Theehuis

vrijdag 16 oktober 2009 om 15:14
http://www.hippest.nl/190 ... online-kinderkleding.html
Lekkere merknaam
Nou ja, altijd beter dan gewillig poesje
Lekkere merknaam
Nou ja, altijd beter dan gewillig poesje

vrijdag 16 oktober 2009 om 15:48
vrijdag 16 oktober 2009 om 15:54
Bedenk me nu dat verkoopster me nog had gemaild of ik een positieve reactie wilde schrijven. Heb ik niet meer gedaan , maar verklaart wel waarom ze inderdaad zoveel positieve reacties had. Ze stalkt mensen gewoon tót ze schrijven dat deze verkoopster fantastisch is
*gaat weer eens even op MP rondneuzen*
*gaat weer eens even op MP rondneuzen*
Peas on earth!
vrijdag 16 oktober 2009 om 17:25
Christeneziele.... kan íemand mij vertellen waarom ik per se speculaasjes wilde maken?! Wat een takkewerk zeg, om ieder speculaasje in zo'n vormpje te prutsen, er dan vervolgens héél uit te krijgen en dan op het bakblik te krijgen
Ik wilde halverwege overstappen naar hartjes/rondjes/etc, maar dat was volgens Xan té looserig... heb net dus anderhalf uur speculaasjes gemaakt
Ik wilde halverwege overstappen naar hartjes/rondjes/etc, maar dat was volgens Xan té looserig... heb net dus anderhalf uur speculaasjes gemaakt
Peas on earth!
vrijdag 16 oktober 2009 om 17:28
Update Putje. Tsskk.
En verder moet ik even bijlezen.
Ik moest een Flamencodanseres van school halen vandaag Ze had een heus boekenbal op school En Ier vond het te koud en stormerig voor ons, dus die stond als verrassing op t schoolplein Nu herfstvakantie dus:
a. vuurdoop met 2 kinderen alleen
b. niet 2 uur per dag bezig met Chica van school halen een week lang
c. lekker tutten en poppetjes maken van eikeltjes en spinnenwebben met kastanjes en koekjes bakken en samen tekenen en schilderen en naar musea
Net gehoord dat ons huis al leeg is! We kunnen er dus hopelijk eerder in. we mogen ook wat spullen overnemen (waarschijnlijk wordt dat een nee, want lelijk ) en gaan dus meteen vragen aan eigenaar of we eerder sleutel kunnen krijgen Dat zou zo lekker zijn, dan kunnen we eerder stuken en verven en zo en eerder verhuizen
En verder moet ik even bijlezen.
Ik moest een Flamencodanseres van school halen vandaag Ze had een heus boekenbal op school En Ier vond het te koud en stormerig voor ons, dus die stond als verrassing op t schoolplein Nu herfstvakantie dus:
a. vuurdoop met 2 kinderen alleen
b. niet 2 uur per dag bezig met Chica van school halen een week lang
c. lekker tutten en poppetjes maken van eikeltjes en spinnenwebben met kastanjes en koekjes bakken en samen tekenen en schilderen en naar musea
Net gehoord dat ons huis al leeg is! We kunnen er dus hopelijk eerder in. we mogen ook wat spullen overnemen (waarschijnlijk wordt dat een nee, want lelijk ) en gaan dus meteen vragen aan eigenaar of we eerder sleutel kunnen krijgen Dat zou zo lekker zijn, dan kunnen we eerder stuken en verven en zo en eerder verhuizen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook