Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
36.4

synchroon sexen, synchroon piesen, synchroon bevallen. Het wordt wel een beetje een kleffe boel hier hoor...

Maareh, ik hoop dat jullie raak geschoten hebben gisteren!! Moom, ik heb altijd een positieve ovutest zo'n 2-3 dagen voor de temp stijging, dus dat kan bij jou prima kloppen.
quote:DJ Momo schreef op 13 oktober 2009 @ 08:48:

schatjes, jullie zijn echt te grappig!!

GW: over 2 weken weten we meer. moet wel even mijn p-day bijstellen, dit wordt weer een >29 dagen cyclus, als ik nu pas een hogere temp zie! volgens mij wordt dat dan ook synchroon piezen met rain. wat zeg je er van, rain? ook synchroon bevallen?Strak plan!!
Annika, heppie bursdeej toe joe!! Gefeliciteerd, met baby in buik, echt cool. Volgend jaar met baby op arm.

Hoe was het synchroonsexen, hopelijk erg vruchtbaar.

Ga weer aan het werk, rustig dagje vandaag en morgen vrij!! Ga ik eindelijk de kraamzorg regelen.

Heb me nu opgegeven bij 4 kdv's. Hopelijk is dat genoeg. Er is in de buurt van ons hopelijk nieuwe huis ook een boerderij met een kdv, dat lijkt me zo leuk maar zal waarschijnlijk wel vol zitten, maar daar ga ik het nog wel proberen.

Tot laterzzz

Annika, gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van!
Dank jullie wel!

Kreeg vanmorgen knuffelbeer van vriend voor de kleine!

Ben lekker vrij vandaag. Vanmorgen VK gebeld. Wel spannend om ineens iemand te vertellen dat ik zwanger ben. Hihi. We hebben een afspraak gemaakt voor woensdag 4 november 11.00. Ze vond het wel wat vroeg, wilde liever een week later, maar dit kwam ons beter uit. Vriend is dan namelijk ook vrij en kan dus mee!
Annika, gefeliciteeeeeerd met je verjaardag! Inderdaad, waarschijnlijk je laatste verjaardag zonder kind! Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Fijn dat vriend mee kan naar de vk.

Annika zo maar jarig! van harte!
Annika, Happy birthday! fijne dag vandaag!

Iemand moet me toch eens in jip en janneke taal vertellen hoe ik hier een plaatje kan plakken..

Ik ben gisteravond weer tante geworden! zat 10 dagen tussen onze uitgerekende datums, maar het is uiteindelijk 4 weken geworden.

fijne dag iedereen!
gefeliciteerd duvel! Grappig dat er uiteindelijk 4 weken tussen zat, dat kun je dus echt van te voren nooit inschatten! De uitgerekende datum is dus echt een vaag begrip.
Gefeliciteerd annika! En al een afspraak voor de VK om naar toe te leven!

En gefeliciteerd duvel (wat is het geworden? Een meisje of een jongen?).
mijn familie zal blij zijn met mijn uitgerekende datum...de halve familie is in mei jarig en begin juni, dus ik sluit me mooi bij die rij aan
Ik meld me ook weer....:)

Annika: GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van!!

Duvel: gefeliciteerd! Wat kan dat dan een verschil maken zeg, 10 dagen of 4 weken... Grappig hoe dat lopen kan.

Nou ik zal maar eens even weer wat gaan doen hier in huis, wordt wel weer es tijd... Kom later nog wel ff weer buurten!
duvel: feli met tantezeggertje!

plaatje pakken:

men zoekt op internet een leuk plaatje (bijvoorbeeld via google afbeeldingen).

zodra je een leuk plaatje gevonden hebt op een webpagina, dan klick je daar rechts op "properties".

in de properties van het plaatje staat het adres van het plaatje (beginnend met http:// enzo verder), de URL.

deze selecteer je, en doe kopieer.

vervolgens ga je naar het forum.

dan tiep je in je bericht eerst [img]
dan plak je het adres van het plaatje
sluit af met [/img]

druk op verstuur bericht.

en voila!
Even proberen dan maar..

jullie ook een stukje taart?
Hey Annika gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier nog steeds snifverkouden, geen lucht, hoofdpijn, keelpijn maar nog geen koorts (man nog wel). Vanochtend wel uit mijn bed gesleept om 8 uur om om 9 uur bij de kruidvat die hotelbonnen te kopen, ook al gereserveerd want de site lag er al uit zo druk, en in de weekenden al bijna geen hotel aan de kust meer te vinden. Maar uiteindelijk gelukt, een nachtje hotel aan de zee eind februari, kinderen tot 2 jaar mogen gewoon gratis op de kamer slapen dus ook geregeld.

En nu ga ik weer effe slapen denk ik... O nee eerst nog even kijken wat Charlotte op hyves heeft geschreven.
wat is dat toch met die hotelbonnen van kruidvat? *niet begrijp.

heej, annika! ik krijg er trek van!
Ik stond net bij de kruidvat, uitverkocht!!! Tsss.

Moom: http://www.kruidvat.nl/do ... 09-42-hotelboekingen.aspx
Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.

haaaa. ok. goh.
zo we hebben voor aankomend weekend een lekker nachtje wellness hotel geboekt!
tja, als het nu al is uitverkocht is het dus echt alleen maar voor werklozen en zwangeren vrouwen die met verlof zijn....(misschien komt er wel weer zo'n aanbieding als ik straks met verlof ben!) die kunnen tenminste op tijd voor de deur gaan staan.
via het kruidvast ook becky? (enne, je bent toch wel al 13 weken? anders mag je niet in de sauna!)
Anikka!!! van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Maak er een leuke dag van samen met familie!

De naam die wij in ons gedachten hadden in eerste instantie was Damian. Is mijn neef vader geworden 3 maanden terug, Staat er op het kaartje; Hoera! Damian geboren! (of Damien) maar je spreekt het in ieder geval het zelfde uit. GRRR.

Ga ff met de hond naar het strand
Annika gefeliciteerd met je verjaaaaardag !!! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt vandaag.

Yaya : De zaklamp truc, ik weet niet precies per wanneer het uitvoerbaar is... ik zal eens in mijn zwangerschapsboek kijken, daar staat het namelijk in !!! Wij hebben het eigenlijk te laat gedaan.

En wat toevallig dat hij dezelfde naam heeft uitgekozen als jullie wilden hebben...Ik wist wel ja dat hij zo heet (aangezien je andere neef bij mij werkt hihihihi)

Ik had me vanmorgen lekker een half uur verslapen hihihihihi, ik had het denk ik nodig.

Verder heb ik even niet veel te melden
Nee niet via het kruidvat helaas, en ik ben van het weekend volgens de berekening van de termijnecho 12.5 week en volgens mezelf 12 wk en 6 dagen. Vraag het morgen wel even aan de gyn. Mijn vriend is toch niet van de sauna, wel massage en jacuzzi en zo.

Ze zijn trouwens de uitslagen van mijn urine onderzoek kwijt of zo. Echt zooo irritant mag ik morgen op mijn vrije dag waarschijnlijk de hele dag in het ziekenhuis zitten.
Annika, heppie bursdeei toe joe! Fijne dag meid, en wat een lief cadeautje van vriend...

Beck, wat stom! Kwijt? In de zin van... kwijt?? Dakkantochnie... wat onzorgvuldig!!

En wat willen ze dan morgen in het ziekenhuis allemaal gaan doen?

Wat lekker, een wellnessweekend, waar ga je heen??

Yaya, wat irritant dat je neef dezelfde naam heeft gekozen! Lijkt me heeul irritant, heb je eindelijk dé naam, krijg je vlak voor de uitgerekende datum een kaart in de bus met dezelfde naam Hadden jullie nog wel goeie alternatieven of blijven jullie ook gewoon bij deze naam?

Die kruidvat actie is leuk! Vorig jaar 2 hotelovernachtingen geboekt daarmee, spotgoedkoop en heerlijke 4*hotels. Maar ja, toen had ik een vrije dag dus had ik toevallig tijd om om half 9 voor de deur te staan

Hus, hoe voel je je nu? Niet te dicht bij man slapen he, je moet geen koorts krijgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven