A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hee Dee!

Heerlijk dat je zo'n goede kapster hebt.

Zit nu zelf ook in zo'n lullige tussenfase, heb altijd kort haar gehad en ben het nu wat aan het laten groeien. Dus ben benieuwd wat de kapster er van zegt dinsdag.

Wat voor laarzen heb je gekocht? Foto!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Het is maar een fase, het is maar een fase

Hopelijk kom je dinsdag blij van de kapper terug!

Haha, ja, foto.... ik heb dus net al even zitten googlen op de winkel, maar kan ze daar niet vinden. Als ik eraan denk zal ik morgen zelf even een foto maken.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Is goed, ben erg benieuwd!

Bij welke lengte haar word je blij? Bedoel, heb nog nooit lang haar gehad dus weet echt niet wanneer het moment zal komen dat ik in de spiegel kijk en denk: hmmm zo slecht nog niet.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 11-10-2009 23:27
Reden: 't is al laat he
% gewijzigd
Bij de lengte dat het er niet meer zo uitziet als "ik had kort haar en ben het nu langer aan het laten groeien maar het duurt nog even voordat het er echt als lang(er) haar uitziet". Zoiet ;-p

Ik heb bijna altijd lang haar gehad, maar had het dan altijd in een staart etc. omdat los (gefohnt) haar altijd pluizig was en eruit zag als een ontplofte ..... ja, als wat? Iets ontplofts iig, ik heb nogal dik haar.

Dit jaar was ik op een vrijgezellenweekend, en daar was een meisje met enorm mooi haar. Toen gingen we zwemmen, zij heur haar fohnen, en toen zag het er net zo uit als normaal gesproken bij mij. En toen ging ze er met een stijl(steil?)tang overheen, en voila, het zat hartstikke mooi!

Dus ik zo'n tang aangeschaft, en nu kan ik het ook
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Maar ik moet er echt bijzeggen dat een goede kapper ook zoveel uitmaakt. Toen ik kort haar had ben ik een keer bij dezelfde kapper door iemand anders geknipt, en het zat meteen anders. Minder.

Een vriendin van mij is kapster, en vroeger ging ik altijd bij haar, maar op de een of andere manier zat het nooit helemaal naar mijn zin. Heb me wel een soort schuldig gevoeld toen ik uiteindelijk naar een andere kapster ging, maar ja, iedereen heeft toch een eigen hand van knippen, en het is wel míjn hoofd!
Waarmee ik niet wil zeggen dat mijn vriendin niet kan knippen, integendeel, maar dus niet mijn haar (naar mijn zin).

(je weet het niet, mss leest ze hier ook wel ;-p)
Als je haar maar goed zit!
Kwartet
Jaha, laarzenfoto!! Dus Dee,doe je best

Hier ook een ex-in-de-haargroei-fase. Vrees idd ex, want werkt niet hier. Weet niet over welke lengte jullie het hebben, maar door extreme haaruitval afgelopen halfjaar red ik schouderlengte helaas niet meer.

Carlien, kan me voorstellen dat ze 'not amused' waren. Haha, hoort bij de leeftijd. Over 15 jaar zeggen ze 'weet je nog toen je 16 werd....'

Jas, het issue had (oke, maar deels) te maken waar ik toen over mailde en dat icm andere dingen waar ik niet alle invloed op heb (zoals nieuwe baan) maken dingen soms wat lastiger dan ze misschien zijn. Dee, heb dat jou geloof ik niet gemaild, maar kan altijd nog.

Ik vind m'n lieve Lief lief (goh, was nog niet opgevallen hè ) en hij mij ook en die 2 feiten zijn (soms) al lastig na lang single vanaf ver in vorige eeuw . En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk om te horen, maar dat is wel een gevolg van (ongekend) lang(er) samen zijn dan een SV/ONS en elkaar dus beter leren kennen. Zoals LL ook weet, is dit al zovele malen intensiever dan m'n huwelijk was. Tijd is dus af en toe echt maar een relatieve factor.

Jas, hopelijk morgen mooi (bos)weer voor je. Grinn, dan desnoods hier maar een dagje nog slecht weer. Ik hoef er niet

echt uit en genoeg pc-dingen (CV/sites) te doen en dan maar forum niet aanklikken als ik laptop opstart. Ik wens je dus een droge en hopelijk zonnige dag!!!

Truste!
Dee, was even in een ander topic aan het kletsen over kapsters, haar enzo.

Kan me zo goed voorstellen dat je je vriendin niet voor het hoofd wilt stoten maar ohh je haar kan zo'n verschil maken in hoe je je voelt, tenminste da's bij mij zo.

Thee, wat balen dat je zo'n last van haaruitval gehad hebt.

Trouwens, logisch dat wanneer je langer en meer bij elkaar bent dat je dan ook issues krijgt. Niet leuk maar wel begrijpelijk.
2e en 3e alinea: helemaal waar Jasmine.

We hebben denk ik niet voor niets de uitspraak 'als je haar maar goed zit'. En ja, langer kennen kan tot soms issues leiden. Maar dat is weer ff wennen (voor mij) zonder dat te koppelen aan 'zal wel einde verhaal zijn'.

Bedtijd!
Oh en Jas, heb je dat topic over dat verbrande haar gevolgd? Jeemig, wat lijkt me dat een ware nachtmerrie....
Ja heb wat in dat topic gelezen, dat lijkt me zo ontzettend erg als je zoiets overkomt.
Haihai

Ik heb haar dat maar op één manier wil zitten, namelijk zoals het wil zitten. Tuurlijk kan ik gaan stylen enzo, maar mèn, als ik dat lees van Dee's kennis/vriendin, eerst föhnen, dan stylen.. neuh.. niets voor mij. En ik krijg altijd complimentjes, dus kennelijk weet m'n haar wat goed voor mij is Alleen bij erg droog weer, zit het níet, want dan gaat de krul eruit. Dan zit het dus in een staart/klem. Handig! Met kort haar zat het dan echt plat en met een allergie voor vanalles en nog wat kun je dan dus niets!

Hier is het mooi boswandelweer, dus ik hoop dat Jas naar het bos is LD en ik waren gisteren helemaal verbaasd; Milo wilde wandelen! Normaal wil hij bij elke kruising dat pad in, dat terug naar huis leidt, en nu wilde hij dat juist niet.. Heerlijk een uur gewandeld, Milo los, helemaal leuk

Wat een schrik van die vriend Freak.. goed dat je erheen gaat!

Toedels
Later is nu
Het is hier prachtig weer dus Jas geniet in het bos!

Ik heb kort haar.... en ik hou het kort... is voor mij echt het allerbeste!

En dank voor jullie medeleven.... zal wel heftig worden vanavond!

Nu eerst lekker gesport en in sportkleding even door het huis heen met sopje en stofzuiger en dan kijken of ik nog puf heb voor andere dingen die geregeld moeten worden.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JHDRXAZQ.jpg
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 12-10-2009 12:24
Reden: Je kan er maar druk mee zijn
% gewijzigd
Nou, voor de 2e zelf even klikken, ik krijg het niet voor elkaar....

Sterkte vanavond Freak!

Zoals te zien op de foto's hier dus ook zonnig, fijn! Hoop bij jou ook Jas, wandel ze!

Ja, klinkt als veel werk dat gefohn en gestijl, maar valt mee hoor, want het moet bij mij ook snel klaar, geen zin om tijden met m'n haar te frutten. Nu ik de slag te pakken heb ben ik binnen 10 minuten klaar. Nog net acceptabel

Ja, krullen, het lijkt me heerlijk, jij hebt mooi haar Dream!

Wat leuk van Milo
Prachtige laarzen Dee!! Mooie hak ook.

En grappig dat je jezelf erbij op gezet hebt.

Hier is het bewolkt. :(( We kunnen vanmiddag pas en ik hoop zo dat het dan weer zonnig is!

Dreamer heerlijk dat je zo'n eind met Milo hebt gewandeld.

Freak veel sterkte vanavond.
quote:jasmine schreef op 12 oktober 2009 @ 12:36:

En grappig dat je jezelf erbij op gezet hebt.

Méns, ik schrik me rot, haha, ik dacht even, oooooohoooh, heb ik nog een andere foto erbij geplaatst per ongeluk :-D

En dank voor compliment, vind de hak ook heel mooi, is ool zo vaak net niet juist (maar ja, wel beter voor de portemonnaie....)

Ik duw de zon een beetje jullie richting uit
Idd heel mooie laarzen Dee! kun je bij/met veel combineren imo.

Hier was het zonnig en net toen ik lopend onderweg was naar C1000 (niet met auto want mooi weer en niet veel nodig) begon het te druppelen. 't Wordt nu wat bewolkter.

Ik denk dat de zon dus jouw kant aan het opgaan is Jas. Ik hoop het want gun je wel even lekkere boswandeling.

Dreamer, wandeltechnisch (voor zelfs als in 'nog enige vorm van beweging') zou zo'n Milo voor mij wel goed zijn. Maar ja, alleen en straks weer 'gewoon' aan het werk (mag ik hopen).

Freak, sterkte vanavond. Hoe ga je/gaan jullie dat doen. Wel gezamenlijk daarheen? Mag toch in ieder geval aannemen dat als hij niet tegelijk/samen met jou gaat, hij niet haar meeneemt?? Maar ja, eerlijk gezegd zou ik er ook weer niet van staan te kijken als hij dat wel doet.....

Ik ga maar eens wat nuttigs doen, zoals werkwebsites etc. Zou handig zijn als je jezelf een blokkade kunt geven van bijv. 2 uur of een dag
hihi een blokkade.. zou wel beter zijn ja!

En die werksites...pfff om moedeloos van te worden.

Prachtige laarsen De.. ik heb bijna de zelfde alleen een tint lichter!

Hier nog steeds prachtig weer.

Heel veel werk is al klaar ( bovenste twee verdieping en badkamer) nu alleen nog beneden maar ik gun mezelf even een half uurtje vrij!

Ik ga vanavond op eigen gelegenheid en hij ook en of hij haar meeneemt.. .lijkt me niet.. maar tis wat je zegt thee.. het zal me niets verbazen.. ik sta echt nergens meer van te kijken!
quote:Demoiselle schreef op 12 oktober 2009 @ 13:35:

[...]

Méns, ik schrik me rot, haha, ik dacht even, oooooohoooh, heb ik nog een andere foto erbij geplaatst per ongeluk :-D

Thanx voor de zon deze kant uitsturen, het is hier al wat lichter dan zo straks.
was heftig vanavond.. hij is geveld door een boom... dat verzin je toch niet..,. zelden een kerk zo vol zien zitten.

Nu nog wijntje en even lezen... morgen date
Freak, bedoel je ongeluk (auto/fiets) tegen boom of omgevallen boom of zo?

Jas, heb je toevallig Tijd voor Max gezien of was je lekker in het bos?

Ik viel er bij toeval in rond 17.45u; betrof nationale Reumadag. Was er van onder de indruk. Wist veel dingen niet. Zeker ook van het interview met de jongen van 11 die al 10 jaar reuma heeft. Weet niet of het te zien is op uitzending gemist en weet ook niet wat jij weet van (nieuwe?) biol(logische) medicijnen. Maar weet nu ook hoeveel soorten reuma er zijn, geloof 130 en niet alle soorten medicatie zijn voor iedereen werkbaar natuurlijk.

Verder niks te melden. Even laten journaal/update DSB kijken en snel slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven