LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Nog 1 nachtje slapen elev. Spannend! Mag je morgenochtend of moet je langer wachten?
Pfffff kan ik uitslapen lukt het niet. Het lijkt wel alsof ik dat helemaal niet meer kan. Poe hee!

Sproet moest lachen om je 10 punten voor Laal! En wat lief dat Sproetman het er toch even moeilijk mee had. Straks heerlijk nog een nachtje weg. Lekker hoor!!

Was trouwens nog helemaal vergeten te melden dat onze kinderwagen er is. Moeten 'm nog ophalen maar vind het toch wel weer heel leuk. Pienman maakt zich nog een beetje zorgen waar we dat ding moeten laten. Tja daar is het nu een beetje te laat voor...

Elev heb je een beetje zin in morgen?
Oh ja gekke Duft met je wishful thinking. Hihi!!! Ging vast keigoed die les!
Ja, nog 1 nachtje voor Elev! Jeee spannend! Ik ben zo benieuwd wat het wordt... willen jullie het weten? (Volgens mij heb ik dat al drie keer gevraagd, maar vergeet ik het steeds weer)

Luusbaby ligt weer vrolijk te baby-gymmen! Wat een lol heeft hij er in! Fantastisch! De meest mooie geluidjes komen er van uit de box... *zucht*

Straks naar het ziekenhuis. Ik heb voor het eerst geen oppas kunnen vinden voor Luusbaby, dus ik neem hem voor deze keer maar mee. Hopelijk gedraagt hij zich.

Aha, het was Sproetekind's wendagdeeltje! Luusbaby gaat volgende week dinsdag 2 uurtjes wennen. Ook al snel. Lekker trouwens dat jullie nog een weekendje weg gaan!
quote:Luaska schreef op 08 oktober 2009 @ 09:23:

Ja, nog 1 nachtje voor Elev! Jeee spannend! Ik ben zo benieuwd wat het wordt... willen jullie het weten? (Volgens mij heb ik dat al drie keer gevraagd, maar vergeet ik het steeds weer)

Ik heb mezelf hier ook schuldig aan gemaakt maar toch

Je moet het even aan Neem vragen Luus. Die weet het wel.
Trouwens we zitten nu over 3000 berichtjes en zijn nog niet op de vingers getikt. Is het dan toch 5000? Ik weet het niet meer.
Ik weet bijna zeker dat ze het wel wil weten... :-)

Niet zoveel te melden, lig nog op bed. Gister laatste pufles gehad, voelt wel als weer een mijlpaaltje. Of we er dan ook klaar voor zijn... tja... yikes!

Fijne dag ladies!
Goed dat je je even meldt DD met baby in buik. Fijne niksdoe dag.
quote:Luaska schreef op 08 oktober 2009 @ 09:23:

Ja, ze willen het weten, ja, ze wisten het bij Elevmeis ook en ja, iedereen mocht het weten.

Zo Elev, ik heb je weer wat werk uit handen genomen.

Ik ga vandaag voor het eerst de draagzak uitproberen. Minieman had namelijk gister geprobeerd het spuitje van de Nystatine te steriliseren. Ish kaput. Dus even naar de apotheek, maar heb geen zin om voor dat kleine pielestukkie de kinderwagen helemaal de trap af te sjouwen.

Oh, iemand is haar speentje kwijt!
Het lieve kind heeft trouwens al 2 nachten geslapen van 11 tot 5. *trots* Hoop dat het een trend wordt.

Weer speen kwijt... Kindje toch. *rent weer naar boven*
Oh ik ben trouwens blij te horen dat het borstweefsel nog aansterkt! Ik stond al sikkeneurig voor de spiegel... Ik kan nu ook geen beha dragen vanwege die wond, dus het ziet er ook mét kleding heel triest uit...
Hier ook een draagzak, is echt ideaal! Enige nadeel is dat het flink warm wordt, was behoorlijk bezweet gisteren

Welke hebben jullie mini?

En Ja: Elev wil het weten!

(die vraag is echt al 397 miljoen keer gesteld, jullie moeten wel bij de les blijven hoor! )
Ben ook benieuwd wat mijn boezem straks te wachten staat.... ik ben nu sowieso ongelijk (scheelt echt 2maten geloof ik, is ook zichtbaar, erg ugly ). Als die 4 kilo melkklieren straks massaal naar beneden kletteren vrees ik ook het ergste
dubbel..
mijn borsten zijn pre-borstvoeding al flink afgezakt. Mijn vel is niet bestand tegen een H-cup, dan wint de zwaartekracht. De meegroeibh's draag ik niet meer, ik snoer ze strak in t harnas tegenwoordig om nog erger te voorkomen.
Wij hebben een gratis zak, die zat bij het kraampakket. Merkloos dus. Maar hij doet het goed hoor, scheelt een heleboel gesjouw en Miniemeis lag gewoon lekker rond te kijken. En we hebben een nieuw spuitje.

Nu moet ik maar weer eens gaan leren... Pff... Zal blij zijn als het maandagmiddag is en ik dat tentamen achter de rug heb.
Mien, ik vind het echt reteknap dat je zo goed bezig bent met je studie, terwijl je echt net bevallen bent!
Chiek, misschien over mijn vraag heen gelezen, maar welke draagzak heb jij?
*Meelezer reekt in*

Sorry dat ik ff stoor meiden...maar hebben jullie nog wat van Sjip vernomen na de echo?

Alle mama's, geniet van jullie kleintjes!

Alle zwangeren, succes met alle kwa(len)altjes!

Nemovisje, hopelijk kun jeje gauw aansluiten...het is je gegund!

*Breekt uit*
Mogguh meiden,

De rijles ging inderdaad door, haha. Was best spectaculair ook, met al die regen... En Luus, ik was weer dichtbij en blijf me keer op keer verbazen/verwonderen over de prachtige natuur bij jullie!

Heb een beetje spierpijn, gister gesport en voor het eerst heb ik ervaren hoe het is om echt te genieten van het sporten en jezelf uit te dagen. Dat was een prettige ervaring...

Mien, ik vind het ook heel knap hoe je een pasgeboren meisje combineert met je studie! Je klinkt relaxed en gelukkig!

En Luus, superfijn om te lezen dat je nu ook op je roze wolk zit! En fijn ook dat de wond goed heelt!

Elev, wat heb je toch een geweldig lief meisje, ze is zo zoet. Ik herken heel veel in mijn eigen dochter. Echt leuk om te lezen! En ik heb je buikfoto op de groep bekeken en wat ben toch een plaatje!

Chiek, zo dan! Om 10 uur aangekleed en wel!
pien, sorry!

we hebben een lodger, de fleece variant, prima ding!
Speciaal voor Enigme:quote:Peanutje schreef op 06 oktober 2009 @ 14:08:

Oh en nog iets heel anders. Heb van Sjip gehoord en het gaat ondanks de onzekerheid van de bloedingen goed. Ze heeft het heel druk dus even geen tijd om hier te buurten. Maar ze leeft wel mee. Nog 3 weken en dan mag ze voor de 20 weken echo.
Toch nog een vraagje voor je Chiek.

Da's toch zo'n schuin ding? Krijg je dan niet last van de schouder waar dat op hangt?
Ha, net klaar in t ziekenhuis en zit even met luusbaby aan t water in de zon.

Die harde plek is mogelijk een restdeel van of een nieuw abces. Daar kunnen ze nu niks aan doen. Eerst moet deze wond dicht en als t dan nog een abces blijkt te zijn moet t weer opnieuw geopereerd worden. Baal hier wel van. Eigenlijk best wel veel.

Het houdt ook nooit op zo. Ik moet volgende week weer terug op controle.
Ach jezus Luus, dat meen je gewoon niet... Ik zag jullie net zo relaxed aan de waterkant zitten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven