Verdrietig :,-((((

13-10-2009 19:40 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
VERWIJDERD
Je bent vreemdgegaan, daar had je je lover erg mee kunnen kwetsen, je bent ontzettend egoistish geweest en nu vind jij jezelf zielig, doe normaal en verwacht geen medelijden.
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar waarom ben je niet voor je geheime liefde gegaan i.p.v. voor je vaste partner?
Hoe denk je dat je man zich voelt als hij het weet? Gaat ie vast ook kapot
Wat verwacht je nu van ons? Bovenstaande reacties zul je nog wel meer krijgen, áls het topic niet al fake is. Je kunt toch niet van twee walletjes eten terwijl de één niet eens op de hoogte is van de ander? En jij bent kapot dat jet het hebt 'uitgemaakt' met mr. Secret, terwijl je huidige vriend van niks weet...
Je gaat er nu kapot aan, maar als je realistisch bent weet je ook dat deze situatie niet eeuwig kon duren. Dus had je er anders over een tijdje kapot van geweest als je "echte" vriend erachter kwam dat je een geheime liefde had! Het is vast beter zo, niemand kan met zo'n geheim leven, het is ook niet eerlijk voor je "echte" vriend, hij gaat er waarschijnlijk vanuit dat hij de enige is. En terecht!

Als je zo niet gelukkig bent is het eerlijker om je huidige relatie te beëindigen.
.
quote:4eaa schreef op 13 oktober 2009 @ 19:51:

@Puk:

Ik vind mezelf helemaal niet zielig, zeg alleen dat het heel moeilijk is. Ik vind het veel zwakker als je maar altijd doorgaat met het bedriegen van je partner en nooit een keus maakt. Ik heb die keuze wel gemaakt gister hoeveel pijn het ook doet. Of ik achter die keuze sta dat weet ik niet, ik weet wel dat het tijd was om een beslissing te nemen omdat je uiteindelijk alleen maar meer pijn aanricht bij wie dan ook.

en wat vind je van de keus van het beginnen van bedriegen van je partner?

Je weet niet of je achter je keus staat? dus je zou weer kunnen kiezen je man nog een keer te bedriegen?

Mag jouw man ook zulke keuzes maken?

En praten jullie hier dan over?
En wat wil je hier dan precies?

Een doosje kleenex?

Een schouder om op uit te huilen?

Medeleven?

Of wil je gewoon horen dar het jouw schuld niet was?

Dat het je als het ware.....kom hoe noemen ze dat ook alweer?

Oja....het overkwam je!

Ach vrouw, wat kan ik zeggen

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten nietwaar?

Kan er geen medelijden voor voelen, en mijn kleenexen houdt ik ook zelf want ik ben hartstikke verkouden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik hoop dat ze je allebei dumpen, je verdient geen vent met zon walgelijke houding!!! en nu hier vertellen hoe moeilijk je het hebt, BAH!
.
quote:4eaa schreef op 13 oktober 2009 @ 20:01:

@liselore:

Ik heb nooit bewust gekozen om mijn partner te bedriegen, zoals je in het topic 2 liefdes kunt lezen is verliefd worden op een ander iets dat je overkomt en is het de vraag wat je ermee doet. Ik weet ik ben niet zo dapper geweest om meteen weg te gaan bij mijn partner en de verliefdheid een kans te geven. Ik zit ook niet te wachten op reacties van mensen die alleen maar zeggen dat ik egoitisch ben en een vreemdganger ben. Ik ben vast niet de enige die dit overkomt en wil gewoon mijn gevoel delen. Ik vind het erg moeilijk om erachter te komen met wie ik mijn leven wil delen, mijn gevoel daarover wisselt met de dag. Ik ben alleen maar eerlijk ....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoorrrrrrr, daar is tie al!!!!
oh het is je overkomen.... ja kan je niks aan doen.... ineens lag je in zijn bed.... en toen had je ook zomaar per ongeluk een relatie.... daar heb jij inderdaad niet zelf voor gekozen.....

jij bent alleen maar eerlijk?

hoe heb je het je toetsenbord uit gekregen....
.
Kan moeilijk medeleven tonen voor dit soort situaties. Tuurlijk kan het je overkomen dat je gevoelens krijgt voor iemand anders als je al langere tijd bij elkaar bent maar jij hebt er ook naar gehandeld en dat vind ik 1 stap te ver. Ik hoor je in je topic alleen over je geheime liefde en maar mondjesmaat over je partner, wat zijn je gevoelens t.o.v. hem en waarom heb je er een punt achter gezet? had je geheime liefde ook iemand thuis zitten? Ik word hier zelf een beetje verdrietig van eerlijk gezegd, door dit soort verhalen begin ik me af te vragen of er nog mensen zijn die wel ergens voor gaan en niet als de sleur in een relatie treed maar met iemand anders een affaire beginnen, lijkt tegenwoordig allemaal maar normaal te zijn
Bijvoorbaat sorry:

Maar pijn? JIJ?...damn probeer je eens in te leven in je huidige partner hoe moet die zich voelen?

Ik zal even helpen..verraden, beledigt, bedonderd, in de steek gelaten, bedrogen etc etc.

en veel erger als je dit maar had door laten gaan? dat maakt geen verschil DAME! bedonderd en bedrogen zal hij zich altijd voelen!

Vraag me af hoe jij je zou voelen als dit andersom gebeurt zou zijn?

en of je achter de gemaakte keuze staat, helaas jammer dan mocht het niet zo zijn!

De enige keuze van je die ik wel oprecht van je zou vinden als je NU nog je huidige partner op de hoogte stelt!

Maar jah, dat zal wel niet gedaan worden want je zult wel te bang zijn voor de klappen van de (komende) zweep!

zo dat moest ik ff kwijt!

LadyLoveBug
quote:4eaa schreef op 13 oktober 2009 @ 20:04:

EN HET IS DE VRAAG WAT JE ERMEE DOET ZEG IK ERACHTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik stortte me in het diepe idd.....

Nou zeg, je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen!

Wat jij besloot ermee te doen is een potje tongworstelen en een potje lichaamssappen wisselen.

Vind je het heel erg dat ik daar geen enkele vorm van respect voor kan opbrengen.....
To, je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven. Waarom deze keuze?
Sjonge............................wat een hatelijke reacties!!!

Bah!!!

En dan de draak steken met het feit dat jij zegt dat het je overkomen is.................walgelijk gewoon.

Waarschijnlijk is het de kift.

Sterkte 4eaa!
ok, lees nu nieuwe reactie van je...EERLIJK ben blij dat je weet hoe je het moet spellen, nu er nog achter komen hoe eerlijkheid werkt denk je ook niet?
Volgens mij kun je van meerdere mensen houden.

Als mensen niet zo bezitterig waren naar elkaar, was er geen probleem.
.
quote:groenoogje1962 schreef op 13 oktober 2009 @ 20:08:

Sjonge............................wat een hatelijke reacties!!!

Bah!!!

En dan de draak steken met het feit dat jij zegt dat het je overkomen is.................walgelijk gewoon.

Waarschijnlijk is het de kift.Sterkte 4eaa!

ik heb nog even af zitten vragen of je reactie misschien sarcasme was, maar ik denk het niet...

waarom zouden mensen jaloers zijn op de TO?

Niet echt een benijdenwaardige positie, bedriegende vrouw met ldvd..
haal het topic er dan toch gewoon af...
Hey 4eea,

Ik kan me voorstellen wat een moeilijke keus dit voor je moet zijn geweest.

Heel veel sterkte meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven