LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Goedemorgen.

Neem fijn dat het om te zwijmelen was.

Elev dat komt omdat alle jacks om in te spelen al helemaal afgeragd worden en dus niet op mp komen. De jassen met nepbont zijn voor netjes dus die blijven dan ook verkoopbaar.
Morgen!

Neemp, wat leuk dat je bij je vriendinnetje bent geweest! Zal vast ook wel erg moeilijk zijn geweest.

Vriendin van me (met nek), is gisteren bevallen!! Van een meisje! En het is uiteindelijk een keizersnede geworden. Ontsluiting vorderde erg goed, maar bleef steken op 9 cm. Kan haast niet wachten om de kleine te bewonderen! Lijkt me trouwens best raar, ze moest onder volledige narcose voor de keizersnede. Maar dan hebben veel mensen je kindje al gezien en zelf wordt je een paar uur later wakker en dan zie je zelf pas je kind. En heb je ook ineens een kind, zonder dat je dat zelf meegemaakt hebt... lijkt me heel gek.

Heb weer een erg leuke/mooie foto van Luusbaby op de groep gezet.
Dit is ook zo'n enorm grappig kind:

http://www.youtube.com/wa ... o&feature=player_embedded
Luus, wat een grappig filmpje, moest er zo om lachen

Lijkt me ook gek ja, een bevalling onder algehele narcose. Vriendinnetje van mij had dat en zij heeft een jaar nodig gehad om over haar verdriet heen te komen, omdat iedereen haar kindje al had gezien en zij pas na een dag bij haar kindje mocht... Wel treurig...

Neem, pfoe nou, zoals Elev al schreef, lijkt het me voor jou ook wel een dagje van mixed emotions. Geluk om d it mooie meisje en je vriendinnetje, maar misschien ook wel verdriet omdat je dit zelf ook zo graag wilt meemaken. Komt ook heus, maar voor nu natuurlijk ka uu tee...

V. kwam vanmorgen om 6 uur, best vroeg, want hij wilde daarna ook niet meer slapen. Hij ligt nu inmiddels wel in bed, maar ik heb nu geen zin meer om te slapen. Daarnaast kom ik net onder de douche vandaan en zit ik weer redelijk vol energie. Instortmomentje zal vanmiddag wel zijn, schat ik zo in

Het is vandaag wel een heel grauwe dag zeg, moet even bedenken wat ik vanmiddag met de kiddies wil gaan doen. Ik moet eigenlijk nog langs mijn werk, ben een beetje boos. We hebben nl. een website waar ze me vanaf hebben gehaald. Zowel als juf van mijn huidige klas (ze hebben nu een foto van mijn invalster geplaatst en de mijne weggehaald, ook leuk) en als teamlid, mijn naam wordt nergens meer genoemd, vind het zo raar!
Jee Duft, dat is zeker idioot! Alsof je volledig weg zou zijn...

Hier ook een vroege Luusbaby. Niet zo vroeg als V., maar wel vroeger dan normaal.
Goedemorgen Luus, dat is nog eens een vrolijk begin van de dag!

Om deze hebben Sproetman en ik laatst heel hard moeten lachen

http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3 ... re=related

Mard, wat leuk dat je er weer bent!!!! Lekker uitgerust dus? En kunnen we nu definitief concluderen dat Minicaat een kleine superbaby is? Want Mardmeisje was dus ook niet altijd in voor tripjes. Jammer hè, maar die tijd komt echt nog wel! Maar boekn lezen bij 25-30 graden is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd!

DD, ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Je hebt een bepaald beeld van hoe je bevalling zal verlopen, maar het is waar wat Mien zegt, dat beeld klopt bijna nooit. Maar toch enorm jammer natuurlijk dat je eigen VK er niet bij kan zijn. Aan de andere kant is het alleen maar heel erg goed dat je nu extra in de gaten wordt gehouden en je eigen VK zal de nacontroles doen thuis, dus je ziet haar nog wel.

Beng, voor jou een nieuwe week zonder werkverplichtingen. Kan me voorstellen dat dat heel raar voelt, zeker omdat je altijd zo enthousiast bent over je werk. Misschien dat South (als ze nog eens komt buurten) je een goede tip kan geven om er voor jezelf een goede draai aan te geven. Zij zat natuurlijk ook al heel vroeg thuis. Leuk trouwens dat je aan de lakentjes bent begonnen (wat mij er aan doet herinneren dat hier nog steeds een dasje van maar 25 cm lang ligt).

Elev, ik vind een jas met bontkraagje trouwens wel heel goed staan bij een roze fiets (heeft mijn buurmeisje ook).

Moet zo om 10.00 sporten en om 11.00 bij het CB zijn met Sproetekind. Voorlopig zijn laatste prikjes. Daarna door naar zwangere vriendin, die heeft Sproetekind al niet meer gezien sinds hij 2 maanden was.

Morgen naar de kinderfysio, ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen over z'n hoofdje. Zelf hebben we wel het idee dat het wat minder afgeplat is, maar of dat genoeg is??
Nou ja zeg Duft, wat een rare actie op jouw werk! Echt heel erg belachelijk. Zou daar zeker iets van zeggen, welke idioot heft dat dan bedacht?

Neempie, ik was helemaal vergeten dat jij gisteren naar je vriendin bent geweest. Wat ontzettend fijn dat je dat nog hebt kunnen doen, zal zij vast ook heel blij mee zijn geweest. En een omdat het vast niet makkelijk moet zijn geweest voor je.

Luus, het lijkt mij ook redelijk traumatisch hoor, zo'n algehele narcose. Zeker ook omdat ze er niet op voorbereid was en eigenlijk al het werk al had gedaan maar het niet zelf heeft kunnen afmaken. Niet leuk. Mocht haar man/vriend er wel bij zijn? Nee zeker hè? Want dat zou denk ik nog wel veel goedmaken.
OK ik fliker die router of de laptop het water in, ben ik weeeeeer mijn hele verhaal kwijt. En ja ja.. zal me leren, eerst even CTRL + C maar goed... knudde.

Nou ik kwam even zeggen dankjewel voor de lieve reacties. Jullie brachten het goed onder woorden, idd mijn beeeld van hoe het zou zijn was verstoord. En ik snapte het wel maar mijn gevoel liep nog even achter op dat begrip. Maar ze zitten weer op een lijn hoor, ben er wel blij mee dat ze zo goed op ons passen, niet allen op de baby maar ook op mij natuurlijk. Morgen om 9:30 een afspraak, komt allemaal goed.

Heh ik heb wel weer knallende koppijn en dit schernpje helpt niet dus ik sluit weer af, maar kwam me dus eventjes melden en zeggen dat ik jullie reacties heel erg waardeer, merci!

Kom ik vanmiddag nog even kijken als hoofdpijn weg is.. tot straks.
Hehe die filmpjes

Miniemeis heeft het vannacht heel goed gedaan: 23:00 flesje en 5:45 hebben we haar maar wakker gemaakt voor een luier en een voeding. En nu ligt ze weer te slapen.

Wel fijn, want ik wilde nog even wat dingetjes opzoeken voordat ik naar mijn tentamen ga.

Neem, wat fijn dat je het kindje gezien hebt! En inderdaad wat iedereen zegt, jij komt ook snel aan de beurt. Ik heb toevallig eergister een heel stuk geleerd over Clomid (nou ja, de werkzame stof dan).
DD, wat jammer dat je nu in het ziekenhuis moet bevallen al is het natuurlijk voor je eigen gezondheid (en die van dd mini)

Soms kun je je maar beter bij dingen neerleggen als je er geen invloed op hebt, hoe vervelend ook.

Elev, wij hebben een cameleon, en hebben er compleet 300 euro voor betaald. Hij is 1,5 jaar gebruikt voor 1 kind, en dus redelijk nieuw nog (en met nieuw logo, dat schijnt kennelijk nogal uit te maken) nieuw kosten ze geloof ik 3 keer zoveel, dus best een goede deal

En toevallig ben ik gék op nepbont en glimjassen, en nu dus zwaar belegdigd, je wordt bedankt!

Duft, 6 uur vroeg voor kleine V? Zullen we ruilen? Hier was het vannacht 22.00, 02.00, 05.30 en 09.30....

Neem, ben blij dat je uiteindelijk toch de baby van je vriendin gezien hebt, en dat er geen rare vibes waren, maar alleen geluk en blijdschap. Zal best dubbel voor je gewest zijn, maar ook ik zie zeker weten kleine nemovisjes in jouw toekomst!

Hier weer een verse mama- probleempje: we hebben een wipstoeltje dat ook kan trillen, op zich prima, al dacht ik tot op heden dat het haar niet echt kon boeien of ik 'm wel of niet op trillen zette. Wrong! Ze zit er nu in, en als ik 'm nu van de trilstand afhaal begint ze meteen te piepen! Probleem is dat ik hoor dat de batterij bijna op is, en we geen nieuwe hebben (er moet zo'n grote in)..... Shit!

Ben ik nou de enige die dit soort stomme dingen heeft?
Hallo!!

Zo ik kom ook weer eens mijn gezicht laten "zien".

Tjonge erg hoor zo lang geleden, maar het lukt me maar niet om alles bij te houden.

Moet dus nog een heeeeeleboel berichtjes beetje screenen.

Ik las al wel dat Elev een meisje krijgt, super!!

Luus hoe is het met jou??

Hier alles goed, 3 bloedingen gehad, maar ondertussen een nieuw record 11 dagen bloeding vrij. Nog 2 1/2 week en dan de 20-weken echo. Spannend!!!

Ik ga gauw even tussen het werk door (drukdruk met zieken) beetje bij proberen te lezen.

Dikke voor jullie allemaal.
Hee sjippie! Erg onbezorgd is het allemaal niet voor jullie zeg, je zult wel vreselijk schrikken steeds. Maar gelukkig gaat het allemaal nog goed! En al bijna de 20 weken echo, heerlijk. Ik had hem vorige week en was gewoon vergeten hoe geweldig het is om zo lang en uitgebreid naar al zo'n ver ontwikkeld kindje in je buik te kijken.. Willen jullie het geslacht weten? Binnenkort zal je hem/haar vast ook beginnen te voelen, dan is het misschien minder spannend, omdat je steeds kunt voelen dat hij nog leeft.

Chiek, dat is inderdaad een goeie deal, 300 euro, dat vragen ze vaak al voor die hele ouwetjes. Ik wil m ook nog een beetje netjes en had als max-bedrag zo'n beetje 400 euro in mijn hoofd. Maar ze vragen vaak nog wel 500 of meer. Nou goed, het zijn ook dure krengen natuurlijk. En om jullie een wat beter beeld te geven van glimmend en met bontrandjes: de winkels hangen dus helemaal vol met dit (echt álle merken, ook de leuke):

https://www.kleertjes.com/foto_window.p ... &foto=voor

Alle mooie jassen zijn lang, maar ik zoek een korte. Denk dat we zo nog maar even bij de bij*enkorf gaan kijken.

Chiek, je batterijen-debacle bracht eigenlijk wel een glimlach op mijn gezicht.. Zit ze zoveel met de trilstand aan of zij die batterijen zo snel leeg dat je nu al nieuwe nodig hebt, trouwens? Ben benieuwd hoe het afgelopen is... Elektrische tandenborstel erbij gelegd? Vibrator?
anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 12-10-2009 13:00
Reden: plaatje doet het niet. :-(
% gewijzigd
Haha Chiek... nu wil ze alleen nog maar trillen!

Elev, wat een lelûke jas!

Ik ga vanavond op kraamvisite bij het vriendinnetje uit onze straat.
Ehm, nee, ik heb haar gewoon aan de tiet gelegd, dat overtreft alles!

De batterijen zijn nog van de vorige eigenaar, dus zijn vast ook al door die mensen gebruikt. Ze zit misschien elke dag 30 min in dat stoeltje, en dan niet eens altijd met die trilstand aan, dus maak je geen zorgen

Hier in de buurt gingen alle bugaboos voor ongeveer die prijs, maarja, jij woont natuurlijk in een sjieke omgeving Bedenk me nu dat ze bij duft 2e hands vast nog 700 euro kosten!

Sjip, haai! Wat een stress allemaal bij jullie, maar wat goed dat het nu goed gaat! En al bijna op de helft ook, wat gaat het toch snel! (als het andermans' zwangerschap is )
Ik dacht al: hoe krijg je in hemelsnaam die batterijen zo snel leeg (vond je al niet het type om haar uren per dag te laten liggen trillen ). Maar die moedermelk werkt als een tiet dus.. Hoe gaat het met je ongelijke betonborst? Enne, als die wagens bij jullie goedkoper zijn, kom er daar wel eentje halen hoor.
Haha, Elev, ik vind die jas nieteens zo heel heel heel lelijk. Oke, die kraag is vreselijk, maar zilver vind ik voor een meisje wel weer kek. Maar de jas op het plaatje is niet mijn smaak. Ik zoek ook een kort jasje voor mini. Ik heb een hele leuke jas uit Italie (gekregen van mijn tante). En hoewel ze vaak van de hasseflasmerken zijn was dit een heuse Mon*cler, ben er heel blij mee. Maar ik wil nog een stoer jackie voor erbij, maar kan ook niks vinden...

Sjip, ik kan me voorstellen dat het elke keer weer schrikken is. Wel fijn dat de 20 weken bijna is, dat zal een hoop rust geven denk ik. Wil je weten wat het wordt? Wij wel!

Nou, ik ben dus op hoge poten naar mijn werk gegaan, maar de directeur zat in gesprek. Heb dus even met een collega erover gehad, en kreeg net een sorry-mailtje van mijn directeur. Hij heeft er gelukkig zelf niks mee te maken, maar het komt weer door zo'n hieperactieve ouder die dan pro-actief probeert te zijn. Alles leuk en aardig, maar ik was not amused! Dus ze zetten me er weer op En terecht!

Hier is de zon doorgebroken trouwens. Kids liggen te slapen en de werkster komt zo, dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb net trouwens een paar leuke kindercd-tjes gekocht : www lievelingsliedje .nl echt heel leuk!

Was net nog even paniek in de tent, want ik kreeg weer oogmigraine (dan zie je dus niks meer, op wat gekke kartelflitsen na, nou ja, moeilijk uitleggen) en zag geen bal. Het was net spits hier, want moest mini ophalen, broodje eten, flesje, etc. En op zo'n moment kun je dus niets anders dan wachten tot het wegtrekt... Pfff. Had lief al gebeld en die zou gelijk naar huis komen, maar ik had nog niet neergelegd en het trok weg. Dus uiteindelijk is hij op zijn werk gebleven, maar irritant is het! Nu heb ik er alleen nog hoofdpijn van, maar het zicht is weer terug.
Jeetje duft, dat klinkt eng, oogmigraine

En goed dat je naar school gegaan bent, you go girl!

Tsja, mijn borsten zijn een verhaal apart, het is nu bewezen dat links er maar een beetje bijhangt zonder ook echt mee te doen; rechts kolf ik meestal zo'n 100-110 en links met heel veel moeite 10! Heb links nu ook mijn eigen c-cup weer, en rechts minimaal dd denk ik, het ziet er niet bepaald florissant uit maar goed. Hoop dat het als ik deels ga afbouwen weer een beetje normaal wordt, we zullen zien.

Oh elev, als je hier een kinderwagen komt kopen kun je meteen ff thee komen drinken hier, gezellig!
Hallo meisjes!

DD kan me je schrik en je verdriet wel voorstellen hoor! Je was dus van plan om thuis te bevallen? Jeetje nog een paar dagen en dan ben je uitgerekend! Maar net wat je zelf zegt, als het voor jou en DD-mini het beste is, dan moet je je daar maar bij neer leggen

Chiek...hahaha...ik moest echt lachen om je batterijenverhaal! Ik zie Chiekepopje al helemaal trillend liggen Maareh geen advies, want wij hebben niet zo'n luxe uitvoering, maar een doodgewone standaard wipper

Wat vreemd trouwens van je borsten...dat is wel een heel verschil. Hier zit er ook verschil in qua productie, maar altijd minimaal 60 cc uit de "mindere" borst zeg maar. Wanneer ga je eigenlijk afbouwen dan?

Mien, vandaag tentamen? Succes!

Luus, fijn dat alles lekker liep afgelopen weekend!

Duft...oeh lekker zeg, dus jij kunt nog even genieten thuis! Super! Hier is ouderschapsverlof onbetaald, anders zou ik het wel weten! En inderdaad beetje jammer dat je zomaar van de website bent gehaald, alsof je niet meer meetelt

Elev, ik moet 2 november weer beginnen en dan is man waarschijnlijk nog 1 of 2 weken thuis. Oh en je ligt hier ook weer op tafel hoor, ik heb je al gevonden

Pienie...inderdaad even radiostilte. Ik verkeer nog steeds in de piekerstand en daar word ik zelf doodmoe van Ik zit maar te malen...hoe moet ik het allemaal combineren, zorgen voor Laalbaby, werken, man eventjes weg...en ik voel me af en toe nog zo futloos. Dan vraag ik me weer af of het normaal is dat ik me nog futloos voel, dan ga ik daar weer over piekeren met als gevolg dat ik soms een beetje zit te panieken...Nou ja bla bla bla dus, niet echt gezellig voor hier.

Neem, wat fijn dat je de baby van je vriendin gezien hebt en Luus jij ook op kraamvisite...dan is Luusbaby vast alweer een grote vent om te zien mooie foto trouwens op de groep!

Sjip jemig ook alweer bijna 20 weken! Wat naar dat je nog steeds bloedingen hebt, kan me zo voorstellen dat je daar iedere keer weer van schrikt!!!

Sproet, succes morgen! Ben heel benieuwd wat ze van Sproetekinds hoofdje gaan zeggen! Ik duim dat het allemaal enorm meevalt!

Vanochtend naar mijn werk geweest om Laalbaby te showen. Hij vond het allemaal erg indrukwekkend al die aandacht Slapen ho maar...Veel leuke complimenten gehad dus moeders ook weer blij
Net toch weer zoiets doms meegemaakt...

Ik was in de supermarkt met meisje in de draagzak, komt er een vrouw (jaar of 40) naar me toe en zegt: "Jeetje, jij hebt een donker kindje zeg, hoe kan dat nou?" Waarop ik zeg: "Nou ja, ik heb haar niet alleen gemaakt natuurlijk" Die vrouw: "Oh ja, dat is waar, wat dom van me he?" Ik moest me echt bedwingen om niet volmondig JA, NOGAL JA! te zeggen Mensen zijn echt kortzichtig En dan te bedenken dat ze niet eens zo heel bruin is; wat als ik met een keniaan een baby had gekregen.....
Nah jaaaa wat dom zeg!

Duft, ook al zo'n stomme actie op je werk. En dan ook nog migraine. Bah.

Heb vanmorgen supergezellig theegedronken bij een vriendinnetje en de rest van de week is gevuld met afspraken bij fysio, mensendieck, vk en gyn. Ik heb t maar druk met zwanger zijn en alle kwalen. Mijn blauwe benen zijn trouwens spataderen, very charming. En ik moet toch weer puffertjes gebruiken ivm heftig opspelende astma. Het gaat lekker......
Chiek, volgende keer wel gewoon zo antwoorden hoor, domme mensen toch.

Duft, wat eng van dat oog. Moet je niet een keer in de auto krijgen straks. Voel jehet lang van tevoren aankomen?

Laal voor al je gepieker. En daar ziteen we heus wél op te wachten hoor, jouw verhalen. Want ik denk dat de meesten er wel iets in herkennen.

Prikken gingen goed, Sproetekind heeft daarna nog heerlijk geslapen in kampeerbedje van vriendin. Hij weegt nu 8 kilo en is 68 cm! Blijft maar groeien die jongen (en dat is maar goed ook natuurlijk).
Tentamen ging niet zo goed. Kwam uit op 50% goed en dat is helaas te weinig voor een voldoende. Maar goed, het was eigenlijk ook maar een probeersel.

Beng Jij krijgt het ook zwaar te verduren steeds.

Duft, eng hoor! Gelukkig ging het snel weg. Wel kut dat je er hoofdpijn aan over houdt. En echt dom van die hyperactieve ouder.

Luus en Neem lekker op visite!

Laal, jij mag ook gewoon je verhaal doen hoor! Daar zijn we voor, niet alleen voor de leuke dingen maar ook voor tips, adviezen en een luisterend oor (lezend oog).

Gaat goed met jullie kleine (best al wel grote) man, Sproet! Echt fijn dat hij het zo goed doet.

Chiek, wat een raar mens zeg. Ik vind ook dat je dat volgende keer gewoon mag zeggen hoor.
Evenin' all!

Zo, (bijna*) alles enveloppen geadresseerd (*wacht alleen nog op antwooord van 2 of 3 mensen van wie ik het toch niet meer up-to-date op de lijst heb), lekker!

@Elev (toch? weet even niet zeker meer wie?), om nog even terug te komen op de gazelle bakfiets waar je het paar dagen geleden over had... ik vind hem ook wel beetje lelijk maar ook wel weer zo handig dat ik me daar overheen zou zetten. Als ik 2 kinderen zou hebben zou ik er ook wel een willen hebben, liever zo een dan zo'n log bakbeest met bak. Ik zou hem alleen naast mijn normale fiets gebruiken en niet ipv. Iemand bij ons op kantoor heeft er een en is er heel erg blij mee, omdat hij gewoon wel erg handig is in gebruik en lekker fiets volgens haar. Dus als we verder uitbreiden wil ik er ook graag een, als jij er je zinnen op gezet heeft, gewoon doen. Of even voor een demo/proefrit naar de fietsmaker en dan besluiten, is mijn advies.

Maar dat jasje dan.. .. beetje Johny & Anita, "net zo'n jas als mamma*" (*mama met slechte smaak in kleding). Bij sommige jasjes kan ik een bontkraagje best waarderen hoor, maar ide hele combo is gewoon fout, niet mijn smaak in elk geval. Ik heb trouwens een "fabulous" bontjasje van de vriendinnetjes uit Londen gehad. Niet echt bont hoor, maar wel heerlijk zacht, helemaal wit, van britse designer Jasper Conran. Als ze er eindelijk ingegroeid is (maandje of 3) zal ik wel eens een fotootje plaatsen, denk dat die wel erg schattig is.

Chiek, nou ja wat een stomme doos. Je had haar moeten vertellen van die neger bij de bushalte. Of gewoon moeten antwoorden dat je haar net gestolen hebt of zo, omdat je een chocomeisje wilde. Pfff maf mens! Hihi...

Ik wilde trouwens wel in het ziekenhuis bevallen hoor, maar gewoon poliklinisch met een van de vk's van mijn eigen parktijk, maar heb er allang vrede mee, 't loopt zoals het loopt en als dit nou beter is dan ben ik daar blij mee. Ik hoop dat het gewoon niet te lang meer duurt want heb het wel een beetje gehad met zwanger zijn, wil gewoon mijn meisje!

Ik ga lief eens even bellen of hij nou wel met de collega's eet of snel thuis is want heb honger!

Fijne avond... oh en als ik me morgen overdag even niet meld lig ik niet per se te bevallen hoor, maar moet eerst langs het ziekenhuis en krijg 's middags visite, doe ik tussendoor even een dutje waarschijnlijk. Tot morgenavond!
PS: dikke voor Beng, moeder natuur is wel een bitch voor jou hoor, alsof je alle kwaaltjes plus nog wat krijgt toegedeelt!
Chiek, ik vind je antwoord 'ik heb haar niet alleen gemaakt natuurlijk' al behoorlijk gevat, ik denk dat ik gewoon iets zou stamelen als 'ik heb een donkere man' ofzo en me dan wel beledigd voelen. Maar wat kunnen mensen kortzichtig zijn inderdaad!

Hihi, Duft, je bent niet de enige. Die jassen zijn overal dus blijkbaar vinden de meeste mensen ze mooi. En oogmigraine klinkt inderdaad heel eng, en ook best gevaarlijk. In de auto natuurlijk, maar ook alleen met twee kleine kinderen thuis.. Ieh. Heb je dat vaker?

Mien, jammer van je tentamen. Maar het was een dappere poging, en als je nu al de helft goed had, hoef je er maar ietsiepietsie bij te leren volgende keer, toch?

Laaltje, niet fijn dat je zoveel piekert en tobt. En natuurlijk hoeft het hier niet alleen maar gezellig te zijn, dat weet je best, maar ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt om al die dingen hier op te schrijven. Ik hoop dat je je gauw weer OK voelt. :hug;

Sproetje wat fijn dat Sproetekind zo lief was tijdens de visite, en dat hij geen last had van zijn prikken. Hij had vorige keer toch een beetje koorts gekregen (of was dat iemand anders?)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven