Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
Vooruit: Wat kl*te voor je dat je vannacht zo hebt wakker gelegen, hoop dat het nu weer iets beter met je gaat? Bij mij helpt het om als ik naar bed ga naar vrolijke liedjes te luisteren op mn mp3.. Anders lig ik ook de hele nacht te malen..

Bloemetje: Wat fijn voor je dat je nog zo met je ex kan praten, en dat je het nu zo kan relativeren.. En wat een goed nieuws dat je een vaste baan kunt krijgen.. Veel succes dinsdag

Christiane: Dankjewel Nog veel plezier in Amerika

Heb ook een depri dagje vandaag.. Het is weer zaterdag, vind ik de ergste dag van de week tegenwoordig, vandaag niet echt wat op de plannig staan.. En maar malen.. malen.. malen: Wat is hij aan het doen, met wie, waar?? Maargoed even volhouden, het is alweer half 3
Lieverds, even een egopost van mijn kant want mijn emoties schieten als een gek heen en weer vandaag...

Gisteren had ik een beetje een rotdag. Ik was vrij want moet vandaag en morgen werken. De hele dag heb ik gewapend met deken, chocola, kaneelthee, boeken en poezebeest op de bank gehangen. Stiekem best wel lekker, ondanks dat ik een dipje had. Kon er ergens ook wel van genieten. Maar Ikke zou Ikke niet zijn als ik niet aan het einde van de dag de kriebels zou krijgen en er toch uit zou moeten omdat de muren op me af kwamen.

Dus, nadat ik gekookt had voor mijn beste vriend, samen de kroeg in gedoken.

Het was een reuze gezellige avond, allemaal mensen die ik al lang niet had gesproken. Op een gegeven moment kwam er een kennis van me binnen met een vriend van hem die ik niet kende. Ik schrok me even helemaal suf... dat leek mijn ex wel!!! Van een afstandje was de gelijkenis eng.. maar het was hem natuurlijk niet. Ben wel met de man in kwestie aan de praat geraakt, want ik stootte mijn wijn om toen hij naast me stond (lekker lomp) en jeetje, wat een interessant persoon was dat! Urenlang hebben we met elkaar staan praten en het werd steeds gezelliger. We bleken enorm veel overeenkomsten te hebben op allerlei vlakken.

Op een bepaald moment wilde zijn vriend naar huis gaan (kroeg ging ook sluiten) Heel vaag, maar we hadden allebei echt het gevoel dat we nog niet uitgesproken waren. Stonden een beetje ongemakkelijk bij elkaar totdat hij zei dat hij het echt heel gezellig had gevonden en hoopte me nog eens tegen te komen :-). Ik antwoorde dat ik dat ook vond en dat ik het leuk zou vinden om het gesprek nog eens voort te zetten en we misschien het lot een handje konden helpen door telefoonnummers uit te wisselen.

Hij stond een beetje te aarzelen en zei toen: "Eerlijheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik een vriendin heb"

Ik dacht: He bah! Maar deed natuurlijk net alsof ik dat al verwachte en zei dat ik heel nobel van hem vond dat hij het toch even meldde. Uiteindelijk vond hij wel dat we elkaar maar op Hyves moesten toevoegen... dus sinds vanochtend zijn we "Hyvesvriendjes" Haha.

Ik heb er eerlijk gezegd wel een beetje de kriebels aan overgehouden. Het was zo gezellig. Maar misschien wel goed dat hij al bezet is enzo, dan hoeft het ook niet ingewikkeld te worden. Want ik was natuurlijk klaar met alle mannen hihi

Zo een heel relaas weer, ik reageer snel op jullie hoor.

Veel sterkte en liefs allemaal
quote:ikke82 schreef op 17 oktober 2009 @ 15:21:

"Eerlijheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik een vriendin heb"

Wtf! haha. Nouja, hij is wel eerlijk...Hou hem wel op afstand, want pas wel op he! Je wilt niet weer een vent die zo makkelijk harten breekt Haha, maar volgens mij helpt het wel he? Dat hij al bezet is?

Respect dat je uit bent gegaan trouwens!

(vanavond reacties op de rest )

Ik heb heel lang getwijfeld of k dit hier ging plaatsen omdat ik mezelf natuurlijk keihard voor de kop sla... zo van: maar jij zei! :P

Maar goed, ik heb een probleem: er is een nieuwe jongen in mijn leven en dat is helemaal niet goed!!

Zo, het is eruit...
Haha Roosje!

Een nieuwe jongen?? Vertel vertel!! En waarom zou het een probleem moeten zijn? Het is wel snel natuurlijk, maar ik weet bijna zeker dat als de meneer van gisteren niet had opgebiecht een vriendin te hebben ik er misschien ook wel werk van had gemaakt hoor .

Het leven gaat immers gewoon door.

Ergens ben ik ook wel blij dat hij gewoon al een leuke dame heeft, want ik moet eerst eens even lekker de tijd nemen om mezelf terug te vinden. Maarrr wel hoopgevend dat er dus nog wel andere fijne manwezens rondlopen!
Even een grote dip.. Net op de site van nieuwe vriendin van ex (zo voelt het echt totaal nog niet..!!) gekeken.. Verteld ze tegen een vriendin dat ze een nieuwe vriend heeft, en hoe leuk hij is en wat ze samen hebben meegemaakt.. Ik wordt hier zo pissig en gefrustreerd van Ik moet dit echt niet meer doen, maar kan mezelf niet tegenhouden :S Als ik dat lees heb ik echt zoiets van: Blijf van MIJN vent af.. *zucht*. Als ik hier over heen ben.. Ooit.. Geef ik een groot feest.. haha..

Roosje: Nieuwe jongen in je leven.. En issie leuk ?
@ Eline: Even een snelle reactie, omdat ik PRECIES weet hoe dit voelt! Meisje, wat gaat je helpen? Want bij mij hielp niets hoor. Ik bleef gewoon kijken en het werd steeds erger. Eerst was ie verliefd, toen waren ze opeens samen en toen gingen ze opeens samenwonen en kende ze alle vrienden en familieleden. Ze had mijn plek ingenomen binnen een paar week. En dat wilde ik helemaal niet weten!!! Dus ik heb hyves.nl geblokkeerd. Als ik er aan denk, dan wordt ik weer boos en verdrietig. Dan wil ik controleren, maar weet ik dat het geen nut heeft... Dus je moet kijken: kan ik mezelf tegenhouden? Of moet ik het voor mezelf minder verleidelijk maken? Of moet ik gewoon weg uit huis... Ik hoop dat snel je verleiding minder wordt...
Roosje je maakt me nieuwsgierig met die nieuwe man in je leven. Vertel.....

Ikke,wel leuk dat je aandacht krijgt toch! Balen dat die bezet is.

Eline,hele dikke knuffel. Hyves is echt vreselijk. Ik kijk ook al n hele tijd niet meer bij mijn ex. We schieten er niks mee op,maar de drang is zo groot he. Eline je krijgt van mij een hyvesverbod. Foeifoei;)!

Verder ben ik weer klaar met werk. Altijd erg gezellig. Nu naar mijn ex,ja alweer:p. Komen vrienden van hem. En ja zelfs zijn vrienden heb ik gemist! En wb andere jongens,voorlopig niet. Kan het nog niet en het zou niet eerlijk van me zijn. Maar kijken doe ik wel! En flirten blijkbaar ook,maar dat heb ik zelf niet in de gaten. Echt een kluns op dat gebied. Volgens mijn huisgenootje heb ik zowat een jongen mijn bed in geflirt. Ik was gewoon aan het geinen,dacht ik. Zijn er cursussen voor denk je? Want als ik dan echt wil flirten loop ik tegen iets aan,struikel ik etc. Zucht.
Lieve dames,

even een hele korte update... kom net uit de kroeg, tegen alle voornemens in, maar het was even nodig...

Toen ik uit mijn werk kwam zat er namelijk een mail in mijn inbox.. van ex!! Ik schrok me helemaal te pletter en voordat ik hem opende sloeg mijn hart echt even over.

Juist eindelijk had ik één dag bijna niet aan hem gedacht, en jawel hoor, alsof hij het geroken heeft.

De mail?:

"Damn, ik mis je echt heel erg.

Het is een enorme rotzooi in mijn kop.

Maar dat had je vast al verwacht.

Liefs!"

*Slik* Ok, dus hij mist me...

Heb er tien minuten naar zitten staren, helemaal van slag, toen mezelf bij elkaar geraapt, mail gesloten en besloten hier NIET op te reageren. Is hij nou helemaal $%^&* Dit had hij echt wel eerder kunnen bedenken.

Ik was zo trots op mijzelf dat ik wel wat wijntjes verdiend had, dacht ik zo

Morgen werken, snel weer reacties op jullie

Hoi Ikke,

Goed van je dat je niet gereageerd hebt. Balen is dat he, dat je van een contactsignaal van hem weer helemaal van slag kan raken. Ik had dat ook laastst. Hij had een dvdtje die van mij was, per post naar mij opgestuurd. Kom je thuis ligt er opeens een pakketje. Ik was compleet van slag.

Ik dacht eigenlijk dat ik er al meer overheen was. Nou met deze enorme huilpartij die volgde, niet dus. Het is even onaardig maar ik heb geen 'dank je' sms gestuurd. Ik ga dan toch weer op een sms van hem zitten wachten en vind de stilte/rust/het geen contact zo fijn. Heb net mijn leven weer een beetje op de rit en wil dat graag zo houden.

Nog even over zijn berichtje. Ik vind het wel een ego-mail. IK mis je. Het is in MIJN kop een enorme rotzooi. Waar is de he hallo, hoe gaat het met jou?
Wat een vage mail Ikke. Of is jou ex ook vaag?haha. Hij had een vlaag van ik mis je denk ik. Zo zie je maar onze exen hebben blijkbaar ook gevoelens

Ben gisteren gaan stappen en hele groep met kerels leren kennen. Was geweldig!! Heb gedanst en gesjanst en het was gewoon heerlijk. Toen ik thuis kwam heerlijk in bed geploft.

Zulke avonden doen mijn ex wel vergeten. En vandaag gewoon heerlijk niksen...

Roosje vertel over je nieuwe liefde

Raiden , onbewust voel je je wel vrij volgens mij, maar weet je niet zo goed hoe.. vandaar dat je onbewust sjanst , doe ik ook.. volgens mijn vriendinnen, maar heb het niet in de gaten.

riedeltje logisch dat het je wat doet en goed van je dat je niks laat horen...
Hey meiden,hoe is het met jullie?

Ikke: heftig die mail,wat wil je ex nou. Als die je echt mist moet die kappen met het ander meisje en vechten! Mannen:p
Hoi meiden,

Er is weer heel wat gebeurd dit weekend zo te lezen!

Eline, wat naar dat je je ook zo verdrietig voelt dit weekend. Juist in het weekend is het zo confronterend he, dan deed je samen altijd zoveel leuke dingen en nu is hij niet meer bij je. Ik vind ook vooral de zaterdag afschuwelijk. En dan die andere griet.....ellendig hoor. Ik ben blij dat me dat nog bespaard blijft, ik zou er ook heel veel moeite mee hebben. Heb je dit weekend nog wel iets leuks gedaan? Sterkte!

Ikke, wat leuk dat je die jongen leuk vindt. Ookal heeft hij dan een vriendin, je merkt inderdaad wel dat er meer leuke jongens bestaan dan je ex! En dan die mail van je ex.... wel fijn zo'n bevestiging, toch? Verder ben ik het helemaal met Raiden eens: als hij je echt mist, moet dat maar uit zijn daden blijken. Dan moet hij voor je vechten! Ik zou ook niet reageren op die mail.

Bloemetje, leuk dat je weer plezier kunt maken met andere jongens. Volgens mij gaat het best goed met jou, ik zou willen dat ik al zo ver was....

Minoutje, hoe is het met jouw nieuwe poezebeest?? Ik ben blij want ik krijg de poes van vrienden van mij een lange tijd te logeren dus heb ik binnenkort ook "mijn" lieve poezebeestje om me heen.

Roosje, net als wij allemaal ben ik benieuwd naar de leuke nieuwe jongen in jouw leven! Vertel?
Raiden, hahaha, niet steeds de harten van al die andere jongens breken hoor....da's toch zielig voor ze......

Met mij gaat het matig. Ik was dit weekend bij vrienden die me heel lief vertroeteld hebben. Ze zeiden ook van die lieve dingen, zo van: we hebben allerlei lekkers in huis gehaald want het is feest: jij bent er. Dat was echt hartverwarmend. We hebben ook goed kunnen praten, ze kennen mijn ex ook best goed en konden heel goed begrijpen hoe het voor mij was.

Toen ik ging slapen (ik logeerde bij ze) ging het eventjes mis: ik dacht: wat doe ik nu hier in dit logeerbed, ik zou in het bed van mijn ex moeten liggen!!! Hij woont namelijk dicht bij ze. En daar waren de traantjes weer. Het was dus heel fijn bij hen maar mijn verdriet was zo overheersend aanwezig.

Verder gaat het plannen van leuke dingen heel gemakkelijk en razendsnel: de komende weekenden zijn plotseling al helemaal volgepland, ik ontmoet nieuwe mensen en ik ga opeens een weekje met een vriendin op vakantie.

Ik zou willen dat het met mijn gevoel en de verwerking ook zo snel ging......
Mijn nieuwe poezebeest ligt naast me op bed!! Ik ben zoo verliefd op dat beestje! Ze is * jaar oud, uit het asiel en * met * erdoorheen. Zo schattig!! En het is een enorme kroel! Het is dat ze nu ligt te slapen, anders kan ik gewoon niet op de computer. Dan moet ik alleen maar aandacht aan haar geven

Verder ben ik gisteravond te ver gegaan met ex. We waren bij gezamenlijke vrienden op bezoek. We hadden zulke goede gesprekken... En gevoelens i.c.m. alcohol... oh zo fout Maar het voelde zo goed... Heb ik nu een zonde begaan??
Ik reageer over een paar minuten...

@ Minoutje: Oh, oeps, tja dat is het lastige aan ex-en he! Die gevoelens, aantrekkingskracht is niet zomaar weg! En zeker niet als je weer zo met hem praat en omgaat als je nu doet. Ik vind niet dat je je moet schamen hoor, je zegt dat het goed voelde enzo. Maar ik wil wel dat je jezelf blijft herinneren aan de dingen die hij deed en doet.

Pas op voordat je jezelf weer emotioneel aan hem gaat geven, zeg maar.
Roosje, dat was ik wel van plan ja. En erna hebben we ook nog gepraat. We waren allebei een beetje in de war. Ik heb hem gezegd dat ik wel enige verandering merk aan hem, maar dat ik echt geen relatie met hem wil. Dat ik dat niet goed vind voelen. En hij begrijpt het. Ik merk inderdaad verandering aan hem, hij praat over zoveel meer en hij durft veel eerlijker aan te geven of hij iets wil of niet (en niet meer tegen zijn zin in doen en mij er dan de schuld van geven). Maar goed, ik ben absoluut niet klaar voor een relatie met wie dan ook en zeker niet met hem... Ik heb vreselijke moeite om iemand en dan vooral hem te vertrouwen...
Minoutje, tja, dat je toch een keer te ver ging kan ik me wel voorstellen....hij wil je graag terug, en jij voelt natuurlijk nog heel veel voor hem. Vind ook niet dat je je schuldig zou moeten voelen, of dat je terug bij af zou zijn ofzo. Jij hebt een bepaalde ontwikkeling doorgemaakt, en die is nu niet opeens weg.

Maar wat nu? Je voelt dat je echt geen relatie met hem wil, dat je hem niet kunt vertrouwen. Wat wil je dan? Het een tijdje laten rusten? Nadenken? Wil je hem blijven zien? Lastig lijkt me het in ieder geval wel. Want als je hem blijft zien, ga je toch niet echt openstaan voor anderen lijkt me. Dus dan blijft de situatie met hem wel een beetje voortbestaan.

En: aaaah, wat een lief poezebeestje heb je!!! Wat lief!!!!! kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op d'r bent. Ben ik ook helemaal op mijn bijna logeetje: ik heb vroeger ook vaak op hem gepast.
Dag meiden, ik ben er ook weer.

Goed, waar moet ik beginnen over ‘die’ jongen. Wil eerst even kwijt dat ik totaal geen idee heb hoe hij over mij denkt, ik weet überhaupt niet eens hoe IK over hem denk, maar voel me wel vrolijk… haha. Het is dus geen ieuwe liefde…

Het verhaal, sorry als het onduidelijk is!

Ik had hem een hele tijd terug via een internetsite gevonden. Hij nam vervolgens contact op met mij en we hebben echt een week lang dagelijks gechat, was vooral erg grappig. Later ook smsen. Gewoon gezellig, normale gesprekken.

Later dacht ik opeens: flirt hij nou of ben ik gek (heb nog steeds geen idee van hints en signalen! Hoe ging dat ook alweer?) Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee wat hij van mij vind. Geloof stiekem wel een beetje in de regels van “He’s not that into You”of misschien is het alleen een fysieke aantrekkingskracht, no idea. Begin ook steeds te denken dat hij gewoon nog 20 meisjes heeft… Mannen vertrouwen, dat gaat tijd kosten he?

Gisteren gaf hij telkens van die irritante hints, pas toen ik zei dat ik er niets meer van begreep, kwam er een duidelijk antwoord : dat hij graag met mij wilde afspreken…

Ik heb ook maar gezegd dat hints niet bij mij werken… Hopelijk begrijpt hij dat als hij iets wilt, gewoon duidelijk moet zijn. En eerlijk zijn over zijn bedoelingen… haha.

Hij had net al de hele dag niets meer laten horen, maar opeens kwamen er 3 smsjes binnen… Ik weet niet of hij een spelletje speelt ofzo, maar ik laat het allemaal rustig gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte.

@ Vooruit: Hoe was je weekend? Je had toch zoveel leuke plannen? Ik ben het hele weekend binnen geweest (beter worden) en ‘die jongen’ is weg, dus het is erg saai. Ik kreeg ook een terugval door een prachtig nummer over een jongen die zingt over hoe een meisje hem gedumpt heeft en hoe hij zich daarna voelt. Een zin deed het hem: het feit dat hij zijn vriendin de wereld heeft gegeven, maar dat ze zelfs dat niet genoeg vond. Heel herkenbaar. Heel heftig. Kwam natuurlijk ook doordat het weekend is… en ja weekenden waren wij ook altijd bij elkaar…

Ik heb deze week een gesprek met het UWV, dan vraag ik meteen even na wat ik kan regelen op het gebied van woning enzo. Ik woon nu bij mijn ouders, maar dat werkt niet meer.

Hoe gaat het met die nare gedachten? Kan je ze al een beetje uitbannen? Of blijf je rare dingen denken? Ik was ook altijd van het ‘malen’ ’s nachts. Hopelijk heb je dit weekend nog wat bij kunnen slapen.

@ Bloemetje: Oh, dat is wel fijn voor jou he? Je had zo’n behoefte aan een echt gesprek en nu kan je het tenminste ook echt doorzetten. Hoop dat je eruit kan halen wat je wilt. Dat wordt dus half november?

Veel succes met je sollicitatiegesprek!: D Klinkt goed!!

@ Minoutje: ik voel me weer wat beter. Ben erg moe en lui, maar dat komt door mijn inmiddels nutteloze leven.

Ik denk inderdaad dat ik nog steeds zit met het feit dat niemand mijn verhaal kent, maar eerlijk gezegd kan ik daar niets meer aan veranderen en wil ik dat ook niet meer. Opzich waren mijn ex en ik helemaal niet zo verschillend, ik begin ook steeds meer te denken dat we de laatste tijd meer ruzie hadden, omdat hij ruzie uitlokte… Maar dat DOET er NIET meer toe. Het is voorbij. Hij is mij vergeten. Klaar. Ik ben klaar met hem…

Ik baalde ook erg van die baan, maar niets aan te doen. Ze hebben niet meer gereageerd. Ik moet gewoon een baan waar ik wat mee kan. Niet een bijbaantje…

Wanneer ga je het laminaat en alles eruit halen? Doe je dat nog samen met Fransman?

@ Christiane: wow, de amish! Ben benieuwd hoe dat is/was? :D

@ Eline: Ik luister inderdaad ook naar vrolijke liedjes voor het slapen gaan. Maar soms wordt ik daar te actief van en lig ik vervolgens alsnog de hele nacht wakker… Je ( Ook Vooruit) kan het je zelf ook iets gemakkelijker maken door lekker warm te douchen en een kop beker thee te pakken en iets totaal ontspannend en vrolijks te kijken/lezen. Hopelijk helpt het meiden!

Ja, irritant is de zaterdag he? Ik dacht ook telkens: oh, normaal gingen we nu boodschappen doen of winkelen en dan s avonds uiteten etc. Maar nu zit daar een ander meisje… heb besloten dat ze nu niet meer de ‘nieuwe’ vriendin is van hem, maar zijn vriendin. Ze is niet nieuw meer, want de ‘oude’ vriendin, die is weg. Ha!

@ Ikke:

Aww, dat klinkt ook wel lekker, zo’n dagje op de bank met een warm beestje… aaw. Ik had al gereageerd op je ontmoeting met die man. Heb je nog iets van hem gehoord? Ik snap mannen gewoon echt niet meer! Haha.

Och, wat een nare situatie met die mail van je ex! Wat ga je nu doen? Je gaat niet reageren toch? Hopelijk voel je je er goed bij verder 

@ Raiden: Hihi, ik vind jouw verhalen altijd zo interessant ;) Wat leuk dat je zijn vrienden ook weer heb gezien! Hoe was het? “Zijn er cursussen voor denk je?” Ik hoop het. Ik wil ook wel weten wanneer je flirt of wanneer een ander flirt… haha

@ Riedeltje: wat lastig is dat, als je ex opeens weer contact opneemt. Hoop stiekem dat mijn ex dat NOOIT doet. Ik heb ook zijn mailadressen geblokkeerd, dus haha. Wat knap dat je je leven weer prima op de rails hebt!
Roosje, ik had inderdaad veel leuke plannen voor dit weekend. Vrijdag had ik met een vriendin afgesproken en zaterdag heb ik weer een huisje bekeken (gelukkig met iemand die zo lief was om mee te gaan) en ik ben 's avonds naar die andere vrienden van mij geweest. Maar ik blijf zo enorm verdrietig!

Ik ben nu een beetje aan het werk en dat geeft wel afleiding, maar ik blijf het er maar moeilijk mee hebben..... Ik kreeg ook een terugval, namelijk toen ik op TV iets hoorde wat ik meteen met hem associeer......

Ik begrijp wel dat ik geduldig moet zijn, dat het allemaal niet zo snel gaat, maar het is zo zwaar. Als ik denk aan al die pijn die me de komende weken en maanden nog te wachten staat dan word ik helemaal moedeloos....

Maar eens kijken of jouw tips vanavond gaan helpen: lekkere warme douche, warm kopje thee en een fijn boek. Zullen de traantjes wel weer komen......zucht.......
Hoiii,

Ikke: hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen van het mailtje van je ex?

Minoutje: het is helemaal geen schande! Trust me ik weet hoe makkelijk het is om het te doen. Ik ben op dat vlak ook niet helemaal braaf,maar ik vind dat ik het goed doe gezien de constante verleiding. Vind jij het niet moeilijk om je hoofd koel te houden? We hebben nu allebei vrij intensief contact met onze ex. Maar van het weekend leken mijn ex en ik een gelukkig getrouwd echtpaar. We zijn echt een geoliede machine. Hoe jij je hoofd er dan bij? Ik merk dat het soms moeilijk is. En leuk die poezewoes van je! Ik heb er nu ook eentje tegen me aanliggen! Niet van mij helaas!

Roosje:ik vond mijn verhalen eigenlijk wel saai:p! En ja dat flirten,een kunst die ik niet beheers! En die jongen leuk,geniet van de leuke aandacht!

Op de rest reageer ik nog,sorry.

Het was trouwens gezellig bij mijn ex! Had niet anders verwacht:). Hij zit naast me en kriebelt me net in mijn haar. Kijk dan heb ik moeite met mijn hoofd koel houden;). Maar ik pas goed op mezelf!

Oh en chris geniet ervan.

Fijne avond nog!
Advies nodig...

Meneer heeft de stoute schoenen aangetrokken en mij mee uitgevraagd. Leuk natuurlijk, maar toch had ik een raar onderbuikgevoel. Net alsof er iets was wat ik moest weten... Bijv. een vriendin? Dus ik vragen... blijkt hij pas sinds een paar week weer vrijgezel van een korte (laten we het even op minder dan een half jaar houden, ivm details) relatie

(voordat je het zegt: okay, jup, ik ook....)

Goed, dus ik dacht: gaaaan we weer! Dus heb hem gewoon direct op de man afgevraagd: Ben je op zoek naar iemand voor leuk? Een rebound?

Meneer schrok zich rot: hoe kon ik dat nou denken. Tuurlijk niet!

Voelt wel leuk en heb natuurlijk niets te verliezen, maar ... ik heb toch advies nodig ;)
Heee Roosje,

Wat leuk dat hij met je wil afspreken en daar zelf het initiatief voor neemt! Ik zou het gewoon doen. Natuurlijk, het kan tegenvallen, of hij is er nog niet aan toe, of jij bent er nog niet aan toe.... maar aan de andere kant: het kan ook gewoon heel leuk zijn. En verder zie je wel, toch?
Zo, eindelijk de puf om even iets te schrijven. Had mijn dag niet helemaal vandaag.

Roosje: Wat een ontwikkelingen... ben het wel met Vooruit eens, op zich kan je natuurlijk wel gewoon eens afpreken, gewoon voor de gezelligheid, maar hou dat 'onderbuikgevoel' wel goed in de gaten hoor, het klinkt ook wel een beetje vaag allemaal. Begrijp ik nou goed dat hij ook nog een relatie had toen hij met je aan het chatten ging? Of was hij toen al wel weer 'single' (ik haat dat woord haha) Nouja in ieder geval: Kijk een beetje uit!

Minoutje: Hihi ik kan best begrijpen hoor, dat je de verleiding niet hebt kunnen weerstaan met ex.. ik weet als geen ander hoe dat kan gaan. Maar pas wel op, want ook uit ervaring weet ik dat het voordat je het door hebt er toch weer een 'gewoonte' inlsuipt. Aan de ene kant is het natuurlijk gewoon heerlijk vertrouwd, maar het kan je ook onnodig aan iemand blijven binden. Dus mijn advies: blijf vooral eerlijk tegenover jezelf. Maar je klinkt als een emotioneel sterke vrouw, dus volgens mij laat jij je ook niet heel gemakkelijk verleiden tot dingen die niet goed voor je zijn..

Ow, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe grote liefde! Klinkt als een heerlijk beestje. Geniet ervan!!

Vooruit: Heel veel sterkte meissie. Het is ook gewoon verdomde zwaar allemaal. Ik hoop dat je een beetje lekker slaapt vannacht.En een dikke

Et moi.. (ohnee bah... geen frans meer ) ik ben toch best wel van slag van de mail van ex. Het geeft me een hoop tegenstrijdige gevoelens. Ten eerste: een soort bevestiging. Als in: Mooizo dus hij mist me inderdaad wel, goed om te weten. Maar het maakt me ook boos, want zoals jullie al schreven, het is een enorm vage en egocentrische mail. Hij had ook best even kunnen vragen hoe het met mij gaat, toch? Ik heb er dan ook NIET op gereageerd, maar ook dat valt me weer zwaar, want het druist behoorlijk tegen mijn principes in (of eerder gewoontes). Ik heb toch ergens weer de neiging om me zorgen om hem te gaan maken, want het is niet echt iets voor hem om zo vaag te doen. Plus ik 'met mijn "te-goed-voor-deze-wereld-syndroom" vind het heel lastig om opzettelijk iemand te negeren, want zo voelt het.

Daarbij heb ik vannacht gedroomd over de leuke bezette man uit de kroeg... pffff jullie begrijpen dus vast wel: Ikke wordt een beetje gek van zichzelf.

Nu dus maar slapen en hopen op een helderder hoofd morgen.

Hoi meiden,

heb een beetje jullie topic doorgelezen (niet alles want dat is een beetje veel...)

Ik heb gister mijn relatie verbroken met een jongen waar ik ook nog steeds veel van hou maar waarvan ik weet dat we gewoonweg niet bij elkaar passen.. We hebben ongeveer 2 jaar een relatie gehad, woonde niet samen. Het is al eens 5 maanden uit geweest tussen ons nog geen 3 maanden geleden hebben we besloten een "doorstart" te maken maar helaas moet ik toch weer constateren dat we gewoon niet "meant to be" zijn. Ik ben heel erg verdrietig en zit als een zombie op mijn werk. Mijn hele bureau ligt vol maar ik kan me er gewoon even niet toe zetten... Wat ik ook ontzettend lastig vind is dat "we" het gister om 15:00 uur uitmaken en hij me om 17:00 uur belt dat hij me mist. en me niet kwijt wil. Ik had hem het hele weekend niet gezien omdat meneer tijd voor zichzelf wilde en zijn eigen dingen wilde doen. Terwijl ik graag iets samen had willen doen. Hij laat me het hele weekend zitten, belt of smst niet en nu mist hij me ineens na een uur... Pfff sorry voor mijn warrige verhaal hoor maar ik moet het even kwijt..
Heej meiden,

@ Roosje: Je hebt helemaal gelijk dat het geen zin heeft om op de hyves van hun te kijken, ik heb het sindsdien ook niet meer gedaan (A) Het is alleen eeerrg moeilijk om de verleiding te weerstaan.. Weekenden zijn ook erg, maar we hebben het overleefd tis alweer maandag Roosje ga gewoon gezellig met hem uit Het is in ieder geval een goed teken dat je weer openstaat voor andere jongens.. Kijk gewoon hoe het loopt misschien is het wel hartstikke leuk..

@ Raiden: Haha een hyvesverbod :P Kom je naast me zitten en als ik hyves wil openen tik je me op de vingers Flirten is ook niet mijn sterkste kant, ik ga dan eerder stotteren haha :P Leuk dat het gezellig was bij je ex, lijkt me erg moeilijk om de verleiding te weerstaan als mijn ex me in mijn haar kriebelde..

@ Ikke: Die mail daar koop je niet veel voor, is makkelijk zeggen.. Dat hij het je dan maar ook echt laat zien dat hij je mist.. Lijkt me ook heel moeilijk om niks naar hem terug te sturen, ik zou me ook echt moeten dwingen niks te sturen, en me er rot om voelen.. Je moet je ook geen zorgen maken om hem, doet hij dat wel over jou? Was het wel een leuke droom over de kroegman ?

@ Vooruit: De weekenden zijn inderdaad erg zwaar, je weet dat hij ook vrij heeft en dat je eigelijk gezellige dingen zou kunnen gaan doen.. De zaterdag is voor mij ook het ergste, het idee dat hij dan bij die andere griet is.. Maargoed we hebben het weekend gelukkig weer overleefd Ik ben in het weekend nog wat gaan drinken met een vriendin, maar ik was met mijn gedachten alleen maar weer bij hem.. Ik las dat jij in het weekend gezellig bij vrienden was, alleen erg kl*te dat het verdriet zo sterk aanwezig was.. Het is in ieder geval wel erg fijn dat je zulke lieve vrienden hebt, en al je weekenden al volgepland hebt En ook al lekker een weekje op vakantie, heerlijk

@ Minoutje: Lijkt me erg moeilijk om nog steeds contact te hebben met ex.. Kom je op die manier wel over hem heen?

Ik ben vandaag ook weer een beetje uit het veld geslagen zeg maar.. Net belt een vriendin me op.. ze was mijn ex dit weekend tegengekomen.. Hij heeft me helemaal door de strond getrokken, terwijl hij degene is die mij belazerd heeft!!! Die vriendin van me had tegen hem gezegd: z'n knappe meid als eline krijg je toch niet meer.. Weet je wat zijn antwoordt was??? Het gaat niet om het uiterlijk, en eline was wel knap maar had wel een lelijk innerlijk?? Door eline is mijn hele toekomst verpest, nu kan ik tenminste een goede toekomst tegenmoed.. Ik stond met mijn bek vol tanden toen ik dit hoordde!! Samengewoond, ik betaalde de meeste rekeningen, waste en streek zijn kleren, deed de boodschappen en probeerde het hem altijd naar de zin te maken.. wat wil je eten schat, wat wil je gaan doen vandaag schat? En dan krijg je wat heeft zij een lelijk innerlijk?? Ik voel me hier erg rot over, ben bang dat mensen deze verhalen gaan geloven en denken wat is dat een k*twijf.. De relatie met zijn nieuwe liefje heeft hij trouwens weer ontkent.. Vraag me af waarom hij dat doet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven