Theehuis
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:12
quote:Star schreef op 15 oktober 2009 @ 21:48:
Ik ga zo naar bed met House
Yum, wil oook
(maar mag niet, jij al wel?)
Wrapper - check! Ik kreeg em alleen ook niet zo mooi om dus, muchas gracias Kess!
Stom van CB (ik moet maandag voor t eerst) en Rainman
En ik ga naar t putje
Ik ga zo naar bed met House
Yum, wil oook
(maar mag niet, jij al wel?)
Wrapper - check! Ik kreeg em alleen ook niet zo mooi om dus, muchas gracias Kess!
Stom van CB (ik moet maandag voor t eerst) en Rainman
En ik ga naar t putje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 16 oktober 2009 om 13:51

vrijdag 16 oktober 2009 om 14:08
vrijdag 16 oktober 2009 om 14:31
vrijdag 16 oktober 2009 om 14:32
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 14:01:
Kess, is dat nou de Wrapper of de Shelter? Met andere woorden, is dit de draagzak versie? Lijkt mij best een heel handig ding ook namelijk. Zeker voor de winter, daar kan mijn gewone draagdoek niet tegenop.
Ik heb de wrapper. Dier heeft de Shelter en volgens mij bevalt die haar wel goed. Lijkt me inderdaad ook een heerlijk warm ding.
Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.
Kess, is dat nou de Wrapper of de Shelter? Met andere woorden, is dit de draagzak versie? Lijkt mij best een heel handig ding ook namelijk. Zeker voor de winter, daar kan mijn gewone draagdoek niet tegenop.
Ik heb de wrapper. Dier heeft de Shelter en volgens mij bevalt die haar wel goed. Lijkt me inderdaad ook een heerlijk warm ding.
Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 oktober 2009 om 14:33

vrijdag 16 oktober 2009 om 14:36
quote:Kess schreef op 16 oktober 2009 @ 14:32:
[...]
Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.Hmmm, maar eens aan de shop van het weekend
[...]
Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.Hmmm, maar eens aan de shop van het weekend