Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ben ik weer even, kan toch nog niet slapen;

Bent, wij kregen op onze trouwdag een hele grote lijst vol met foto's van de 2 vrijgezellen-dagen. En een grote lijst vol met jeugdfoto's van óns en van onze vrienden. (die jeugdfoto's van die vrienden waren sneaky achter onze rug geregeld natuurlijk) Allebei hele leuke lijsten vol herinneringen. (en humor, want de meeste mensen zagen er in hun jeugd níet uit.. ;))
Bent, ik weet dat sommigen het verschrikkelijk vinden, maar ik vind wegwerpcameraatjes neerleggen en de gasten de foto's laten maken, en die dan in een boek plakken het leukst. Je ziet het feest door ogen van anderen.

Ik heb een cavia in mijn broek. Mag ik weer begninen met roken?
Alle reacties Link kopieren
He ja, Kjong, dat was nou net info waar ik op zat te wachten ;):D.. Ik zou er bijna een peuk van opsteken.

Bam; kut dat je weer begonnen bent. Stoppen is tuurlijk niet makkelijk! Als dat zo zou zijn, rookte er echt niemand meer, denk ik. En zouden er ook geen mensen meer zijn met overgewicht; voor emo-eters is het een vergelijkbare zware weg om niet meer te snaaien... Dussss... erg kut, maar best begrijpelijk.

Mado; fijn dat ie zit, die ruitenwisser! Hahaha, ik had hetzelfde idee toen ik DE doos ophaalde bij de apotheek. "My God; wat voor toestel wordt er straks naar binnengeschoven?" Ikzelf heb trouwens de ouderwetse koperspiraal; hormonen zijn niet echt lekker voor mij.... Wel hartstikke handig, hoor; geen omkijken meer naar anticonceptie, de komende 5 jaar.

Hoe is het trouwens met Bikkeltje? Gaat het allemaal lekker? En is Bink een fijne grote broer, tot nu toe?

Zo zat ik gisteren ook aan Chipita en allerliefst Leentje te denken; gaat het allemaal goed met die kleintjes enzo? Ze zijn nu alledrie alweer om en nabij 2 maanden.....

Bent; wij hebben laatst de belangrijkste plaatsen, mensen en dingen van het aanstaande bruidspaar gefilmd, alsook de vrijgezellenavond(en). Daarvan een compilatie op DVD gemaakt en die film aangeboden. Vonden ze erg leuk. Fotocollages doen het inderdaad ook vaak goed. Wegwerpcameraatje levert inderdaad ook grappige dingen op. En ik hoorde laatst van iemand die alle gasten niet in een gastenboek liet tekenen, maar een korte boodschap (of alleen naam) met onuitwasbare stift op een mooi tafellaken liet zetten. Vond ik ook wel erg leuk!!

Nog geslapen?

Nou, ik zet de koffiekan met verse koffie neer, er staan broodjes voor jullie in de oven. Pot thee is ook gezet!
Mmmmm, zouden die zonen van Dries een beetje rijp zijn voor hun leeftijd?

Hé,niet te schuldig voelen hoor, Bam.

Toen Hero in het zieken huis lag in zijn beginperiode had hij uitgebreid de tijd om het evrplegend personeel en de artsen te observeren (duh, hij lag daar een half jaar!) en het viel hem op dat ze zo vaak afspraken maakten om naar toilet te gaan, of om "vooraad te halen". Bleken gewoon rookafspraken te zijn, maar dat kunnen ze op zo'n afdeling natuurlijk niet hardop zeggen. Maar ja, ergens op een achterafje waar de patienten niet konden komen/kijken stonden alle witte jassen even wat nicotine te hijzen...en drie keer raden wie er in no time bijstond;  jawel...ons aller held Hero!

Met chemo kan roken een wat mindere combi zijn trouwens, wordt je misselijker van.

Bent, ik ken de "gastenboek-variant" ook met stift en een gigantische mooie keramieke fruitschaal, of met een tuinbankje ala Notting Hill (met stift maar ook met bouten zodat je je naam in het hout "brandt").

En als Ludieke Actie Van De Gasten kun je ze allemaal een klein stukje stof laten beschilderen/beschrijven/uitkiezen; en aan elkaar naaien als lapjesdeken (bij veel gasten tweezijdig). Kun je ze ook zelf een lapje stof laten regelen, dan heb je heel veel verschillende lapjes.

Offeh...een combinatie van diingen; de favo recepten van de gasten, gecombineerd met eht tafellaken, een uitnodiging te komen eten, of wat dan ook...

Oh, kerel vraagt aandacht; ik denk nog even verder na voor je....
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat een leuk idee dat tafellaken! Een lichte unikleur dekbed-overtrek is natuurlijk ook een optie.

Je kunt evt 4kanten/kaders erop tekenen/borduren zodat er een specifieke ruimte is waar men zich in kan uitleven, en evt nog garen/ pailletten/glitters/verschillende kleuren stiften (moeten Echt Goede Stiften zijn) erbij leveren.

Wat is het toch pokkeweer. Ik zit hier opgesloten de gotganse dag. Niet alleen door het weer, maar er is een bilspleetmeneer die nu voor de tweede dag op zijn knietjes op mijn douchevloer zit te hakken en breken en opvullen. Zijn conversatie rijkt niet verder dan:

Nou lekker koffie, eindelijk iemand die het voor mij klaarmaakt, ik heb nl een gehandicapte vrouw

Zeker best moeilijk zo'n kleine, snap ik wel hoor ik heb een gehandicapte vrouw

Toch wel een gedoe een paar dagen zonder douche zeker, dat zouden wij eigenlijk niet kunnen hebben want ik heb een gehandicapte vrouw...

Arme man.

Ame ik.

~nogeenpaaruurnogeenpaaruurnogeenpaaruur~

We hebben hier allemaal een ID. Paspoort is niet nodig voor naar Turkije. En als kindjes meegaan met papa of oma, dan is eigen bewijs wel zo handig.

Foto is min of meer gelukt. Ze kijkt alleen scheef en wat zuur en haar mondje staat een spleetje open. En staan er 2 vingers van Cadi om haar middel gevouwen. Maar goed, wel recht in de camera gekeken, geen hoofddoekje om, plus garantie gekregen van de geduldige-aanstaande-opa-fotowinkel-meneer, dus als het niet goed was, dan werd er een nieuwe gemaakt. (had ik dit niet al geschreven?)

Maar het werd geaccepteerd bij de gemeente, en het is vrijdag al klaar, ipv maandag, wat te veel op de valreep zou zijn, want we vertrekken dinsdag.

~Hihihi we vertrekken dinsdag!~
:D

:D Kjong! Je kunt natuurlijk alles pareren met Ik heb een man in Turkije.

"Graag gedaan hoor, die koffie, is voor mijn eigen man moeilijker, ik heb een man in Turkije".

"Ja, moet gebeuren he, die douche, is voor mijn man moeilijker, die zit in Turkije".

"Geeft niks hoor, dat het even duurt. Volgende week zijn we nl toch weg, bij mijn man, die zit in Turkije."

Wel ruimdenkend van je dat je Chipi's hoofddoekje hebt afgelaten bij de pasfoto.

Dank voor GG felicitaties! Was erg gezellig, lekker gezinstesaam. Hij vond de zorgvuldig uitgezochte cadeautjes erg fijn en de kusjes en knuffels ook. Hele dag geen enkele wanklank, op 1 momentje na: Zoon & Dochter hadden beschuitjes gesmeerd voor GG voor op bed. Die zat dus te pre-ontbijten temidden van gezin en pakjes, en toen kreeg Dotta opeens in de gaten dat haar bloedeigenste vader al wel, en zij nog niks, he-le-maal NIKS te eten had! Kan dat kind veel herrie maken als ze boos is :?.
Joepie, tevreden na goed Volwassen Gesprek tevens succesvolle onderhandeling die gunstig is voor Slempweekend (zie AK) .
Goed van jou!

(en nog gefeliciteerd met die vreselijk leuke kerel van je!)
Er van uitgaande dat de onderhandelingoverwinning betekent dat je meegaat: SUPER!!!!!!

Er van uitgaande dat stoppen  met roken net zo moeilijk is als niet meer eten van chocolade, chips en andere snaaierij; ik snap het Bam, volledig. Weten dat het eigenlijk slecht voor je is, maar toch niet kunnen laten. Grrrrrr.... U bent geen zwakkeling, slechts een mens van vlees en bloed..

Wat een leuke ideetjes allemaal voor de bruiloft! Wij hadden ipv een saai gastenboek waar iedereen in een vakje zijn naam neer moest zetten (ik spreek  nu over dik 12 jaar geleden he, toen was men nog niet zo creatief als jullie nu allemaal, toen had je gewoon van die vakkenboeken en dat was ut wel zo'n beetje), maar goed, wij hadden dus een verjaardagskalender neergezet. Kon iedereen toch ergens z'n naam neerzetten :P en hadden wij meteen een up to date kalender. Nadeel is wel dat er nu namen opstaan van collegae van Lief van toen die we eigenlijk allebei niet kennen, maar da's ook wel weer grappig. Gefeliciteerd Lief, Mijnheer Jansen is jarig vandaag! ;)

Oeps, ik moet compu weer afstaan aan oppashuisthuiswerkende man geloof ik.
bam, niets menselijks is ons vreemd.....

wat een leuke dieeëen allemaal. Ik had wel al een plan, maar ga nu twijfelen. Het moet natuurlijk ter plekke gemaakt worden door de gasten, dus met pailetjes en dergelijke lijkt me wat lastig. Zie het helemaal voor me: bruidspaar staat alleen, iedereen staat bij mij te fröbelen . OOk nog plannen voor vrijgezellenfeesten?  Heb wel wat dingen bedacht, maar wie weet..... ze is geen actieveling, houdt van lekker eten en drinken.

Bovendien heeft ze ene dochter van 4 waar ik ook graag iets mee wil maken als herinnering. Kortom, het is nog best veel. MAar ik ga eerst lekker op vakantie! Wat een werk is dat toch altiojd.... zit hier nu in de zooi, met flink wat gepakte spullen en nog flink wat voor de boeg. Ben bang dat ik de helft vergeet.
Zolang je paspoorten, pinpas en credit card maar hebt, komt het goed, Bentetje! (Herhaal dat dit weekend alsjeblieft nog even voor me, als ik zelf tussen de koffers zit...)

Ik bracht Zoon vanmorgen naar Ex, en we hadden het erover dat we, als ik hem zondagavond weer ophaal, vrijwel direct doorgaan naar vakantiebestemming. Gaat hij in de trein een hele paklijst aan me dicteren, welke boeken en welke autootjes er precies mee moeten :?. "En mijn bandweerauto niet vergeten he mam!" Tuurlijk mop, dat is slechts een complete koffer extra, doen we!

Ben heel benieuwd hoe Dot het allemaal vindt ook, in warmte en met ons op kamer slapen.
.... en op vakantie blijkt dan weer dat je de helft teveel hebt ingepakt :D, Bent!

Leuk dat je zo op zoek bent naar ideeen. Wou alleen nog wel zeggen dat ik altijd verschrikkelijk baal als iemand iets ontzettend creatiefs heeft bedacht voor het bruidspaar waardoor ik met mijn twee linkerhanden, nul komma nul knutseltijd en creativiteit van onder het absolute nulpunt (273 K) iets ontzettend belachelijks als aandenken aan het bruidspaar moet geven....... Maar goed, spelbreeksters als ik heb je altijd, grijnssss!

Alvast een fijne vakantie, he!
ik ben ook niet zo creatief, maar vind het altijd wel erg leuk. Ik heb een vriendin die is megacrea, en ook echt op een mooie manier. Ik denk dat ik met haar nog maar eens moet afspreken na de vakantie .

Weet je, het trouwvriendinnetje is een vriendin die ik al 30 jaar heb (!), ze heeft een hoop narigheid meegemaakt in haar leven en nu gaat het haar voor de wind. Ze heeft een kind, nu een man die zielsveel van haar houdt, die betrouwbaar is en ook nog eens lekker in de slappe was zit:P. Ik gun haar zo ontezttend alle geluk van de wereld, mede daarom wil ik dolgraag dat deze bruiloft voor haar onvergetelijk wordt. Moet ik dus wel wat aan bijdragen en is best lastig, als onervaren ceremoniemeester. Maar goed, het komt vast goed.

Ga nu weer even verder met inpakken en schoonmaken. Morgen nog even werken dus wel fijn als ik dan niet veel meer hoef te doen.
Hart vanNederland inschakelen Bent (door het verhaal ; heeft zo veel meegemaakt en verdient dit' kreeg ik dat gevoel ;))

Niet naar Lil luisteren. Die gaat helemaal niet op vakantie zo te zien, want het rijtje is:

Paspoort,

Geld en

TICKET (vouchers mogen ook)
Oh ja...vriendinnen die je al kent vanaf je kleuterschooltijd...

Ik heb er ook zo eentje, en da's toch wel heel speciaal. Je kent elkaars gezin-van-vroeger, familie, problemen, achterliggende gronden enz enz, en dat schept een bijzondere band. Zij en ik zijn eigenlijk samen opgegroeid en daardoor praten we als we elkaar zien, zo weer verder op de oude toon, terwijl we elkaar soms maanden niet spreken en heel andere levens hebben. Super is dat!
De meneer is weg,

de

is op, ook al wassie waarschijnlijk helemaal niet voor mij, en ben ik er high van (Oh Mims, wat een verádeming, en leuk en lief en vooral zooooo attent, kusserdekuskuskus)

en ik heb nu dus ineens Tijd. Bovendien is het lekker weer. Ik moet wast verzinnen te gaan doen.

Oja, foto's wegbrengen. Sja ik ben van de ouwerwetse fototoestellen.

~Wat een niveau. Somebody shoot me!~

piefpafpoef
Kjong, volgens mij gaat Bentetje met de auto (of niet?).

Dus volledigheidshalve voor bentetje:

geld

paspoorten

AUTOSLEUTEL

Want gisteren leuke actie van GG. Wilde gaan zwemmen in groot zwembad in naburig dorp (met zo'n achtbaan-glijbaan, Zoon en Dochter helemaal blij). Dot eigenlijk moe, dus besloten we dat ik met kindjes met auto zou gaan, en hij op de fiets. Dan zou ik makkelijk met Dot terug kunnen als ze echt te moe zou worden om het nog leuk te vinden, en kon hij nog langer blijven en terugfietsen met Zoon & Dochter. "Ik ga vast!" riep GG en sprintte weg op fiets. Met autosleutels in zijn zak. En mobiele telefoon in een tas die hij alvast in de auto had gezet. Fijn, echt heel fijn. Ik heb eindeloos moeten zoeken, maar kon uiteindelijk de reserve autosleutel terugvinden in de binnenzak van een colbertje dat ergens volledig verscholen achteraan in een kast hing :?. GG was alweer op terugweg, want waar bléven we nou?!
(Overigens, Kjong; doet me eraan denken dat we inderdaad nog geen tickets hebben. Als in: wel geregeld & betaald uiteraard, maar nog niet in huis. ARCHGGG. GG bellen. Blijven adenhalen. Al komt goed.)
klopt inderdaad lil. Ben al ver genoeg om weg te gaan, als is het misschien nog niet helemaal compleet. Vorig jaar was ik portemonnee (met rijbewijs!) en zonnebril vergeten, hoe bedoel je stom. Toch werd het een leuke vakantie!

Ben wel erg moe inmiddels, moet morgen ook nog werken, pfffff.
Ongezellig zeg dat jullie allemaal op vakantie gaan!

Nee hoor, lekekr genieten (en niet te veel prevakntiestress hoor, isniegoe voor u!).

Ik heb verder geen nieuws. Saai ben ik he?
jij??? Jij bent nooit saai!
Flinke dosis opdringerigheid in de Achterkamer gesignaleerd!

;)
Oh, en twee hele lieve kereltjes en een stralende mamma, trouwens.

Mado, je ziet er goed uit, meid! En wat een heerlijk stel zonen!
~ Is dól op opdringerigheid dus neemt direkt een spurt richting AK ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven