Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Dat is zeker niet fijn Pingu!

Sterkte vannacht!
Ben dit weekend bij mijn ouders beland. Mijn pap zit voor in de kamer de krant te lezen en tv te kijken (mannen kunnen niet beide tegelijk?) En mams zit in de bijkeuken iets op tv te kijken. Ik zit achter aan tafel met mijn laptopje.... denk erover om zo maar eens mijn bed op te gaan zoeken!

Ben trouwens aan het leren voor een tentamen 'communiceren met kinderen'.... voor de studie Pedagogiek.
Grappig Banba, ik leukere tijden zitten vriend en ik ook dikwijls naast elkaar op de bank met de laptop...hij met een of ander vaag spel, ik met Vivaforum, Youtube en alles wat ik maar bij elkaar gewilft krijg....gezellig moet dat eruitzien, haha.
't Is al met al een heel gedoe
Dankjewel Mischa!!
Nee, niks op TV. Ik zit ook een beetje te zappen, neem wel Midsummer murders op (België) en ondertussen beetje internetten. Vriendin met dochtertje kwam even koffiedrinken. Ik denk dat ik er vroeg induik, morgenvroeg sporten (Body Attack)
Vanaf volgende week zaterdag Ushi & Dushi. Ben benieuwd.

En morgen maar aan de schoonmaak hier in huis en ook aan de studie (apotheek ass)
@Pingu, zorgzaam hoor!

en inderdaad k*ts van volwassen is echt heel smerig om op te moeten ruimen.
quote:Pingu schreef op 17 oktober 2009 @ 22:32:

Grappig Banba, ik leukere tijden zitten vriend en ik ook dikwijls naast elkaar op de bank met de laptop...hij met een of ander vaag spel, ik met Vivaforum, Youtube en alles wat ik maar bij elkaar gewilft krijg....gezellig moet dat eruitzien, haha.Ik denk ook wel eens dat het er ongetwijfeld uitziet alsof we een heel beroerd huwelijk hebben, maar het is hartstikke gezellig.
The time is now
Ik zit zwangerschapstesten te vergelijken! hihi...
Pingu sterkte! Zou er ook niet aan moeten denken!

Misscha, ja bijna....ben er ook wel klaar mee hoor....3 jaar zwanger en ik hoop nu eindelijk ons eerste levende kindje ter wereld te brengen! Hoe lang moet jij nog?

Zazana, het is ons 2de kindje, maar ons dochtertje is vorig jaar overleden.
quote:MyosotisDiscolor schreef op 17 oktober 2009 @ 22:17:

Had "Traffic" willen gaan kijken maar doordat de F1 uitliep is die film pas net begonnen en ik ga echt niet tot 0100 voor de tv hangen. Ja, superirritant.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Liedjepiedje schreef op 17 oktober 2009 @ 22:35:

Ik zit zwangerschapstesten te vergelijken! hihi...Als in welke positiever is of qua prijs?
quote:Pingu schreef op 17 oktober 2009 @ 22:32:

Grappig Banba, ik leukere tijden zitten vriend en ik ook dikwijls naast elkaar op de bank met de laptop...hij met een of ander vaag spel, ik met Vivaforum, Youtube en alles wat ik maar bij elkaar gewilft krijg....gezellig moet dat eruitzien, haha.Dit hebben wij ook heel regelmatig... Ik ben dan aan het hyven en vivaforummen en hij is meestal zn werk aan het voorbereiden..
Meestal zie ik anders mijn lief op zaterdag avond. Maar die moet ook morgen werken.....dus zie um pas morgen avond.

Hij is kok dus werkt meestal tot laat...

Zie um meestal dus alleen op de zondag.... Gelukkig heb ik vakantie nu en hebben we zondag avond + maandag+ dinsdag ochtend samen! Nu al zin in!
quote:Riz schreef op 17 oktober 2009 @ 22:36:

Pingu sterkte! Zou er ook niet aan moeten denken!

Misscha, ja bijna....ben er ook wel klaar mee hoor....3 jaar zwanger en ik hoop nu eindelijk ons eerste levende kindje ter wereld te brengen! Hoe lang moet jij nog?

Zazana, het is ons 2de kindje, maar ons dochtertje is vorig jaar overleden.

[...]

Als in welke positiever is of qua prijs?Positiever of betrouwbaarder... Het streepje kwam pas na een paar uur.
Ja, zorgzaam he, Myosotis. Verder vind ik het heerlijk om te zorgen (ben een een echte vrouw jaja), tenminste als het gaat om het aandragen van kopjes thee, kussentjes en dekentjes...o ja, als het gaat om 'wat doe je deze avond': heb ook nog even Hole In The Wall zitten kijken....duss.......heel apart.
Hier samen met 3 luie katten op de bank,laptop op schoot,kachel aan.

heb net heerlijk Goosche Vrouwen van gisteren zitten kijken.

En de mandarijnen zijn weer lekker,ga zo aan mn derde beginnen.
Tot juni hadden wij ook twee laptops, toen gaven ze allebei de geest en nu hebben we er samen één. Wat lang niet altijd goed gaat! Min vriend werkt fulltime en wil dan 's avonds 'uitpuffen' met de comp op schoot, maar ik studeer overdag en werk parttime en moet dus 's avonds of in de weekends ook nog wel eens wat doen voor mijn studie maar dan is hij sjaggie dat hij geen film kan kijken!

Misscha, ja bijna....ben er ook wel klaar mee hoor....3 jaar zwanger en ik hoop nu eindelijk ons eerste levende kindje ter wereld te brengen! Hoe lang moet jij nog?*hug* des te meer sterkte! Wens je alle goeds toe voor jullie. Hopelijk mag dit wondertje wel leven en geluk brengen.
lekker op de bank 24 seizoen 7 kijken
quote:Pingu schreef op 17 oktober 2009 @ 22:38:

Ja, zorgzaam he, Myosotis. Verder vind ik het heerlijk om te zorgen (ben een een echte vrouw jaja), tenminste als het gaat om het aandragen van kopjes thee, kussentjes en dekentjes...o ja, als het gaat om 'wat doe je deze avond': heb ook nog even Hole In The Wall zitten kijken....duss.......heel apart.

Je mag hier wel lekkere kopjes thee komen brengen hoor

Liedjepiedje....spannend!!!!!
@ Riz, wat een rollercoaster voor jullie...veel succes&genieten!

@Banba, meisje-klein te vroeg geboren? Hoeveel weken, is alles goed verder?
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:38:

Tot juni hadden wij ook twee laptops, toen gaven ze allebei de geest en nu hebben we er samen één. Wat lang niet altijd goed gaat! Min vriend werkt fulltime en wil dan 's avonds 'uitpuffen' met de comp op schoot, maar ik studeer overdag en werk parttime en moet dus 's avonds of in de weekends ook nog wel eens wat doen voor mijn studie maar dan is hij sjaggie dat hij geen film kan kijken!Gauw een erbij kopen! Als je relatie je lief is...
The time is now
quote:Scratte schreef op 17 oktober 2009 @ 22:38:

Hier samen met 3 luie katten op de bank,laptop op schoot,kachel aan.

heb net heerlijk Goosche Vrouwen van gisteren zitten kijken.

En de mandarijnen zijn weer lekker,ga zo aan mn derde beginnen.

Zo, das een goede!!! Ga ik ook doen....GV kijken zo! Dank je!

Kroes en Zazana, dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven