3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Binnen één topic?

Oh Oh....
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:54:

Ja, soms is de bitch zijn errug fijn.

Maar ik vind het alleen maar leuk als iemand echt stom heeft gedaan tegen mij, niet als ik gewoon afknap op iemand om weet ik veel watvoor reden waar hij ook niks aan kan doen.

Of kon hij dat wel?

Nee kon hij niet, was echt niets meer aan te doen...

maar ik vond het ook wel zielig hoor. Ik kon het gewoon niet opbrengen om nog 2,5 minuut gespreksstof te gaan zitten bedenken.
Ik heb een tijdje gehad dat ik wanhopig was. Niet zozeer over het feit dat ik vrijgezel was. Maar wel over het feit dat ik dusdanig weinig snap van de interactie tussen mensen dat het eigenlijk geen zak uitmaakte of ik kieskeurig was in wie ik zou ontmoeten of niet.

Zo kwam het dat ik nadat ik online aan de praat was geraakt met een meneer en hij me vroeg een borrel te gaan doen ik dat wel best vond. Café lag op de (lange) route naar familie en terug, van een tussenstop zou ik niet doodgaan en wie weet werd het wel reuze gezellig.

more after the jump
Kom ik bij de kroeg. Staat hij buiten. NIET de man van de foto. Maar ik wist gewoon dat hij het was.
Ik had gelijk. Tot mijn groooooooote spijt.

Want hij zag eruit als.... ELVIS.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:01:

Ik had gelijk. Tot mijn groooooooote spijt.

Want hij zag eruit als.... ELVIS.Elvis in zn jonge jaren, of vlak voordat ie dood ging? Want dat is nogal een verschil
1456
Okeeeee.. .duidelijk... hahahaha

wat heb je gedaan?
het schiet op....
thanxxx leo, wij hebben geen tijd om de tussenstand te kijken
Als het nou vol is wat krijgen we dan?

De meeschrijvers?

Ik niks, want ik ben een meeschrijver van niks maar zo'n fanaticus als Sprankelend bijvoorbeeld.......
oke... ik krijg weer last van mijn tik.. ik ga nu doortellen bij elk berichtje dat ik lees... pffffff vermoeiend
1561
Graag gedaan Bianca!
Jouw avatar Bianca, is dat je sterrenbeeld?
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 12:05:

Als het nou vol is wat krijgen we dan?

De meeschrijvers?

Ik niks, want ik ben een meeschrijver van niks maar zo'n fanaticus als Sprankelend bijvoorbeeld.......Volgens mij krijgen we een slotje als tie vol is... en verder nix, nada, niente, nothing
We krijgen niks Eleonora. De weg is het doel om het maar even fijn zweverig te zeggen.
We hebben wat gedronken. Dat was heel gezellig, niks mis mee. Ik heb hem thuisgebracht, wat ik een méga afknapper vind, zo'n reddeloze man zonder vervoer in het centrum van Rotterdam die dan niet weet hoe hij (los van een taxi) nog zelfstandig thuis kan gaan komen. Maar goed, niet dat dat er verder toe deed, ik wilde hem soweiso niet. En dat was dat.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:06:

We krijgen niks Eleonora. De weg is het doel om het maar even fijn zweverig te zeggen.o.................
En aangezien hij heel hard ging lachen toen hij zei "Haha, jij dacht echt dat ik die man op de foto was hè... hahahaha, natuurlijk niet joh... het is internet.... dat doe je anoniem hoor" heb ik nooit meer iets van me laten horen.
Wat ik heel onfatsoenlijk vind. Maar in dit geval wel gepast.
ook eigenlijk
Whahahahahahahahahaha
Maar Leo, jij bent bij de BEO toch ook gewoon heel fanatiek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven