Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meisjes! Ik ben aan het genieten.....

x
Ah wat fijn!!! Het is je gegund hoor meid! Zit maar lekker op die roze wolk!!!

(trusten...)
Goedemorgen!!

Wat fijn Suze. Wordt helemaal blij van je korte bericht.
Goeiemorgen!

Suus, wat heerlijk dat je zo geniet! Geniet lekker verder!

Compu, vader wordt donderdag geopereerd aan z'n lymfeklieren. Met m'n moeder gaat het wel. Dat is nogal een binnenvetter en ze maakt zich behoorlijk druk over m'n vader.

Spannend hoor vandaag! Staat er een link op de groep?

Bridge, hij is nog niet verkocht, ze moest eerst met vriend overleggen. Ik hoor het wel. Er was ook nog een bod van 37.50. Dus weg gaat hij sowieso.
Wat lastig al die nieuwe namen. Ik houd het maar heel degelijk bij oudste en jongste hoor.

Suze, geniet maar lekker! Hoe zijn de nachten?

En hoe zijn de nachten bij jou Star?

Hier gewoon al drie nachten enorm ruk, lijkt wel alsof ik kleine baby´s heb, pfff. En schoonouders waren er deze week (bleven gewoon zonder enige overleg of zo wat langer logeren, gewoon ´s middags vragen, wat eten we vanavond? Ehm vanavond? Ik dacht dat jullie dan al weg waren???).

Oudste is naar de kapper geweest, nu weer gewoon kort, hij heeft helaas geen geschikt haar voor wat langer. En ik ging ook en toen zei de kapster dat ik als de sodemieter naar de huidarts moet omdat de psoriasis zo erg is geworden dat als ik niks doe ik kale plekken kan verwachten. Schrik.
Dat heb je dan maar vast binnen Mamax.

Jinny: Geloof niet dat ik amused zo zijn..... heb je er niks van gezegd?
Bridges: Was pittig dagje gisteren, ben heel de dag zoet geweest in het zkh. was om 8:00 van huis en kwam om 16:00 weer binnen vallen. Ik zal er straks wat van op de group schrijven, er zijn wel ontwikkelingen.
Nee, niks van gezegd. Op zich vond ik het ook rpima, maar wat overleg zou ik wel fijn hebben gevonden ja.

Ik heb even wat gemist. Ben jij zo´n lange dag voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest Bam? Ik ga even naar de groep, kijken of je al wat geschreven hebt. Ik ben wel benieuwd naar die ontwikkelingen.
Nog niks op de groep...
Straks Jinny
quote:Suze2 schreef op 09 oktober 2009 @ 21:16:

Hai meisjes! Ik ben aan het genieten.....

xFijn
Jin, de nachten gaan wonderbaarlijk goed

*heeft dit niet gezegd want dan vervloek ik de boel*

Ze komt 1 keer 's nachts en valt vrij snel (binnen het uur) weer in slaap.

Slapen allebei jouw babies slecht dan momenteel?

Heb je zo'n last van psoriasis op je hoofd dan? Wel goed dat de kapster het zei, kale plekken echt echt echt niet fijn natuurlijk.

Schoonouders Niet leuk.

Jeeeeeeeeeeeeee Bammie! Ik heb het ook even gemist geloof ik, sorry! Even kijken of er al iets op groep staat zo.
Bah Jin, dat is ook niet fijn van je haar! Is dat hetzelfde als gordelroos of niet? DAt heeft een vriendin van mij, en schijnt nooit meer weg te gaan. Het wordt wel steeds minder, maar kan steeds terugkomen.

Gezellig van je schoonouders geen aanvaringen met schoonpapa?

Waarom spoken je kinderen? Iets gebeurd of gewoon even pech nu? Het enige waar ik wakker van lig is een snurkende man, zo irritant! Vannacht maar op een matrasje op zolder gelegen. Grr..

Ojee Bam, ga zo even op de groep lezen!

Heerlijk Suze, klinkt super!

En bij jou ook Star! 1x per nacht, beter! Hoe laat voed je dan 's avonds en hoelaat is ze 's ochtends wakker? Mijn buren in Amsterdam waren een maandje voor mij bevallen en hun kind sliep al door. Dus ik vroeg hoe laat de voedingen waren; de laatste om 12 uur en dan om half 6. Hmm, valt niet onder het kopje doorslapen bij mij haha.

Hoe vindt C het allemaal? Heeft ze al gevraagd wanneer ze weer weggaat Vroeg mijn zus een paar weken na mijn geboorte
zie niets Bam..... of ben ik echt kippig?
Ja dat hoor ik wel vaker Amalia, dat kinderen vragen wanneer de baby weer weggaat Heeft Ceetje gelukkig nog niet gedaan. Tot nu toe vindt ze het wel best allemaal. Ze is erg trots, iedereen op straat moet horen dat ze een zusje heeft gekregen

Heb geen vaste tijd dat ik voed 's avonds. Gisteravond was het 22.30 en toen om 3.30 en vanmorgen weer om 8.15. En daarna weer doormeuren tot 10.00
Ik ben toch zo blij met de Hema in ons dorp (sorry Jin ).
Star, fijn van die nachten! Het is je gegund. Mijn babies slapen allebei slecht op het moment. Maar, net heerlijk met oudste in het grote bed een slaap gedaan en jongste in zijn eigen bedje. Echt een gelukje vandaag! Ik had het een ienieminibeetje (hoeveel eeeeeeeeeee´s?) en sinds die twee zwangerschappen is het echt tot een uitbarsting gekomen.

Amalia, is iets anders. Dit is een erfelijke vorm van eczeem. Balen van die vent van je zeg!
quote:Star schreef op 10 oktober 2009 @ 15:26:

Ik ben toch zo blij met de Hema in ons dorp (sorry Jin ).
O dat klinkt lekker, met je Oudste in bed een slaapje doen. Wil mijn Oudste niet, die wil alleen maar wild doen overdag in bed

Slaapt Oudste altijd nog of is hij nu gewoon moe van de spokerige nachten?

Fijn hè, hormonen zorgen voor rare dingen na zwangerschappen. Elk voordeel hep ze nadeel zou Johan zeggen
Bam, leuke fotootjes! Ik zie ook nog niks, dus straks is nog niet aangebroken.

Jin, ik zou op tilt slaan, kan daar helemaal niet tegen. Die vanzelfsprekendheid! Kon je ze nog even laten oppassen of kunnen zij dat niet?

Spannend Mamax deze week voor jullie. Kan me voorstellen dat je moeder er stress van heeft. Is niet niks he.

Vandaag huizen bekeken, maar letterlijk drie keer niks. Eerst maar eens afwachten welke school het wordt, dan kijken we weer verder.
het staat erop hoor.
En daar word je niet vrolijk van Bam
Ik kom me ook weer even melden, we waren gister naar mijn ouders gegaan, hebben daar geslapen en vanmorgen Mr J bij oma en opa gelaten want we hadden de Mito-dag in Nijmegen. Pfff pittig hoor, veel voorlichting, veel is verteld over medicijnontwikkeling (gaat nog wel lang duren hoor) en ook veel andere ouders gesproken > veel herkenning. Dat was wel fijn. Ben nu wel helemaal op want ik had al heel slecht geslapen bij mijn ouders vanwege dat ik het spannend vond volgens mij.

O ja en Jonathan staat in het eerste magazine van Energy4all. Ik zal het wel even fotograferen morgen en dan op de groep zetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die mito-dag is toch al een keer eerder geweest tijdje terug? Was dit waar jullie een soort van onthulling van dr. S zouden verwachten over de medicijnen? Dat viel dus wel tegen het medicijngedeelte?

Ben benieuwd naar foto.
Nee, dit is de allereeste Mitodag geweest. Die dag die we eerder hadden was voor ouders van kindjes met een stfwziekte (en dat zijn veel verschillende) die ook epilepsie hadden. Dat was ook heel leerzaam.

Klinische testen willen ze uiterlijk 2014 doen maar dat is nog niet voor Jonathan zijn variant, en medicatie duurt dan nog 10 tot 17 jaar.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven