Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 12 oktober 2009 om 03:13
maandag 12 oktober 2009 om 03:15
quote:minny schreef op 12 oktober 2009 @ 03:11:
Ben je nou de rest van de nacht op Eleo, of gaat slapen straks wel lukken?
O, ik ga het zeker zo meteen weer eens even proberen.
Dan zet ik een Law & Order op en dan sukkel ik hopelijk weer in slaap. Maar nu doet liggen erg zeer, op het middendeel van 't lijf en dan kan ik er beter uit gaan dan dat ik er 'doorheen' ga liggen eh.....liggen zeg maar.
Ben je nou de rest van de nacht op Eleo, of gaat slapen straks wel lukken?
Dan zet ik een Law & Order op en dan sukkel ik hopelijk weer in slaap. Maar nu doet liggen erg zeer, op het middendeel van 't lijf en dan kan ik er beter uit gaan dan dat ik er 'doorheen' ga liggen eh.....liggen zeg maar.
maandag 12 oktober 2009 om 03:16
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 03:13:
Dochter is beschuldigd van Fraude bij een opdracht op haar Uni en gaat bezwaar indienen.
Enne...ik ga over een paar dagen naar Kenia en moet nog veel regelen (nou ja koffer inpakken en nog wat dingetjes kopen, maar in mijn hoofd wordt dat heel groot )
Sjonge, wat ruk zeg voor je dochter....
Niks van waar, van de beschuldiging? Misverstand?
Jeetje, lekker naar Kenia! Op vakantie?
Dochter is beschuldigd van Fraude bij een opdracht op haar Uni en gaat bezwaar indienen.
Enne...ik ga over een paar dagen naar Kenia en moet nog veel regelen (nou ja koffer inpakken en nog wat dingetjes kopen, maar in mijn hoofd wordt dat heel groot )
Sjonge, wat ruk zeg voor je dochter....
Niks van waar, van de beschuldiging? Misverstand?
Jeetje, lekker naar Kenia! Op vakantie?
maandag 12 oktober 2009 om 03:18
maandag 12 oktober 2009 om 03:19
quote:eleonora schreef op 12 oktober 2009 @ 03:15:
[...]
Dan zet ik een Law & Order op en dan sukkel ik hopelijk weer in slaap. Maar nu doet liggen erg zeer, op het middendeel van 't lijf en dan kan ik er beter uit gaan dan dat ik er 'doorheen' ga liggen eh.....liggen zeg maar.Jah, snap m. Ik zet zelf rond deze tijd meestal Comedy Central aan. Voordat Dora begint te krijsen lig ik al in wolkjesland.
[...]
Dan zet ik een Law & Order op en dan sukkel ik hopelijk weer in slaap. Maar nu doet liggen erg zeer, op het middendeel van 't lijf en dan kan ik er beter uit gaan dan dat ik er 'doorheen' ga liggen eh.....liggen zeg maar.Jah, snap m. Ik zet zelf rond deze tijd meestal Comedy Central aan. Voordat Dora begint te krijsen lig ik al in wolkjesland.
maandag 12 oktober 2009 om 03:20
maandag 12 oktober 2009 om 03:23
quote:minny schreef op 12 oktober 2009 @ 03:19:
[...]
Jah, snap m. Ik zet zelf rond deze tijd meestal Comedy Central aan. Voordat Dora begint te krijsen lig ik al in wolkjesland.
Lig jij ook wakker dan Min?
Ook pijn of zorgen?
Of gewoon een lousy sleeper?
TV is voor mij dé manier om in slaap te vallen. Dr. Oz is tegen, zag ik bij Oprah, maar goed, Dr. Oz heeft niet mijn pijnlijke gewrichten natuurlijk
[...]
Jah, snap m. Ik zet zelf rond deze tijd meestal Comedy Central aan. Voordat Dora begint te krijsen lig ik al in wolkjesland.
Lig jij ook wakker dan Min?
Ook pijn of zorgen?
Of gewoon een lousy sleeper?
TV is voor mij dé manier om in slaap te vallen. Dr. Oz is tegen, zag ik bij Oprah, maar goed, Dr. Oz heeft niet mijn pijnlijke gewrichten natuurlijk
maandag 12 oktober 2009 om 03:23
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 03:20:
Nee ze heeft de opdracht bijna geheel individueel gemaakt.
Enkel op twee vragen input van medestudenten gehad.
Dat had ze aan moeten geven,maar ze is zich echt van geen kwaad bewust.
Nu beschuldigen ze haar van volledig gefraudeerd werk,echt sneu.
Godsamme zeg, wat ruk!
Arm kind, wat zal ze zich ellendig voelen.....logisch dat je aan haar denkt.
Nee ze heeft de opdracht bijna geheel individueel gemaakt.
Enkel op twee vragen input van medestudenten gehad.
Dat had ze aan moeten geven,maar ze is zich echt van geen kwaad bewust.
Nu beschuldigen ze haar van volledig gefraudeerd werk,echt sneu.
Godsamme zeg, wat ruk!
Arm kind, wat zal ze zich ellendig voelen.....logisch dat je aan haar denkt.
maandag 12 oktober 2009 om 03:25
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 03:22:
En bedankt Leo,kan er ook nog wel bij (shit leo's broekrok is te klein,hoe kan dat nou? en wat moet ze morgen nu aan? zal ze het heel erg vinden? wat voor broekrok heeft ze dan,zal het aan het model liggen? ..)
Ja, het is een zorg hoor, mijn corduroy BR is het waar het om gaat. In taupe ook nog, helemaal herfstig.
Maar ik moest er zo nodig een knoopsluiting op, in plaats van praktisch elastiek....
En bedankt Leo,kan er ook nog wel bij (shit leo's broekrok is te klein,hoe kan dat nou? en wat moet ze morgen nu aan? zal ze het heel erg vinden? wat voor broekrok heeft ze dan,zal het aan het model liggen? ..)
Ja, het is een zorg hoor, mijn corduroy BR is het waar het om gaat. In taupe ook nog, helemaal herfstig.
Maar ik moest er zo nodig een knoopsluiting op, in plaats van praktisch elastiek....