3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 22:12
woensdag 14 oktober 2009 om 22:14
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 22:12:
Ik ga morgen weer aan de ritalin (= alcoholvrij bestaan). Dus nu heb ik heel ondeugend en zwáár tegen mijn calvinistische principes midden in de week terwijl ik helemaal alleen thuis ben gewoon de fles port op z'n kop gezet boven een (joekel van een) wijnglas.
Viva la vida!
Goed zo!
Enh, hier ook een door medicatie verplicht alcoholvrij bestaan, alleen geen tijd om mijn laatste fles wijn leeg te drinken. Die dus laatst maar door de gootsteen gemikt.
Ik ga morgen weer aan de ritalin (= alcoholvrij bestaan). Dus nu heb ik heel ondeugend en zwáár tegen mijn calvinistische principes midden in de week terwijl ik helemaal alleen thuis ben gewoon de fles port op z'n kop gezet boven een (joekel van een) wijnglas.
Viva la vida!
Goed zo!
Enh, hier ook een door medicatie verplicht alcoholvrij bestaan, alleen geen tijd om mijn laatste fles wijn leeg te drinken. Die dus laatst maar door de gootsteen gemikt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 22:15
quote:iris1969 schreef op 14 oktober 2009 @ 22:11:
Ik heb geen kliekje nu heb ik dus ook een trauma.Jawel, je staat op de lijst: Dit zijn ze de actieve forummers èn op de ranglijst: Wie is de actiefste forummer. Dus niet zo huilie doen hoor!
Ik heb geen kliekje nu heb ik dus ook een trauma.Jawel, je staat op de lijst: Dit zijn ze de actieve forummers èn op de ranglijst: Wie is de actiefste forummer. Dus niet zo huilie doen hoor!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 22:16
Ik had ooit een date met een man die heel opzichtig met het FD onder zijn arm het restaurant in kwam. Dus ik schoot in de lach en maakte een hele foute grap over dat hij voor de subtiliteit eigenlijk ook nog wel een anjer in zijn knoopsgat en een roos tussen zijn tanden had kunnen doen en dat het me speet dat ik de Viva was vergeten voor onder mijn arm (I know, mij daten is geen pretje ). Bleek dat hij, omdat hij me allemaal woeste verhalen had verteld over wat een zakelijke hotemetoot hij wel niet was (en nee, deze mag niet in EAUSM, wel niet is perfect Algemeen Beschaafd Brabants!) dat FD speciaal had meegenomen om me te laten zien dat hij er IN stond en hij dus inderdaad was wie hij zei te zijn.
Jammergenoeg stond er onder zijn foto niet "Sucker of the year", want dat bleek hij óók te zijn .
Jammergenoeg stond er onder zijn foto niet "Sucker of the year", want dat bleek hij óók te zijn .
woensdag 14 oktober 2009 om 22:17