Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Twee olijven?
OOK
Ben nog maar half door de klerebende heen. En nu is het donker.

Heb net maar even een uitsmijter gemaakt, ben toch allenig vandaag. Dus nu ff pauze. Geen koffie, wel biertje.
Mijn draagbare klerezooi ligt op, over en naast een stoel en de kleren die ik ooit nog hoop te passen liggen in de kast. Dankzij het zelfverzonnen 'doe maar wijn dieet' ben ik sinds een paar maanden aan het afvallen. Zo erg dat mensen er wat van beginnen te zeggen. Meestal positief. Of in de zin van: 'Hoeveel bier dronk je dan wel niet?!'

Wel jammer van de borsten trouwens, dat afvallen.
Daar hebben ze nou van die mooie poes-up-dingen voor Yette!

Lijkt het iig wàt!
Ah nee joh, ik haat geduwd worden in het algemeen en bh's in het bijzonder Bovendien was het de eerste 28 jaar van m'n leven ook amper wat, dus het zal wel weer wennen.
Was je zo erg aangekomen dan?

Niet dat ik nou van bh's hou, maar ja, ik krijg er echt last van als ik er geen draag. Is bovendien wat netter he, als je in de bediening loopt.
Ben trouwens ook blij dat ik geen geld heb, laat staan geld bij een failliete bank heb ondergebracht......
Tja, ik ben niet blij dat ik geen geld heb, enne.... elke bank kan failliet gaan hoor, lekker ding.

Vervelende is dat bijna elke bank wel door de regering in het zdel is geholpen de afgelopen tijd, vnml. de grote banken dan he, de DSB is maar een kleintje joh, net als Isave toen.
Sja......

Ik denk dat zeker niet elke bank failliet kan gaan

En DSB ....... sja, niet geholpen omdat ze klein zijn maar omdat het schurken zijn en blijken.
Weet niet of dat allemaal zo is, Hela. Ik weet wel dat bijna elke bank een schurk is. Ze BEHEREN ons geld, maar schrijven ons doodleuk voor hoe en wanneer wij aan onze eigen zuurverdiende centen mogen komen. En ook dààr moet je voor betalen! Als je geld wilt overmaken per acceptgiro bijv. voor je bankpasje wat je door de gleuf mag halen, voor je bankafschriften. En per 1 november gelden er nieuwe voorwaarden voor het betalingsverkeer.

O ja, en jouw en mijn spaargeld? Wordt gezellig gebruikt om eze en gene projecten te financiëren, soms helaas gedoemd te mislukken en wie o wie draaien daar uiteindelijk voor op? Jottum, niet de bank hoor, of meneer de directeur met z'n pracht van een Jaguar met chauffie, jij en ikke....
Spaargeld? Moet je in een sok bewaren
Ha,ha,ha, Hela! Nee, ik doe het wel in een spaarkasje, in de betonnen arena. Kom ik trouw elke maandag! En stop mijn centen daar wel in de gleuf en drink gezellig een bakkie leut met ex collega. Retegezellig, kletsen we zo een uurtje weg!

Mis het daar wel en ook bij cafe B. mis ik het wel. Nieuwe werk is wel leuk, maar toch, moet echt wel even wennen.
Spaargeld? Waarvan?

En ja Bloe, sinds jij me hebt gezien ben ik inderdaad aardig wat aangekomen. Tiettechnisch ving mijn gewichtstoename de afname aan melkklieren mooi op, zal ik maar zeggen. En bh's zijn hier sinds ik moeder ben ook een noodzakelijk kwaad. Voor die tijd had ik ze niet nodig.
Enniewee. Ik neem nog een mojito.
Okeeeeee, ik ga deze dag positief afsluiten zo meteen...

Ik ben blij want

- ik hoest nooit meer dus ook geen braken ( ik weet precies wat het is want hoestte altijd vanuit mijn tenen en heb geregeld gebraakt door hoesten.... het hoestcentrum zit nl. naast het braakcentrum in de harses... dus.... als je hoestcentrum sterk geprikkeld wordt, heeft dat gevolg voor je braaaaaakcentrum!)

- ik rook niet meer en daarom hoest ik dus ook nooit meer

- ik heb geen spaargeld bij DSB en ben dus ook niets kwijt geraakt.

Toevallig!!!

Wijntje dan nog?
Welja

Lekker, zo'n positieve dagafsluiting
Ja leuk toch?
Ik ben ook al haske positief. Zo erg zelfs dat ik vrees dat het teveel wordt om allemaal neer te typen
Doe eens........
De kinderen waren vanmorgen gezellig, man ging weer eens werken, ik ben de stad ingegaan en voor alles dat ik zocht meteen geslaagd (ik haat winkelen), heb anderhalf uur met een vriend aan de telefoon gehangen, lekker gegeten, de kinderen er op tijd ingekregen en toen in het donker munt lopen zoeken in de tuin omdat ik een mojito wilde. En dat lukte.

En godzijdank niet de mogelijkheid om noemenswaardig te sparen.
Oh en ik werd gebeld dat die ene kop inderdaad rolt. Een beetje jammer, maar ook wel goed nieuws eigenlijk.
Hahaha!!

Oh en ik heb er nog eentje...

Morgen ga ik 3,5 uur poetsen en nog betaald ook
Mooi zoi!

Ik ga morgen rugzakken inpakken voor de werkweek.
En nu ga ik kijken of ik nog iets positiefs uit de huwelijkse voorwaarden kan slepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven