Good Luck
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:56
quote:naatie schreef op 09 oktober 2009 @ 14:43:
Engel van mn hart.
Het is niet echt mijn ding. Ik zie hem dat ook al gelijk lopen in een afschuwelijk ordinair engelenpak ofzo Ik heb hem gedownload voor Malman. Maar die vindt Frans Duits ook leuk, iieeeuuuww. Mag hij alleen draaien als ik er niet bij ben.
Engel van mn hart.
Het is niet echt mijn ding. Ik zie hem dat ook al gelijk lopen in een afschuwelijk ordinair engelenpak ofzo Ik heb hem gedownload voor Malman. Maar die vindt Frans Duits ook leuk, iieeeuuuww. Mag hij alleen draaien als ik er niet bij ben.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:59
Compukat Mamax! Die afkortingen hebben we op het Kletsgroepje.
Hoe is het met je ouders?
Mal, dat is beter denk ik. Ze zijn nog zo jong en om ze nu al in een hokje te plaatsen. Het kan nog verschillende kanten op, ook bij jullie he.
Ik zie er wel tegenop hoor, ook met het busje etc.
Heb jij daar nog moeite mee of gaat het over?
Hoe is het met je ouders?
Mal, dat is beter denk ik. Ze zijn nog zo jong en om ze nu al in een hokje te plaatsen. Het kan nog verschillende kanten op, ook bij jullie he.
Ik zie er wel tegenop hoor, ook met het busje etc.
Heb jij daar nog moeite mee of gaat het over?
vrijdag 9 oktober 2009 om 15:01
vrijdag 9 oktober 2009 om 15:08
Haha Mal, dan moet Malman gewoon met koptelefoon op zitten. Nee niet echt mijn ding, dat soort muziek.
Hoe ging het 'samen' gesprek? Ging het wel goed?
Mamax, ja er is inderdaad kinderopvang bij de sportschool, maar daar maak ik geen gebruik van. Ik sport altijd als Naatieman thuis is.
Compu, water? Wat is dat?
Hoe ging het 'samen' gesprek? Ging het wel goed?
Mamax, ja er is inderdaad kinderopvang bij de sportschool, maar daar maak ik geen gebruik van. Ik sport altijd als Naatieman thuis is.
Compu, water? Wat is dat?
vrijdag 9 oktober 2009 om 15:32
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:17
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:45
vrijdag 9 oktober 2009 om 20:40
Hai
Mal: fijn dat het gesprek goed is gegaan. Kunnen jullie er ook iets mee?
Compu: zin om morgen huizen te kijken? Spannend! Wat een gedoe voor school, zeg! Wel erg leuk dat Cg meer gaat praten!
Bam: hoe zijn de onderzoeken gegaan?
Naatie: whoehoe! Goed hoor, 3 kg! ga zo door!
Mamax: ha fijn dat je de stoel zo goed verkocht hebt! Schiet lekker op!
Star: jee wat een gedoe weer, zit niet mee hè qua opvang/werk/school daar...
Moest jij niet naar CB vandaag ergens of zo?
Amalia: lekker zeg, zo'n afspraak. Nou ja, kan gebeuren natuurlijk, maar niet leuk... Gelukkig kon hij nu dan...
Mal: fijn dat het gesprek goed is gegaan. Kunnen jullie er ook iets mee?
Compu: zin om morgen huizen te kijken? Spannend! Wat een gedoe voor school, zeg! Wel erg leuk dat Cg meer gaat praten!
Bam: hoe zijn de onderzoeken gegaan?
Naatie: whoehoe! Goed hoor, 3 kg! ga zo door!
Mamax: ha fijn dat je de stoel zo goed verkocht hebt! Schiet lekker op!
Star: jee wat een gedoe weer, zit niet mee hè qua opvang/werk/school daar...
Moest jij niet naar CB vandaag ergens of zo?
Amalia: lekker zeg, zo'n afspraak. Nou ja, kan gebeuren natuurlijk, maar niet leuk... Gelukkig kon hij nu dan...