Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Pauwie..een kleine dramaqueen dus vanochtend, balen dat je ze huilend af moest leveren, het zou dan fijn zijn als het al over is. Hier werkte Alissa vanochtend zowaar mee met aankleden, ik was helemaal verbaasd, zou mijn dreigen met het niet naar oma mogen er iets mee te maken hebben?!

Lekkende borsten zijn we irritant inderdaad. Ik ben nu al zo'n 6 weken gestopt met de bv en nog heb ik af en toe lekkage en is het bed weer nat, met 2 hele mooie cirkels :-)

Heb mezelf van de week trouwens getrakteerd op een mooi nieuw jurkje met shirt en legging, voelt heerlijk weer eens in mooie nieuwe passende kleren te lopen .

Heb gisteren van een digidinnetje een draagdoek ontvangen en heb al een paar geprobeerd te knopen. Zowel ernie als de pop van Alissa waren gewillige slachtoffers. Elfje vind het nog niet alles, gaat keihard brullen en houd zich zo stijf als een plank als ik haar erin wil vouwen. Vandaag eens gaan knopen met haar al op mijn lijf......
Pauwie, ik heb ervaring met lily padz. Is ideaal als je een avondje weggaat, je ziet er niks van onder een shirtje. Maar tijdens het voeden, gingen ze soms wel los, dus dan gebruikte ik ze niet.

Na verloop van tijd gaat de plakkracht er wel van af. Weet niet meer na hoeveel maanden/weken dat was.

Hier heb ik (voor de zekerheid) nog wel zoogcompressen. 's nachts slaap ik zonder bh en compressen, maar voor de zekerheid op een badhandoek. Dat gaat wel goed, gelukkig.

Ik ben vast ontaard, maar Zemmie gaat vanaf dat ze twee weken is, al mee in de fietskar. Ik doe wel voorzichtig met stoepjes en zo, maar volgens mij vangt de cosi echt wel de ergste schokken op.

Ik ga vanaf woensdag weer sporten. Kan niet zeggen dat ik er al weer zin in heb, eigenlijk....

Nala, fijn dat borstontsteking weg is. kan me nog wel herinneren hoe naar dat is.

Draagdoeken klinken leuk. Hier een babybjorn en een lodger shelter. Vooral die shelter vind ik erg fijn en Zemmie ook
Mier vindt draagdoek ook nog niets.

Hoop dat hij het wel leuk gaat vinden want vind het zelf zo fijn

Vis, ik zou Infacol ook alleen geven als ze daadwerkelijk;ijk last heeft.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ely, als het goed gaat juist fijn toch, op fiets.

Vriendin van me kreeg van Lilipadz acuut spruw, dus durf het zelf niet aan.

Ik heb zoogcompressen ook alleen tijdens voeding nodig en heel soms als ik ergens een baby hoor huilen.

Miertjes heupjes zijn vanmorgen goedgekeurd
voor de heupjes van miertje
Even zwaaien! Probeer mijn productie omhoog te krikken maar wil nog niet zo. Misschien moet ik maar niet meer gaan slapen en kolven
Lily Padz, wat een ondingen. Plakken deden ze slecht en ze overstroomden heul snel bij mij.

Fijn van heupjes

Eetje is ook nog niet weg van draagdoek, ze valt soms wel slaap, maar wordt vaker pisnijdig
Stil hier..iedereen lekker druk?

Elfje heeft vanmiddag zowaar 2 1/2 uur geslapen in haar eigen bedje, normaal slaapt ze overdag max 30 min achter elkaar. Echt super, wat genieten voor mij, heb zelf ook een uurtje gepikt.

Zodadelijk zwemmen de strijd tegen de kilo's gaat vanaf vandaag beginnen. Elfje is 7 weken, dus ik mag vast wel weer zwemmen.
Lekker is dat he Lala. Kan je tenminste nog eens wat doen. Hier is de nesteldrang qua poetsen en opruimen nogal gebleven. Alles moet opgeruimd en stofvrij zijn. Vermoeiend

Saba is ook weer flink wakker geweest vandaag. Slapen in de draagdoek, wandelwagen etc. gaat allemaal prima.

Eetje nijdig. Dat krappe vind ze niks?
Ik denk het Aruba, ze kan zich niet bewegen in draagdoek en is nogal een wilde

Lala, ik denk dat dreigen met niet naar oma gaan de truc was. Werkt hier ook altijd goed
Gaat aanleggen nu wel, Aruba of nog niet? Saba is namelijk de beste productie-opkrikker die je kunt hebben.

om pisnijdig Eetje

Reb en Dier, Mier heeft vandaag als kraamkado ook t appelboomshirtje gekregen Zal snel een foto maken
Oh leuk boompjes shirt INad! Vind zo jammer dat tie klein is hier. Ga smelten bij voorbaat van foto met boompjes shirt en Mier :-)

Hoor ik daar Baileys. Aapje! Heerlijk....neem zo ook een borreltje en dan heel fout zesde zintuig kijken (ssst ).

Nu weer verder lezen!
Jippie, ik heb gezwommen, wel 12 baantjes van 25 mtr...en ben kapot..schaam schaam....

Hmmm...gaan we aan de drank? Ik ga dit weekend ook eens aan de bacardi lemon met cola..is echt zo lang geleden. Stom eigenlijk dat ik dat uitstel tot het weekend..het is tenslotte nu elke dag weekend. Zaterdag onverwacht uit eten met manlief, ik pas vrijdag op de kinderen van mijn nicht avond + nacht en zaterdagavond past zij op de mijne, zomaar even geregeld, heb er zin in. Lekker even bijkletsen met man zonder huilende baby.
Eetje ook zo beweeglijk? Das hier dus ook het probleem, ze vind het maar stom dat ze vastgeklemd zit op me. Maar viel na luid protest toch uiteindelijk in slaap in draagdoek. Alleen was ik zo stom dat ik kon denken dat ik haar weg kon leggen...vond ze dan weer een minder plan .
NOu bijgelezen en mag ik weer de test doen om te reageren pfff. Kan natuurlijk teruglezen maar dan gooit INternet mij er regelmatig uit dus durf niet altijd aan (of heb ik dat al 100x verteld ). Morgen komt er iemand kijken naar de laptop dus dan hopelijk over.

Ely hier ook de shelter en baby bjorn maar ik kan zo slecht overweg met de shelter. Heb je tips? Cesar ligt altijd met zijn koppie onder de muts/flap en ik krijg hem er niet recht in. Gebruik dus maar de baby bjorn! Leuk btw al die bakfietsen hier, ben stiekem jaloers.

Vis ook al zo lekker nat door bv. Hier ook hele natte plekken en blegh vind het zo vies. Regelmatig switch van pyama snachts. Morgen met dinnetjes uit eten en ben benieuwd hoe dat gaat. Iemand nog andere tips om niet bevlekt rond te lopen? Dacht aan kolven op de wc?

Pauwie hoe ging het hardlopen en jee wat ben jij ontaard . HIer ook een prins op de erwt hoor. Vind zijn bodywarmer niet cool genoeg en gaat dan ook niet aan

Lekker Lala dat je weer nieuwe passende kleren hebt? Mooie foto? Ben nieuwsgierig...ook nog steeds natte plekken pff.

Gefeliciteerd nala met de laatste baby in jullie clubje (voorlopig). Hopelijk gaan de kijkers jullie huis gewoon kopen nu!

Haha Eetje is echt een meisje, lees ik al. Eigen willetje!

Saba gaat ook als een trein he? Jij ook weer stuk relaxter?

Aapje langzaam aan te wennen klinkt goed enne geniet maar mooi van kleine man. Grote man komt vast wel weer. Ik heb het zelf niet zo maar heb het meer in de zwangerschap. Nu wil ik er alleen maar op uit. Uiteraard met kids maar ook zonder .

Vis hoe is het met man en grieperig? Hopelijk blijven jullie griepvrij.

Hier alles oke maar oh wat zijn de laatste nachten vermoeiend geweest. Ik weet het, het wordt wat saai maar Cesar komt nog steeds om de 2 uur enne soms gooit hij een voeding er weer uit en is dan van slag. Komt dan om het uur en is veel tussendoor wakker. Vannacht had ik het echt gehad en vandaag naar lactatiedeskundige geweest. Wat tips gegeven en hopelijk werkt het want feit blijft dat het ook een gewoon een baby is. Nu meer wakker gehouden vandaag en hopelijk daardoor vannacht in diepere slaap. Fingers crossed. Vanmiddag wel heerlijk bijna 3 uur geslapen met Nesta en Cesar. Verder genoten van het mooie weer hier. Was echt heerlijk. Werd helemaal vrolijk van. ONdanks de lange nachten is het wel genieten. WIl ook een derde
Lala het is vanavond gewoon weekend hoor. BIj mij begint op donderdagavond het weekend

Leuk zaterdag uit eten! Heb jij ook dat je dan gewoon moet wennen om zonder kids te zijn. 7 nov hebben Diereman en ik ons eerste uitje weer. Heb er zin in om samen te zijn ondanks dat ik het weer lastig vind om kids achter te laten met name Cesar. Nesta vind het leuk om te logeren!
quote:Inad schreef op 08 oktober 2009 @ 20:18:

Gaat aanleggen nu wel, Aruba of nog niet? Saba is namelijk de beste productie-opkrikker die je kunt hebben.

Owja dat gaat zeker goed. Bijna elke keer! En dan kolf ik ik dus ook nog heel vaak tussendoor. Vaak en kort want dat was het advies.

Lala, erg he. Dan denk je: doe verstandig, wegleggen. Maar hups, weer wakker.
Oh, lekker Dier om al een uitje te hebben om naar uit te kijken! Ik moet ook altijd wennen en er goed aan denken niet alleen over de kids te praten, want dat is zo makkelijk, maar wil buiten moeder ook graag nog gewoon Lala zijn..snappie....Vind het aan de ene kant lastig om ze achter te laten, maar ze gaan ook niet logeren hoor, daar ben ik nog niet aan toe, ik pik ze gewoon 's avonds weer op. Wel balen van zoveel voedingen zeg, vooral 's nachts. Hopelijk werken de tips van de lactatiedeskundige voor je. Dat je even een paar uurtjes achter elkaar kunt slapen. Is het een probleen van dag/nachtritme? Of is dit iets anders? Was het trouwens niet zo dat venkelthee de baby wat slaperig maakt? Dacht dat ik dat ergens gelezen had..dus dan geen borrel...maar venkelthee voor de late avond voeding.
quote:Aruba schreef op 08 oktober 2009 @ 21:22:

[...]

Owja dat gaat zeker goed. Bijna elke keer! En dan kolf ik ik dus ook nog heel vaak tussendoor. Vaak en kort want dat was het advies.

Lala, erg he. Dan denk je: doe verstandig, wegleggen. Maar hups, weer wakker.

Ja, irritant is dat..er komt een dag dat ze gewoon aan vaste slaaptijden gaan doen zonder gemopper in het eigen bedje...maar wanneer die komt...?

Is dat kort kolven nou dat je de borsten om de beurt doet, 5 min links, 5 min rechts, 4 min links, 4 min rechts en zo verder? Das een hele klus.
lala; zwemmen, heerlijk. Durf hier manlief nog niet zo heel lang alleen te laten 's avonds. Moppie komt dan juist veel vaker achter elkaar, voordat ze om 22.00 ongeveer lekker in d'r wiegje plaats mag nemen. Een huilend moppie wil ik hem niet aandoen.

Alcohol, af en toe een glaasje, heerlijk dat dat weer een klein beetje mag.

Tussen de middag zaten we aan tafel en zei Kaatje dat d'r nieuwe schoenen niet meer kriebelden!! Wat was ik blij, geen scenes meer!

Geen kleine, maar grote dramaqueen....

Moet morgen echt effies wat in huis doen, ben vanmiddag met mijn zus wezen winkelen. Ze had nieuwe kleren nodig en vindt het niks om dat alleen te doen, heb ik me maar even opgeofferd.

Sucadelapjes zijn heerlijk!
Herkenbaar Lala! Alles draai nu ook om beeb dus hier gaat het ook nergens anders over . Daarom is samen uit ook wel leuk. Uiteindelijk gaat het dan ook alleen over de kids maar dan samen .

Venkelthee zal ik meenemen op boodschappenlijstje maar nu nog even borrel .

Misschien toch wel dag/nachtritme. Hij pakt de nacht waarschijnlijk iets te vroeg.

Succes morgen Pauwie met de schoonmaak.

O ja Gympie, hier reus van kind dus mag al aardig wat tillen hihi.
Aai, Kaatje toch weer moeilijk doen vanochtend, maar minder heftig dan gisteren.

Even atwt kijken met de stofzuiger en stofdoek in de hand. Daarn naar boven om aan de strijk te beginnen, wat een hemels dagje...
quote:Dierewier schreef op 08 oktober 2009 @ 21:47:

Misschien toch wel dag/nachtritme. Hij pakt de nacht waarschijnlijk iets te vroeg.

Hier ook, zijn langste slaap is nu van 18.00 - 23.00, maar verschuift vanzelf wel richting nacht, hoop ik

Pauwie, succes met de schoonmaak.

Lala en Dier, lekker hoor, weer uit

Aruba, fijn dat dat zo goed gaat

Dier, Mier komt ook meestal om de 2 uur s'nachts, maar die is nog wat jonger ook, Cesar moet er al meer tijd tussen kunnen laten zitten. Hoop dat tips van LK werken. Wat raadde ze aan?
quote:Lala1979 schreef op 08 oktober 2009 @ 21:10:

Eetje ook zo beweeglijk? Das hier dus ook het probleem, ze vind het maar stom dat ze vastgeklemd zit op me. Maar viel na luid protest toch uiteindelijk in slaap in draagdoek. Alleen was ik zo stom dat ik kon denken dat ik haar weg kon leggen...vond ze dan weer een minder plan .Ghe ghe, ja dat mislukt hier ook vaak
Ja, hier ook. En ook als hij bijv. in armen in slaap viel en we hem dan wegleggen

Ik ga t toch proberen nu, want wil douchen

Ik heb geeeeen idee hoevaak en wanneer ik gevoed heb vannacht, want Mier & ik vielen bij elke voeding in slaap vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven