Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goede tip. Zowel van die dozen als van het door de gootsteen kieperen. Doe mij maar een kaneelstok.
Ik zit op Google Wave Het is even uitvinden, maar wel leuk. Mailen, maar dan anders. Alsof je met z'n allen aan een collage schrijft en plaatjes plakt. Hoop dat ik komende week ook mensen uit mag nodigen, want met amper contacten, heb je aan een deel van de communicatiemethodes niet zoveel.
Google wave ken ik niet, ook nog niet eerder van gehoord trouwens. Moet je dat installeren?
Ik heb er even een link bijgezet. Er draait nu een test.
Nacht, welterusten voor degenen die het bed al hebben opgezocht.

Zag ik Bate voorbij stuiven? Lijkt ècht op een reunie de laatste dagen! Niet dat ik dat erg vind, integendeel, retegezellig! Bate, hoe is het met de familie?

Solomio, geeft niks, is de movementblues, hoort er allemaal bij! Dikke voor jou! Effe volhouden meid!
Hoi Bloe, hoest ermee?

Gezellig hè, ik hoop dat ze blijven komen
Ola maisjes

Mijn Rosato del Veneto is bijna finito......

Morgen weer lekkâh uitslapen en misschien eens wat oude afleveringen van Gooische vrouwen kiek'n. Ik heb de twee laatste gezien via gemist en vind het eigenlijk wel leuk
Meiden, ik denk dat ik naar bedje ga.

Morgen een drukke dag.

Oudste zoon wordt morgen 20 en ik moet werken.....

Dussss...... Eerst ontbijt, dan sivite en dan werken.....

En dan hopen dat het niet al te laat wordt morgenavond...

Truste en een fijne zondag!

Slaap lekker Bloe! En gefeliciteerd natuurlijk!
Goedemorgen.

Blues, geflapt met je grote zoon.

Ff wakker worden en dan de rest van de vliering leeghalen. Dat doe ik met de kinderen samen, zodat ik niet met al die spullen die smalle trap af hoef. Kids op de vliering, kunnen ze alles aan mij geven.

Maar eerst koffie.

David Dunning
Moggûh Barrers

Van harte geflapt Blues

Succes weer Mir

Fijne dag allen

Ontbijtje, eitje, broodje, justje en.... koffie tuuk!
Trouwens Mir, hoe gaat het reizen met je zoon? Tis toch elke keer een flink stuk heen en weer.
quote:Helaholalalala schreef op 11 oktober 2009 @ 11:05:

Trouwens Mir, hoe gaat het reizen met je zoon? Tis toch elke keer een flink stuk heen en weer.

Zolang zoon-jongste er niet bij is gaat het wel goed. Jongste breng ik straks naar een vriendin, dat scheelt echt de helft. Meer dan de helft. En de reis is in stukjes gehakt, dus gaat goed. Trein is tegenwoordig geen probleem meer.

Ff lunsjen en gaan maar weer.

David Dunning
Man heeft de oudste drie, die al de hele ochtend op oorlogspad waren, meegenomen voor een uitputtende herfstfietstocht. Ondertussen heb ik kastanjes zitten kruisen, die liggen nu in de oven en heb ik vast een mokje glühwein geproefd. Je zou haast denken dat ik dit seizoen leuk vind.
Zo druk als het vrijdag hier was, zo rustig is het nu?

Naaf trouwens!

Dank voor de felicitaties. Zoon wilde een rustige verjaardag, nou dat heeft hij gekregen.

Vanmorgen uitgebreid ontbijt, sivite en om 15.00 uur moest ik werken tot 21.00 uur. Heb al gedouched, dus kan zo naar bed als dat moet.

Allemaal een fijne dag gehad?
Ola,

kastanjes kruisen???? Die liggen hier gewoon in een schaal. Maar ze kunnen dus ook in de oven....

Bloes gefeliciteerd met zoon!
Tamme kastanjes kan je poffen en eten ja. Maar als je ze leuk vindt om naar te kijken, is een schaal een beter idee :0
Sorry, dat was per ongeluk de pijpsmiley
Ghehe
Oei, Yetteke, pijpsmiley.... Waterpijpsmiley kan toch ook?
Ja hoor, da's deze
Wha, cool, zeg!

Niet dat ik van dat soort dingen ben, heb het nooit gedaan ofsow. Ook nooit een joint gehad, xtc of andere smurrie. Ben al idioot genoeg van mezelf uit, ha,ha,ha!
Oooooh, ben misselijk.

Man moest weer :puke: en was net niet op tijd bij wc.

Kan daar zooooo niet tegen he.....van dochter gaat het wel maar van andere.

Mn maag draait.
Ai jakkie takkie Winx, da's idd. niet echt lekker!

Maar ja, iemand moet de zooi toch opruimen he?

Beterschap voor man!
Ik kan niet tegen zieke mannen in het algemeen en misselijke mannen in het bijzonder. Wat naar voor hem dat hij zich zo rot voelt Winxx. En voor jou ook.

Enneh....mannen kunnen best hun eigen zooi opdweilen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven