Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Ha Nikki, toch wel goed om te horen dat er meer mensen zijn die daar last van hebben Ben ik gelukkig toch niet raar..

Heb ondertussen een uitgebreide badder-sessie achter de rug met scrubben, scheren, haarmaskertje etc. dus ik voel me alweer een beetje meer mens. Het lijkt me nog steeds een heel fijn plan om lekker op de bank te kruipen maarrrr... heb ook al wel iets meer zin om weg te gaan.

MissM, hoop ook dat ie gewoon lekker gaat zingen en dat gefuck achterwege laat. Vooruit.. een paar keer mag dan wel maar het hoeft niet om de 2 woorden.

Ga me maar eens even opmaken.

Zal jullie vandaag denk ik niet meer spreken dus.. iedereen nog een hele fijne zondag!! Daaaaag
Gaaaaaaaf The Cult!

Dat is dus het enige dat ik mis aan Ex, samen dansen. Op The Cult, A love like Blood was ons nummer.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pips, love like blood is toch van Killing Joke?

Jeugdsentiment
Ghe, kut het is ook al weer 20 jaar terug. She sells sanctuary natuurlijk
Ik ga ff de google op, op zoek naar The Cult. Love like blood was volgens mij ook van Killing Joke.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Love like blood is weer een andere ex Uit 85 las ik net, toen was ik 16 en had ik verkering met een hele leuke jongen
Dat was toch met die clip met die knul die z'n Dr Martens in tig kleuren had gespoten?
Nee dat was King. Paul King, heeft volgens mij ook iets tellsell achtigs gedaan!
Tjeez, Livre, hoe gaat het dan, wat een aanslag op je gemoedsrust en je lichaam zeg!

Coebergh, goed zo, blijf die orders uitdelen, want het blijft een grote buik OK en voel je er dus niet schuldig onder (nu vast nog nie tmaar over twee weken misschien dus)

HPL, fijn dat je iig iets van je zus hebt vernomen, altijd beter dan doodgezwegen worden, de deur is open.

MM, doe je niet te veel?

(kattebak verschonen etc, aat je James toch zeker wel doen, voorzichtig zijn aub)

En alle andere Groeps

Ik heb tot het middaguur geslapen!!

Toen naar oma, die ligt wederom in het ZH.

Voorde rest

wassen

was ophangen

3 wassen opvouwen

en strijken

stofzuigen en dweilen en stoffen

En een de troepjes die de heren produceren opruimen, ja ik weet het, ze moeten het zelf doen, maar dat kost me nog meer energie dus vandaag doe ik het ff.
Nee, dat was King met Love and pride.

Ik heb ze allebei ooit gezien bij de opnames van 'Je ziet maar' dat werd toen bij ons op school opgenomen. Lang, lang geleden
Je ziet maar klinkt bekend, maar kan er niet opkomen.
Ik ben nooit goed geweest in namen van bands en de liedjes die erbij horen

Laatst zei ik nog bij het horen van een liedje (vraag me niet meer welke) 'Dat is het enige leuke liedje van The Beatles'. Dat was dus geen liedje van The Beatles
Ik ben geen Beatles fan dat s duidelijk
Ik hou ook niet van de Beatles. Saaie muziek.

Je ziet maar was een jongerenprogramma van de Vara, met Hanneke Kappen. In de eerste helft van de jaren 80
Het was 'The New York Mining Disaster 1941' van The Beegees uit 67
Dat weet ik nog MissM, ik riep meteen 'Hanneke!' Zij deed ook Vara's Vuurwerk op de radio
Middag.

Vader van was niet aanwezig op de afspraak, geen idee wat er mis is gegaan :(

Dus lekker een ijsje gaan halen.

En daarna ruzie met Oudste. Die heeft zijn fiets voor de tweede keer vernaggeld door tegen de stoep op te bonken en in plaats van dat hij het waardeert dat hij bij mij achterop mag, gaat hij vloeken en tieren als Muis dat plekje ook wel in wil nemen en hij dus van fiets moet ruilen (heb het echt al lang, lang, gerekt).

Er moet isolatie onder het drumstel worden aangebracht want de bas klinkt hier al niet lekker (hoor alleen de bonk) en dat zal bij de buren dan niet veel beter zijn.
Deze, mooi liedje

Bee Gees
Kwam Oudste's gedrag ook niet omdat Pa niet om kwam dagen Mamz? Wat sneu voor je kids is dat zeg.

Ik zie nog zo die koppies van mijn 2 lieve nichtjes voor me als ze helemaal klaar stonden voor Pa en die (ik heb geeneens woorden voor die man) kwam weer eens niet opdagen.

Ga daar maar eens mee om, als kind zijnde.

Voor jou ook niet makkelijk
Oudste praat zo verdomd moeilijk over dit soort teleurstellingen. Maar goed, hij was al een dag of zo vrij agressief, en het voorstel om papa te gaan zien kwam van mij, vandaag, en niet van hen.

(heb wel gezegd dat ik dat dus maar niet meer doe).

Over dit incident is hij nu wel weer rustig. Hij wilde niet op het kleine fietsje. Maar hij snapt ook wel dat het niet alleen om wat hij wil draait. Alleen toen en daar snapte hij het niet (en had ik ook de woorden niet paraat om dat gewoon aan hem te vragen/voor te leggen).
Juist omdat jullie zo moeilijk praten/ niet de juiste woorden paraat hebben kan dat fietsje weleens een 'geleider' zijn Mamz.

Jeejte heftige dingen hebben jullie mee te maken zeg....

Hier vandaag een rommel zondag...zoals een zondag hoort te zijn. Lekker met z'n 4tjes ontbeten....daarna gebadderd en aangekleed. Lief is gaan klussen in de tuin voor het fietsenhutje, meisjes en ik hebben lekker gelunched. Daarna is jongste gaan tukken en ben ik met oudste gaan omdingelen. later heeft ze nog met Lief gekleid en ben ik als een razende roeland de voorraadkast opnieuw gaan inrichten en de keuken netjes gemaakt. stofzuiger door de keet gehaald....heerlijk.
Ondertussen is mijn lijstje wel af, inclusief een extra lading was omdat ik nogal heb lopen knoeien bij het haar verven.

Nu dus even helemaal niets meer doen.
Ik heb mijn lijst bijna af.

De kast is voor de helft klaar, ik had er echt geen zin meer in.

Het eten staat op en we gaan straks naar favoschoonzus. Sportman is er alleen nog niet.
quote:ringelding schreef op 11 oktober 2009 @ 19:06:

en ben ik met oudste gaan omdingelen.

We hebben een hit op google

Bedoelde je omsingelen?

Oudste is zonder mokken aan zijn huiswerk (ehm, kletst nu over een telefoon) en de kleintjes zijn naar bed.

Pips, er zijn heel veel geleiders. Maar hoe moet ik vragen naar de oorzaak van zijn onvrede zonder hem woorden in de mond te leggen? Lastig hoor, niet-praters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven