Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Nou wel heel fijn dat je nu al resultaat hebt. En slim is ook fijn toch? Nou ja, voor later dan, al zal het nu vast rete-irritant zijn zo af en toe .
Ben helemaal in de gloria met geboorte kaartje. Tekst wel altijd moeilijk vind ik.

Ik heb geen Pax, ken geen Pax en heb geen zin om te kijken wat het is, Pax.

Hier ging KP naar judo toen hij net 5 was, ging 5 minuten meedoen en huilen dus rest van de les aan de kant gekeken. 2e les GP ook meedoen, als steun voor KP, KP direct huilen. Toen maar gestopt. En toen wilde GP opeens op judo. KP gaat nog regelmatig kijken, vind het ook leuk maar stelt uit. Als ik 6 ben, dán ga ik op judo! En nu is hij 6 en wacht hij tot hij 7 is. :-)

Pebblo wordt nerveus, zegt dat ik mijn ziekenhuistasje moet klaarzetten, en wil telefoonnummers bij de hand hebben. Schattig.
Oh en Lien, als dit inderdaad al een stap is komt het vast helemaal goed.
Oh en Lien, als dit inderdaad al een stap is komt het vast helemaal goed.
Ze zal wel een gebruiksaanwijzing houden hoor, maar zo lang het hanteerbaar is wordt het aanzienlijk aangenamer, in eerste instantie voor haarzelf, maar daarmee ook voor ons.

Fort: zet dat tasje klaar, maar pas na de 31-e bevallen hoor :-).
Ja, zet je ziekenhuistas maar alvast klaar Pebb! Goh, op een dag kom je hier melden dat de baby er is, en die dag komt steeds dichterbij!

Klinkt goed Lien, met dochter.

Ok, ik moet dus naar IKEA, in het boekje zie ik ook lades, maar op die planner op de site niet. Ik zie wel dat het nog best kostbaar wordt want ik wil een kast van 2 meter breed.
Ja, 31e, wat gaan we nou eten? Zal ik voor een toetje zorgen?
Alhoewel, dat heb ik de vorige keer ook al gedaan. Maakt mij niet uit, maar misschien vindt een ander het toetje ook wel leuk om te doen? Ik kan ook een tomatensoepje maken vooraf? Of een pan nasi als hoofdgerecht?

Of gingen we stamppot eten bedenk ik me nu?
Oh ik heb ook nog een heel lekker toetje! Maar gingen we niet een soort buffet maken met gewoon de hele avond door lekkere dingen? Of heb ik dat ergens anders gelezen?
Vind stamppot wel leuk, maar weinig omheen te happen.

Lien, ik zit morgen met manager en hoop bij haar door te dringen.

Duimen jullie mee? Ik vind het ook zeer frustrerend dat heldin nu opeens wel interesse heeft. Hoe gemotiveerd ben je dan? Dat is mijn grootste zorg.

Morrie, in KW zijn kamer staat ook een Pax en ik vind die la echt ideaal. Daar liggen zijn t-shirts, ondergoed en sokken in. En onder de la hangt de broekenhanger. Nog idealer! Ik zou ze zelf ook wel willen, maar ik heb geen Pax maar een op maat gemaakt inbouwexemplaar.

Hup, zet je tas klaar Peb!

Wat goed van die opdrachten, Nathje.

Jullie gaan echt goed zeg!

En Mille weegt gewoon 57 kilo! Dat heb ik sinds mijn pubertijd niet meer gewogen
O ja, dat heb ik ook gelezen ja. Vind ik ook leuk hoor. Zoals we het ooit weleens bij Wind gedaan hebben. Toen hadden we ook echt heel veel eten!
En spannend Pebbles, word je zelf nog niet zenuwachtig? Ik was bij de derde onwijs zenuwachtig op het eind. Had een keer een feestje wat laat werd en waar we bleven logeren, en toen heb ik de hele nacht in mijn eentje in een tienerbed liggen panieken dat ik daar ter plekke ging bevallen. Had echt van die rare voorweeën, om de tien minuten, heel irritant.Vanaf toen heb ik gezegd dat ik iedere avond thuis wilde slapen (en kwam zo ook mooi onder weekendje sinterklaas ergens in de achterhoek uit ).
Die draadmandenla Wind? Nee, die vind ik echt niet zo heel mooi. Ik heb mijn ondergoed en sokken nu in een gewone la zitten (nou ja, meerdere lades) en dat wil ik graag zo houden. Ik wil namelijk ook niet dat dat rommeltje steeds in het zicht ligt als ik mijn kast open doe. Voor t-shirts enzo heb ik gewoon planken. In het huidige ontwerp dan.
Erg gezellig hier maar moet echt nog even strijken, dus ben ervandoor!
Nee, geen draadmanden, maar deze lade: http://www.ikea.com/nl/nl ... epartments/bedroom/10997/

En kast is juist geen zooitje, maar overzichtelijker dan ooit!
Ik kom niet bij de lade uit, maar bij de site van Pax. Maar in ieder geval dus geen draadmanden (want dat vind ik er uitzien als een zootje, dan ligt het zo in het zicht), daar ging het me om, dat ik die niet wil en dat hoeft dus ook niet .
De lade heet: Pax Komplement Lade en zijn 22 euro per stuk.

Het is zo'n houten dipe lade van 100x58x16 cm

Strijkse LLL.
En deze link?
Ja, gewoon van zulke lades wil ik dus. Die planner werkt gewoon niet goed, daar kan ik de lade alleen in het brede deel slepen.

O ja, maar dat klopt dus wel want die brede kasten zijn 100 cm. Ik wil de lades in de kast van 50cm en dat lukt niet.
Ja, die link werkt wel en daar zie ik ook de maat 50cm breed bij staan. Blijft vaag en blijft het feit dat ik dus naar de winkel moet om het me voor te laten tekenen.

Hoe hoog is de jouwe Wind?
Wij hebben deze

en dan deze er onder

't Is een heel gepuzzel....
Die kast van KW is twee meter hoog en één meter breed.

Ga nu slapen!

Trusten.
Moge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven