Gezondheid alle pijlers

plastisch chirurg trigger finger

12-10-2009 14:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Wat een onsamenhangend verhaal pfff.

Het scheelt je kan nog hokken s'nachts dus wat maak je je druk.

Sorry hoor maar misschien beter nadenken voordat je hier een verhaal post, hier kan ik niks mee.

Wat wil je nu weten van de mede forummurs?
.
Sorry maar ben heb echt met Nanoe eens.

Begrijp ook niets van het verhaal!
.
quote:denise22 schreef op 12 oktober 2009 @ 15:41:

wat is er nou weer mis met me verhaal? miss zou je het anders moeten lezen...ik heb op mijn vorige verhaal tenminste normale reacties gehad en dit is het vervolg maar ja never mindWaarom schrijf je dit dan niet gewoon in je vorige topic, dan snappen we misschien met wie je aan het hokken bent en wat dat dan weer te maken heeft met je operatie.
.
.
Lees nog even je eerste bericht zelf dan, typefouten eruit halen 'me" eruit halen praten we dan verder goed?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom niet gewoon aan je huisarts vragen? Als daar al een antwoord op is aangezien iedereen anders is en er anders mee om gaat.

Waar of je nou een operatie krijgt of een injectie; in beide gevallen zal je rust moeten houden.

Een snapping finger is een ontsteking, en als je dus niet meer elke avond 2 uur gaat schoonmaken heb je al wat winst voor je bij de dokter komt om te kijken welke optie hij gaat nemen in een poging je vinger weer gezond te krijgen.
quote:denise22 schreef op 12 oktober 2009 @ 14:41:

hai hai

ik heb al eerder een bericht achter gelaten over mijn trigger finger, Wat is een triggerfinger?? nu heeft mijn dokter vandaag een verwijzing verstuurd naar een plastisch chirurg ,ze hebben een wachtlijst van 6 weken en zelfs hun geven meestal eerst een prik Je suggereert dat er ook iets anders dan een prik mogelijk is, als ik dat goed begrijp, wat dan?? (ligt natuurlijk ook aan wat hij ervan vind) ik moest het maar met hem overleggen, maar ja 6 weken wachten?hoe erg kan dit nog worden dan? Hoe erg is het nu?? aangezien ik elke avond 2 uur schoonmaak behalve het weekend?als k kracht zet voel k dat in me polst ook en de rest van me arm en met tandenpoetsen begint mijn hand beetje te tintelen en het bot in me vinger zeer,het hokken Wat bedoel je met hokken?? gebeurt snachts en smorgens overdag gaat redelijk.

groetjes deniseMisschien begrijp jij zo beter waarom wij jouw verhaal niet snappen en kun je proberen het wat beter uit te leggen?
.
hokken: kun je beter neer zetten als blijven hangen of vast blijven staan in hun houding. Van hokken heb ik nog nooit gehoord... is dat Achterhoeks ofzo?

Hoe dan ook: het kan erger worden of hetzelfde blijven, waarschijnlijk krijg je minder last bij minder belasting dus minder werken. Na de operatie zul je ook een paar weken niet kunnen werken om het goed te laten herstellen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wat een onsamenhangend verhaal...

Bel je huisarts en/of plastisch chirurg nog eens als je vragen hebt.

En anders: Gooooooogle is your best friend....

http://www.thehandclinic. ... er/tabid/207/Default.aspx
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven