Mannen boven de 40

14-10-2009 14:06 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen dat ik me altijd aangetrokken heb gevoeld tot oudere mannen. Nu ik zelf eind 30 ben, merk ik dat vooral mannen van boven de 40 mijn aandacht hebben. Hoe ouder hoe lekkerder zal ik maar zeggen. De meeste 40-tigers die ik ken zijn helaas al bezet, maar wie weet. Zijn er nog meer vrouwen die helemaal weg zijn van mannen van 40+.
quote:Zoey_ schreef op 14 oktober 2009 @ 18:30:

Vijftig plussers hebben een bierbuik, onderkin, kaal, lelijk grijs, armoedige kleding, slecht gebit....

Meestal vind ik het niks.

Het stopt bij 45.Inderdaad, daarna zijn ze niet meer lekker (uitzonderingen daargelaten).
Grappig, mannen worden afgeschreven bij 45 blijkbaar hoe moet het dan met ons vrouwen
quote:cappi schreef op 14 oktober 2009 @ 19:09:

Grappig, mannen worden afgeschreven bij 45 blijkbaar hoe moet het dan met ons vrouwen

Geen paniek.

Er gaat niets boven een dame op een zekere leeftijd, die een dosis levenservaring heeft opgedaan en weet wat ze wel en niet wilt.

Mmmmm....
Ik woon ook samen met een lekkere kerel van 43. Ben zelf 26. Hij vindt me af en toe een beetje te speels zoals ie zelf zegt...(wat dat ook mag betekenen ;) Maar hij is heerlijk! Inderdaad wat sevenofnine zegt. Seksueel ervaren, hij weet wat ie wil en bovendien heeft ie nog heerlijk gespierde armen ook!
quote:Werk in een mannenwereld, dus tijdens (bestuurs)vergaderingen, bijeenkomsten, in de wandelgangen, de lift, tijdens de lunch

Nog steeds de vraag waar dan.

Werk ook in een mannenwereld met veel 40 plus mannen.

Alleen hebben die neiging tot het laten staan van een snor en hullen ze zich n mosterdgele colberts, mosgroene broeken en houden ze van ribfluwelen pakken met stukken op hun ellebogen. Ook hebbenze vaak een heel sexy windjack aan.

De die hard exemplaren hebben ook haar uit hun oren.

Als je dit woest aantrekkelijk vindt moet je maar n keer langskomen

Of misschien ligt het er wel aan dat ik nog 30 min ben en deze rijpheid nog niet kan waarderen
dubbel gepost
Je bent zelf eind dertig en je valt op mannen van boven de veertig????

Ben ik nou gek??? dat zijn toch gewoon mannen in je leeftijdscategorie. Als je nou 20 was kon je zeggen dat je op oudere mannen viel, maar misschien ben je even vergeten dat je zelf ook best wel oud bent?

Ik merk zelf hoe ouder hoe jonger ik de mannen wil
Altijd al gehad: ik val vooral op mannen van mijn eigen leeftijd.

Bij mij is het juist andersom. Oudere mannen vallen voor mij....
quote:meds schreef op 14 oktober 2009 @ 23:29:

Ik merk zelf hoe ouder hoe jonger ik de mannen wilIk loop een leuke vent niet uit de weg, hoe oud hij ook is. Maar ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe jonger de mannen zijn die naar mij staan te glimmen, waarop ik weer over mijn schouder gluur naar wie ze het doen . Ik vind gewoon mannen in het algemeen leuk, niet allemaal natuurlijk maar ik heb niet een specifiek type of leeftijdscategorie waar ik op val.
Ik val ook op oudere mannen. Ben zelf 31 en ik wil ze graag 40+. Hou gewoon niet zo van die rimpelloze jongetjes om het zo maar te zeggen. Als ze iets ouder zijn dan zijn ze ook rustiger wat levensstijl heb ik gemerkt.
quote:jufdoortje schreef op 14 oktober 2009 @ 18:08:

buh.....ik ben zelf boven de 40, maar val meestal op 'jonkies'....

Ik vind de meeste mannen die tegen de 50 lopen helemaal NIET lekker.

Uitgezakt, uitgeleefd....

Waar zijn in godsnaam die lekkere 40+ dan???? Waar vind ik die?

Ik ben bang dat ik het zeldzame exemplaar aan de haak heb geslagen. Heeft nog steeds een sixpack, spijkerbroek maat 28, brede schouders en gespierde borst en armen (wel met behulp van de sportschool) en hij heeft al zijn haar nog. Ik kan op vakantie best wel momenten hebben bij het zwembad dat ik me oud en uitgezakt voel naast hem. Terwijl ik 5 jaar jonger ben. Maar goed, dat is de mindere kant van het verhaal.

Ik wis 18 jaar geleden ook niet dat hij zo goed zou conserveren .
quote:Vos81 schreef op 14 oktober 2009 @ 22:55:

Nog steeds de vraag waar dan.

Werk ook in een mannenwereld met veel 40 plus mannen.

Alleen hebben die neiging tot het laten staan van een snor en hullen ze zich n mosterdgele colberts, mosgroene broeken en houden ze van ribfluwelen pakken met stukken op hun ellebogen. Ook hebbenze vaak een heel sexy windjack aan.

De die hard exemplaren hebben ook haar uit hun oren.

Als je dit woest aantrekkelijk vindt moet je maar n keer langskomen

Of misschien ligt het er wel aan dat ik nog 30 min ben en deze rijpheid nog niet kan waarderen

Dan werk je gewoon in de verkeerde branche!

In een beetje hardcore zakelijke omgeving lopen echt geen mannen in ribfluwelen pakken, groene broeken of gele sweaters.
Ik ben me nooit extreem op een bepaalde leeftijd gericht.Het grappige is dat ik nu wat voel voor een 40+ man,zelf ben ik 31.

In het begin schrok ik er even van omdat mijn vorige relaties of enkele jaren jonger waren of max. 2 jaar ouder.Nu ik er aan gewend ben dat deze man 40+ is vind ik het alleen maar leuk! ik luister graag naar hoe hij dingen ervaart en leer daar ook veel van.Ik vind die paar rimpeltjes om zijn ogen alleen maar sexy en ja...eigenlijk vind ik hem helemaal geweldig mooi!

We hebben overigens geen relatie(werk ik aan;-).
quote:sevenofnine schreef op 14 oktober 2009 @ 18:22:

[...]

Werk in een mannenwereld, dus tijdens (bestuurs)vergaderingen, bijeenkomsten, in de wandelgangen, de lift, tijdens de lunch Da's beter...ik werk in een "vrouwenwereld", dus schiet niet erg op....
Ik ben in de twintig en mijn vader is een veertiger. En al talloze vriendinnen van me zijn gek op hem geworden, eentje zelfs helemaal verliefd. Ik snap echt niet wat er sexy is aan mijn vader (hij is wel verzorgd enzo), komt zeker omdat het mijn vader is, dat ik het niet snap.
Ja ik HOU er ook van, 40 + mannen!

Ik ben zelf 28 en mijn mannetje is 47.

Een heerlijk stoer grijs exemplaar met de nodige rimpels en een lekker buikie. Heeft al z'n mooie grijze haar nog en is nog gespierd ook. Ze bestaan!

En hij weet door de nodige levenservaring precies wat hij wel niet niet wil en waar hij wel en niet gelukkig van wordt. Hij brengt me rust.

Hij heeft wel een voorkeur voor heel foute spijkerbroeken, net het verkeerde model elke keer, maar dat neem ik dan maar op de koop toe. En die schoenen die hij elke keer weer weet uit te zoeken... *gruwel*... Past echt bij een 47 jarige, nee wat zeg ik 60 jarige.

Moet ik dan ook wel weer om lachen hoor. Ben zo trots en blij als ik naast hem loop, ondanks die broeken en schoenen. Dus volgens mij is het liefde hoor, kan niet anders ;)
Een man kan het fijn vinden als hij jong van hart is om door een jongere vrouw meegetrokken te worden in jeugdige zaken. Hij is misschien ouder maar zijn hart is vaak jonger.
quote:Pauline65 schreef op 19 oktober 2009 @ 15:51:

[...]

Dan werk je gewoon in de verkeerde branche!

In een beetje hardcore zakelijke omgeving lopen echt geen mannen in ribfluwelen pakken, groene broeken of gele sweaters.Vos81 werkt waarschijnlijk in het onderwijs..
quote:cappi schreef op 14 oktober 2009 @ 19:09:

Grappig, mannen worden afgeschreven bij 45 blijkbaar hoe moet het dan met ons vrouwen42. "Life begins at 40" hoor je wel eens. Nu wil ik dat leugentje om bestwil niet onderuit halen uit angst hier gestenigd te worden, maar het houdt écht op bij 42 hoor, daarna worden de kosten al snel groter dan de baten...
Houdt het op bij 42? Toevallig ken ik een lekker exemplaar van een jaar of 44. Niks mis mee hoor, vindt die grijze haren wel iets hebben.
Grijze haren vind ik helemaal niks, tenminste meestal niet. Maar ja wat dan wel, kaal??
Herkenbaar.

Ben zelf 34 (over een paar maanden 35). Mijn grote liefde is 55 (bijna 56).

Edit: en ik ben gek op zijn grijze haren en zijn rimpels. Ze 'vertellen' zijn leven.
Ik ben zelf 26 en heb net een relatie achter de rug met iemand van 40. Daarvoor heb ik 2 jaar een relatie gehad met iemand die inmiddels 43 is.

De verschillen tussen die 2 zijn echt zo mega groot. Die van 40 gedraagt zich als een oude lul van 80 en die van 43 dacht dat hij nog 18 was.. :S Het verschilt dus heel erg van man tot man, maar mannen worden inderdaad vaak wel knapper naarmate ze ouder worden

Nu maar is met iemand van 33 proberen ;) hij is ook erg lekker
quote:sevenofnine schreef op 22 oktober 2009 @ 13:43:

Houdt het op bij 42? Toevallig ken ik een lekker exemplaar van een jaar of 44. Niks mis mee hoor, vindt die grijze haren wel iets hebben.Jajajaja, bij mànnen loot het tot ongeveer 45 als ik een soort consensus-besluit kan trekken. Maar de vraag was wanneer vrouwen dan afgeschreven zijn. 42 dus: niet lang daarna zie je vaak dat de reproductiepartner verruild wordt voor een funpartner. Fun voor de man dan wel, want of de funpartner er beter van wordt (naast de ervaring en de centen) is maar de vraag.
hihi, ik ben recordhouder!

24 jaar en een geweldige relatie met een man van 48.

x

(edit: o, en hij is me toch lekker, hoe ouder, hoe beter in bed lijkt het wel....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven