Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 12 oktober 2009 om 03:27
quote:eleonora schreef op 12 oktober 2009 @ 03:23:
[...]
Lig jij ook wakker dan Min?
Ook pijn of zorgen?
Of gewoon een lousy sleeper?
TV is voor mij dé manier om in slaap te vallen. Dr. Oz is tegen, zag ik bij Oprah, maar goed, Dr. Oz heeft niet mijn pijnlijke gewrichten natuurlijk Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.
[...]
Lig jij ook wakker dan Min?
Ook pijn of zorgen?
Of gewoon een lousy sleeper?
TV is voor mij dé manier om in slaap te vallen. Dr. Oz is tegen, zag ik bij Oprah, maar goed, Dr. Oz heeft niet mijn pijnlijke gewrichten natuurlijk Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.
maandag 12 oktober 2009 om 03:31
maandag 12 oktober 2009 om 03:32
quote:minny schreef op 12 oktober 2009 @ 03:27:
[...]
Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.
Late dienst, dat lijkt mij ook de pest ja.
Maar je mag er niet veel achter elkaar draaien toch? Of is dat niet vastgelegd in een CAO ergens?
[...]
Volkomen verstoord ritme door al die late diensten. En soms pijn, whiplash, maar gelukkig niet al te vaak.
Late dienst, dat lijkt mij ook de pest ja.
Maar je mag er niet veel achter elkaar draaien toch? Of is dat niet vastgelegd in een CAO ergens?
woensdag 14 oktober 2009 om 01:57
Sinds begin verleden week weet ik dat ik in verwachting ben. Ongepland, maar wel heel welkom. Ben ik net aan dat idee gewend, staat de doktersassistente vanmiddag op het antwoordapparaat. Of ik even terug wil bellen ivm het donderdag afgenomen standaard bloedonderzoek hiervoor. Natuurlijk te laat om terug te bellen.
Ik weet dat ik me niet druk moet maken. Doe mijn best. Maar ik weet ook dat ze alleen bellen als er iets niet ok is. Maar goed, dat kan nog van alles zijn, ook onschuldig.
Desondanks ben ik nu wakker.
Ik weet dat ik me niet druk moet maken. Doe mijn best. Maar ik weet ook dat ze alleen bellen als er iets niet ok is. Maar goed, dat kan nog van alles zijn, ook onschuldig.
Desondanks ben ik nu wakker.