Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan het einde kreeg ze een mamafiets. Belachelijk! Die drie tanken, ook zoiets belachelijks. Ik vraag me altijd waarom ik naar dit programma kijk, maar de week daarop kijk ik dan tch weer

Ja, hier ook Het Zesde Zintuig
Peas on earth!
Ja zo zal je het echt leren ja
Vind ook bizar! Zesde zintuig I LIKE. Ben eigenlijk bekaf maar moet en zal kijken :-)
Ik ga zo naar bed met House
Ik heb maar de helft gezien en ga nu zo gezellig met mijn boek naar bed. Vannacht hoorden we onze buurman snurken , hoop dat me dat vannacht bespaard blijft
Peas on earth!
quote:Star schreef op 15 oktober 2009 @ 21:48:

Ik ga zo naar bed met House

Yum, wil oook

(maar mag niet, jij al wel?)

Wrapper - check! Ik kreeg em alleen ook niet zo mooi om dus, muchas gracias Kess!

Stom van CB (ik moet maandag voor t eerst) en Rainman

En ik ga naar t putje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Ik ga zo boodschappen doen en speculaasjesingrediënten inslaan

We hebben dus nu definitief: een snurkende buurman
Peas on earth!
Kess zocht jij nog pyjamaatjes? Heb deze net besteld op ebay voor ¤ 8.68 (vaste prijs incl. verzenden)

Hij wilde eigenlijk de roze met aardbeitjes en meloenen maar 1 roze pyjama vind ik wel genoeg.

meer pyjamaas kun je hier zien
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nu zoek ik nog leuk ondergoed mt 98/104 niet te duur, weten jullie nog adresjes?
quote:Inad schreef op 16 oktober 2009 @ 11:12:

[...]

Yum, wil oook

(maar mag niet, jij al wel?)

Nee, ook nog niet.
quote:Vishnu schreef op 16 oktober 2009 @ 13:52:

Nu zoek ik nog leuk ondergoed mt 98/104 niet te duur, weten jullie nog adresjes?Ceetje heeft leuke boxers/hipsters van de Hema, dus Nemo kennende zal hij dat ook wel wat vinden
Kess, is dat nou de Wrapper of de Shelter? Met andere woorden, is dit de draagzak versie? Lijkt mij best een heel handig ding ook namelijk. Zeker voor de winter, daar kan mijn gewone draagdoek niet tegenop.
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 14:00:

[...]

Ceetje heeft leuke boxers/hipsters van de Hema, dus Nemo kennende zal hij dat ook wel wat vinden Even noteren: Niet langs het meisjesondergoed lopen bij de Hema...
quote:Vishnu schreef op 16 oktober 2009 @ 14:08:

[...]

Even noteren: Niet langs het meisjesondergoed lopen bij de Hema...
Peas on earth!
Vish, leuk die pyjamaatjes! Wilde er ook eentje kopen, dus account aangemaakt, leuke PJ uitgezocht, maar nu blijkt dat je alleen met PayPal kunt betalen en dat wil ik niet! Zie ik iets over het hoofd? Hoe heb jij betaald? PayPal?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik weet niet precies hoe dat met die vaste prijzen op eBay werkt, maar ik kon toen iets (wat ik via een bieding had gekocht) met m'n creditcard betalen.
Peas on earth!
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 14:01:

Kess, is dat nou de Wrapper of de Shelter? Met andere woorden, is dit de draagzak versie? Lijkt mij best een heel handig ding ook namelijk. Zeker voor de winter, daar kan mijn gewone draagdoek niet tegenop.

Ik heb de wrapper. Dier heeft de Shelter en volgens mij bevalt die haar wel goed. Lijkt me inderdaad ook een heerlijk warm ding.

Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 16 oktober 2009 @ 13:52:

Nu zoek ik nog leuk ondergoed mt 98/104 niet te duur, weten jullie nog adresjes?De WE. Hemdjes en boxers in allemaal leuke kleurtjes. Heeft een mooie pasvorm en blijft ook mooi.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik wil deze voor Vito!

Loretta is De Mol. Punt.
Shelters, Wrappers, Bunkers

*voelt ietwat onwetend*
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 16 oktober 2009 @ 14:32:

[...]

Ik heb de wrapper. Dier heeft de Shelter en volgens mij bevalt die haar wel goed. Lijkt me inderdaad ook een heerlijk warm ding.

Voor in de wandelwagen had ik de Bunker, ook een hel fijn ding. Vond ik prettiger dan de standaard Bugaboo voetenzak.Hmmm, maar eens aan de shop van het weekend
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 oktober 2009 @ 14:35:

Shelters, Wrappers, Bunkers

*voelt ietwat onwetend*Nou die eerste kan je in schuilen, de tweede kan je je in wikkelen en de laatste is voor als de bom valt.
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 14:37:

[...]

Nou die eerste kan je in schuilen, de tweede kan je je in wikkelen en de laatste is voor als de bom valt.

Dank voor deze toelichting
Peas on earth!
Loretta is De Mol. Punt.
Fuck. Nou krijg ik mail van ebay met "gefeliciteerd met uw aankoop. U moet nu betalen". Maar ik heb geen paypalaccount en dat wil ik ook niet!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven