3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Misschien moet jij ook mee gaan posten in 'een ander topic' Bianca
bedoel je BEO?
Ja mensen, kóm bij de BEO, zorreg dat je er bijijijijij komt!

Oproepjes mogen niet maar goed, dit is toch een topic wat bol van het vol staat met onzin, dus dan kan dit ook wel.
Jahaaaa, dat wordt een melding bij de engel en een enkele reis prikbord Leo.
Pil heeft het hoofd weer recht gezet. Ik gaat weer aan de arbeid.

Laterzz
Werk ze Sprankel!
Ik wilde eigenlijk een topic openen met als titel:'verzin een item voor in Hart van Nederland'

Vanmorgen zag ik de herhaling, hadden ze een item over 'de verjaardag van Holle Bolle Gijs in de Efteling'.

Ik dacht, dát kan ik ook!
quote:zusenzo schreef op 15 oktober 2009 @ 12:38:

Floor heeft wel het een en ander straks aan jullie te danken hoor!Ik ben ook echt heel erg dankbaar. Alleen zelf ff heel erg druk.
Haha Leo... hoe verzinnen ze het he !

Ik ben even bij BEO geweest... maar ik geloof dat ik het niet helemaal kan volgen daar. Ik lees er eerst nog even een poosje mee en ik pik er dan een moment uit dat ik er in spring oke?
'Volksdansvereniging MaNaVu 25 jaar'

In het Gelderse Nijkerk is het vandaag groot feest bij Volksdansvereniging MaNaVu, die 25 jaar geleden werd opgericht door meneer en mevrouw de Boer.

Natuurlijk was er taart en werd er na het drinken van een feestelijk glas champagne door de aanwezige enthousiastelingen een vrolijk dansje gedaan!
quote:floor72 schreef op 15 oktober 2009 @ 12:58:

[...]

Ik ben ook echt heel erg dankbaar. Alleen zelf ff heel erg druk.

Ik geloof je Floor...

maar om 1 of andere reden blijf ik het volgende beeld voor ogen zien:

Floor languit met de voeten op het bureau, achterover in de bureaustoel hangend, met 1 arm achter haard hoofd en in de andere hand een peuk..

en een grote glimlach...

omdat al die domme wijven haar topic lekker voltikken..

het enige wat ze hoeft te doen is in de gaten houden wanneer 2999 er is... en de laatste post zal worden: Dames Bedankt!, van Floor, berichtnummer 3000
'Dief steelt huis aan huis bladen'

Paniek in het Zeeuwse Renesse. Bij huis aan huisbladen exploitant Hendrik Veenman worden nu sinds twee weken praktisch iedere dag de stapels huis aan huis bladen gestolen die in alle vroegte op zijn stoep worden gezet.

Hendrik heeft geen idee wat de dief doet met de 1200 huis aan huis bladen. Vermoed wordt dat hij ze als oud papier verkoopt bij het recycleperron. Gedupeerden lopen op deze manier allerlei nuttige informatie mis. Aanstaande zaterdag is er bijvoorbeeld een strandjuttersfeest met oude ambachten. Er staan wel borden langs de wegen, aldus de gedeprimeerde bladenboer, maar de mensen uit mijn wijk spellen hun krantje van voor naar achter uit en zijn gewend hun dorpsinfo uit de krant te halen.

Hopelijk voor Hendrik en zijn buurtgenoten wordt de diefstal snel opgehelderd.
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 13:00:

[...]

Ik geloof je Floor...

maar om 1 of andere reden blijf ik het volgende beeld voor ogen zien:

Floor languit met de voeten op het bureau, achterover in de bureaustoel hangend, met 1 arm achter haard hoofd en in de andere hand een peuk..

en een grote glimlach...

omdat al die domme wijven haar topic lekker voltikken..

het enige wat ze hoeft te doen is in de gaten houden wanneer 2999 er is... en de laatste post zal worden: Dames Bedankt!, van Floor, berichtnummer 3000

Ghè..... eggnie Bianca, eggnie!

Die grote grijns erbij Floor.... die spreekt boekdelen.

Leo... waar haaaaaaaaaal je het vandaan. Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet..
Leraar showt penis in supermarkt

In het Amerikaanse Boise heeft een leraar tot twee keer toe zijn erectie publiekelijk getoond. De man is aangehouden. Kyle Dennis (37), een wiskundeleraar, toonde zijn geslachtsdeel in twee verschillende supermarkten. Daarbij masturbeerde hij telkens voor de ogen van de aanwezige klanten. De man kijkt mogelijk tegen een half jaar cel aan. Hij is intussen ook geschorst door zijn school.
'Broekrok zorgt voor fietsongelukken'

De in het modebeeld weer ferm oprukkende broekrok zorgt voor - behalve prettig bedekte benen en vrolijke designs - ook voor ongelukken met fietsen en scooters.

Zo kwam de 41 jarige Eleonora van de Beo uit Grolloo afgelopen dinsdag lelijk ten val tijdens een fietsritje naar de plaatselijke bakker. Bij een windvlaag kwam de broekrok tussen de spaken van haar elektrische fiets te zitten en daar lag mevrouw, met de in vleeskleurige pantykousen gestoken beentjes in de lucht.

Er gaan nu stemmen op voor het ontwikkelen van een speciale 'broekrokfietsklem' of 'broekroksokken' om de broekrokdraagsters voor verder vallen te behoeden. Dus uitvinders van Nederland, sla je slag!
Man grijpt kraamzuster bij de borsten

Jay Manning uit Utah heeft het echt behoorlijk verprutst terwijl zijn vrouw in barensnood verkeerde. De kraamzuster die mevrouw Manning tijdens de bevalling assisteerde, verblindde de arme stakker met haar schoonheid, dus zag hij zich genoodzaakt haar een compliment over haar uiterlijk te maken. Toen ze geen sjoege gaf, moest de vrouwengek wel overgaan tot hardere maatregelen. De idioot stelde voor om de kraamzuster eventjes lekker te masseren. Hij voegde, zonder op haar reactie te wachten, de daad bij het woord en greep de zuster bij haar welgevormde borsten. Uiteraard mocht de aanstaande vader hierdoor ook rekenen op de aandacht van de sterke arm der wet. Nog voordat zijn spruit geboren werd, was Manning al afgevoerd naar het politiebureau.
'vier frikadellen per dag en kérngezond'

Boomlange stratenmaker Jan de Jong uit het pittoreske Friese Makkum eet al sinds jaar en dag iedere morgen als ontbijt vier frikandellen speciaal. Frikandellen staan nu niet bepaald bekend als gezond voedsel maar Jan mankeert niets. Zijn huisarts en zijn vrouw proberen hem al lange tijd te overtuigen van een gezonder dieet maar Jan wil er niets van horen. Zij laatste hart check-up in het ziekenhuis moest hem gelijk geven, Jan heeft de conditie van een 18 jarige atleet.

Nou Sonja Bakker, zullen we de frikandel dan maar opnemen in je 'gezonde voedingslijst'?
'Poes gaat naar school'

De 17 jarige poes Moppie van de familie Klaassen uit Harderwijk heeft wel een héél bijzondere manier gevonden om de dag door te komen. Iedere morgen gaat ze samen met de twee dochters des huizes, de 7 jarige Kim en de 9 jarige Romy naar openbare basisschool Het Kompas en ze blijft daar wachten tot de schooldag voorbij is, in de kamer van de bovenmeester. Bovenmeester Bas Berendsen vindt het allemaal prima. Moppie ligt rustig te slapen onder mijn radiator en als ze naar buiten wil krabt ze aan de deur.

Zou poes Moppie nog iets oppikken van de lessen die op school worden geleerd? Daar twijfelt Bas Berendsen aan maar wat hem betreft mag Moppie nog láng met zijn beide bazinnetjes op school komen luieren. De poes dan, de meisjes niet natuurlijk!
Heb ik al een aflevering van HvN vol denken jullie?
Oke... ik probeer er nog eentje en ik post hem ook als ik hem niet helemaal af krijg...

Postbode in Klaaswaal klem tussen paaltjes

Een enthousiaste 26-jarige vrouwelijke postbode uit Klaaswaal is vanochtend middelzwaar gewond geraakt.

De gemeente Klaaswaal had - op verzoek van buurtbewoners - de afscheidingspaaltjes tussen fietspad en woonwijk dichter naar elkaar geplaatst.

De postbode was hier niet van op de hoogte en reed - zoals op elke donderdag met twee volle posttassen aan weerszijden van haar fiets. Zoals elke donderdag wist ze precies op welke stoeptegelvoeg ze moest rijden exact tussen de paaltjes door te kunnen en zij deed dit dus ook deze keer weer met een fikse snelheid. Echter... deze keer kwam ze met haar posttassen klem tussen de paaltjes waardoor ze met een forse klap met haar borstbeen op haar stuur belandde. Ze is met een ambulance afgevoerd naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis en haar toestand is stabiel.

De post in Klaaswaal heeft nu een dag vertraging.
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 13:17:

Heb ik al een aflevering van HvN vol denken jullie?een aflevering? Een heel seizoen!
Whoehahahahhaa!
Klaaswaal, postbode! Dát niveau ja!
Hulde!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven