3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 12:10
donderdag 15 oktober 2009 om 12:13
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:08:
We hebben wat gedronken. Dat was heel gezellig, niks mis mee. Ik heb hem thuisgebracht, wat ik een méga afknapper vind, zo'n reddeloze man zonder vervoer in het centrum van Rotterdam die dan niet weet hoe hij (los van een taxi) nog zelfstandig thuis kan gaan komen. Maar goed, niet dat dat er verder toe deed, ik wilde hem soweiso niet. En dat was dat.
Inderdaad een afknapper... en wat dan nog het ergste is, is dat ze dan via internet vaak zeggen dat ze "atletisch" gebouwd zijn!
hahaha... gebouwd wel ja... maar atletisch??
of zouden ze bedoelen dat ze een atletisch gebouw zijn?
We hebben wat gedronken. Dat was heel gezellig, niks mis mee. Ik heb hem thuisgebracht, wat ik een méga afknapper vind, zo'n reddeloze man zonder vervoer in het centrum van Rotterdam die dan niet weet hoe hij (los van een taxi) nog zelfstandig thuis kan gaan komen. Maar goed, niet dat dat er verder toe deed, ik wilde hem soweiso niet. En dat was dat.
Inderdaad een afknapper... en wat dan nog het ergste is, is dat ze dan via internet vaak zeggen dat ze "atletisch" gebouwd zijn!
hahaha... gebouwd wel ja... maar atletisch??
of zouden ze bedoelen dat ze een atletisch gebouw zijn?
donderdag 15 oktober 2009 om 12:16
Ben je zoals de meeste mannen die zichzelf op internet profileren atletisch gebouwd? Geweldig voor je! Zelf ben ik echter niet zo dol op atletisch gebouwde mannen. Ik zie graag een boom van een vent; forse benen, brede schouders, grote handen, en dat de buik enigszins gevormd is doordat de hedonistische kijk op ‘kwaliteit van leven” heeft gezorgd voor iets anders dan überverantwoord, levensverlengend, moeilijk verteerbaar, linksdraaidend konijnenvoer, tja, dat is alleen maar een feest der herkenning.
donderdag 15 oktober 2009 om 12:17
Ja leuk is die he? Via deze site gevonden: deze dus
En ik ben alleen bekend met deze nick hier.
En ik ben alleen bekend met deze nick hier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 15 oktober 2009 om 12:20