Mode & Beauty alle pijlers

Zwaluwhoeve

07-10-2009 20:23 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Ik kwam via marktplaats op een site en toen kwam ik een site tegen waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kan.

Kan dit gratis zijn?

www.kortinge.nl/actie_pagina/zwaluwhoeve.html
NOG MAAR EEN KEER....

SWAFFELEN ?????

WTF = dat?
quote:kimm schreef op 08 oktober 2009 @ 13:36:

[...]

Dat zal Franck met z'n vriendin zijn geweest, die zwaffelen daar altijd! Dat is ook het eerste wat ik dacht, ja!
WAT IS SWAFFELEN?

Nog niet zo lang geleden hoorde je het, mij toen nog onbekende, woord swaffelen ineens overal. Iedereen deed het en wist wat het was. Maar als je er naar vroeg kreeg je nul op request.

Lastig dus

Debaasjes wil iedereen met datzelfde probleem graag helpen. Wij hebben hier voor u de enige echte historie van het swaffelen.

Swaffelen

Adam en Eva schenen het gedaan te hebben, de Romeinen lustten er wel pap van, op hun 40 jaar durende tocht door de woestijn hebben de Joden ervan genoten…

En toen in de vroege middeleeuwen, ging de edele kunst van het swaffelen verloren. Velen vreesden dat het fenomeen swaffelen voor eeuwig van de mensheid was ontnomen, echter, op een zuipvakantie in Blanes heeft een groep jongeren het swaffelen herontdekt, en zelfs geperfectioneerd!

Wat is swaffelen?

Swaffelen is de manier om de vrouw (of man, zoals enkele dubieuze figuren verkiezen) van je dromen tot nieuwe ongekende hoogtes en fabuleuze genotsmomenten te stuwen. Alleen mannen kunnen deze erotische uiting beoefenen (vrouwen ook, mits in het bezit van hulpmiddelen).

How to swaffel?

Het swaffelen staat of valt met een belangrijke factor. De swaffelaar moet in het bezit zijn van een zogenaamde topzware penis. Dit wil zeggen dat de penis niet geheel stijf moet zijn, maar echter ook niet slap. Topzwaar is een toestand waarbij de penis ongeveer horizontaal hangt, en het mogelijk is om met de penis te zwaaien. Neem dan het te beswaffelen object (bij voorkeur vrouwenbil/been/borst) en sla daar licht kletsend tegenaan. Sla niet te hard met het oog op blauwe plekken/ gebroken benen.

Bron: http://www.debaasjes.nl/index.php/comme ... swaffelen/
Dit meen je niet? Ik heb er nog nooit van gehoord en kan me er niks bij voorstellen. (zie in gedachten vriendlief voor me met een swafffel-apparaat). Hilarisch.....
Bedankt voor al jullie reacties.

Ik ben nieuw op dit forum maar vind het leuk dat het zo levendig is!!!

Ik heb de kaartjes aangevraagd. Ik ga jullie even laten weten hoe ik het gehad heb, data post ik in deze rubriek!

Groetjes Mariska..

Ps. Iemand nog wat anders meegemaakt dan Swaffelen in de Sauna? ;)
quote:meds schreef op 07 oktober 2009 @ 22:34:

ieuw zwaluwhoeve sucks. Ga naar de veluwse bron, dat is echt super en het geld dubbel en dwars waardHelemaal mee eens, super daar!
quote:mariska11 schreef op 08 oktober 2009 @ 22:36:

Ik heb de kaartjes aangevraagd. Ik ga jullie even laten weten hoe ik het gehad heb, data post ik in deze rubriek!

Groetjes Mariska..

Ps. Iemand nog wat anders meegemaakt dan Swaffelen in de Sauna? ;)Correctie: ze swaffelden buiten. Niet in de sauna's. Alhoewel sommige sauna's en baden te donker waren om swaffelen uit te sluiten.
quote:Carice86 schreef op 08 oktober 2009 @ 12:52:

De Zwaluwhoeve is idd bijna altijd veel te druk, ze stellen geen limiet aan het aantal bezoekers. De Veluwse Bron is dan idd beter of Zuiver, bij het Amsterdamse Bos. Hier stellen ze wel een bezoekerslimiet.Nooit geweten dat daar een welnesscenter zat! Hopelijk kan ik die eens snel uitproberen.
Ben ook een keer in de Zwaluwhoeve geweest, druk druk druk.

Maar op zich wel een mooi saunacomplex.

Helaas heb ik de Zwaluwhoeve ook als klant meegemaakt, via mijn werk dus.

En dat was helemaal bij de beesten af. Hun inkopers zijn zeer onvriendelijke en ongeduldige mensen, die vinden dat een leverancier moet kruipen om daar te mogen leveren.

Daarnaast zijn ze ok nog eens zeeeer slecht van betalen.

Ik vind het geen frisse club.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 09 oktober 2009 @ 17:54:

[...]

Nooit geweten dat daar een welnesscenter zat! Hopelijk kan ik die eens snel uitproberen.

Als je Zuiver bedoeld, dat is ook nog maar net nieuw:

Amsterdam, 26 juni 2009 – Gisteravond is met een spectaculaire show de in het Amsterdamse Bos gelegen wellness Zuiver geopend.

De entree is 35 euro en het ziet er allemaal erg sjiek uit (met zilveren banken en alles minimalistisch ingericht). Ik denk niet dat dit 'mijn plek' zal gaan worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou, ben er meerdere malen geweest en best bevallen. Soms wel een beetje druk maarja, door die actie's van ze is dat ook wel logisch. ach, dan heb je nog wat te kijken....haha

lekkere broodjes en als je een voordeelbonnetje hebt ben je niet zo veel geld kwijt.
het leven is een groot feest, je moet wel zelf de slingers ophangen!
quote:mariska11 schreef op 08 oktober 2009 @ 22:36:

Groetjes Mariska..

Ps. Iemand nog wat anders meegemaakt dan Swaffelen in de Sauna? ;)Hmmm, 99 procent van de reacties is negatief. Maar veel plezier! Enne.. wij weten wel hoe je het gaat hebben, dus daar ben ik iig niet benieuwd naar
Ik heb me ooit eens door Zwieber laten opzwepen om ook een bod te doen via vakantieveilingen.nl op een dagje Zwaluwhoeve. Nog gewonnen ook. Man man man wat heb ik daar inmiddels spijt van (ik moet nog gaan...). Mijn eerste sauna-uitje na de bevalling gaat NIET naar de Swaffelhoeve, ik ga heerlijk weer met Tia Dalman naar de Veluwse Bron...

Zwieb, bedánkt nogmaals he!
Nee, Tia het is geen aanrader. Ik was ook gewaarschuwd hoor, maar ging toch met frisse moed. Het was geen totale ramp, er waren pluspunten. Maar gewoon te veel minpunten om echt een relaxte ervaring te hebben daar.
Voor zo'n ervaring ga ik niet zo'n rot-eind in de auto zitten, dan is Elysium voor mij dichterbij...
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 18:45:

Ik heb me ooit eens door Zwieber laten opzwepen om ook een bod te doen via vakantieveilingen.nl op een dagje Zwaluwhoeve. Nog gewonnen ook. Man man man wat heb ik daar inmiddels spijt van (ik moet nog gaan...). Mijn eerste sauna-uitje na de bevalling gaat NIET naar de Swaffelhoeve, ik ga heerlijk weer met Tia Dalman naar de Veluwse Bron...

Zwieb, bedánkt nogmaals he!

mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid en risico. Overigens was je wél op de hoogte van het feit dat ik er toen ook nog nooit geweest was dus dat ik ervaringstechnisch niets meer wist dan jij over de Swaffelhoeve. Inmiddels wel.

Ik vond trouwens het eten echt heerlijk daar. Zeer goede kwaliteit. Het fruit, sweets en juices buffet was erg lekker en het avondeten ook.
Jajaja, zeker jurist jij! Ontken het maar niet, jij vond het ook een aanfluiting en het eten is een zwak excuus.

Maarreh, je mag van mij nog een keer hoor! 75 euro en mijn bon is voor jou!
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 21:02:

Jajaja, zeker jurist jij! Ontken het maar niet, jij vond het ook een aanfluiting en het eten is een zwak excuus.

Maarreh, je mag van mij nog een keer hoor! 75 euro en mijn bon is voor jou!

Sorry, sinds mijn b12 injecties kan ik weer helder denken en is het antwoord NEEEEEEEEEEEEE!

Moet jij niet iets gaan uittypen trouwen?
O ja! Dement he...

Ik heb lekker in home-alone stijl een bak guacamole gemaakt voor bij de tortilla chips, heb ik helemaal geen zin meer want vol na eten (en met kind)...

Ehhh... ontopic maar weer!
Is er iemand die graag één gratis toegangskaart wil hebben? De bon is geldig tussen 1-11 en 30-11, volgende maand dus. Ik heb hem in mijn mail gekregen en stuur deze bon met actie code graag door naar iemand, die er plezier van kan hebben.

Dus roep maar, als u wenst!
Niemand interesse in een gratis entree bonneke voor de zwaluwhoeve?
Ehm, bovenstaande verhalen zijn niet echt een aanbeveling natuurlijk...
Dan zal ik maar even de vreemde eend in de bijt zijn :-)

Ben nu 3x bij de Zwaluwhoeve geweest (wel alledrie badpakdag) en dan is er absoluut een limiet wat betreft 't aantal mensen dat naar binnen mag.

Het is mij daar zeer goed bevallen. Ik vind het een mooi complex en met de mensen die daar werken heb ik niet zoveel te maken gehad.

Elke keer kwam ik weer ontspannen daar vandaan.

Moet er wel bij vermelden dat ik verder nog niet veel saunacomplexen heb bezocht, dus wie weet is de Zwaluwhoeve in vergelijking met deze complexen wel erg druk...
Nou simooon, jij dan interesse in een gratis toegangskaartje?
met badpak aan ben je idd een vreemde eet in de bijt.

Wat een luxe Zwieber, dat je daar aan eten kon komen. Is ons niet gelukt toen. Verder dan een halve koker pringles en drie nootjes in een zakje (dat waren de borrelhapjes) en een bittergarnituur 's avonds kwamen we niet. Vreselijke rottent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven