Theehuis
donderdag 15 oktober 2009 om 11:37
Ahhh, arme Vitootje. Gelukkig alweer beter. Gek hoe snel dat kan gaan he? Moeten ze er kennelijk gewoon iets 'uitzweten'. En Tony, whahaha, wat ontzettend schattig en aandoenlijk en ook erg grappig
Die plank, ik snap t (kende em ). Maar die heb je alleen nodig voor gewone speculaasjes toch? Niet voor gevulde?
Over in de put gesproken, zag dat er weer heel wat stond en heb ook weer gereageerd
Die plank, ik snap t (kende em ). Maar die heb je alleen nodig voor gewone speculaasjes toch? Niet voor gevulde?
Over in de put gesproken, zag dat er weer heel wat stond en heb ook weer gereageerd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 15 oktober 2009 om 12:05

donderdag 15 oktober 2009 om 12:11
Zeef? Wasda? Doe ik echt nooit iets mee. Tenminste, niet waar het voor bedoeld is. Ik giet de pasta er in af
Speculaasplank is leuk, gewoon bij Blokker denk ik. Of anders Cook & Co achtige winkel.
Whahaha Tony
Hier van de week soortgelijk iets. Mijn moeder had het over de loopneus van Ceetje en die lag werkelijk helemaal in een deuk, neus kan toch niet lopen rare oma
Vito's koorts ook weer over? Dekentje op bank?
Speculaasplank is leuk, gewoon bij Blokker denk ik. Of anders Cook & Co achtige winkel.
Whahaha Tony
Hier van de week soortgelijk iets. Mijn moeder had het over de loopneus van Ceetje en die lag werkelijk helemaal in een deuk, neus kan toch niet lopen rare oma
Vito's koorts ook weer over? Dekentje op bank?

donderdag 15 oktober 2009 om 12:26
En ja, die heeft al drie schone truitjes gehad vandaag
Hmmmm, dat klinkt reuze ziek, springen op de bank
Raar toch hoe snel die kinderen van hoge koorts naar geen koorts en weer beter kunnen gaan.
Als ik koorts heb, wat gelukkig niet vaak voorkomt, dan duurt dat echt wel langer. Ga ik ook raaskallen enzo. Niet dat ik dat zonder koorts niet doe
Zo meisjes maar jassen aandoen (vindt Eetje ook zo leuk en haar muts helemaal ) en richting CB. Vind het wel leuk wegen en meten
Hmmmm, dat klinkt reuze ziek, springen op de bank
Raar toch hoe snel die kinderen van hoge koorts naar geen koorts en weer beter kunnen gaan.
Als ik koorts heb, wat gelukkig niet vaak voorkomt, dan duurt dat echt wel langer. Ga ik ook raaskallen enzo. Niet dat ik dat zonder koorts niet doe
Zo meisjes maar jassen aandoen (vindt Eetje ook zo leuk en haar muts helemaal ) en richting CB. Vind het wel leuk wegen en meten
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 12:27
Reden: niet meer relevant ;-)
Reden: niet meer relevant ;-)
% gewijzigd

donderdag 15 oktober 2009 om 12:35
Het was zo'n simpele waar je alleen eieren en boter bij moest mikken. Bakken in bijgeleverde bakvorm, afkoelen, chocoglazuur erop en chocoballetjes erop mikken. Zó klaar, terwijl het eruit ziet/zag alsof je er hel wat werk aan gehad hebt.
Ik had geen jasjes voor de jongens, als baby. Ik gebruikt zo'n Lodger Wrapper, scheelde hoop gefrunnik met niet-willende-armpjes door te-krappe-mouwtjes enzo. En je kon je zo slapend overhevelen, ook handig.
Ik had geen jasjes voor de jongens, als baby. Ik gebruikt zo'n Lodger Wrapper, scheelde hoop gefrunnik met niet-willende-armpjes door te-krappe-mouwtjes enzo. En je kon je zo slapend overhevelen, ook handig.
Loretta is De Mol. Punt.

donderdag 15 oktober 2009 om 12:41
quote:Kess schreef op 15 oktober 2009 @ 12:35:
Het was zo'n simpele waar je alleen eieren en boter bij moest mikken. Bakken in bijgeleverde bakvorm, afkoelen, chocoglazuur erop en chocoballetjes erop mikken. Zó klaar, terwijl het eruit ziet/zag alsof je er hel wat werk aan gehad hebt.
Oooooooooooo die heb ik ook laatst gemaakt. Was best te eten, al noemde ik het meer cake dan taart
Die Lodgers zien er zo schattig uit! Ik heb een soortgelijk geval, misschien wel een goede tip inderdaad.
Eetje slaapt nu net en dan is jasje aandoen niet handig.
Pakketje baby is ook lief
Oooooooooooo die heb ik ook laatst gemaakt. Was best te eten, al noemde ik het meer cake dan taart
Die Lodgers zien er zo schattig uit! Ik heb een soortgelijk geval, misschien wel een goede tip inderdaad.
Eetje slaapt nu net en dan is jasje aandoen niet handig.
Pakketje baby is ook lief

donderdag 15 oktober 2009 om 15:46
45 minuten? Dat vind ik persoonlijk behoorlijk lang al! Hoe lang is zo'n kleintje nou helemaal wakker tussen de voedingen in? En dan eerst voeding even laten zakken, anders weet je bij voorbaat al zeker dat die voeding eenmaal op de buik er toch weer uitkomt. Al heb je die zekerheid bij Eetje sowieso wel, rug of buik, heb ik het idee.
Loretta is De Mol. Punt.

donderdag 15 oktober 2009 om 16:21
donderdag 15 oktober 2009 om 16:27
donderdag 15 oktober 2009 om 17:16
Dier, op het plaatje dat ik geplakt heb staat ook zo'soort stappenplan, zeg maar.
Dus, doek overdwars leggen (punt omhoog waar je het mutsje van kunt maken). Kindeke erop leggen. Onderkant over de voetjes slaan, rechterkant over de buik heen vouwen, linkerkant over de buik heen vouwen, klittenband even aanwrijven, eventueel mutsje maken met aantrekkoordjes. Ik zal eens even en foto van Vito in wrapper opzoeken.
Dus, doek overdwars leggen (punt omhoog waar je het mutsje van kunt maken). Kindeke erop leggen. Onderkant over de voetjes slaan, rechterkant over de buik heen vouwen, linkerkant over de buik heen vouwen, klittenband even aanwrijven, eventueel mutsje maken met aantrekkoordjes. Ik zal eens even en foto van Vito in wrapper opzoeken.
Loretta is De Mol. Punt.