LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Oh ja, die fiets, ik vergeet steeds te reageren (hij was 'van' duft trouwens). Ik snap wel dat je niet óók zo'n ding wil als iedereen heeft, en dat dit lichter trapt is wel een groot voordeel, maar waarom neem je dan niet zo'n los karretje voor achter je fiets? Daar kan ook kind + maxicosi in, of twee kinderen, en kan regendicht gemaakt worden en is natuurlijk zo afkoppelbaar. Het enige is dat je niet onderweg gezellig kunt kletsen met ze, maar ik vraag me af of dat met een bakfiets wel gaat, zeker als er wat wind staat. Als je naar de stad gaat kun je zo'n karretje ook makkelijk losmaken en met de hand verder duwen, lijkt me ideaal. Jammer dat het wel echt te groot is om mee een winkel in te gaan..

Zoiets dus:

anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 12-10-2009 19:53
Reden: even plaatje erbij
% gewijzigd
Jammer van het tentamen Mien, was leuk geweest als het in één keer gelukt was. Maar 50% vind ik helemaal niet slecht hoor voor een tussen alle voedingen door geleerd tentamen.

Elev, dat vind ik nou een slimme oplossing, zo'n karretje achter je fiets! Al denk ik dat ik het zelf toch best eng zou vinden met achterop komende auto's, zou bang zijn dat ze hem niet zien, vind het er altijd een beetje eng uit zien. Maar wel heel handig dat je dus maar één fiets nodig hebt.

Sproetekind heeft gelukkig geen enkele keer koorts gekregen na z'n prikjes. Hij had vanmiddag wél een enorme poepluier en toen ik hem verschoonde hoorde ik echt een klein ontploffinkje, zat het bijna in m'n haar! En toen ik daarna naar z'n buik keek, was z'n naveltje een vijvertje geworden. Toch een kleine wildplasser nog dus
Wij hebben zo'n kar gehad voor de hond, doodeng en gevaarlijk. Zou er zelf mijn kind niet in durven vervoeren. Ze zijn slecht zichtbaar in het verkeer en fietsen met aanhanger is lastiger dan je denkt. Voor je het weet hangt er een wiel achter een stoeprand of een paaltje en ligt die kar op z'n kant. Wij hadden er overigens 1 met een hele hoge oranje vlag erop voor de zichtbaarheid.

Tjee wat is sproetekind al groot! En toch nog wildplassen. En nog explosief poepen ook. Daar moet nog wat opvoeding aan te pas komen hoor !

50% is al bekend Minie, de volgende keer haal je t gewoon !!
Laaltje, gewoon je hersenspinsels van je af schrijven als je ze wilt/kunt delen (evt. op de groep). Voor nu een hele dikke
Mmm, Sproet en Beng, bij die veiligheid heb ik nooit zo stil gestaan. Er rijden er hier verschillende rond en het leek me altijd zo handig. Maar ik ben niet zoveel heel gevaarlijke verkeerssituaties gewend, in een durrep als dit is eigenlijk maar één kruispunt waar fietsers echt kwetsbaar zijn, en dat weet iedereen.
Laal, gezellig of niet, ik vind dat je gewoon eens op moet schrijven wat je "hersenspinsels" zijn, misschien lucht het wel enorm op en misschien kunnen we je ook wel een beetje helpen, of in ieder geval tot steun zijn...

Elev, ik vind dat karretje zo eng achterop. Denk niet dat ik dat aandurf... Maar die Gazelle is wel lelijk he? En dan ook nog een zilveren jas aan, eigenlijk kan het ook gewoon niet

Chiek, zo dan, jij bent nog best adrem zo even in de buurtsuper! Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen hoor, ik klap meestal dicht om pas na 10 minuten met een adrem antwoord te komen, maar dan is het vaak al te laat

Ja, die oogmigraine, vreselijk. Het is zelfs zo erg geweest dat ik dingen ging vermijden, vond het echt eng. Inmiddels ben ik er wel aan gewend, en voel ik het ook aankomen, maar je weet nooit hoe erg het is, soms is het maar een beetje, dan zie ik alleen aan de buitenkant niks, alsof ik door een koker heenkijk, maar soms is het zo erg dat ik helemaal niets kan zien. Tsja, en voordat mijn lief thuis is, is het alweer over maar leuk is anders, en je moet zoiets ook niet in de auto krijgen inderdaad, want dan meot je echt van de weg af...
Goedemorgen!

Fijne dag allemaal!
Wat dacht je, Sproet, schande dat er om kwart voor tien nog geen berichtjes zijn, ik open de dag maar even?

Goedemorgen!
Ook van mij nog een goedemorgen! Het is nog net voor 12 uur. Straks naar de therapeut voor bekkenbodem en direct daarna door naar de verloskundige. Heb ontzettende hoofdpijn, bijna niet geslapen vannacht omdat ik steeds zo moest hoesten. Nog een kopje thee gedronken zelfs samen met Bengman. Ik had 'm wakker gehoest en gedraaid
Beng, moppie

Hier ook hoofdpijn, by the way. Pfff, lekkere nasleep weer van gister. Maar het is te doen.

Mijn lief gaat deze week een nachtje weg en voel me helemaal zielig

En nu aktie in de taxi!

Kus
Dikke kus teru Duft!
quote:elev schreef op 13 oktober 2009 @ 10:15:

Wat dacht je, Sproet, schande dat er om kwart voor tien nog geen berichtjes zijn, ik open de dag maar even?

Goedemorgen!

Ja, zoiets ja. Maar eigenlijk had (en heb) ik zelf ook nog niet veel te vertellen.

Oh toch wel, de Pampers zijn in de aanbieding bij de Etos en je krijgt er een Sesamstraat DVD bij
Goedemorgen!

Met een baby heb je altijd aanspraak heb ik al gemerkt, de dag is nog maar jong maar dit heb ik vanmorgen alweer meegemaakt±

Op het cb (alles oke trouwens) stond een moeder naast mij, die spontaan tegen me zegt: "Jeetje, ik vnd jouw baby veel mooier dan die van mij, moet je kijken!" Wat zeg je dan terug in hemelsnaam? (ga moeilijk "Die van jou ziet er inderdaad niet uit" zeggen )

Daarna in de c1000 een oude vrouw: " Wat een lief kindje zeg! Ik ben op een leeftijd dat je nooit meer baby's ziet, u heeft mijn dag al helemaal opgefleurd mevrouw!" Lief he?
Ach, wat lief Chiek. Nou kan jouw dag ook niet maar kapot inderdaad. Maare, zou ook niet weten wat terug te zeggen. Wel heel eerlijk van die andere moeder zeg.

En nog even over je batterij probleem. Zoveel als jij hem gebruikt op trilstand, gebruiken wij hem ook. Wij hadden nieuwe batterijen en die zijn nu na zo'n 5 maanden pas op. Dus gaat wel lang mee. Minicaat moet er zo langzamerhand ook wel uit. Gaat maar tot 6 maanden, maar moet wachten tot mijn kinderstoel binnen is. Hele leuke besteld met korting die ook naar beneden kan en opgeklapt kan worden tot klein. Heel fijn dus. Niet zo'n meegroeistoel. Had daar nog naar gevraagd en die gaan tot ze 8 zijn. Nou, vind dat eigenlijk niks. Kan me voorstellen dat als ze 4 zijn, ze gewoon op een grote mensen stoel willen zitten. Dus maar een gewone kinderstoel gekocht.

Neem: Wat een gemengde emoties toch de laatste dagen. Snap heel goed wat je bedoelt. Je wilt het zo goed doen en uit onzekerheid weet je niet of dat ook zo overkomt en daar krijg je dan zo'n rotgevoel van. Echt vervelend, maar ik herken het wel. Maar je bent volgens mij echt een superlieve vriendin. Je vriendin boft maar.

Elev: Oeh, dat is wel erg veel zilver en glim zeg. Ik heb er pas 1 gezien bij C&#. Vond ik wel heel leuk. Was wel roze (moet je van houden), niet glimmend, wel met bontkraagje. Maar vond ik echt ontzettend leuk.

Duft: Hè getsie wat eng zeg met je oog. Had daar nog nooit van gehoord. En ik vind het al zo eng om auto te rijden met die laagstaande zon in het najaar. Dan kan je ook zo verblind worden.

En echt stom inderdaad dat je zo van de site gekegeld werd. Nou ja, het was in elk geval geen actie van je collega's moet je maar denken.

Mien: Ik vind jou echt een toppertje hoor. Ondanks de 50% score van gisteren. Ik doe het je niet na. Roep wel heel stoer dat ik freelance wil beginnen, maar dat valt me toch best tegen. Gaat een stuk langzamer dan ik gedacht had.

DD: Jammer dat het niet gaat zoals je wilde. Maar zie dat je er nu toch vrede mee hebt. Ze houden je in elk geval goed in de gaten. En ik moet zeggen; ik ging ook naar het ziekenhuis en ze hebben mijn eigen verloskundige vergeten te bellen. Maar dat is echt langs me heen gegaan op het moment supreme hoor. Dus denk niet dat je erom maalt op dat moment.

Sproet: Haha... spuitpoep naar boven toe. Hilarisch. Zie het zo voor me. Ook heel fijn als ze dan ook nog gaan plassen. Kan er dan ook nog wel bij.

Laal: Inderdaad een tijdje niet gezien, maar vind ook dat het vaak helpt om het even van je af te schrijven. Maakt het allemaal een stuk minder erg. Zag er ook zo tegenop om weer te gaan werken, maar als je weer eenmaal bezig bent, dan zal je zien dat het best goed gaat. Moeilijk voor te stellen nu, dat snap ik. Maar het valt echt best mee. En anders plan je gewoon na 2 maanden weer een vakantie met kerst of zo. Doe ik ook. Heerlijk!!

Beng: Heb je nu ook last van je bekken? Hoopte eigenlijk dat dat jou bespaard zou blijven.

Maar 1 troost; vanaf 20 weken gaat het heel hard. Dus voor je het weet, heb je je kleine meisje in je armen.

Sjip: Leuk om weer wat van je te horen. Maar wat zit je veel in onzekerheid zeg. Al die bloedingen is wel heel vervelend en beangstigend. Komt dat omdat het d.m.v. ivf is gebeurd?

Nou, wat de rest ook zegt; nog even en je gaat hem/haar voelen. Dat is al een stuk minder eng.

HIer alles goed. Gisteren drukke dag gehad, maar voor mijn gevoel weinig gedaan. 's Ochtends naar mijn oude sportschool om eindelijk Minicaat eens te showen. Was erg leuk. Daarna naar huis, Minicaat voeden en naar bed. Vervolgens nog wat mails afhandelen. En kreeg toen onverwachts bezoek van de jongste dochter + vriend van de surrogaatoma van Minicaat. Allebei vrij en dachten; kom we gaan eens langs. Was best gezellig, maar ze zaten dus toch weer 2 uur. En ik wou zoveel doen! Ach ja, volgende keer beter.

Heb trouwens ook wel een oppasdilemma. Zet het wel even op de groep anders.
Caat ben benieuwd naar je oppasdillema, ga zo de groep ff checken. En onverwacht bezoek kan of heel leuk of je kan alleen maar denken: GAWEG! Dat laatste heb ik 1 keer gehad, van een buurvrouw, en oei, wat duurt een uur dan lang...

Volgens mij sta ik weer op de site, dus ik besta!

Mien, moest nog aan je denken, al wandelend naar de psz vanmorgen Ik herinnerde me ineens je stukje over dat je het best spannend vindt dat 3 familieleden nu op vakantie zijn (ik weet wel welke, maar even ivm privacy ) Ik heb dat dus ook, nu mijn lief weggaat. En ookal is het maar 1 iemand ipv 3, voor mij voelt hij als alle 3 tegelijk. Zie er ineens heel erg tegenop en ben zo bang dat er wat gebeurd, en en en en... Nou ja, ik herken je gevoel dus wel...

Sproet, dat van die Pampers kwam ik ook laatst achter, best een goede aanbieding. Ben ze alleen vergeten mee te nemen dus misschien toch nog maar even terug...

Ik ga straks even op kinderverjaardag als alle kids weer wakker zijn. Ben blij dat ik momenteel niet veel meer hoor dan mijn toetsenbord en het storen van mijn Lu*vion, kutding
Haai!

Luusbaby heeft vanmorgen zijn twee wenuurtjes gehad op het kdv, van 10 tot 12. Ging prima, ik had er zelf geen moeite mee. Luusbaby heeft alleen niet geslapen toen hij daar was.

Gelukkig ligt ie nu toch te slapen, terwijl hij dit middagslaapje nooit zo goed pakt.

Leuke opmerkingen Chiek! Maakt het je niet giga trots op je kleine? Ik zat vorige week in de wachtkamer in het ziekenhuis en twee mensen spraken me ook aan met een dergelijke opmerking.

Ik ben op zolder drie gave collages aan het maken op doek, van uitgescheurde blaadjes, uit de diese*l reclame boekje. Zal er straks foto's van maken.
Het was trouwens zo leuk om luusbaby op te halen en hem dan te zien lachen toen ie mijn gezicht weer zag!

Hij was wel heel erg aan het rondkijken in het begin, toen ik hem bracht. Er gingen gelijk twee kleine dreumessen van anderhalf jaar voor zijn maxi-cosi staan en hem toeroepen: "hallo baby!!" En Luusbaby had gelijk van die grote ogen ("wow! wie zijn dat!!") en ging toen zijn nieuwe kameraadjes toelachen ("hallo! nieuwe vriendjes!")! Zo lief!
quote:Luaska schreef op 13 oktober 2009 @ 15:08:

Het was trouwens zo leuk om luusbaby op te halen en hem dan te zien lachen toen ie mijn gezicht weer zag!

Hij was wel heel erg aan het rondkijken in het begin, toen ik hem bracht. Er gingen gelijk twee kleine dreumessen van anderhalf jaar voor zijn maxi-cosi staan en hem toeroepen: "hallo baby!!" En Luusbaby had gelijk van die grote ogen ("wow! wie zijn dat!!") en ging toen zijn nieuwe kameraadjes toelachen ("hallo! nieuwe vriendjes!")! Zo lief!Ah, zie het zo voor me. Sweet!
Even ego. Voel me zo klote. Ik belde net met onze huisbaas om te vragen welke formulieren ik moet toesturen om huisbewaarderschap (legale onderhuur) aan te vragen. Krijg ik te horen dat ze daar niet (meer) aan mee werken! Dat betekent dus dat we ons huis definitief moeten opzeggen. Echt zo enorm kut, want ik vond het een heel fijn idee om ons huis nog even achter de hand te hebben, voor het geval we toch eerder terug willen komen. Betekent dus ook dat we alles helemaal moeten leeghalen (incl vloeren enzo, de f*ckers). Bah!

Chiek, jouw dag is gelukkig helemaal goed! Vond vooral die opmerking van dat oude vrouwtje zo schattig.

Luus, fijn dat het wennen van Luusmini goed ging. Kan hij al 2 uur achter elkaar wakker zijn? Sproetekind haalt dat soms, maar meestal wil hij na 1 1/2 uur wel weer slapen.

Duft, één nachtje zonder Duftman overleven jullie wel hoor met z'n drieën! Maar ik kan me voorstellen dat je er toch een beetje zenuwachtig voor bent. Als die eerste nacht eenmaal geweest is, is het een tweede keer vast een stuk makkelijker. En fijn dat je weer online bent!
Dat is wel heel zoet Luus, Luusmini met z'n nieuwe vriendjes.

Grappig om te zien hè, dat zelfs zulke kleine kinderen al op elkaar reageren.
Jee Sproet, dat is enorm balen! En ook shittig dat je daar nu, zo vrij laat, achterkomt! Poeh, stel dat je eerder terug wilt komen, probeer dan nog maar eens iets goeds te vinden in jouw stad.

Bah, ik heb al een paar dagen last van een nieuw abces in mijn liezen. Maar vandaag staat ie wel erg gespannen en issie weer groter gegroeid. Heb daar al een paar jaar geen last van gehad en nu ineens wel weer. Doet echt zeer, heb er last van bij het zitten... net even gekeken maar hij kan nóg niet open.

Heb mijn nieuwe jurkje aan! Superleuk!
Luusbaby slaapt trouwens een gat in de dag nu. Het is bijna vijf uur geleden dat ie zijn laatste fles had, dat gebeurt eigenlijk nooit overdag! Ik ga hem zo maar wakker maken. Vind het altijd een beetje eng als ie ineens langer slaapt dan normaal.

Oh Sproet, Luusbaby is soms wel 2 uur wakker achter elkaar. Vaak is dit 's middags. Dan heeft ie een flesje gehad en is dan een uurtje wakker, gaat dan slapen voor een uurtje en is dan weer wakker. En als ie dan dus wakker is, na een uurtje slapen, dan is hij wel 2 uur wakker. Maar meestal is hij gewoon een uurtje a 5 kwartier wakker. 'S nachts maar 30 min tot 45 min.
FF snel bericht, want val bijna om van slaap, dutje roept... maar ik word morgen ingeleid! Bloeddruk was op de grens, baby doet het hardstikke goed en ligt al heel stuk in het bekken, ik heb al iets verweking (vk heeft het hoofdje met een vinger kunnen aanraken was al zo zacht).

En aangezien mijn bd wel een beetje een opgaande tendens toont en we nu verder fit zijn willen ze de natuur een beetje helpen en de boel op gang helpen zodat ik gewoon natuurlijk kan bevallen.

Moeten we ons morgen al om 07:00 melden op de kraamafdeling, krijg ik ws gel tenzij de verweking al zover is dat ze vliezen kunnen breken geloof ik, het is ook nu een beetje een het rommelen dus het zou me niet eens verbazen als het vannacht gewoon begint, wie weet. Maar ben er klaar voor, dus kom maar op!

Dusseeeee, je ziet me ws even niet en hopelijk is het volgende bericht dat ze er is? Ik kan wel forum lezen op mobiel maar niet in loggen/reageren. Duim voor ons, tot snel!
Jeetje DD, wat spannend!!

Laten we dan inderdaad hopen dat je volgende bericht is dat je moeder bent geworden van een prachtig meisje!

Héél veel succes in ieder geval!!
En oh ja, voor ik het vergeet..... jij hebt nu de "luxe" dat je ongeveer weet wanneer je gaat bevallen, dus probeer vanavond echt vroeg naar bed te gaan en goed te slapen, en eet vanavond gezond en voedzaam, dat is alleen maar in je voordeel!

(ik heb voor mijn bevalling 20 uur niets gegeten behalve 2 tabletjes dextro, terwijl je je energie goed kunt gebruiken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven