Ik raak er danig van in de war...!

10-10-2009 17:11 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!

Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.

Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?

Ik raak er danig van in de war

De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!

Was jij op de hoogte van het bestaan van een babyschaal?

Totaal aantal stemmen: 93

Jah duh! (15%)
Neen (68%)
Wat is een baby?! (17%)
'jah duh!'
Tss.... inderdaad categorie ontaarde moeder. Je kind een babyschaal onthouden, dat wordt wéér een extra jaar therapie voor de kleine spruit
Om een kort verhaal lang te maken...
Ehh, wat is een baby? Jij hebt meer kennis dan ik als het baby's aangaat, dus daar kan je je in ieder geval aan optrekken!
Een babyschaal? Daar weeg je een baby in? Of daar leg je een baby in om te showen aan de visite? Wat is een babyschaal?
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:11:

Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!

Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.

Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?

Ik raak er danig van in de war

De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet! Que?
Ik zit nu te bedenken of ik mijn dochters alsnog in zo'n ding kan proppen, om therapie te voorkomen... Hoe lang zou genoeg zijn om de verloren tijd in te halen? Een maan of 3?

En dan nu nog even zo'n ding opsnorren, zodra ik weet waar.
quote:paloma schreef op 10 oktober 2009 @ 17:15:

Een babyschaal? Daar weeg je een baby in? Of daar leg je een baby in om te showen aan de visite? Wat is een babyschaal?Het schijnt iets te zijn dat je in een bakfiets doet.

En die heb ik ook al niet
Hah, ik kende die woorden ook niet, heb het wel meteen gegoogled. Man wat leer ik veel op dit forum.
Cum non tum age
Weet je zeker dat het niet een koekjesschaal en een babypers moet zijn?
ach, tot voor kort had ik ook nog nooit van een jeans legging gehoord.

En wat een Chicco GO is?

Iets dat spaanse jongetjes verjaagd?
Geen Bakfiets!?!?

Komt niet meer goed, verloren jeugd, wat triest....
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:16:

[...]

Het schijnt iets te zijn dat je in een bakfiets doet.

En die heb ik ook al niet Huppetee, nóg 17 maanden therapie er bij!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb jij geen bakfiets Minny?!
Met name de combinatie koekjespers en babyschaal vind ik fascinerend klinken. Met zo'n koekjespers kun je vast een hoop lol beleven in de kinderkamer.
*tromgeroffel*

*tromgeroffel*

babyschaal
quote:Alixz schreef op 10 oktober 2009 @ 17:18:

Weet je zeker dat het niet een koekjesschaal en een babypers moet zijn?
quote:AgentL schreef op 10 oktober 2009 @ 17:19:

Heb jij geen bakfiets Minny?!

Zou ik nu naar het nare-mama-vagevuur gaan?
quote:absoluteEinstein schreef op 10 oktober 2009 @ 17:18:

ach, tot voor kort had ik ook nog nooit van een jeans legging gehoord.

En wat een Chicco GO is?

Iets dat spaanse jongetjes verjaagd?Ik dacht eerst dat Baby Bjorn gewoon verkeerd gespeld was, en toen dat het een heeel klein net pakje was. Maar neen, het is een vervoersmiddel...denk ik...

Ik vind koekjespistool veel stoerder klinken trouwens, zie het al voor me, Minny met d'r keukenschort, haar in een kont, wat pieken waar het meel nog in hangt en daar op d'r heup ja hoor daar hangt ie in zijn holster, het koekjespistool
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:20:

[...]

Zou ik nu naar het nare-mama-vagevuur gaan?

Dat weet ik haast wel zeker!

Gevonden op internet:

quote:De babyschaal is gemaakt van EPS polystyreen met een vacht van teddy katoen. De maximale belasting is 9 kg of voor kinderen tot 8 maanden.Nou, probeer daar je poppedijntjes maar eens in te proppen!
quote:MyosotisDiscolor schreef op 10 oktober 2009 @ 17:22:

[afbeelding]

Ik vind koekjespistool veel stoerder klinken trouwens, zie het al voor me, Minny met d'r keukenschort, haar in een kont, wat pieken waar het meel nog in hangt en daar op d'r heup ja hoor daar hangt ie in zijn holster, het koekjespistoolWeeeer iets dat ik niet ken...hoe moet dat dan weer?

Hahahaha, mooie tikfout maar je snapt dat er knot had moeten staan he
Ik heb je lekker toch verklikt bij de glazen bollen
En voor de liefhebber, de Chicco Go

Zie nu pas echt het webadres, bimbomarket.it Zou dat nog een extra onderliggende betekenis hebben????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven