Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Dom Dom leo..altijd knoopsgaten elastiek in de taille kiezen!

Ze gaat bezwaar indienen hoor want de sancties waren geen kattepis.

Hopelijk pakt dat positief uit.

Nu ben ik echt weg!

dag!
Ik ga het ook maar eens proberen. Truste allemaal, hopelijk zonder pijn en al te veel gepieker!

Enne Iry, hele fijne vakantie!!!
quote:eleonora schreef op 12 oktober 2009 @ 03:23:

[...]

Lig jij ook wakker dan Min?

Ook pijn of zorgen?

Of gewoon een lousy sleeper?

TV is voor mij dé manier om in slaap te vallen. Dr. Oz is tegen, zag ik bij Oprah, maar goed, Dr. Oz heeft niet mijn pijnlijke gewrichten natuurlijk Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.
(beterschap meiden,zo ellendig als pijn je uit je slaap houdt )
Teruste Passie!
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 03:29:

(beterschap meiden,zo ellendig als pijn je uit je slaap houdt )

Maf is dat, ik denk er niet eens meer bij na eigenlijk....

Ik snap dat het er 'zielig' uitziet maar ik heb er zelf eigenlijk helemaal niet zo veel last van.

Lief dat je meevoelt!
quote:minny schreef op 12 oktober 2009 @ 03:27:

[...]

Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.

Late dienst, dat lijkt mij ook de pest ja.

Maar je mag er niet veel achter elkaar draaien toch? Of is dat niet vastgelegd in een CAO ergens?
Het is naast mijn studie, dus veel laat. En dan moet ik nog naar huis. Maar ga nu denk ik wel een poging wagen, ben er moe genoeg voor!

Trusten!
Truste Min, lekker slapen he!

Ik ga Law & Orderen!
Ik ben geen nachtmens.Ik heb gewoon geluk dat ik nu heerlijk hoog en droog in de VS zit. het is hier nog best vroeg. Maar voor jullie: weltrusten.
Zo en nu ga ik naar bed. Ben geloof ik nog de enige op het forum en zit uit verveling op topics te reageren.
Was er ook nog, maar was een beetje aan het lezen tijdens het chatten... Ga nu ook maar, want zometeen gaat de wekker weer!
...
Dus dan ben ik de enige...?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Is het al vroeg/laat genoeg voor dit topic?
vast wel, het is nacht!
...
Trusten.
Ik ben er nog!
Ik ook...
Ik ook nu... Kan niet slapen. Spookt teveel door het hoofd.
Wat spookt er allemaal Rocky?
Sinds begin verleden week weet ik dat ik in verwachting ben. Ongepland, maar wel heel welkom. Ben ik net aan dat idee gewend, staat de doktersassistente vanmiddag op het antwoordapparaat. Of ik even terug wil bellen ivm het donderdag afgenomen standaard bloedonderzoek hiervoor. Natuurlijk te laat om terug te bellen.

Ik weet dat ik me niet druk moet maken. Doe mijn best. Maar ik weet ook dat ze alleen bellen als er iets niet ok is. Maar goed, dat kan nog van alles zijn, ook onschuldig.

Desondanks ben ik nu wakker.
Begrijpelijk Rocky...Ik hoop dat het achteraf niks ernstigs blijkt te zijn maar voor nu:
En iedereen truste voor zover het lukt want ik moet nu echt gaan...de wekker gaat al bijna....
Thanks mamalief. Slaap ze. Succes met de wekker dan straks.
Ik moet ook gaan... weer veel te laat!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven