Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 15 oktober 2009 om 12:45

donderdag 15 oktober 2009 om 21:21
Goedenavond.
Heb een dipje (understatement). Kon vanochtend het schilderen niet afmaken, want mijn lijf had er geen zin meer in. Benen, armen, hoofd, alles doet zeer en is moe, moe, moe. En in plaats van uitrusten op de bank, moest ik hals over kop jongste gaan ophalen, want die had een woede-uitbarsting, waardoor ze het niet verstandig vonden om hem in de taxi te zetten met twee andere kinderen.
Kortom: ik haat verhuizen.
Heb een dipje (understatement). Kon vanochtend het schilderen niet afmaken, want mijn lijf had er geen zin meer in. Benen, armen, hoofd, alles doet zeer en is moe, moe, moe. En in plaats van uitrusten op de bank, moest ik hals over kop jongste gaan ophalen, want die had een woede-uitbarsting, waardoor ze het niet verstandig vonden om hem in de taxi te zetten met twee andere kinderen.
Kortom: ik haat verhuizen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 15 oktober 2009 om 21:50
donderdag 15 oktober 2009 om 22:31
donderdag 15 oktober 2009 om 22:39

donderdag 15 oktober 2009 om 23:33
Truste Yette! Doe ze daar de groeten!
Enne... Voor appeltaart ben ik ook wel te porren hoor!
Hela, de ijsbaan is bijna spiksplinternieuw gebouwd en vorig jaar voor het eerst open gegaan. Ja, we zitten vlak bij de Grolsch Veste.
En aangezien Yette de aftrap heeft gegeven om te gaan maffen, denk ik ook maar dat ik op tijd mijn nestje induik. Morgen weer vroeg dag!
truste meissies!
Enne... Voor appeltaart ben ik ook wel te porren hoor!
Hela, de ijsbaan is bijna spiksplinternieuw gebouwd en vorig jaar voor het eerst open gegaan. Ja, we zitten vlak bij de Grolsch Veste.
En aangezien Yette de aftrap heeft gegeven om te gaan maffen, denk ik ook maar dat ik op tijd mijn nestje induik. Morgen weer vroeg dag!
truste meissies!