Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:53:

Oke, thanks ga ik morgen even bekijken bij daglicht. Aangezien ik hem ook zijn meds moet geven (en hem daarvoor al in een liefdevolle houdgreep moet nemen, moeten nagelsknippen ook wel wat zijn) Alhoewel ik al wel onder een paar houdgreepkrassen zit. Tja, you win some and you lose some.

Ik vind meds geven moeilijker dan nageltjes knippen.

De houdgreep die bij mij werkt: ik op de grond, benen gestrekt, kat op rug tussen benen klemmen (niet te hard dus) met koppie in m'n schoot.

Ik begin trouwens altijd met de voorpootjes. M'n boaconstrictor vindt het allemaal wel best (vertrouwd me helemaal), de andere wil nog wel eens tegenspartelen.
Houdgreepkrassen zijn gewoon oefenkrassen voor het jagen, is hij je dankbaar voor dat je je daar voor laat lenen.
Oeps, ik heb gejokt, ik zit in kleermakerszit....
Die van mij zijn weer kortgewiekt.
Thanks Snjo, dat moet morgen gaan lukken. Zeker met jouw uitleg!
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 20:13:

Thanks Snjo, dat moet morgen gaan lukken. Zeker met jouw uitleg!Het is niet echt moeilijk, gaat je zeker lukken. Okthanxbye
Ik ga even saai met boek op de bank. Fijne avond nog Snjo en nogmaals dank voor je uitleg.
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 20:35:

Ik ga even saai met boek op de bank. Fijne avond nog Snjo en nogmaals dank voor je uitleg.Jij ook fijne avond. Wat ben je aan het lezen? Ik heb hier "zijn andere vriendin" van Lucy Dawson. Is wel een leuk boek, leest makkelijk weg.
Fijne saaie avond en een megasaaie nachtrust gewenst.
Known to cause insanity in laboratory mice
Jullie ook sweet dreams elfenmeisjes.

kiekeboe,laptoppie van collega is hierzo.ffspelen tussen ut werken door
nu dus bedtijd.doeiiii saaierds
Dan los ik Dez af, en ik zeg:
Goeiemorgen Lys,

Welterusten Dezz

Ik heb m'n nek vannacht op een of andere manier verdraaid (zie vorige posting), niet slim.
Lys wat heb je een grappig topic geopend. Ik ben al heel hard aan het denken geslagen (en dat op de zondagochtend) maar volgens mij wordt mijn moeder helemaal gek van mij als ze ziet hoe ik m'n huishouden doe (en dan voornamelijk wassen)...
Mijn moeder (schoonmaakfreak pur sang) heeft zich er helemaal bij neergelegd. Dat heeft wel lang geduurd, zij was het type dat bij wijze van spreken met een witte handschoen op visite kwam en dan langs alle randjes veegde.

Nu is ze al trots als ik het redelijk op orde heb. Ze weet dat het er niet in zit bij mij en heeft dat volkomen geaccepteerd. (mijn huis is schoon, maar ik ben rommelig en vind stof niet echt een probleem, hhhh)

Heel fijn, want eerder kon ik zowat in de stress schieten als ze zei dat ze over 2 uurtjes zou komen.

Nog niet al te lang geleden zei ze: wat heb ik toch een tijd verspild aan het huishouden. Als ik zie wat een leuk leven jij hebt, simpelweg omdat je veel meer tijd over hebt, wou ik dat ik ook zo was geweest.

Ik zou zelf best wel wat opgeruimder willen zijn, maar ik flik het om een compleet net huis binnen 3 uur tot ontploffing te brengen.

(zei ze trots )
Mijn moeder heeft altijd geroepen dat ik m'n kamer op moest ruimen....... Daar is ze mee opgehouden toen ik het huis uit ging (ja, duhhh). Het is namelijk een paar keer voorgekomen dat ik wat spullen opgestuurd wilde hebben en ik kon precies vertellen waar het lag (welke plank in de boekenkast, en dan 4e boek van links). Ze heeft er nooit meer wat van gezegd, mijn georganiseerde chaos (nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor).

Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven...
hey lieve sjno kom maar ff bij de brievenbus vandaan...je pakje heeft tegenwind gehad.de buuf kwam net aan de deur.zij had ut pakje gisteren terug ontvangen van de TNT.zat brief op,wat blijkt nu;de tuttebel in ons dorpswinkeltje heeft een pakketzegel voor binnenland erop geplakt!!! pphfff domme muts.

en dat terwijl ze nog zei;gohhh das wel ver weg,helemaal naar ijsland!!!

dus ik nog verteld over de sokken enz.

morgen dus ff reclameren en opnieuw verzenden.

uiteraard op die tuttebel haar kosten,ik betaal het verschil erbij.zal wel een aardige discussie geven verwacht ik

zien jullie nou......ik heb altijd wat!!!! word vervolgd.....
Sjonge jonge wat een muts zeg. Ik wacht geduldig. Nu kan jij met een soap verhaal beginnen.
ach mn hele leven is een soap

weet je; ik ben niet eens meer verrast als zo iets mij over komt,maar meer van ja tuurlijk......!!!
Mooi, geen stress, maar heb je dan niet zoiets van "stomme trut"...
ja dat heb ik zeker wel en DAT ga ik haar morgen ook netjes vertellen en mag zij persoonlijk voor de kosten op draaien ik heb ooit in de horeca gewerkt en bij kasverschil in je portomonee draaide je er ook zelf voor op.

1xtje gehad,daarna nooit meer!!!
Kijk daar leer je van.
quote:snjokorn schreef op 18 oktober 2009 @ 13:09:

Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven... Hey! That's my house!!

Ik heb ook een 'georganiseerde' chaos. Dingen liggen bij mij niet op de meest logische plekken, maar ik weet (bijna) altijd alles te zò te vinden.

Nou ja, wàt een muts zeg. Ik hoor graag over de discussie bij het postkantoor morgen, Dez. Je pakketje beleeft wel een avontuur.

Ik ga vlug de was ophangen, dan kan ik lekker gaan eten.

Spruitjes staan op het menu vanavond. Jummie.
Ik ga nu echt de was ophangen, de masjien was net nog helemaal niet klaar. Die tijd heb ik opgevuld met een halve zak chips. *zei ze trots misselijk*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven