vlinders op de parking

09-10-2009 15:48 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaahhhh... ik moet nog even bekomen hoor.

Ik stond vanochtend op een grote parking langs de snelweg (met mijn Hyundai Santa Fe, natuurlijk...haha...zie andere posting) en liep naar binnen om een kop koffie te halen. Achter mij staat iemand en ik kijk even. Hij kijkt ook en het was echt zo'n moment van . Ik loop terug naar mijn auto om daar mijn kop koffie te drinken. Hij loopt ook terug met koffie en wij blijken naast elkaar geparkeerd te staan. Hij kijkt me even indringend aan en ik kijk terug, enigszins verlegen. Ik in mijn auto en hij in zijn auto. Hij zet zijn raampje open en doet de radio aan, eerst popmuziek en dan dan kiest hij steeds langzamere nummers en zet de radio hard. Hij verrwisselt elke keer de zender naar een langzaam nummer. We zagen elkaars gezicht niet, maar toch was er een soort spanning. Na een half uur stap ik uit om mijn broodje + koffiebeker weg te gooien in de prullenbak iets verderop. Ik loop langs zijn auto en kijk hem aan. Hij kijkt mij heel direct aan en lacht. Ik lach verlegen terug. Ik loop weer terug naar mijn auto. Onderwijl bedenk ik me of ik op zijn raampje zal tikken en zal zeggen: "hi, bedankt voor de muzikale begeleiding". Maar ik durf niet. Ik rij weg, lees nog wel de naam van het bedrijf op zijn bestelbus. Heb dan thuis een e-mail naar het bedrijf verzonden met een superkort zeer algemeen verslagje en of ze dit aan de betreffende chauffeur willen doorgeven. Pfff, dit is me nog nooit overkomen...geen idee wat ik hier verder mee wil, maar het voelt wel lekker vlinderig...
of ze zijn gewoon de bestelbus uitgebreid van binnen aan het bekijken....je weet het maar nooit!
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
quote:Lin67 schreef op 16 oktober 2009 @ 17:40:

of ze zijn gewoon de bestelbus uitgebreid van binnen aan het bekijken....je weet het maar nooit!

Ik denk dan eerder dat Janine haar Santa Fe uitgebreid staat te bekijken... en dit is een knopje voor de achterruitenwisser.. en dit is een schakelaartje voor bladiebladiebladiebla... want ze is zo vol over haar Santa Fe...

ik ben dus bang dat ie afknapt en een vrije middag naar de gallemiezen heeft zien gaan.
Geweldige opmerking Bianca40...haha
Zou kunnen, heb haar andere topic niet gelezen. Weet niet eens wat een Santa Fe is!
Hee! Daar is ze! HaHAA!

Maar waar blijft dat verslag nou?
Nou, ik zal even vertellen. Ik had mijn laptop mee, maar kon daar dus blijkbaar niet op internet. Helaas dus geen live verslagje kunnen doen. Ik ben verder reuze nuchter hoor. Nou, hij was er dus niet, had ik al gedacht hoor. Zou wel heel sprookjesachtig geweest zijn, maar ik vond de spanning wel leuk...

Ik ben dan naar binnen gelopen en heb koffie besteld. Ik zit daar dan een kop koffie binnen te drinken en dan had ik al weer een flirt met iem anders. Even leuk gebabbeld (jaja nu wel stoute schoenen aan haha), verder niks. HEM dus niet tegengekomen, maar wel leuke ontmoeting gehad. Verder geen vervolg hoor voor die ontmoeting.

Sorry om jullie zo lang in spanning te houden de hele middag...

...morgen weer lekker met mijn Hyundai Santa Fe rijden...haha
Waar, waar, waar????
hahaha
wat nou als ie ontslagen is omdat zijn bedrijf er door TO's mailtje achter kwam dat ie alweer zat te lanterfanten op een parkeerplaats?

(ik ben niet erg romantisch he.... sorry)
quote:Tropicalgirl schreef op 16 oktober 2009 @ 14:01:

[...]

jaja, stompzinnig? ik vind het stompzinnig de manier waarop je reageert ligt blijkbaar toch gevoelig bij je. nou alles kan overgaan tja moet je vooral nu al rekening mee gaan houden!! Geniet je niet echt van het leven lijkt mij..

Het is een ding dat je mening geeft maar een heel ander ding dat je het "opdringt"waarom moet iedereen jouw filosofie geloven. Janine die plaatst hier een berichtje zodat anderen gezellig mee kunnen genieten en op jouw reactie zit ze volgend mij niet zo op te wachten dat merk je ook want ze reageert er gelukkig niet op. En als je alles en iedereen hier zo naïef vind..de groeten dan!! blijkbaar smul je stiekem toch van hihi..ach ja..ik ga proberen hier niet meer op in te gaan zonde van mijn tijd, ben benieuwd naar de afloop van dit supernaïeve heerlijke verhaal he he...enne als Janine zo nuchter was stond ze nu niet op de parkeergarage te wachten hahaha.. :-)

Ik geniet juist volop van het leven, van de echte dingen daarin. Want die echt goede dingen, komen helemaal vanzelf. En door al dat genieten heb ik helemaal geen tijd om in een droomwereld te gaan leven. Jij mag dat wel hoor, als je daar blij van wordt. Dan moet je dat juist doen.

Ben je ongesteld trouwens? Je komt wat kribbig over.
quote:Madhe schreef op 16 oktober 2009 @ 13:40:

Misschien scheelt het dat ik niet zo'n waarde hecht aan het woorde "de ware". Alles kan overgaan, en het enige wat telt is de manier waarop je er nú instaat.Zeer scherp en waar.
Madhe schreef:

Ik ben meteen gaan kijken of je misschien een vent bent!

Madhe, dat zeg je toch niet tegen een andere vrouw! Foei!

hahaha
Aah ik lees je hebt alweer een nieuwe prooi gevonden
quote:jufdoortje schreef op 16 oktober 2009 @ 21:06:

Madhe schreef:

Ik ben meteen gaan kijken of je misschien een vent bent!

Madhe, dat zeg je toch niet tegen een andere vrouw! Foei!

hahahaHahaha, niet? Ik leer echt heel veel op dit forum
Nou Janine, je hebt het in elk geval geprobeer... het was dus niet voorbestemd...

maar je bent wel een beetje een slet hoor, gelijk al met een ander gaan staan flirten tsssssssss
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

hij heeft gereageerd...aaaaaaaaaaaaaahhhhh

ik ben er niet goed van.

Ik krijg nu net een mail van hemzelf met details erin die alleen

hij kan weten.

Hij wil iets met me drinken...aaaaaaaaa
HOERAAAAA Dat wordt neuken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Bedrijf heeft mijn mailtje keurig aan hem doorgegeven...

hij vindt me mooi, durfde me niet te benaderen, ...

en hij noemt wat dingen op, opdat ik weet dat hij het echt is

heeft zelfs zijn gsm nummer gegeven

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Wat gaaf Janine!! Ga je hem bellen?
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!

Hahahahah! Leuk man! Wel bellen he!!
BELLEN!!!!!

Hup date plannen en ons natuurlijk wel even op de hoogte houden he?!!?!?!

Ik ben niet nieuwsgierig, maar wil wel alles weten..;-)
Bel hem gewoon nu! (dan hebben wij ook weer wat leuks om te lezen)
Wat een mooi sprookje

Ik ben fan, geweldig......... Zo is het bij de vader van mijn kinderen en mij ook ooit begonnen, prachtig verhaal.

Ga je bellen?
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Ben ik nu de enige die het wel eerst heel erg leuk en spannend vond maar nu toch wel een raar onderbuikgevoel krijg, dat hij nu reageert? Op een zondagavond? Een week na dato?

Nou ja, let maar niet op mij. Ik ben blij voor je .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven