Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
donderdag 8 oktober 2009 om 17:10
Marriss, ja ik ben toen uitgevallen, zat onverwachts een hele periode zonder internet, website stond dan ook nog geblokkeerd op m'n werk, en ik was jullie kwijt!! Topic was ineens niet meer te vinden. Er werd ook heel veel op geschreven (nu nog zo te zien!!), en als je al maar enkele dagen niet online was kon je al niet meer volgen.
Puur toeval dat ik op jullie nieuw topic terecht kom, ik lees soms nog wat mee op het forum, maar wel leuk om eens een update te zien van iedereen!
Puur toeval dat ik op jullie nieuw topic terecht kom, ik lees soms nog wat mee op het forum, maar wel leuk om eens een update te zien van iedereen!
donderdag 8 oktober 2009 om 17:14
Ja we zijn redelijk actief inderdaad... en ook een behoorlijk grote groep, volgens mij één van de grootste op de kinderpijlert. Hastikke gesjellig Nu nog iedereen zwanger, dan wordt het hier nóg gezelliger
Wie schopt me even keihard met mn luie ass van de bank?? Moet zondag de 4mijl lopen maar heb nog niet één keer getraind... ik moet eigenlijk nu/straks/zometeen even proberen om er in ieder geval 5km uit te persen maar ik kan me er nog totaal niet toe zetten en zit alweer allemaal smoesjes te bedenken...
Wie schopt me even keihard met mn luie ass van de bank?? Moet zondag de 4mijl lopen maar heb nog niet één keer getraind... ik moet eigenlijk nu/straks/zometeen even proberen om er in ieder geval 5km uit te persen maar ik kan me er nog totaal niet toe zetten en zit alweer allemaal smoesjes te bedenken...
donderdag 8 oktober 2009 om 17:19
heej belgie, wat leuk je weer te zien! en inmiddels al bijna 20wkn zwanger, gefeliciteerd!
vraag me spontaan af hoe het met parnell is. moet haar ook weer eens opzoeken. haar oempaloempa vibes hebben me tot weinig opgeleverd helaas
interessante piccie marriss. lekker ook, met net een dropje in den mond.
vraag me spontaan af hoe het met parnell is. moet haar ook weer eens opzoeken. haar oempaloempa vibes hebben me tot weinig opgeleverd helaas
interessante piccie marriss. lekker ook, met net een dropje in den mond.
donderdag 8 oktober 2009 om 18:22
Ieeeeeuuuuwww, heb ik dat ook zo'n eisprong? T'is eigenlijk ook maar een ranzig iets zeg! Nou ja, als het helpt om zwanger te worden dan moet het maar....
Leuk Belgie dat je er (weer) even bent. En ook al zwanger, wat goed!! Dat willen wij hier ook wel allemaal!!
GW, ben benieuwd naar je buikje en je dikke tieten!!
Leuk Belgie dat je er (weer) even bent. En ook al zwanger, wat goed!! Dat willen wij hier ook wel allemaal!!
GW, ben benieuwd naar je buikje en je dikke tieten!!
donderdag 8 oktober 2009 om 18:27
Zo alles bij gelezen.
En die ego post dat is inderdaad helemaal niet erg hoor. Daar zijn wij voor!
Ik voel me echt als een vaatdoek. Ik ben niet gaan werken. Van de week had ik al groene/gele snot en nu ook al verkouden.
Wel lekker geslapen vannacht en ik was dan ook pas om 10:30 uur wakker.
Gewoon rustig aan gedaan vandaag en maar 2 geboortekaartjesboeken gehaald. ( mooi woord voor galgje of scrabble) Jeetje wat moeilijk is dat. Maar wel leuk.
Volgende week word mijn auto al gemaakt. Jahoe!
Hoe was jullie dag verder?
En die ego post dat is inderdaad helemaal niet erg hoor. Daar zijn wij voor!
Ik voel me echt als een vaatdoek. Ik ben niet gaan werken. Van de week had ik al groene/gele snot en nu ook al verkouden.
Wel lekker geslapen vannacht en ik was dan ook pas om 10:30 uur wakker.
Gewoon rustig aan gedaan vandaag en maar 2 geboortekaartjesboeken gehaald. ( mooi woord voor galgje of scrabble) Jeetje wat moeilijk is dat. Maar wel leuk.
Volgende week word mijn auto al gemaakt. Jahoe!
Hoe was jullie dag verder?
donderdag 8 oktober 2009 om 18:45
Dag liefferds,
Heb even geen zin om alles terug te gaan lezen (please forigive me??) Gefeliciteerd Belgie!!
Murron...
Hoe gaat het met je blaas Becky?
Ben ook wel benieuwd naar je pokkel hoor gw...
Al een leuk kaartje gevonden Yaay??
Ben je nog gaan hardlopen Marriss? Anders nog even een peptalk??? Ben gister ook 5 gaan lopen en daarna nog gaan zwemmen, als je geweest bent, ben je blij!!! Ranzig plaatje idd!!
voor Rain, veel succes morgen in het ziekenhuis zal aan je denken...
Hoe gaat het met je speec??
Moom beetje opgeknapt??
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt party, huis weer een beetje aan kant?
Deb, spannend!!
Ga even een salade eten, tot straks...
Heb even geen zin om alles terug te gaan lezen (please forigive me??) Gefeliciteerd Belgie!!
Murron...
Hoe gaat het met je blaas Becky?
Ben ook wel benieuwd naar je pokkel hoor gw...
Al een leuk kaartje gevonden Yaay??
Ben je nog gaan hardlopen Marriss? Anders nog even een peptalk??? Ben gister ook 5 gaan lopen en daarna nog gaan zwemmen, als je geweest bent, ben je blij!!! Ranzig plaatje idd!!
voor Rain, veel succes morgen in het ziekenhuis zal aan je denken...
Hoe gaat het met je speec??
Moom beetje opgeknapt??
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt party, huis weer een beetje aan kant?
Deb, spannend!!
Ga even een salade eten, tot straks...
donderdag 8 oktober 2009 om 19:21
Jaaa hij doet het weer, net een smsje van het alarmsysteem "uw internetverbinding is hersteld" dus meteen de laptop aan.... Murron van harte gefeliciteerd!!!! Mooie foto's op je hyves en leuke naam ook! Bevallingsverhaal klinkt wel heftig, maar daar denk ik nu even niet te veel over na oke?
Jemig maar iedereen bevalt hier maar te vroeg zeg... Ik ben gewoon nu al nummer 2 in de lijst........!!
Hey Belgie, gefeliciteerd met je zwangerschap. En wij zijn niet undercover hoor, maar hebben gewoon wat originelere namen dan de gemiddelde topics hier op het forum
Marriss, ik zie je niet meer op het forum nu, dus dat is een goed teken, ben je vast gaan hardlopen. Of zit je stiekem alleen te lezen en niet te reageren..
Fanatic succes vanavond!
Oh Thee, ik weet dat ook nog wel, was toen een weekendje in Parijs, laptopt mee, even forum spieken en Theemuts zwanger! Laatste weekend november vorig jaar he...
Specu wat goed dat je meteen langs kon komen gister. En hij klinkt als een erg aardige huisarts. De eerste stap heb je gezet dus, knap van je!
En ik weet even niet meer wie het zei, maar wat mij betreft mag iedereen die daar behoefte aan heeft gewoon egoposten (blijven) schrijven hoor, daar zijn we voor!
Jemig maar iedereen bevalt hier maar te vroeg zeg... Ik ben gewoon nu al nummer 2 in de lijst........!!
Hey Belgie, gefeliciteerd met je zwangerschap. En wij zijn niet undercover hoor, maar hebben gewoon wat originelere namen dan de gemiddelde topics hier op het forum
Marriss, ik zie je niet meer op het forum nu, dus dat is een goed teken, ben je vast gaan hardlopen. Of zit je stiekem alleen te lezen en niet te reageren..
Fanatic succes vanavond!
Oh Thee, ik weet dat ook nog wel, was toen een weekendje in Parijs, laptopt mee, even forum spieken en Theemuts zwanger! Laatste weekend november vorig jaar he...
Specu wat goed dat je meteen langs kon komen gister. En hij klinkt als een erg aardige huisarts. De eerste stap heb je gezet dus, knap van je!
En ik weet even niet meer wie het zei, maar wat mij betreft mag iedereen die daar behoefte aan heeft gewoon egoposten (blijven) schrijven hoor, daar zijn we voor!
donderdag 8 oktober 2009 om 19:39
Ik vond het ook een interessant plaatje, sorry voor de mensen die het vies vinden, was niet mn bedoeling... moet ie weg??
Ben gegaan hoor!
6 km, met enorme sprints erin, varierend van 100 tot 500m per x. Ik is trots! Nu een bordje pasta, hahah echt sportersvoer.
En zometeen... lekker in bad met expeditie robinson, jeuj!
Welkom terug hus wat een ellende he, zonder internet, ik word daar helemaal onrustig van (maar ik ben dan ook lichtelijk verslaafd)
Haaaaaai Erine! Hoe issie met je?
Ben gegaan hoor!
6 km, met enorme sprints erin, varierend van 100 tot 500m per x. Ik is trots! Nu een bordje pasta, hahah echt sportersvoer.
En zometeen... lekker in bad met expeditie robinson, jeuj!
Welkom terug hus wat een ellende he, zonder internet, ik word daar helemaal onrustig van (maar ik ben dan ook lichtelijk verslaafd)
Haaaaaai Erine! Hoe issie met je?
donderdag 8 oktober 2009 om 19:49
Wat fijn daar is ons Wolfie weer. Fijn je weer te zien hier!! Lijkt me inderdaad wel apart, je bent nu echt tweede in rij, spannend hé???
Haaaiii Marriss, wauw 6km wat goed zeg!!! Ben trots op jou en een beetje jaloers, wil ik ook.. Ben echt nog aan het opbouwen..
En het is ook een heel interessant plaatje, het is meer het idee erbij zeg maar!!
Gaat best wel met mij..
Kijk jij in bad tv???
Haaaiii Marriss, wauw 6km wat goed zeg!!! Ben trots op jou en een beetje jaloers, wil ik ook.. Ben echt nog aan het opbouwen..
En het is ook een heel interessant plaatje, het is meer het idee erbij zeg maar!!
Gaat best wel met mij..
Kijk jij in bad tv???
donderdag 8 oktober 2009 om 19:49
Zo, even tijd om even bij te kletsen hier!
Lees elke keer wel mee, maar heb niet zoveel tijd om te reageren..
Belgie: gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk om weer wat van je te lezen! Alles goed verder? 20 weken echo al gehad?
oooooooooooooh die daim is zo lekker!! ik kan me daar ook helemaal misselijk in eten! Doe ik dan ook vaak als ik ongesteld moet worden..
En ik kan me alle egoposten ook heel goed voorstellen hoor! kan me indenken dat jullie heel erg blij voor ons zijn, maar dat het een heel dubbel gevoel is. Hopelijk komt er snel wat uit bij de onderzoeken.. en is iedereen daarna supersnel zwanger!
Hier gaat alles z'n gangetje.. ik vind het nog steeds erg wennen. gister en eergister had zoonlief regeldagen.. de hele dag veel aan de borst, en daarna nog steeds erg verdrietig. Op gegeven moment ben ik mee gaan huilen, wist even niet meer wat ik moest doen.. vandaag ging het gelukkig weer een stuk beter!
En die gebroken nachten vind ik ook nog steeds zwaar, hij komt meesatl om half 1, 3 uur en 6 uur, en je bent al gauw 3 kwartier bezig met voeden en verschonen.
Maar als ik dan naar hem kijk, is het alles waard hoor! jeetje, wat kan je in 1 keer verliefd op zo'n persoontje zijn! Elke keek als ik hem aankijk kan ik nog steeds wel huilen van geluk( zullen nog wel kraamtranen zijn, hihi)
Lees elke keer wel mee, maar heb niet zoveel tijd om te reageren..
Belgie: gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk om weer wat van je te lezen! Alles goed verder? 20 weken echo al gehad?
oooooooooooooh die daim is zo lekker!! ik kan me daar ook helemaal misselijk in eten! Doe ik dan ook vaak als ik ongesteld moet worden..
En ik kan me alle egoposten ook heel goed voorstellen hoor! kan me indenken dat jullie heel erg blij voor ons zijn, maar dat het een heel dubbel gevoel is. Hopelijk komt er snel wat uit bij de onderzoeken.. en is iedereen daarna supersnel zwanger!
Hier gaat alles z'n gangetje.. ik vind het nog steeds erg wennen. gister en eergister had zoonlief regeldagen.. de hele dag veel aan de borst, en daarna nog steeds erg verdrietig. Op gegeven moment ben ik mee gaan huilen, wist even niet meer wat ik moest doen.. vandaag ging het gelukkig weer een stuk beter!
En die gebroken nachten vind ik ook nog steeds zwaar, hij komt meesatl om half 1, 3 uur en 6 uur, en je bent al gauw 3 kwartier bezig met voeden en verschonen.
Maar als ik dan naar hem kijk, is het alles waard hoor! jeetje, wat kan je in 1 keer verliefd op zo'n persoontje zijn! Elke keek als ik hem aankijk kan ik nog steeds wel huilen van geluk( zullen nog wel kraamtranen zijn, hihi)
donderdag 8 oktober 2009 om 19:53
oohhw duvel, jij schrijft ook al zooo liefdevol over je kind Kan me voorstellen dat het nog even zwaar is, en wennen, en heftig, maar ook mooi... over een tijdje zit er vast meer ritme in, hoef je minder vaak te voeden, zit de routine er in, en kost het je vast minder energie... geniet er wel van he!
Erine, ik kijk inderdaad tv in bad Ligbad met zo'n klein, plat tvtje aan de muur. Overdreven luxe he!
Erine, ik kijk inderdaad tv in bad Ligbad met zo'n klein, plat tvtje aan de muur. Overdreven luxe he!
donderdag 8 oktober 2009 om 20:07
donderdag 8 oktober 2009 om 20:10
Marrissie : Speciaal voor jou zal ik dit weekend weer een nieuwe pokkel foto maken. Dus bij deze, het is je vergeven hihihi.
GW : Ik heb net gereageerd op jouw pokkelpicca
Party : Wat grappig dat jij ook dol bent op 90210. Ik kan niet wachten tot seizoen 7 op de mat valt hier... ben zooo benieuwd. En David Silver wordt ook maar elk seizoen knapper *pakt er even een doekje bij om het kwijl op te vegen*
Duvel : Wat fantastisch hoe jij al over het moederen spreekt. Het zal ongetwijjfeld allemaal wennen zijn !!! Ik heb nu ook al heel de tijd het idee van doe ik het straks wel goed.. etc.etc.
Zo, dan nu mijn bericht over bezoek aan verloskundige. Alles was goed. Ze hadden een nieuwe weegschaal staan waardoor ik ineens 3 kilo kwijt ben (hoera voor de nieuwe weegschaal)
Bloeddruk was iets omhoog gegaan nu 120/60 (is volgens haar nog steeds heel netjes). Baby is idd al ietsjes aan het indalen, dus het klopt inderdaad dat ik meer lucht heb, maar wel meer pijn op mijn bekken.
Volgende afspraak is op 21/10 !!!
Verloskundige zei ook dat het wonderbaarlijk is dat ik nog gewoon fulltime aan het werk ben. Volgens haar hebben de meesten ongeveer 6 weken van tevoren geen kracht meer om te gaan werken... Maar ik moet wel eerlijk toegeven, ik heb tot nu toe een hele drukke werkweek gehad en ik ben echt wel lichamelijk een beetje op... maar goed, het is niet vervelend of zo.
Ik zie ineens dat ik nu nummer 3 ben in het schema....... slik.... komt wel erg dichtbij nu !!!
GW : Ik heb net gereageerd op jouw pokkelpicca
Party : Wat grappig dat jij ook dol bent op 90210. Ik kan niet wachten tot seizoen 7 op de mat valt hier... ben zooo benieuwd. En David Silver wordt ook maar elk seizoen knapper *pakt er even een doekje bij om het kwijl op te vegen*
Duvel : Wat fantastisch hoe jij al over het moederen spreekt. Het zal ongetwijjfeld allemaal wennen zijn !!! Ik heb nu ook al heel de tijd het idee van doe ik het straks wel goed.. etc.etc.
Zo, dan nu mijn bericht over bezoek aan verloskundige. Alles was goed. Ze hadden een nieuwe weegschaal staan waardoor ik ineens 3 kilo kwijt ben (hoera voor de nieuwe weegschaal)
Bloeddruk was iets omhoog gegaan nu 120/60 (is volgens haar nog steeds heel netjes). Baby is idd al ietsjes aan het indalen, dus het klopt inderdaad dat ik meer lucht heb, maar wel meer pijn op mijn bekken.
Volgende afspraak is op 21/10 !!!
Verloskundige zei ook dat het wonderbaarlijk is dat ik nog gewoon fulltime aan het werk ben. Volgens haar hebben de meesten ongeveer 6 weken van tevoren geen kracht meer om te gaan werken... Maar ik moet wel eerlijk toegeven, ik heb tot nu toe een hele drukke werkweek gehad en ik ben echt wel lichamelijk een beetje op... maar goed, het is niet vervelend of zo.
Ik zie ineens dat ik nu nummer 3 ben in het schema....... slik.... komt wel erg dichtbij nu !!!
donderdag 8 oktober 2009 om 20:40
Inderdaad erg mooi om te lezen hoe dolgelukkig je bent met je kleine jongen Duuv. Kan me voorstellen dat het soms ook wel heel erg zwaar is..
Ooh wat lekker Marriss, kom ik eens bij jou in bad. Echt luxe zeg.
Hele mooie heuse pokkel gw’tje…
Wat fijn dat alles goed was Fanatic, hoelang moet je nog werken? Paar weekjes?? En drie kilo kwijt, knap hoor!
Is er niks leuks op tv??
Ooh wat lekker Marriss, kom ik eens bij jou in bad. Echt luxe zeg.
Hele mooie heuse pokkel gw’tje…
Wat fijn dat alles goed was Fanatic, hoelang moet je nog werken? Paar weekjes?? En drie kilo kwijt, knap hoor!
Is er niks leuks op tv??
donderdag 8 oktober 2009 om 20:48
Nee Erine, niets leuks vandaag....Tja, dan moeten we maar weer het mannetje gaan verleiden denk ik....
We gaan gewoon weer een legertje cellen klaarleggen voor de grote sprong. (Ik heb nu gezien hoe dat er uit ziet dus...)
Mariss, ben trots op je! Goed bezig!
Duvel, wat fijn dat het zo goed gaat. Alleen inderdaad die gebroken nachten he? Nou ja, wordt ook vanzelf wel weer beter. Wordt weer tijd voor nieuwe foto's hoor!
We gaan gewoon weer een legertje cellen klaarleggen voor de grote sprong. (Ik heb nu gezien hoe dat er uit ziet dus...)
Mariss, ben trots op je! Goed bezig!
Duvel, wat fijn dat het zo goed gaat. Alleen inderdaad die gebroken nachten he? Nou ja, wordt ook vanzelf wel weer beter. Wordt weer tijd voor nieuwe foto's hoor!