelde in mijn foon!! alleen kijkt ie nooit op mijn telefoontje.

(en zie nu pas dat jij het al gezien had. oeps!)
quote:speculaas78 schreef op 07 oktober 2009 @ 21:02:

Ik denk dat het hetzelfde gaat als bij Marriss. Ik bel niet naar het ziekenhuis, maar ik krijg bericht van hun. Dan merk ik vanzelf wel wat er van mij verwacht wordt. Ik voel me vandaag, gekgenoeg, best wel opgelucht dat de eerste stap is gezet. Ook al is het helemaal geen leuke stap.daar ben ik blij om, speec! denk maar zo: nu zit je zéker op het goede spoor naar een mooie kindje!
YEEHHHH het kan niet op vandaag!! Thnx momo voor het bericht. Ik zat net in bad.

Murron!! Gefeliciteerd met de kleine meid! En wat een leuke naam!

Geniet ervan en we hopen snel wat van je te horen.

Dikke
O ik had nog niet terug gelezen. Jeetje meid wat ben jij er snel!

Ik ga gelijk ff lezen. Gelukkig is alles goed met jullie

Wauw Murron, Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er van.

Jeetje ben je even sporten gebeurt er zoveel.....

Ik dacht, check nog snel even op viva of iemand nog wat te vertellen heeft. Nou, en of er dus wat te vertellen is. Ga nu gauw ook even hyves checken voor het hele verhaal!
Murron, gefeliciteerd meid! Mooie namen idd! *gaat ook even op hyves bijlezen*
Early bird points! Check! En vandaag geen tijd om op het forum te kijken, dus houd jullie babys even in, en geen posi zwangerschapstesten graag! (maar als t echt moet, dan mag het wel..)
Sjit, ik ging voor de early bird points.....

We beginnen deze mooie donderdag met een kopje thee en...

WHIIEEEEHOOEEE MURRON!!!

VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER!!!
hier ook alweer te laat voor de early bird punten.

Maar dat beschuitje sla ik niet af!

Hier dag 2 qua snotproduktie, is over het algemeen het ergste, dus het kan vanaf vandaag alleen maar beter worden!
Laatste Marriss-nieuws:

voor de 3e dag op rij 36,5 wordt al aardig stabiel dus Ook nog een ovutest gedaan (op veler verzoek) maar deze was negatief.

Beterschap voor alle zieken, zwakken en misselijken

Trouwens moom, zag dat ik je gister nog wat laat had terug gesmst, sorry! Had vergadering, zag na de vergadering je sms, dus in mijn enthousiasme direct terug gesmst, zonder te beseffen dat het bijna 22uur was (vind ik eigenlijk te laat om iemand nog te smsen, helemaals alsie ziek is... )
geeft niet marriss. meestal ligt ie beneden, dan hoor ik hem niet eens! maar nu lag ie wel naast mijn bed, heb ik hem gewoon uit gezet
enne vriendin van me heeft er een handje van om midden in de nacht te bellen. zeg uur of 3 ofzo soms nog later, 5/6 uur. hahahaha. maar goed, zij woont dan ook aan de andere kant van de grote plas. dan is het voor haar 'n normale tijd. heb haar "teruggepakt" toen ik in indonesie was: precies 12 uur verder van waar zij woont.
Hier 36.6. Gisteren 36.2, dus hier schommelt het fantastisch. is altijd zo als ik ongesteld ben. HA vroeg gisteren wel of ik al met temperaturen ben begonnen, want ze willen in het zkh vaak een temp curve van 3 maanden hebben, dus je hebt natuurlijk al een voorsprong als je die al hebt als je daar komt.

Marriss, had jij al snel bericht van het ziekenhuis toen je bij de HA was geweest? Ik kan dus niet zelf bellen voor een afspraak, maar zij nemen contact met mij op.

Annika, kunnen slapen vannacht met al die adrenaline en blijdschap in je lijf??

Man is er van overtuigd dat ik gewoon zwanger word voordat de echte onderzoeken beginnen. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Wel fijn dat ie zo positief is.

Ik ben me er trouwens erg van bewust dat ik nogal ego aan het posten ben de laatste tijd, sorry... Ik ben gewoon een beetje vol van al die emoties en van het feit dat we nu de medische molen ingaan en dan heb ik voor ik het weet weer een heel bericht over mezelf zitten typen...

Maar ik denk ook aan jullie hoor!
speec, van mij alle begrip. van iedereen denk ik wel.

volgens mij denkt mijn vent ook dat ie nog even snel zijn slag kan slaan, voordat we echt de molen in gaan. we zitten nu op het schema dat marriss aan zou houden. en hij was vanmorgen al weer laat met opstaan. dus ik vroeg hem waarom hij nu weer aan het uitslapen was. "ik geniet er van, nu het nog kan" kreeg ik terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven