Ik raak er danig van in de war...!

10-10-2009 17:11 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!

Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.

Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?

Ik raak er danig van in de war

De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!

Was jij op de hoogte van het bestaan van een babyschaal?

Totaal aantal stemmen: 93

Jah duh! (15%)
Neen (68%)
Wat is een baby?! (17%)
Ik weet het niet. Ik heb een stapel kinderen, de oudste bijna elf en ze leven allemaal nog. En dat zonder babyschaal, Bjorn ding en verwarmde doekjes. En ik heb ook al geen bakfiets.
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:18:

Ik zag laatst een of ander ding waar je de luierdoekjes (voor de vieze kont dus) in kon leggen en dan werden ze verwarmd. Ik gebruik niet eens het doosje waar ze in moeten. Weet iemand nog een goede kindertherapeut?zoiets?

Zover ik weet moet je babies niet in de magnetron stoppen
Niet?
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 18:39:

Zover ik weet moet je babies niet in de magnetron stoppen "proest"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben binnenkort trouwens ook een bakfietsmuts mét babyschaal dus als jullie vast afscheid van mij willen nemen omdat ik straks niks meer durf te posten behalve op de kinderpijler...
Tsja, kindervrij hè? Dan weet je dat niet.

Mamalief als het tot nu toe iedere keer goed gegaan is zal het wel niet zoveel kwaad kunnen.
Dit vind ik echt heel erg....Minny, je hoort die doekjes altijd éérst een tijdje in de vriezer te leggen om eventuele bacteriën te doden...mijn god, het is een tijdbom als je dat niet doet! En daarna kan je dus dat luierverwarmding gebruiken....sommige mensen zouden écht geen kinderen mogen hebben
.
anoniem_16589 wijzigde dit bericht op 10-10-2009 18:43
Reden: Dubbel
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 10 oktober 2009 @ 17:52:

Vroeger noemden wij zo'n babyschaal gewoon een wipstoeltje.

Zo'n wipstoeltje heeft toch een springveer?

Ik denk eigenlijk dat dat in een bakfiets best wel een beetje in de buurt komt van kindermishandeling.
quote:jackie23 schreef op 10 oktober 2009 @ 18:43:

Dit vind ik echt heel erg....Minny, je hoort die doekjes altijd éérst een tijdje in de vriezer te leggen om eventuele bacteriën te doden...Ha! Vandaar ook dat het dan kletst als je ermee wil vegen! Ik begin het te snappen.
quote:Szwaan schreef op 10 oktober 2009 @ 18:44:

[...]

Zo'n wipstoeltje heeft toch een springveer?

Ik denk eigenlijk dat dat in een bakfiets best wel een beetje in de buurt komt van kindermishandeling.Daar krijgen ze shakingbakfiets syndroom van denk ik.
Nee het was geen magnetron. Het was een heel maf ding, ik zoek al een plaatje, maar kan het niet vinden met Google.

Dit ding dus.
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:34:

Ik weet het niet. Ik heb een stapel kinderen, de oudste bijna elf en ze leven allemaal nog. En dat zonder babyschaal, Bjorn ding en verwarmde doekjes. En ik heb ook al geen bakfiets.Ja, dat kun je wel zeggen, maar die jarenlange therapie, schadevergoeding wegens mishandeling, de opnames... echt, het weegt niet op tegen de kosten van een bakfiets (met babyschaal uiteraard). Als die van elf een beetje smal gebouwd is past hij er heus nog wel in hoor, babyschaal is 60 Euri, eenmalige uitgave, terwijl je dat in therapie in één sessie al kwijt bent. Reken uit je winst! En idem voor één opnamedag in een gekkenhuis, dat zijn de kosten voor één bakfiets! Tada!!
Om een kort verhaal lang te maken...
Als ik per ongeluk op mode en beauty kom lees ik altijd van die termen die ik totaal niet ken en heel eng klinken.

Denk vaak dat ze het over dodelijke ziekten hebben maar dat blijken dan weer de ultieme antirimpelmiddeletjes of straktrekmethoden te zijn.
He, ik zei dat ze allemaal nog leven! Ik zei niet hoe uiteraard. (Snap nu wel ineens alle diagnoses hier in huis, geen babyschaal en bakfiets en koude luierdoekjes...)
Een babydoekjesopwarmding??

Die heb ik nog niet

Hoe veel kost dat ding? Waar kan ik hem kopen? Of zou dat hooguit één sessie zijn, als ik die niet gebruik? Hm....
Mamalief, dat heb ik ook. Laatst een topic over iets dat zuurstof rechtstreeks in je huid pulseerde ofzoiets dat Madonna ook had gedaan. Snapte er geen letter van.
Het ding kost 23,99 in ponden. Is nog best te doen. Vraag me alleen af hoe je dat dan doet onderweg. Of zouden er batterijen inzitten?
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:53:

Het ding kost 23,99 in ponden. Is nog best te doen. Vraag me alleen af hoe je dat dan doet onderweg. Of zouden er batterijen inzitten?

Onderweg stop je de reisverpakking billendoekjes gewoon in je bh of een grrotverpakking in je harembroek, ruimte zat.

In de auto ga je dr op zitten, en anders leg je ze onder baby als die nog in buggy of kinderwagen zit/ligt.

Zo overbodig zo'n verwarmingsding. de moeders van tegenwoordig zijn niet creatief meer zeker?
Als ik zo'n billedafveegdoekjesopwarmding had gehad dan was Mini natuurlijk nooit autistisch geworden.

Het is allemaal mijn schuld
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:51:

He, ik zei dat ze allemaal nog leven! Ik zei niet hoe uiteraard. (Snap nu wel ineens alle diagnoses hier in huis, geen babyschaal en bakfiets en koude luierdoekjes...)Nou, moge duidelijk zijn, he....
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 18:56:

Als ik zo'n billedafveegdoekjesopwarmding had gehad dan was Mini natuurlijk nooit autistisch geworden.

Het is allemaal mijn schuld Yep. Hard maar waar. Door onze bakfiets is ons kind hartstikke normaal. En vergeet de tent niet, he. Zonder tent is het fietsen haske trouwmaties. Dus je MOET er een tent bij hebben. Voor de praaifusie en zo.
Een tent op de fiets?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven