spannende smsjes

12-10-2009 01:27 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Over een paar dagen zie ik mijn scharrel weer en daar heb ik heel erg veel zin in. Nu wil ik bij hem die zin ook een beetje extra aanwakkeren -al zit dat al wel meer dan goed- en een spannend smsje sturen. Je zou zeggen dat de inspiratie nu spontaan moet komen maar vandaag is het ver te zoeken (zal de moeheid zijn want meestal ben ik hier nogal vlotjes in ). Wie kan en wil mij inspireren!
@elizaar; toch echt zelf je fantasie gebruiken,is toch veel lekkerder.

nachtje slapen en dan komt de insparatie vast.

ik ben net opgegeild via sms,gaat vanzelf!
Ik ben al zo lang getrouwd dat mijn spannendste SMS-je van de laatste tijd handelde over mijn vliegtuig dat geland was.

Dat was dan ook heel erg spannend want het was een stokoud vliegtuig, rijp voor een museum.

Succes met het bedenken van nóg spannendere SMS teksten!
goedemorgen,een spannende sms zul je toch echt zelf moeten verzinnen.

Je weet wat hij fijn en lekker vind,als dat erin voorkomt met net een beetje meer inspiratie van jou dan weet ik zeker dat je een geslaagd sms'je zal versturen.

veel succes ermee.
freedom is beijing yourself
@elizaar,

Je mag mij wel gebruiken om te oefenen
ha lekkere scharrel van me. Ik heb zin om je pik* diep in me te voelen, kusje Elizaar.

*Eventueel te vervangen door:

fallus, fluit, fluit, geslacht, geslachtsdeel, geslachtsorgaan, jongeheer, leuter, lid, mannelijk lid, paal, penis, piel, piemel, pisser, plasser, prik, rampetamp, roe, roede, sanne, sannie, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel
Mén moordwijf, wat een inspiratie op de vroege ochtend!!

Pff ben er nóg stil van...
Ik stuur ze zelf ook....soms vraag ik weleens af kunnen ze deze bij de provider lezen en wordt alles opgeslagen. Toen ik een jaar geleden met een vraag naar het klantcontactcentrum belde wisten ze echt verdacht veel (het hoe en wat weet ik niet meer maar verbaast mij niks als (spannende) smsjes meerder lezers hebben en ook in een systeem staan. De smsjes die worden verzonden schijnen ook via een centrale pc te worden verzonden. Je kunt ook via de pc een smsje sturen dus dit verbaast mij niets.
Dit weerhoudt mij er niet van om ze te sturen...ik stuur deze alleen naar mijn sv die zorgvuldig met deze smsjes omgaat. Meestal beginnen deze smsjes met: waar ben je? en komt het uit?
Ladychipmunk, je vergeet erbij te schrijven: en zijn je pik en ballen gewassen?

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 12 oktober 2009 @ 11:24:

freedom is beijing yourself
quote:La Vie en Rose schreef op 12 oktober 2009 @ 11:24:

Anders komen de Zwitsaldoekjes weer uit de tas, natuurlijk..
Laat gewoon weten wat je met hem wilt gaan doen en hoe, tot in de kleinste details.

Dan is hij vanzelf niet meer te houden!!
Jullie hebben gelijk met dat je dat soort dingen eigenlijk zelf moet verzinnen maar soms is een beetje inspiratie wel prettig. Het smsje sturen is uiteindelijk prima gelukt! Ik merk wel dat ik vaak een beetje in hetzelfde genre blijf hangen, in de zin van zin om je te likken totdat je smeekt me te mogen nemen blabla (vooral die blabla doet t m ) en ik het moeilijk vind om eens iets in een andere trant te verzinnen. Denk dat ik daarom ook nieuwsgierig was naar wat jullie wel eens sturen en ontvangen.
quote:ladychipmunk schreef op 12 oktober 2009 @ 09:30:

Ik stuur ze zelf ook....soms vraag ik weleens af kunnen ze deze bij de provider lezen en wordt alles opgeslagen. Toen ik een jaar geleden met een vraag naar het klantcontactcentrum belde wisten ze echt verdacht veel (het hoe en wat weet ik niet meer maar verbaast mij niks als (spannende) smsjes meerder lezers hebben en ook in een systeem staan. De smsjes die worden verzonden schijnen ook via een centrale pc te worden verzonden. Je kunt ook via de pc een smsje sturen dus dit verbaast mij niets.Ja dit kunnen ze! Als de politie ooit wilt weten... haha dan zullen ze mee kunnen genieten van jullie smsjes;) maar achja die van mij dan ook... ;)
quote:Moordwijf schreef op 12 oktober 2009 @ 08:51:

*Eventueel te vervangen door:

"Boomstam". :-D
Ik zal je wat steekwoorden geven ter inspiratie:

Pik , mond, poes, zin , heet , hunker ...

Zoiets?
Stuur hem dit:He schatje ik kan niet wachten om jou warme lekkere pik in mijn natte kut te voelen....bij die gedachten al word ik kletsnat...
quote:eleonora schreef op 12 oktober 2009 @ 03:05:

Ik ben al zo lang getrouwd dat mijn spannendste SMS-je van de laatste tijd handelde over mijn vliegtuig dat geland was.

Dat was dan ook heel erg spannend want het was een stokoud vliegtuig, rijp voor een museum.

Succes met het bedenken van nóg spannendere SMS teksten!3 jaar na dato:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:ladychipmunk schreef op 12 oktober 2009 @ 09:30:

Ik stuur ze zelf ook....soms vraag ik weleens af kunnen ze deze bij de provider lezen en wordt alles opgeslagen.Wat denk je zelf Ze moeten het sowieso opslaan, de communicatie gaat nooit één op één van jouw mobiel naar de ontvanger. Bijvoorbeeld als de telefoon van de ontvanger uit staat, of even geen bereik heeft, etc.

En reken maar dat die providers echt niet de moeite nemen om naderhand het bericht nog even netjes te wissen, die informatie is veel te waardevol voor ze. Dat zullen ze uiteraard nooit openlijk toegeven, maar voor reclamedoeleinden is dat soort data natuurlijk goud waard.

En een hoop plezier op de koop toe, vanwege het soort berichtjes uit dit topic. Die gasten lachen zich echt een bult daar bij die providers

(oh, oud topic zie ik nu... nou ja iemand had hem omhoog gebumpt, dan krijg je dat ;))
anoniem_123894 wijzigde dit bericht op 16-04-2012 09:20
Reden: oud topic
% gewijzigd
Ik ben helemaal niet van dat: ik wil je lul in mijn kut. Dat vind ik totaal niet opwindend.

Ik zeg het op een manier dat je weet wat er bedoeld wordt zonder het letterlijk te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven